Poll

cijfer

1
1 (2%)
2
1 (2%)
3
0 (0%)
4
0 (0%)
5
1 (2%)
6
3 (6%)
7
4 (8%)
8
12 (24%)
9
8 (16%)
10
20 (40%)

Totaal aantal stemmen: 49

vakantie luiers  (gelezen 50662 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: niet opgegeven
Re: vakantie luiers
Reactie #15 september 03, 2011, 04:04:06 04:04*
mooi verhaal.

ga zo door !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1997
  • Ik ben: DL
Reactie #16 oktober 04, 2011, 12:32:12 12:32*
een goede nachtrust

Koen lag op zijn rug. hij voelde aan zijn kruis. even wachtte hij, maar snel ontspande hij zich. hij voelde een warme vlaag door zijn luier gaan. hij wreef over zijn kruis. steeds sneller, steeds sneller. opeens stopte hij. hij kreeg een gedachte. zou hij het doen? zou hij zo ver gaan. niemand zou het erg vinden. ze maakten dit toch dagelijks bij Steven mee. hij ging op zijn knieŽn zitten en begon te persen. hij voelde een grote drol naar buiten komen. toen hij klaar was ging hij weer liggen. de drol verspreidde zich in zijn luier. hij begon weer over zijn kruis te wrijven en kwam binnen twee minuten klaar. hij ging op zijn zei liggen en ging weer slapen. hij wist dat deze dag nog beter zou worden dan de vorige.

Jongens, zijn jullie al wakker? Emma kwam de tent binnen. Koen deed zijn ogen open en zag dat Steven al wakker was. Komen jullie eten? We hebben verse croissantjes. Snel stonden Steven en Koen op om te gaan ontbijten. Ik zie dat jullie allebei een erg volle luier hebben. Steven ging zitten maar Koen stond aarzelend bij zijn stoel. Je kunt wel gaan zitten hoor Koen, ik zal jullie zo wel verschonen. Koen ging zitten en voelde de zachte brij door zijn luier gaan. In stilte genoot hij niet alleen van zijn croissantje.

Na het ontbijten wilden Koen en Steven gaan pesten, maar nog voordat ze de kaarten gepakt hadden, riep Emma ze al. Eerst werd Steven onder handen genomen. Ook al had Koen het al zo vaak gezien, hij vond het nog steeds extreem opwindend om te kijken hoe Steven verschoont werd. Toen Steven klaar was, was het de beurt van Koen. Toen Koen ging liggen en Emma zijn romper open deed, was hij opeens heel blij dat hij s'ochtends klaar was gekomen. Toen Emma hem helemaal schoon had gemaakt, werd zijn luier opgerold en wilde Koen al weer opstaan. Hohoho jongeman, dat gaat zomaar niet! zei Emma, Ik weet nog wel dat je gisteren in je broek plaste! Je krijgt vandaag overdag ook een luier om en alleen als het goed gaat zal ik het je ouders niet vertellen. Koen ging akkoord en ging weer liggen.

Nadat ze alle twee een schone luier aan hadden, zochten ze het pak kaarten en gingen ze pesten. Na het tweede potje zag Koen, terwijl hij wat kaarten van de grond opraapte, dat Steven zijn luier al weer had volgeplast. Hij dacht na. Als hij zijn luier zou gebruiken, zou hij waarschijnlijk van zijn ouders ook overdag luiers moeten dragen. Dat zou betekenen dat hij ze misschien ook wel op school zou moeten dragen. Het zou ook betekenen dat hij dag en nacht luiers mocht dragen en gebruiken. Het was een moeilijke keuze en Koen besloot hem uit te stellen tot hij moest.

Na het pesten vroeg Steven of Koen wilde tafeltennissen. Ze pakte de spullen en liepen naar de tafeltennistafel. Het was erg leuk bij het tafeltennissen en Koen en Steven waren ongeveer even goed. Na twintig minuten moest Koen plassen. Dit was het moment, wist hij. Als hij nu niet naar de wc zou gaan, zou hij ook overdag een luier moeten dragen. Ik ga even naar de wc, zei Koen. Hij legde zijn batje neer en rende naar het wc-huis. Hij was er nu bijna en ging wat minder hard lopen. Hť jij daar, kom eens hier. Koen keek naar rechts en zag een paar meisjes bij een tent zitten. Ja jij Ja, kom eens hier, zei de middelste. Ze had lang, blond haar en een mooi lichaam. Koen voelde zich rood worden en liep naar ze toe. Wat ben jij van plan meneertje? vroeg het meisje helemaal links. Eeh, ik ging gewoon naar de wc? De meisjes giechelden. Jij? naar de wc? Ik dacht het niet mannetje! Hij werd door vier meisjes vastgepakt en de vijfde ging voor hem staan. Het was het blonde meisje. Hij keek in haar gezicht. Het was geen spottende lacht wat hij zag, maar medelijden. Toch liep ze naar hem toe en kietelde ze hem. Na een paar seconden was het al gebeurd. De meisjes lieten hem los en gingen voor hem staan. Ze lachten  hem allemaal uit, behalve het meisje dat hem gekieteld had. Ze keken elkaar een paar seconden aan en toen draaide Koen zich om en liep hij langzaam weg. Hij kwam bij de tafeltennistafel. Wat zie jij er sip uit, zei Steven. Ik heb een natte luier, antwoordde Koen. Oh, zei Steven. Ze gingen nog tien minuten door met tafeltennissen en keerden toen terug naar de tent.

Emma zat bij de tent een boek te lezen. Zo, zei ze, zijn jullie nog droog? Steven zei nee en Koen keek bedroefd naar de grond. Zal ik jullie maar even verschonen dan? zei Emma, Of ik heb eigenlijk een beter plan. Ik doe jullie een zwemluier aan en dan kunnen jullie nog even zwemmen. Koen en Steven gingen akkoord en ze liepen met z'n drieŽn naar het wc-huis.

Om zeven uur waren Koen en Steven uitgezwommen en liepen ze terug naar de tent. Daar waren de ouders van Koen al weer terug. Koen's moeder liep naar hem toe en zei: Koen, wat fijn om je weer te zien. Ze pakte hem bij zijn arm en zei: Ik heb even met Emma gepraat en ik denk dat we je ook overdag een luier om moeten doen. Koen zei niets en keek naar beneden. Ik heb een idee, zei zijn moeder opeens, We doen je de rest van de vakantie ook overdag een luier aan en als we thuis komen zien we wel verder, okť? Okť mompelde Koen. Hij liep naar de tent maar zijn moeder riep hem terug: Je moet nog een schone luier aan Koen.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #17 oktober 29, 2011, 00:01:07 00:01*
het verhaal wordt steeds mooier.
ga zo door!!!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • A Simple Hello Could Lead To A Million Things.
Reactie #18 oktober 29, 2011, 10:36:52 10:36*
 dance
Weep not for roads untraveled
Weep not for sights unseen
May your love never end and if you need a friend,
There's a seat here along side me.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1994
Reactie #19 oktober 31, 2011, 06:52:05 06:52*
Een fantastisch verhaal!!!
Life is a song that we can play over and over again, or give it a little twist and play a remix

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #20 oktober 31, 2011, 09:26:46 09:26*
 !1 wat een goed vervolg is da weer eens ; doe zo voort !  !1

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Gewaardeerd lid
  • Geboortejaar: 1996
  • Ik ben: AB
Reactie #21 november 01, 2011, 16:38:55 16:38*
super  dance
Groetjes Daan

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geboortejaar: 1993
Reactie #22 november 01, 2011, 16:45:39 16:45*
super verhaal!
ga vooral zo door!

groetjes ;)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
Reactie #23 november 05, 2011, 23:03:28 23:03*
sorry dat ik midden in een deel gestopt ben, ik had even geen zin meer en was het toen vergeten.
ik heb het op dit moment erg druk, maar over een weekje ofzo zal ik weer iets schrijven.

groetjes

Offline (Verborgen)

• Global Moderator
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1996
Reactie #24 november 06, 2011, 15:52:30 15:52*
Beter  dance

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Just a kid at heart. :)
  • Geboortejaar: 1993
  • Ik ben: AB
Reactie #25 november 16, 2011, 00:49:10 00:49*
Leuk verhaal!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geboortejaar: 1986
Reactie #26 november 20, 2011, 09:29:41 09:29*

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
Reactie #27 maart 03, 2012, 12:38:40 12:38*
Ik heb bij het vorige deel nog een beetje bijgeschreven.

Offline (Verborgen)

• AB
  • Volwassen
  • Forum Held
Reactie #28 maart 03, 2012, 16:11:52 16:11*
Komt er nog een vervolg op dit verhaal
Het is een schitterend verhaal

Offline (Verborgen)

• Volwassen