Neefje Jeffrey,  (gelezen 16042 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • diapers who diapers what diapers me
  • Contact behoefte: iedereen
  • Ik ben: DL
Neefje Jeffrey,
april 30, 2012, 19:53:55 19:53*
Inleiding/voorwoord.

ten eerste wil ik me verontschuldigen voor mijn afwezigheid hier op het forum
ik heb laatste tijd redelijk druk. en me interesse voor deze forum was bijna doodgebloed
Tevens wil ik me ook verontschuldigen voor het niet verder schrijven van me andere verhalen.
dit komt puur omdat de inspiratie er niet was om die verhalen verder te schrijven

nu zul je denken een nieuw verhaal terwijl de andere niet af zijn,
ja dat kan bij mij.
Maar deze verhaal zal anders zijn dan me andere verhalen. en ik wed ook anders die je zult gelezen hebben op het forum en rond om het abdltb gebeuren.

Dit verhaal heeft in het begin zeer dun lijntje betreft het abdltb gebeuren.
het is een drama verhaal wat geprobeerd is om zo realistisch weer te geven.
deze verhaal is niet op feiten gebaseerd. maar de inspiratie komt wel uit me eigen leven

veel lees plezier.  !1

Hoofdstuk 1 Sandra en Rene
Terwijl ik aan de telefoon zit met me zus, Sandra. Om te vragen waarneer me neefje bij me mag logeren, krijg ik te horen dat het niet kan.

Harrold ik wil gewoon niet dat Jeffrey bij je komt logeren.je weet zelf dat ik er niet van hou als hij buiten de deur slaapt.

Kom op zus, Hij heeft vaak genoeg geslapen bij ons moeder en ik woon paar straten achter jullie.
Hij heeft het zelf erover gehad om bij me te gaan slapen.

Nee ik wil het niet.Ik Zal eerlijk. Het lijkt mij gewoon niet van Dat mijn Broertje van 29 Die nog met liefde LUIERS!! Draagt zijn neefje langs heeft.

Terwijl me zus die laatste woorden door te telefoon riep. Wist ik dat het er niet in zat dat me Neefje alleen bij me zou zijn.
Ik ben dol op me neefje, en ik zal hem nooit gaan associŽren  met luiers. Ik hou dat geheim voor hem.
Maar me zus heeft nooit het ďnormaalĒ gevonden en walgt er nog steeds ervan van de dag tot vandaag aan toe.

Kom op zeg, je weet zelf dat als Jeffrey bij me is dat ik nooit luiers ga gebruiken, Heb jij ooit luiers bij me gezien nu ik hier woon?
ik woon als 3 jaar hier. En je zegt iedere keer we zien het wel. Ik moet verdomme soms aan bepaalde eisen houden
Voordat je op visite langs komt
.

Dat maakt me allemaal niet uit. Ik zeg nu gewoon dat ik het niet wil en daarmee is het uit, doei!

De telefoongesprek was verbroken, terwijl ik weer eens een trap na had gekregen voor mijn voorliefde van luiers.
realiseerde ik dat me zus altijd oneerlijk is geweest.
Al jaren dat ik op me zelf woon, is het altijd al lastig geweest waarom me zus nooit langs Kwam met me neefje of zich zelf.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet altijd op de ideale plekken gewoond heb.
in de 1ste jaren woonde ik in een begeleid wonen traject, Waar ik echt met vreemde randdebielen hebt gewoond.
En daarna was het paar keer op kamers geweest, waar je huisgenoten niet voor het kiezen had.

De keren dat ik me neefje zag was als ik op visite was of bij me moeder langs kwam.
pas toen ik me eigen woning had , paste ik soms op me neefje, maar dat was meer als ze boodschappen moesten of even paar uurtjes weg waren.

Me neefje En ik hebben bijna altijd dikke lol, en ik ben dus ook zijn Favoriete Oom.
Ik ben dus ook lang genoeg geweest gekke ome Harrold.

Ik heb vaak genoeg met me zus gesproken over het idee dat ik best wel keer wil als Jeffrey hier eens kwam slapen.
hij zelf leek dat leuk te vinden.
al van het begin deed me zus er moeilijk over.
ik zou eerst een kamer voor hem moeten hebben.
het moest wat netter in huis zijn, En ga zo maar door.

ik heb redelijk wat geld in gestoken te hebben in een kamer speciaal voor jeffrey,
Met een goede bed. Kastjes waar wat speelgoed van hem in staat, en zelf een tv met me oude spelcomputer een gamecube.
Waar hij met liefde mario op speelt en meer.

Maar goed na deze telefoongesprek wist ik dat het er niet in zat.
Het leven ging gewoon weer verder .

Ik werk bijna 7 dagen in de week, Dat moet wel als je een eigen bedrijfje heb.
ik heb in 4 jaar tijd een Uitgeverij bedrijf opgestart die vooral zich richt op het online wereld.
Het is allemaal begonnen toen ik me tekeningen op T-shirts liet drukken en die door verkocht,
en zo liep er reclame rond van mij. En kwam er meer interesse in mijn creaties.

Nu produceer ik meer dan shirts. Stripboeken, prentjes voor in de krant, Facebook onliners,
ik heb personeel onder me die zich ontwikkelen in games. En we brengen animaties films uit.
kort en lang.

we zijn nu niets voor niets Nederlands grootste. En in de rest van de wereld zijn we ook erg bekend.

Als je dat zo hoor , zou je denken die Harrold heeft zijn leven goed in orde,
het klopt ook, maar het verleden heeft zich anders voorgedaan.
Maar me motto is nu vooral niet meer terug kijken alleen vooruit.

het is alweer een paar week geleden na dat ik me zus had gevraagd of me neefje bij me kon logeren.

Ik was net thuis van me werk,
toen ik me telefoon afging .Het was me zus die me belde.

hey Harrold, Sorry dat ik bel.
maar zou je vanavond op Jeffrey willen oppassen?

Phoe ik zal wel willen, maar ik moet thuis op me computer werken.
ik moet wat morgen afhebben voor de dagblad
.

owke dat is niet zo erg, ik kan Jeffrey bij je afzetten.
Rene en ik wouden naar een verjaardag toe en we komen laat thuis.

En hoe wou je dat doen met slapen?

Jeffrey kan voor deze keer gewoon bij je slapen, En als dat goed gaat kan het misschien wel wat vaker.

Hier ben jij helemaal tevreden mee? Je hebt net paar weken geleden gezegd dat het niet zal gebeuren ivb het dragen van luiers?

Harrold ga dit nou niet verpesten, ik vraag je sowieso niets voor niets want je was onze laatste keus.

lekker dan,ben wel blij dat je eerlijk bent
Maar goed je bent er zo dan?

ja we zijn er zo, Jeffrey heeft er zin in.

nou het was niet op de manier gegaan zoals ik het hoopte.
Maar me neefje mocht eindelijk bij me gaan slapen.
Niet veel later stonden ze voor de deur.
Jeffrey klaar met zijn rugzakje waar nachtkleding in zat,
en een redelijk geÔrriteerde zus.

Nou jeffrey moet rond half 9 in bed liggen en bij ons mag hij tot 9 uur op zijn spelcomputer spelen en dan is het ook slapen voor hem.je hebt ons nummer voor als er wat is , en je kan ook proberen om mama te bellen als je er niet uit komt.

het komt goed en maak je niet zo druk, ik weet heus wel hoe ik met kinderen moet omgaan.

terwijl rene in de auto wacht liet hij weten door te toeteren dat hij weg wou gaan.
me zus ronde het af en ging weg en gaf jeffrey een kus, Die zich zelf probeerde te beschermen door zijn schouders tegen zn wangen te drukken.

Oom Harrold mag ik alvast op de gamecube spelen?

natuurlijk mag dat, ik moet toch wat tekenen voor de dagblad.

Ow echt? Op school willen ze niet geloven dat jij DE formers maakt,

Als het een keer kan ga ik wel keer met je mee naar school toe, om ze de waarheid te zeggen.

ja dat zou super mooi wezen.ik zal de meester een keer vragen voor een spreekbeurt of zoiets.

Terwijl ik nog met me neefje verder sprak moedigde ik hem aan om op de gamecube te gaan spelen.
zodat ik kon gaan werken.

terwijl het bijna 8 uur was. Liep ik naar de kamer toe, om hem te vragen of hij alvast in zn pyjama wou gaan en tanden poetsen zodat hij dat straks niet vergeet.
zogezegd zogedaan.
het duurde daarna niet lang of hij viel zelf in slaap. Met de tv en van alles nog aan,
ik liep de kamer in en deed de alles uit, en trok de dekens over hem heen en hield de controller uit zijn handen.
hij sliep heel vast en merkte niks van wat ik deed.

ik ging terug naar me werkruimte,
ik was gelukkig op tijd klaar en had het vervolg voor morgen ook al bijna af.

Ik ging daarna in de woonkamer zitten , laptopje erbij en keek op het abdltb forum
om op de hoogte blijven van me voorliefde,
Nu me neefje hier is ga ik vandaag geen luiers dragen of gebruiken.

de tijd vloog snel voorbij en voor ik het wist was het al half 1 .
ik keek op me telefoon voor gemiste oproepen,
maar die had ik niet recentelijk.

ik zelf vond het wel een beetje vreemd, want ik had me zus nog wel verwacht dat die gebeld had.
nou goed het was ook voor mij tijd om naar bed te gaan.

ik volgde voor vandaag een ander ritueel ik poetste me tanden .trok me kleren uit. En hield me boxershort aan.
en ging in bed liggen,

ik was ongeveer 2 uurtjes aan het slapen toen me telefoon afging.
met een slaapdronken kop, nam ik op

Met harrold,

Harrold het is je moeder,Sorry dat ik wakker bel maar Sandra en rene zijn dood!

Terwijl ik een overstuurde moeder aan de telefoon heb schrok ik van de woorden dat Sandra me zus en me Zwager dood zijn.

Mam,Mama luister eens, Wat is er gebeurd?

me moeder probeerde haar adem te pakken terwijl ze probeerde zich zelf te kalmeren.

er is een vrachtwagen op hun ingereden, frontale botsing
volgens de politie waren ze op slag dood.

ik wist zelf niet meer wat ik moest zeggen.
ik had me neefje hier in bed liggen die dus ik 1 klap wees was geworden,
het ergste moest nog komen. Ik moest me neefje vertellen dat zijn papa en mama hem niet meer kwam ophalen.
Omdat ze er niet meer waren ze zijn overleden.

Hallo? Harrold gaat het nog,

Ja Mama het gaat, ik ga uit bed dingen regelen voor morgen. Kun jij zo vroeg mogelijk in de ochtend komen,
Jeffrey logeert bij mij.

Is goed ik ben tegen Half 9 bij je.

Ik stapte uit bed, en liep langs de deur van de kamer waar jeffrey sliep.
ik keek naar binnen en de tranen schoten in me ogen, Ik was me zus kwijt , maar wat nog erger was die arme jongen zijn beide ouders .
ik stapte me er naar toe zette koffie, en ging telefoontjes plegen.

ik belde een collega op of hij de werkvloer draaiend wou houden , en kijken in de archief of er nog wat werk was wat tijdelijk gepubliceerd kan worden, en of er wat andere tekenaars waren die nieuwe materialen wouden maken in mijn afwezigheid.

terwijl me koffie doorgelopen was ging de deurbel, Er stonden 2 agenten voor me deur die ik binnen uit nodigde.
het waren de zelfde agenten die me moeder geÔnformeerd hadden.

ze hadden een zakje met wat spullen die van me zus en zwager waren.
.ik opende het zakje,een portemonnee huissleutel, zeer beschadigde telefoons,en paar fotoís
ik pakte een oude jeugdfoto van me zus en keek erna
Het was een foto die wij vlak genomen hadden na het overlijden van onze vader
Terwijl ik aandachtig erna keek hoorde ik een agent tegen me praten.

Meneer, ik had begrepen dat u zus en zwager nog een zoontje hadden? Denkt u daar voor te kunnen zorgen?

Huh? Euh ja dat gaat me wel lukken. Ik heb al wat dingen geregeld voor me werk.
hij kan nog wel langere tijd bij me blijven.

oke we informeren jeugdzorg binnenkort , ik weet niet hoe het verder gaat met de voogdij, maar dat komt allemaal wel goed.

ik bedankte de agenten en liet ze weer naar buiten toe.ik deed de deur dicht en keek nogmaals naar de foto die mijn handen niet meer heeft verlaten. Overvloed van tranen verlieten mijn ogen . ik kon het niet meer in houden maar ik moest hard huilen en zakte naar de grond.

in de ochtend tegen 7 uur werd ik gebeld door me moeder.die kennelijk het ook niet meer droog gehouden heeft.
ze vroeg of jeffrey al wakker is geweest, maar hij sliep nog als een roos.

Harrold hoe wou je het hem vertellen?

Ik weet het niet. Ik denk dat hij eerst goed wakker moet zijn , het lijkt me fijn als jij hier ook bent
Dan kunnen we hem misschien opvangen als hij troost zoekt.

Is goed ik kleed me aan en ga direct wel naar je toe, dan kunnen wij ook misschien wel praten.

Ik liep ijsberend rond en besloot televisie aan te doen. Het was misschien pure toeval
maat het ongeluk van gisteravond was op televisie. Ik herkende uit de brokstukken
de kleur auto van Rene. Me zwager.
precies wat me moeder zei vertelde ze ook op het nieuws.
De vrachtwagen chauffeur had de macht verloren van zn stuur toen hij een greppel raakte en zo recht in de baan kwam waar we zwager en zus net reden.
inzittende waren opslag dood.

Ik hoorde buiten de auto van me moeder en deed voor haar de deur open.
ze pakte voor haar zelf al wat koffie en ging zitten aan de keukentafel met waterige ogen.
Ik stond op en probeerde haar een glimlach te geven en gaf haar een kus en een knuffel
Waardoor een stortbui van tranen uit mijn moeder verliet.

ik kan het niet geloven dat ze er niet meer is. Waarom moesten ze weg gister avond.

Het lawaai van me moeder wekte jeffrey die in de keuken stond met slaperige ogen.
Hij wreef in zijn ogen en zag zijn oma in mijn armen huilen.

Oom harrold. Waarom huilt oma zo?

O god Jeffrey ga alsjeblieft zitten ik moet wat zeggen

Terwijl ik dat zei, schoten de tranen terug in me ogen, maar ik vocht er tegen om niet te gaan huilen.
Ik wou Me neefje eerst zelf de kans geven.

geschrokken keek jeffrey me aan en nam plaats aan de keukentafel.
hier kwamen de moeilijke woorden die het hele leven zal gaan veranderen van het jochie van 9 jaar oud

jeffrey je papa en mama hebben gisteravond een ongeluk gehad.
ze komen niet meer terug, ze zijn overleden.

ze zijn dood? Nee kan niet ze mogen niet dood zijn, Mijn PAPA EN MAMA MOGEN NIET DOOD ZIJN.
HET IS NIET EERLIJK!!

Terwijl hij jankend die woorden riep gooide hij de stoel op de grond waar hij zat en vloog hij terug naar zn bed waarin hij sliep
Mijn moeder raakte nog meer overstuur en ik stond in het midden van de drama die zich nu afspeelde.
ik keek me moeder aan en zei dat ik zo naar hem toe ging.

ik liep opgegeven moment naar het kamer toe en klopte op de deur, en opende hem langzaam

Jeffrey kan ik iets voor je doen?

Nee hoef niet ,

Jeffrey als je wil praten ik ben hier voor je. En als je wilt kan ik altijd iemand voor je bellen.
ik heb geregeld dat je voorlopig niet naar school hoeft als je wilt.

Nee hoef niet,

het arme hart van Jeffrey was gebroken..
er was niets wat zijn hart kon helen behalve tijd.

In de loop van de week , Kwamen vrienden familie leden allemaal langs om de bezorgdheid te delen van ons en voornamelijk van jeffrey.
Wie word dus de voogd van jeffrey?
het was iets waar ik niet aangedacht dat.
Maar ik dacht wel in alle eerlijkheid dat ik misschien de beste keuze zou zijn,
gezien het jochie hier toch zijn leven heeft,
Die ondanks door overlijden van zijn ouders stuk anders is geworden.
maar als zijn vriendjes en zijn school zit bij mij in de buurt.
Ik kreeg al complimenten dat ik het zo goed redde met hem , en de dingen die ik had geregeld voor aankomende uitvaart.

maar in verband de voogdij van jeffrey keken we na de uitvaart wel.

Hoofdstuk 2 Beslissing nemen over de voogdij
Er zijn 3 weken verstreken sinds het overlijden van Rene en Sandra.
me Zwager en me zus en nog het ergst De ouders van me neefje Jeffrey.
Jeffrey is een paar dagen bij me Moeder aan het slapen.
Ik moest nog zoveel dingen regelen.

Het huis van rene en Sandra moet leeg gehaald worden,
gelukkig zijn er vrienden van Rene en Sandra die daarbij helpen
financieel zaken moeten nog geregeld worden.
En ik moet nog langs de notarissen,

en aan het eind van deze week hoor ik een beslissing te maken voor het Voogdij van me neefje.
Me zus en Zwager hebben nooit eraan gedacht wat als ze te komen overlijden,
wie dus voor Jeffrey gaat zorgen.

Familie van me Zwager is erg mager, en vele weten niet eens over het bestaan van Jeffrey.
terwijl me zus alleen ik en me moeder nog heeft.
Mijn moeder is net in de 60. ze is net zo gek op jeffrey, maar ze wil niet nog een keer op een kind opvoeden.
En ik iemand van 29 jaar, geen kinderen van zich zelf heeft. Die het ouderlijke rol over moet nemen.

Wat zou me zus willen?
Terwijl ik daar aan dacht moest ik denken aan het telefoon gesprek die ik had met me zus.
Haar neerslachtige kijk op het feit dat ik een luier fetisj heb.
Zal zij iemand zoals ik goed genoeg vinden om voor te zorgen voor jeffrey?

Aargh. Het zou beter geweest zijn als me zus en zwager nog leefde.

Ik moest me gaan ontspannen dus ik weg achter de papieren en ging liggen op de bank,tv aan en laptop op me schoot.
het eerste wat ik ging doen was kijken op het abdltb forum.
3 week afwezigheid,. Veranderde niet veel op het forum.
Maar ik besloot een topic te plaatsen met het gebeuren van afgelopen week,

Hallo,
Ik ben zo 3 week niet meer op het forum geweest.
en ik had zo me rede ervoor.

Mijn zus en zwager hebben3 week geleden een ongeluk gehad,
door een vrachtwagen die frontaal op hun heeft ingereden
.

Ik kreeg het te horen toen ik sliep, terwijl mijn neefje hun zoon bij me logeerde.
Nu heb ik vele dingen moeten regelen, met en zonder hulp

Maar ik kom op het punt om het voogdij over te nemen van me neefje.
me zus heeft altijd een smerige afgunst gehad voor het feit dat ik luiers droeg en draag.
Me neefje mocht nooit bij me logeren om die gedachten, maar op de dag van hun ongeluk was ik hun laatste keus.

Me neefje is nu bij me moeder en ik moet voor het eind van de week een beslissing nemen, omdat ik misschien wel de beste keus ben.
Wat moet ik doen?

Dat geplaatst te hebben kreeg ik na een kwartier,
Allemaal respect betuigingen,
En dat ze begrepen dat ik voor een lastige keus voor sta.
Van luierfan1983 kreeg ik misschien wel het beste antwoordt die ik nodig had.

Sorry om te horen van je zus en zwager,
Gecondoleerd met het dubbele verlies.

Kinderen hebben altijd de beste zorg nodig, en als gezien wordt dat jij het beste voor hem bent,
Moet je niet denken wat je zus er misschien van denkt.
Maar je moet denken aan je neefje.

Jou leven en die van je neefje is al totaal veranderd, en dat blijft ook gebeuren
Maar jij moet voor je neefje der zijn,

Je kan misschien vragen wat hij zelf wil?

Veel strekte toegewenst .
Groetjes .

daarna werden Luierfan1983 zijn woorden gebruikt of andere liefhebbers waren totaal met hem eens.

De volgende dag belde ik me moeder op om te vragen hoe het ging?

ja het gaat wel redelijk. Ik probeer hem zoveel zijn eigen ding te laten doen

Ja dat is misschien wel beter voor hem, zeg kun je morgen met hem naar mij terug komen?
Ik wil hem zelf vragen of hij bij mij wilt gaan wonen?

Dus je wilt wel voor hem gaan zorgen?

Ja, ik denk dat het de beste voor hem is, als ik voor hem ga zorgen.

Hou je wel rekening mee met je L gebeurenÖ

ja natuurlijk doe ik dat, daar hoef je niet druk over te maken.

oke rustig ik bedoelde het niet kwaad. Maar goed dan zijn wij morgen wel bij je.

doei dankje mama en tot morgen

Kus en tot morgen Harrold.,

na alles van de afgelopen weken was ik behoorlijk moe geworden, en besloot ik maar eens me bed op te zoeken.
ik trok me kleren uit. En liep me slaapkamer binnen.
het was al een paar week geleden dat ik geen luier heb gedragen,
ik trok de laden onder me bed  en daar lag me voorraad verschillende luiers.
ik pakte de dikste eruit en hield die in me hand.
Het katoenstof voelde zacht aan, ik vouwde hem open,
maar iets in me hoofd speelde zich af dat het niet moest doen.
Eerlijk gezegd trok het dragen van luiers me de laatste paar weken niet, en vandaag ook niet .
Dus ik vouwde hem weer dicht en legde hem in de la , en schoof de la weer onder me bed
En ik ging zonder luier om slapen

Volgende dag was aangebroken,
terwijl ik thuis werk deed, hoorde ik de sleutel van me slot draaien,
Gevolgd door voetstappen van me neefje en me moeder die duidelijk gebaar maakte dat ze binnen waren.
ik riep naar hun toe dat ze ff zich zelf moesten redden, dat ik de puntjes op de i moest zetten van me tekenwerk.

Ik liep naar hun toe

Hey Jeffrey gaat het een beetje met je,

ja oom harrold. Het gaat wel

Hoe was het bij oma dan? Heb je beetje je kunnen vermaken?

Ja ook wel, we zijn naar de dierentuin geweest, en paar keer naar de mac geweest.

zo oma weet je wel weer te verwennen.
zeg Jeffrey ik moet je iets vragen wat heel belangrijk is en je mag van mij er over na denken.
en ik wil je ook wel verder overpraten , maar ik moet je het eerst vragen
,

Wat is het dan wat je wilt vragen oom Harrold?

zou je bij mij in willen wonen?

Bij jou wonen? En mijn huis dan waar ik in woon?
me neefje had daar wel een punt. Hoe moest ik hem duidelijk maken dat hij niet meer terug kon gaan naar zijn oude woning.
Gelukkig was ik niet alleen maar me moeder nam deel in het gesprek,

jeffrey,Het huis was van Papa en Mama, en gezien zij er niet meer zijn,
moeten er nieuwe mensen in gaan wonen,
dus jij moet ergens anders gaan wonen.
Iemand die voor jou kan zorgen, en ik denk dat je Oom het heel goed voor je kan zorgen.

Er kwamen bijna geen geluid meer uit jeffrey, behalve het geluid van gesnik.
tranen kwamen weer te voorschijn terwijl het jongetje in de armen schoot bij mij,
ik probeerde hem troost te bieden,. Door hem aan te moedigen om zijn emoties de gang te laten gaan.

Na een heftige huilpartij keek hij me aan, en zei hij dat het wel goed was.

De volgende dag moesten we met zijn 2en  zijn spullen halen,
en spullen van zijn moeder en vader wat hij mocht hebben, en die werden speciaal opgebaard in een doos.
of in zijn nieuwe kamer gezet,
hij kreeg bij mij een nieuwe en grotere kamer, die speciaal op zijn wens ingericht werd.

Eind van de week was genaderd , en het was officieel, ik had voogdij van me neefje

Hoofdstuk 3, leven gaat verder.

Na ander halve maand was het voor Jeffrey zo ver om weer naar school te gaan.
Zijn verdriet was geslonken, maar zijn gemis om zijn ouders niet.
terwijl ik hem bracht naar school toe.Keek ik naar een redelijke zenuwachtige jongen.
hij zal waarschijnlijk vragen krijgen op school, over het lange afwezigheid van hem.
School was ingelicht natuurlijk en hij mocht zoveel tijd hebben als hij nodig had.

maar je hebt altijd er een paar tussen in zitten die toch vragen gaan stellen,
Waardoor het verdriet terug kan komen bij Jeffrey,

ik werkte de laatste tijd veel thuis. Ik kwam wel elke dag op me zaak, en nam toen jeffrey vaak mee, die zich niet hoefde te vervelen,
Me collegaís konden goed omgaan met dat jochie.
ik zal vandaag jeffrey op school afzetten. En even met hem binnen lopen. En praten met zijn juffrouw.
Juffrouw Stien .

we waren bij School aangekomen,  nog ruim op tijd.
kinderen speelde buiten. Of liepen het schoolgebouw binnen.

Zo we zijn er, miste je klas al een beetje jeffrey?

Ik weet het niet Oom harrold.
ik ben bang dat ze me van alles gaan vragen over papa en mama,

Dan heb ik een idee, ik ga straks met je juffrouw praten, en die gaat je vandaag helpen .
is dat een goed plan?

Oke, ik denk het .

terwijl we uit de auto stapte. Liep jeffrey zo dicht mogelijk naast me.
ik legde me hand op zijn schouder en liepen door naar de deur.
enkele kinderen keken naar jeffrey aandachtig.

Terwijl een groepje meiden die dicht bij de deur hem begroeten.

Hoii jeffrey, Alles goed.

Het gaat,

we waren binnen het schoolgebouw en we moesten nog een stukje door de gang lopen,
waar jeffrey op zijn plek zijn jas op hing en langzaam naar zijn klas in liep
ik volgde hem, en zag voor het eerst juffrouw Stien,
als ik van de naam af mocht gaan, dacht ik dat juffrouw Stien, een aardige oudere vrouw zou zijn van in de 40 of ouder.
maar Jufvrouw stien was een vrouw van net in de 30,
en ze zag er goed, uit.
dikke lange bos haar met rode krullen , paar leuke zomer sproeten.en ze kleed zich leuk

terwijl ik aan het bekijken was wie juffrouw Stien was, pakte jeffrey zijn moed om de aandacht te vragen van Jufvrouw Stien.

hallo juffrouw stien.

hey jeffrey, wat leuk om je weer eens te zien,
gaat het wel weer een beetje met je.

euhm, ja het gaat wel.

zeg jeffrey wie is die man daar dan?

dat is Oom Harrold.

owke dus dat is oom Harrold de beroemde tekenaar.

hallo. Ik ben Harrold Grevink.

Carrolien Stien, de Jufvrouw van jeffrey dus.
nog gecondeleerd met je zus en zwager,

dankje, zeg ik wou wat vragen voor jeffrey,
jeffrey is een beetje bang dat hij allemaal vragen krijgt vandaag van zijn klas.

Nou dat zou geen probleem moeten wezen, ik zal straks de klas aanspreken en de vragen beetje beantwoorden die ik kan beantwoorden,

dat zal geweldig zijn, of niet jeffrey?

ik denk het wel , Oom harrold

Jeffrey ga jij maar vast zitten op je plek en doe even iets voor je zelf, dan ga ik nog even praten met je oom,

terwijl ik liep met Jufvrouw Stien, ik kan nu beter zeggen Carrolien, naar de gang toe
keek ik nog even naar me neefje die op meer op zijn gemak raakte, met de geruststellende woorden van zijn jufvrouw.

zeg harrold. Hoe is het gegaan met jeffrey de laatste tijd?

ja veel verdriet natuurlijk, het was voor hem niet gemakkelijk.
hij heeft veel mee gemaakt, in zo korte periode.

Oke, ja dat kan ik me natuurlijk goed voorstellen,
ben jij dus de nieuwe verzorger geworden van hem?

ja ik heb voogdij op me genomen, Ik woon hier zelf dicht in de buurt.
Ik dacht dat voor hem de beste zal zijn als hij wel in zijn omgeving bleef.

je zal het vast goed doen, als je vragen hebt over iets dan ook of je wilt gewoon praten.
dan kun je mij altijd bellen.
ik weet hoe moeilijk het is om alleenstaande ouder te zijn.
Ik heb namelijk zelf een dochter van 13

Een dochter van 13? Dat was u vast zeker een jonge moeder.

Nee ik heb me dochter gekregen toen ik 22 was. Dus reken maar uit hoe oud ik zelf ben.

U ziet er nog jong uit, bedankt voor de aanbod, ik ga der zeker gebruik van maken.

Ik stak me hand vooruit, die gepakt werd door een zeer zachte hand.waarna ik diep in haar bruine ogen keek.
ze had een behoorlijke aantrekking kracht op mij,
ze zei tegen mij dat voor vandaag alles goed kwam.en liep terug haar klas in.
ik bleef in de deur opening staan om Jeffrey gedag te zeggen

De schoolbel ging en het was tijd voor mij om naar me werk te gaan.
in de auto dacht ik nog even aan me neefje, Maar ik dacht meer aan zijn jufvrouw,
Aan Carrolien. Wat zag die vrouw er goed uit.

Op me werk aangekomen, Ging ik snel aan de slag.
ik controleerde heel wat werk om goed keuring te geven,
ik nam contact op met paar kranten en tijdschriften. En ik bekeek de laaste druk van me aankomende stripboek die uit kwam.
alles was goed en het was vertrouwd om zo verder te gaan.

Om kwart over 12 werd ik gebeld,
ik nam op

Met harrold Grevink.

Hallo met Carrolien Stien,

Hoi . gaat alles goed met jeffrey?

ja alles gaat goed met jeffrey, alleen verwachte hij jou hier.

zo vroeg? School is toch om 3 uur afgelopen?

Dat klopt wel. Alleen gaan de kinderen vaak in de middag pauze naar huis toe om daar wat te eten en drinken.

Ow , maar dat wist ik niet , zeg tegen jeffrey dat me het spijt.

is op  zich niet zo erg Harrold. We hebben een Schoolopvang.
en hij mag mij tussen tijd helpen met wat klusjes wat hij toch niet zo erg vindt
.

oke je bent geweldig Carrolien bedankt ik zal met hem overleggen wat hij wil in de toekomst.

is goed prettige dag verder Harrold Doei.

Doei.

in de rol van ouderschap had ik misschien het ergste ding gedaan,.
een kind vergeten op te halen.
gelukkig was dit niet zo erg en gewoon een misverstand .
gelukkig heeft Jeffrey een lieve maar ook zeer mooie jufvrouw die op hem wou letten.

Hoofdstuk 4 Gewetenskwestie

Alles leek goed te gaan de komende tijden,
we zijn al weer een paar maand verder, en jeffrey heeft aardig zijn leven op orde bij mij in huis.
hij ging normaal naar school toe, en bleef vaak bij Jufvrouw Stien in de klas tijdens de middag pauzes.
Ik had regelmatig leuke gesprekken met haar. En moest eerlijk bekennen dat ik gevoelens voor haar had gekregen,.

jeffrey was weer een kind die volop aan het spelen was met zijn vriendjes.
maar vandaag zat hij binnen te spelen ,

Ik was aan het koken, en het eten was bijna klaar . ik riep jeffrey voor eten maar er kwam geen gehoor.
dus ik liep naar zijn kamer toe, en trok zijn deur open, en ik zag iets waar een normale ouder van schrok.

Jeffrey was bezig een luier om te doen.
gelukkig was dit geen luier van mij, maar een babyluier.
geschrokken en betrapt keek de jongen mij aan.

jeffrey wat doe je?

Euh, niks ,sorry oom harrold.

nou kleed je maar normaal aan dan praten we hier over aan de keuken tafel.

Hij sprong omhoog en trok snel zijn broek weer aan, en ging naar de keuken tafel toe om te eten.
Mijn neefje had volgens mij dus ook een luierfetisj.
maar hoe ga ik hier mee om?
mijn zus had duidelijk een afkeer hierom, en misschien juist erger doordat haar eigen zoontje ook interesse hiervoor had.

aan de tafel sprak ik in begin hier niet over, en Jeffrey was aardig stil.
maar toch moest ik hier over praten, al was het meer om mijn nieuwsgierigheid te voeden

Jeffrey hoe lang draag je al luiers?

niet zo vaak. Ik durf het meestal niet te doen.

oke, zeg je moet weten dat ik niet boos ben, maar we moeten hier goed over praten.
wisten mama en papa hiervan
?

ja,

oke wat vonden zij hiervan?

niet goed, mama zei dat ik ziek in me hoofd was.

Jeffrey jij ben niet ziek in je hoofd hierom , maar helemaal normaal is het ook weer niet.
er zijn genoeg jongens en meisjes die graag een luier willen dragen
.

ow echt? Wie dan?

ja echt, en wie het zijn dat weet ik niet, ik ken ze allemaal niet.
Ik ken er wel een paar
.

huh wie dan oom Harrold.

de mensen die ik ken, die willen dat soort dingen liever geheim houden,
en ik denk dat jij het ook wel graag zo wilt hebben
.
maar jeffrey, zal jij echt heel graag weer luiers willen dragen?

ik weet het niet . ik ben bang dat ik mama daarom pijn doe.

als jij er niet goed bij voelt, dan moet je geen luiers dragen.

het gesprek over luiers was hierbij geŽindigd.
en nu viel voor mij het kwartje waarom me zus soms zo moeilijk kon doen.
ik moest me ei aan iemand kwijt over dit,
ik kon wel me moeder bellen, maar die zal dit ook niet goed keuren.
Dus besloot ik om iemand te bellen die misschien een nuchtere kijk op dit zal hebben

Ik belde Carrolien op.

Hallo met Thessa,

Thessa Met Harrold Grevink, is je moeder ook aanwezig?

dus jij bent de beroemde Striptekenaar, me Mama had al paar keer over je gehad.
ze vond het heel leuk je ontmoet te hebben
.

je moeder is een leuke vrouw om te ontmoeten.

owke, zeg hier komt mama aan hoor.
(mama this harrold, hij vind je een leuke vrouw
.

Met Carrolien

hey Carrolien stoor ik?

nee je stoort niet, was is er dan?

ik heb een klein probleempje betreft jeffrey?

ow gaat alles wel goed met hem dan.

ja dat wel maar ik kwam op een ontdekking waar ik niet zo van moet denken wat ik er mee moet.

nou ik wil best wel even langs komen om goed er over te praten.me dochter kan prima voor zich zelf redden.

ja dat is goed,. Je mag nu wel langs komen.

ik gaf me adres gegevens door, en Carrolien was onderweg naar mij toe.
Ik vertelde Jeffrey dat Carrolien hier langs kwam en dat ik met haar ging praten.
Hij keek me eerst vreemd aan maar later was het voor hem wel goed.

Kwartier later ging me deurbel ,. En daar stond de mooie vrouw in me deuropening.
Carrolien.

Hoofdstuk 5 goed gekeurd gedrag.

Terwijl ik Carrolien naar binnen liet , liet ik haar plaats nemen in de woon kamer,
Bood ik haar wat drinken aan.
ze wou wel wat hebben. Dus ik schonk wat fris en verkoelend in.
en wou zelf daarna plaats nemen in de woonkamer op de luie stoel
Terwijl ik de gebaar kreeg van Carrolien om naast haar te zitten.
ongemakkelijk nam ik plaats naast haar en draaide me zo dat een gesprek gemakkelijk te voeren is.
Carrolien nam een slok van haar drinken en begon het gesprek waarvoor ze is gekomen.

zo wat is de probleem met jeffrey?

Ik wou je eerst vragen om dit geheim te houden tussen ons.
Ik vind het prima het een geheim blijven.

Oke, ik kwam vandaag erachter dat jeffrey af en toe luiers draagt.
en ik weet niet precies hoe ik hier mee om moet gaan
.

Harrold, vind jij het een probleem als Jeffrey luiers draagt?

nee, ik niet, maar zijn moeder wel.

ik zie het probleem, Harrold toen mijn man weg ging was Thessa net 7 jaar oud.
zij had vooral in het begin een bedplas probleem,
ik heb daar veel tijd ingestoken, en het hield pas op toen ik luiers voor haar ging kopen.
al gauw had zij een droog bed, maar ik merkte dat ze een bepaalde interesse ervoor gekregen heeft,
Die bij haar nog niet weg is.volgens de dokter heeft ze een luierfetisj
.

ik ben bekend met het luierfetisj en moet eerlijk zijn dat ik zelf een liefhebber ervan ben.
mijn probleem is meer mijn geweten en die van jeffrey , tegenover me zus
Zij had een haat ervoor, en ze heeft jeffrey betrapt en tegen hem gezegd dat hij ziek is in ze hoofd
.

ik ken jeffrey op school, maar hij is alles behalve ziek in ze hoofd. En jij hoef je nergens druk om te maken.
wat je zus er ook van vond is misschien hard gezegd, maar dat is verleden tijd
.

Dankje, ik heb jeffrey gevraagd wat hij zelf wou, maar hij weet het niet omdat hij zelf met die schuldgevoel zit.
Maar als jij echt een luierfetisj heeft dan weet ik dat hij het blijft doen op een stiekeme manier
.

heb jij problemen gehad in je jeugd doordat je luiers droeg?

Ik heb veel ruzies gehad en ben zelf vaak genoeg ziek genoemd door me ouders.
Ik heb pas acceptatie gekregen van me moeder nadat me vader was overleden,
Omdat zij bang was om ook een zoon op die manier kwijt te raken,
Me zus heeft het altijd smerig gevonden en noemde het nog steeds een afwijking
.

Jij kan jeffrey dat gene geven wat jij hebt moeten missen.maar jij en jeffrey moeten het goed vinden.
ik vind het goed
Ik zal jeffrey wel even roepen,
maar ik wil niet dat hij weet van mijn verslaving is dat goed
?

komt goed ik zal er niet over hebben.

Jeffrey! Kom eens hier om met je jufvrouw te praten.

Haastig liep jeffrey naar de woonkamer waar hij Jufvrouw Stien begroete

Jeffrey ik heb met Jufvrouw Stien gesproken over wat er vandaag is gebeurd,
En ik denk dat zij wel iets hier over te zeggen heeft
.

Jeffrey er is niks mis met je, je bent een slimme jongen je doet het goed op school.
er is niks mis mee om luiers te dragen,
je mag het gerust doen, van mij en van je oom.
Mijn dochter draag zelf ook af en toe een luier
.

Dus ik kan rustig gewoon luiers dragen?

Ja ik heb der geen probleem mee, en je oom ook niet.
Alleen niet op school. Ik neem aan dat je niet gepest wilt worden
.

Maar ik heb geen luiers die me passen,

Jeffrey maak jij de daar niet druk om, morgen als jij naar school gaat koop ik wel een paar pakken die je gaat passen,
En als je wilt kan ik ook wel speciale kleding kopen zoals een romper of een speciaal pyjama pakje

Echt Oom harrold?

Ja echt alleen als jij dat wilt.

Dat wil ik wel.

Dan is dat geregeld, zeg ga jij maar weer verder spelen, dan komt het morgen wel goed

Jeffrey Sprong omhoog en gaf me een knuffel, en zei dankjewel zowel tegen mij als zijn jufvrouw.
ik was weer alleen met Carrolien

Zo hoe voel jij je nu , opgelucht?

ja ik ben wel blij dat ik je advies heb gevraagd, had alleen dat nooit verwacht.

Wat ik geleerd heb als ouder. Is om nooit je kinderen te onderdrukken voor wie ze zijn.
Het kan namelijk later veel sociale problemen op brengen
.

Hoe gaat het met je dochter nu dan?

ja ze zit vol op in de pubertijd. Maar voor de rest gaat het wel.
Ze luister nog steeds goed naar me, en ze weet me af en toe te plagen in verband met jou
.

Ik hoorde dat al aan de telefoon. Dus je hebt het wel vaak over mij.

ja mijn dochter vind je werk leuk , en ik eerlijk gezegd ook wel.
en daarnaast mag het gezegd worden dat je er goed uit ziet
.

dan moet ik eerlijk zeggen dat ik al van het begin een oogje op je heb.

Zo ik dus op me bank met een zeer mooie vrouw te flirten.
Het is voor mij al eerlijk gezegd al  paar jaar geleden dat k serieus contact had met een vrouw,
Door me bedrijf, heb ik veel tijd erin gestoken en was ik dus echt niet meer op de pad geweest van het daten.
maar het verliep zeer goed, Carrolien legde haar hand op me been. Die ik vervolgens pakte en begon te strelen met me duim.

Harrold, het is voor mij heel lang geleden dat ik intiem ben geweest met een man,
En je bent echt een leuke aardige man, maar ik zal graag willen dat je me dochter ontmoet voordat we verder gaan dan dit
.

ja ik begrijp dat, voor mij het zelfde idee. Ik zal graag je dochter willen ontmoeten,

dus het is tijd dat ik weg ga, voordat Thessa argwaan krijgt.

is goed ik zal je nog even met je mee lopen.

in de gang gekomen namen we afscheid voor de dag, en ditmaal gaf ik haar een kus op de wang.
Die zij beantwoorde door haar hand door mijn haren te halen me vol op te zoenen.
de opgekropte passie liet ons gaan, als 2 wilde tieners die voor het eerst liefde ontdekte.

Eenmaal weer tot adem gekomen te hebben. Was het nu echt tijd om afscheid te nemen.
Ik beloofde om snel af te spreken met haar.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ik ben: AB & DL
Re: Neefje Jeffrey
Reactie #1 mei 01, 2012, 06:47:59 06:47*
het is een heel goed verhaal ik hoop dat het vervolg gauw komt

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #2 mei 01, 2012, 21:53:10 21:53*
het is een heel goed verhaal ik hoop dat het vervolg gauw komt

this wel fftjes zoeken, maar deel2 staat erop  !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #3 mei 03, 2012, 13:42:43 13:42*
Voor mensen die het leuk vinden,

is er 3 en 4de hoofdstuk bij gekomen.

nu mate het verhaal zich ontwikkeld. komt de oom achter een ontdekking waardoor voor hem een kwartje gaat vallen.

het verhaal blijft zo realistisch mogelijk weer te geven worden.
pure abdl fantasie zal er nog niet in voorkomen.

ik kan dit beter beschrijvven als abdldrama,

!1 laat aub commentaar achter

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #4 mei 03, 2012, 21:49:23 21:49*
Voor mensen die het leuk vinden,

is er 3 en 4de hoofdstuk bij gekomen.

nu mate het verhaal zich ontwikkeld. komt de oom achter een ontdekking waardoor voor hem een kwartje gaat vallen.

het verhaal blijft zo realistisch mogelijk weer te geven worden.
pure abdl fantasie zal er nog niet in voorkomen.

ik kan dit beter beschrijvven als abdldrama,

!1 laat aub commentaar achter

ik heb het 5 hoofdtuk geplaats.

voor iets wat ik korte tijd 400 x bekeken is mag er toch wel iets van gezegd worden,
anders krijg ik het idee dat ik het voor me zelf doe.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Beginneling
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1988
  • Ik ben: TB & DL
Re: Neefje Jeffrey,
Reactie #5 mei 03, 2012, 22:15:28 22:15*
waar is de rest te vinden ?

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #6 mei 03, 2012, 22:19:00 22:19*
De rest wordt geschreven. Ik bewerk altijd de tekst zodat het verhaal in 1 kollom blijft.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
  • Geboortejaar: 1997
Reactie #7 mei 03, 2012, 22:55:21 22:55*
Je vind het volsmij wel professioneel om het verhaal van een ander over te nemen? (Peetoom, van snakebite)
En dan denken dat je daarmee hetzelfde succes krijgt als degene die het verhaal echt verzonnen heeft.

"Auteursrechten" heet dat geloof ik...

Je had eventueel nog aan mij of wie dan ook kunnen vragen om ideeŽn te verzinnen, ik had het graag gedaan  :P
Misschien iets voor in het vervolg..

~ LB
Proud to be part of the hard

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #8 mei 03, 2012, 23:34:58 23:34*
Je vind het volsmij wel professioneel om het verhaal van een ander over te nemen? (Peetoom, van snakebite)
En dan denken dat je daarmee hetzelfde succes krijgt als degene die het verhaal echt verzonnen heeft.

Je had eventueel nog aan mij of wie dan ook kunnen vragen om ideeŽn te verzinnen, ik had het graag gedaan  :P

~ LB

sorry . voordat je een aanval op iets doet,
wil ik niet in andermans "roem"leven
daarnaast als je de feiten kent, is dit verhaal nergens een kopie van, ik ken echter (sorry @snakebite dan) het verhaal van peetoom niet.
en daarbij lijkt me het stug als het verhaal exact loopt en verloopt als die verhaal.

dan zal ik me afvragen wie je bent om iemand het idee te geven op hun zijn eigen verhaal.

sorry dat ik je hierbij aanval , maar ik verderdig me graag als er een statement gemaakt wordt die niet waar is.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1995
Reactie #9 mei 04, 2012, 00:09:23 00:09*

~ LB

sorry . voordat je een aanval op iets doet,
wil ik niet in andermans "roem"leven
daarnaast als je de feiten kent, is dit verhaal nergens een kopie van, ik ken echter (sorry @snakebite dan) het verhaal van peetoom niet.
en daarbij lijkt me het stug als het verhaal exact loopt en verloopt als die verhaal.

dan zal ik me afvragen wie je bent om iemand het idee te geven op hun zijn eigen verhaal.

sorry dat ik je hierbij aanval , maar ik verderdig me graag als er een statement gemaakt wordt die niet waar is.

Leuk verhaal,

toch komen er een heel aantal punten overeen met peetoom zoals:
1 Ouders komen om bij een auto ongeluk
2 familielid neemt kind(eren) op
3 De hoofdpersoon krijgt een relatie met de docent van het kind/een van de kinderen
4 Het kind/een van de kinderen "heeft" iets met luiers

Hoewel het dus mogelijk niet zo is, kan het voor sommige leden van het forum (zoals de schrijver van Peetoom (Snakebite) en luierfan_boy) lijken alsof het is overgenomen.

Maar als het verhaal in de komende hoofdstukken een andere wending dan Peetoom gaat krijgen, dan hoor je mij niet klagen.

????? (lekker anoniem hť)

PS: Peetoom is een leuk en zeer goed geschreven verhaal. Als je nog een keer tijd hebt moet je het echt een keer lezen (al doe je het alleen maar om verdere ruzies/overeenkomsten te voorkomen)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #10 mei 04, 2012, 00:18:17 00:18*
Ik moet eerlijk zijn dat inderdaad toch punten overeen komen. Maar echter is dit op eigen fantasie en insperatie gedaan. De relatie tusen de hoofd persoon en zuss is deels waar. En zijn neefje is de wereld voor hem is ook waar. En in het verhaal van woonsituaties is ook waar, en ik heb mijn zus en neefje nog nooit op visite gehad,, en zie hem alleen bij me moeder of ik bij haar ben.    Het is pure toeval, maar het leek mij het meest realisch om ouders op 1 klap te verliezen in een auto ongeluk.   

Een verhaal schrijft zich soms uit zich zelf, en somige dingen liggen voor het hand en zal voorspelbaar zijn of lijkt een herhaling op een andere evenement. Maar toch is het verschillend, al is het moeilijk te vinden

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
  • Geboortejaar: 1997
Reactie #11 mei 04, 2012, 10:23:44 10:23*
Ik moet eerlijk zijn dat inderdaad toch punten overeen komen. Maar echter is dit op eigen fantasie en insperatie gedaan. De relatie tusen de hoofd persoon en zuss is deels waar. En zijn neefje is de wereld voor hem is ook waar. En in het verhaal van woonsituaties is ook waar, en ik heb mijn zus en neefje nog nooit op visite gehad,, en zie hem alleen bij me moeder of ik bij haar ben.    Het is pure toeval, maar het leek mij het meest realisch om ouders op 1 klap te verliezen in een auto ongeluk.   

Een verhaal schrijft zich soms uit zich zelf, en somige dingen liggen voor het hand en zal voorspelbaar zijn of lijkt een herhaling op een andere evenement. Maar toch is het verschillend, al is het moeilijk te vinden

Ik snap wat je bedoelt. Sorry als ik enigszins aanvallend heb reageerd, maar ik vond gewoon dat ik er even wat van moest zeggen..
Dus bij deze, en ik zoek verder ook geen ruzie of iets.

~ LB
Proud to be part of the hard

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geboortejaar: 1991
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #12 mei 04, 2012, 12:00:01 12:00*
vuurtje?

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geboortejaar: 1994
  • Ik ben: AB
Reactie #13 mei 27, 2012, 20:03:21 20:03*
fantastisch verhaal.

Allang niks meer gehoort hierop hopelijk snel weer.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #14 mei 28, 2012, 14:55:24 14:55*
Ja sorry ik heb last van een gijzelvirus, en kan niks meer met me pc, en ik zoek in de omgeving naar een instelatie van windows xp