Vakantie voor Ilona  (gelezen 46510 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1997
  • Ik ben: DL
Re: Vakantie voor Ilona
Reactie #30 december 15, 2011, 21:10:54 21:10*
Leuk vervolg weer!

Alleen jammer dat het zo lang geduurt heeft, en het is ook best kort.

Qua inspiratie.. Je kunt toch gewoon doorgaan met de reis van Ilona en haar ouders? :-X
Succes ermee!~

- LB
Proud to be part of the hard

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: TB
Reactie #31 december 16, 2011, 15:46:53 15:46*
wat mij betreft mogen er nog wel paar vervolgen komen;)
proud to be a farmer

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geboortejaar: 1987
Reactie #32 december 20, 2011, 11:01:24 11:01*
Ilona voelt ook dat ze moet plassen, maar dat durft ze echt niet te doen in deze luier, want dan gaat hij zeker lekker denkt ze. Ze probeert het op te houden en hoopt dat ze pas over een paar uur hoeft. Want aan haar moeder vragen of ze naar het toilet mag durft ze ook niet.

"Zo dan zal ik maar is beginnen aan deze smerige klus" zegt de moeder van Ilona. Ze trekt eerst Ilona haar broek omlaag en haar trui een stukje omhoog. Ilona begint te bibberen want in dat donkere hokje is het best koud, ook al is het buiten meer dan 30 graden. Als haar broek uit is trekt haar moeder ook haar plasticbroek naar beneden. Het stinkt vreselijk zeggen zowel Ilona als haar moeder tegelijk. "Dat is je eigen schuld Ilona!" Roept haar moeder hard "Dan had je maar niet als een klein kind in je broek moeten poepen". Voordat Ilona's moeder de luier opent pakt ze eerst een nieuwe luier uit de tas. Een tena maxi. "Ik denk dat ik je maar een heel dik luierpakketje aan ga geven Ilona, want jou luiers zijn zo vol merk ik al wel". Ilona kan niks anders doen dan toeknikken.

Haar moeder trekt de plakstrips van haar luier los "o kijk, dat is waar ook mevrouw had voor straf haar onderbroekje nog aan, die kan ik ook wel meteen weggooien" Dat is ook wat Ilona's moeder nu doet. Ze gooit het hele pakket zonder pardon de vuilnisbak in. "Zo, daar zijn we vanaf kleintje" zegt Ilona's moeder sarcastisch. Ilona voelt dat ze helemaal gewassen wordt. Haar moeder wast haar overal en niet geheel zachthandig. Haar vagina en haar poepgaatje worden niet overgeslagen. Na veel ge "auw mamma niet doen" is haar moeder eindelijk klaar. "Zo Ilona nu hoef ik je alleen nog even af te drogen, je ruikt namelijk weer heerlijk!"

Nadat haar moeder Ilona heeft afgedroogd wil Ilona gaan zitten. "nee jongedame! Jij moet eerst een luiertje aan he! Dat weet je". Ilona was het stiekem vergeten en wilde alweer weggaan. Maar ging weer voor haar moeder liggen. "Kijk Ilona, deze luier schuif ik nu even onder je kontje" Het is een grote tena maxi die ilona in de lucht ziet bungelen en daarna onder haar kontje voelt. "Hierbij stop ik voor de zekerheid 2 van deze grote inleggers. Deze kunnen veel vocht opnemen en dan hoef ik je niet iedere keer zo te verschonen". Nadat moeder de inlegger bij de luier had ingesloten trekt moeder de luier heel erg strak dicht. "Niet zo strak mamma! ik kan bijna niet meer ademen". "Maak je niet zo druk meid, de luier zal straks nog even een beetje gaan uitrekken en anders gaat hij lekken, dat wil je toch ook niet?". Nadat moeder de luier had gecontroleerd pakte ze een schaar en maakt wat inkervingen in het plastic van de luier. "Mam wat doe je nou? zo ga ik zeker lekken". "Nee schat ik doe er nog een luier overheen, zo kan het vocht van de ene naar de andere luier. Nu heb je lekker een dik pakketje om".

Nadat haar moeder alle luiers had dichtgeplakt en gecontroleerd had moest Ilona weer in het plasticbroekje stappen. Alleen dit broekje paste niet meer zo goed. Haar moeder probeerde het broekje op alle manieren uit te rekken. Hierna moest ilona het nog een keer proberen. Met veel gevloek ging het broekje aan. Maar het zat super strak! Ilona huilde zachtjes. Hierna werd geprobeerd haar spijkerbroek weer aan te trekken, maar helaas was dit zonder succes. "Sorry ilona" zei haar moeder "ik denk dat je zo naar de auto moet lopen. hou anders maar deze luiertas voor je kruis, zo valt je luier tenminste niet zo heel veel op. Ik zal wel achter je lopen zodat bijna niemand je luiertje hoeft te zien" Ilona huilde hard, maar er zat niks anders op.

Haar moeder deed de deur van het hokje open en gebaarde Ilona naar buiten te gaan. Ilona liep met de tas voor haar kruis naar buiten toe. Toen ze buiten kwam keek de toiletjuffrouw haar doordringend aan. Ilona probeerde geen oogcontact te maken en zocht naar de auto van haar vader. Deze auto stond zeker 500 meter verderop en het was best druk op de parkeerplaats. Ilona begon erg snel te lopen en haar moeder kwam vlak achter haar aan. Opeens hoorde ze een hele grote knal op de snelweg. Het bleek een ongeluk! Iedereen bukte omdat er een grote vuurbal vrijkwam. Nadat iedereen weer was gekalmeerd stonden ze op. "Ren maar snel naar je vader toe Ilona, daar zijn we wel veilig" Ilona begon te rennen. Toen ze bij haar vader aankwam keek haar vader haar aan. "Ik dacht dat je moeder je verschoont had?". "Ja pap, kijk ik heb een nieuwe dikkere luier om" toen ze eenmaal zelf keek was haar luier nat. Ze had niet gemerkt dat ze van de schrik van de knal daarnet in haar broek geplast had. 1 minuut een nieuwe luier. En nu al weer nat. "Wat hoor ik? is ze nu al weer nat? gelukkig heeft ze een dikke luier om, en kunnen er zeker meerdere plasjes in. Sorry Ilona maar ik ga je nu echt niet verschonen zei haar moeder". Ilona snikte en ging in de auto zitten met een dekentje over haar benen. 

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #33 december 20, 2011, 11:55:11 11:55*
Leuk vervolg weer!

alleen... ze worden bijna geraakt door een grote vuurbal en vervolgens vraagt haar vader weer doorleuk iets over haar luier haha xD
Je had dat stukje er misschien uit moeten knippen :P

~ LB

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • A Simple Hello Could Lead To A Million Things.
Reactie #34 december 20, 2011, 16:47:57 16:47*
 ;D gaat mooi, en die vuurbal vond ik wel grappig, verzin er wel bij dat het verder weg was, en ze alleen schrok.
 !1
Weep not for roads untraveled
Weep not for sights unseen
May your love never end and if you need a friend,
There's a seat here along side me.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
Reactie #35 december 20, 2011, 17:05:49 17:05*
sorry, de verbal (niet te groot opvatten) was inderdaad verder weg. De mensen schrokken gewoon en keken gewoon weg zoals iedereen in zo'n schrikreactie zou doen. Het is niet dat de vuurbal hun op een haar na raakte.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geboortejaar: 1993
Reactie #36 december 20, 2011, 17:07:23 17:07*
TOP ga zo door!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
Reactie #37 december 20, 2011, 17:13:21 17:13*
Nadat iedereen een getuigenverklaring had afgelegd mochten ze weer doorrijden richting het zuiden. Omdat het al aardig laat was en Ilona vrij weinig geslapen had besloot ze even een dutje te doen.

Na 3 uurtjes werd ze alweer wakker. Ze zag dat haar vader weer stopte. "verdomme waarom moet ik nou een luier om als we toch iedere keer stoppen" dacht Ilona bij haarzelf. Moeder zag dat Ilona wakker was en zei dat het was om even een ontbijtje ergens te gaan halen. Vader en moeder stapte uit de auto maar Ilona moest blijven zitten. "Jij hoeft toch niet te plassen, en zo wel doe je dat maar lekker in je luiertje Ilona" zei moeder heel gemeen. Ilona merkte wel dat ze moest plassen van dat vele drinken in de auto. Ze dacht er niet al te lang over na en liet haar plasje in haar luier lopen. Ze merkte dat de luier het aardig goed opnam en deze nog lang niet vol zat omdat het zo'n dik pakket was.

Nadat haar moeder terugkwam met het ontbijt moest Ilona het opeten. Ook had haar moeder een 2 literfles water meegenomen voor ilona omdat het zo warm was buiten. "Je moet goed drinken schat anders droog je straks nog uit". "Dankjewel mam" maar ilona wist zelf ook wel dat het was om haar te laten plassen.

INSPIRATIE GEVRAAGD!!!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #38 december 20, 2011, 18:13:11 18:13*
Leuk opgelost weer, met dat getuigen afleggen! :P

Hmm inspiratie... misschien kan je doen dat Ilona haar luier(s) af probeerd te doen? En dat haar ouders
haar daarom straf moeten geven.

~ LB

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Perry het vogelbekdier!!! :P
  • Geboortejaar: 1988
Reactie #39 december 20, 2011, 19:08:51 19:08*
Of ehm... dat Ilona een bekende tegen komt? ::)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #40 december 20, 2011, 20:12:59 20:12*
ja er kan zowat nog van alles gebeuren denk ik ook ( vrienden of hotel - camping enz ) grtz

(Verborgen)

• Gast
Reactie #41 april 24, 2012, 08:42:55 08:42*
een erg mooi verhaal
en ideeen eigenlijk blijven er veel opties over
-haar luier kan nog een keer gaan lekken
-haar moeder kan haar nog een keer openbaar billenkoek geven
-ze kan veiligheid zoeken bij haar vader maar die blijkt nog erger te zijn
-ze ontmoet iemand anders die luiers draagt voor plezier

maar tot nu toe is je verhaal een succes vind ik

Offline (Verborgen)