De AB Camper  (gelezen 22782 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geslacht: Man
  • Trotse papa van Baby'tje youri
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1989
  • Ik ben: Papa
Re: De AB Camper
Reactie #15 september 05, 2011, 18:38:10 18:38*
ik bedoelde b.v. als je ergens zou staan en er komen mensen je bezoeken wat dan bv. je weet nooit of er mensen komen hé. Maar vind uw gedacht voor een camper te veranderen wel leuk en tof ook .

Volgens mij snap ik wel wat je bedoeld. Waarom denk je nou dat de deuren steeds op slot waren?

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #16 september 06, 2011, 17:42:11 17:42*
Ik zal nog maar eens een deel typen...
deel 6: verschonen?

Ongeveer een kwartier later kwamen we bij de grens aan. Bij de grens  was mijn blikje Juup leeg. Ik paleerde even,deed mijn blikje in de prullenbak en stapte ik weer in. Even later was ik weer op de weg. Een paar meter verder zag ik dat er een file was. Na nog 5 minuutjes gereden te hebben stond ik in de file. Na ongeveer een uurtje was ik (gelukkig) weer uit de file. Toen we weer ongeveer een half uurtje gereden te hebben zag ik op het schermpje van camera 3 dat Youri wakker begon te worden. Ik ging dus naar een restaurant want ik begon inmiddels wel honger te krijgen.  Toen ik eindelijk een parkeerplek had gevonden zette ik de camper stil en liep ik naar het slaapdeel van Youri. Toen ik binnen kwam zag ik dat hij al wakker was. Ik pakte hem er uit en zette hem in de buggy. Daarna liepen we het restaurant in. We zochten een tafel en ik bestelde voor hem een klein kinderen menu en voor mezelf bestelde ik een menu waarvan ik de naam even kwijt ben. Toen we gegeten hadden rok ik dat iemand iets in zijn luiertjenhad gedaan. Ik liep meteen naar Youri toe en voelde of hij misschien een beetje nat was. Ik voelde dat hij de dader was en reed met hem in de buggy naar de wc's. Toen ik zo'n soort verschop kamer had gevonden legde ik hem op zo'n tafel. Ik legde hem erop en deed de cushie uit. Die gooide ik weg en daarna deed ik hem een nieuwe aan. Daarna zette ik hem weer in de buggy en liep naar de camper. Eenmaal binnen zette ik hem in een kinderstoel op de bijrijdersstoel. Daarna klaptenik de buggy in en legde hem weg. Toen ik dat gedaan had ging ik op de bestuurdersstoel zitten en startte de camper. Daarna reden we weer weg naar de volgende halte.

Een vervolg komt spoedig. De titel van dat deel wordt straf( behalve als ik een leukere kan verzinnen,jullie mogen ook meeverzinnen voor titels.)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #17 september 06, 2011, 20:31:12 20:31*
Ik verveel me momenteel dus zal nog maar eens een ver oogje schrijven. Veel plezier met lezen!!
p.s. Hints en tips zijn antijd welkom  !1 :D ;D
Deel 7: Straf!

Toen ik een tijdje later weer op de klok keek zag ik dat het al 20:00 uur was. Ik zocht ( weer ) een parkeerplek op en zette de camper stil. Ik zette Youri op de grond en zei dat hij naar bed moest. Hij zei toen dat hij dat nog niet wilde. Ik zei toen tegen hem dat hij maar beter kon luisteren en mee kom komen. Toen zei hij weer dat hij dat niet wilde en toen tilde ik hem op. Ik liep met hem in mijn armen naar de bank. Ik bond hem vast aan de bank en deed toen zijn luier af. Daarna pakte ik een cane en begon ik hem met volle kracht op zijn billen te staan. Daarna deed ik de boeien los en liet ik hem omrollen. Toen zij dat deed bond ik hem weer vast begon ik het in zijn schaamstreek te staan. Eerst sloeg ik heel zacht en zo steeds harder. Ik had een snelheidsmeter en de snelheid waarmee de snelste slag aankwam was bij beide 100 km/h. Daarna draaide ik hem weer om en stak ik een trillende buttplug in zijn kont. Daarna pakte ik een luier die 10 keer zo dik is als de gemiddelde abu cushie. Daarna deed ik er nog een doorzichtig plastic broekje overheen. Daarna liet ik hem meelopen en liet ik hem in de wieg liggen. Daarna bond ik zijn armen en benen vast aan de hoeken. Daarna trok ik met bruut geweld het kabeltje van de buttplug naar mij toe. Vanuit de luier naar buiten de luier en het broekje. Daarna sloegnik hem nog met de platte hand 10 keer op iedere wang. Daarna draaide ik de trilling van de buttplug helemaal los en drukte ik op de aanknop. Toen hoorde ik hem meteen al kreunen en liep ik weg.

Een gevolg komt spoedig nog. Doei

(Verborgen)

• Gast
Reactie #18 september 06, 2011, 21:06:44 21:06*
 :-\

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #19 september 07, 2011, 16:18:11 16:18*
:-\

Rozerood wat bedoel je en waarom zei je steeds plaagbeest?

Ik ga weer verder schrijven zodra ik antwoord heb.

(Verborgen)

• Gast
Reactie #20 september 07, 2011, 22:01:36 22:01*
papieR, mt plaagbeest bedoel ik niets verkeerd mee, enkel omdat als het net als het spannend wordt, je plots stopt en dan reacties vraagt en dan pas verder schrijven zal,..

en men sip gezichtjes is omdat die straf mij lichtjes choqueert,... ik hoop echt dat dit tussen jullie afgesproken was... :-\
Sloeg jij nu werklijk tegen 100 per uur op zijn ahum,.. geslacht'streek ?
Is dat niet gevaarlijk dan?
Dit is ècht niet mijn ding,... :( Bij mij mag het knuffeliger en zachter zijn,.. geen ouderwetse lijfstraffen wat ik sm noem, voor mij,... ieder zijn ding he ;)
Dit had ik niet zien aankomen,.. zolang jullie maar gelukkig zijn  ;)
Bij deze heb je mijn antwoord, en kan je weer lekker verder schrijven,...
Groetjes :)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #21 september 08, 2011, 19:58:59 19:58*
Rozerood, ja zo was het afgesproken en nee, het is niet gevaarlijk

Een vervolg komt snel als ik tijd heb

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #22 september 29, 2011, 20:09:04 20:09*
Sorry dat jullie zo lang op een vervolg moesten w8en maar ik had geen tijd om een vervolg te typen.

Hier komt in ieder geval weer een volgend deel. Veel plezier met lezen!
Deel 8: de volgende dag.

Iets later ging in ook maar naar bed want ik begon me te vervelen. Zo gezegd,zo gedaan. Ik ging dus naar bed. Toen zag ik dat het al 22:00 uur was. Ongeveer 1 uur nadat ik ging liggen viel ik rustig in slaap.

De volgende dag werd ik zo rond 10:00 uur weer wakker. Toen ik wakker was liep ik naar Youri's kamer. Ik zag dat hij al wakker was dus zette ik zijn buttplug uit en maakte ik hem los. Daarna nam ik hem mee en zette ik hem in de kinderstoel. Daarna pakte ik een flesje en deed ik daar melk in. Daarna maakte ik mijn eigen eten klaar. Toen dat klaar was gaf ik het flesje aan Youri en zei ik dat hij het op moest drinken. Toen ik 5 minuten later klaar was het eten zag ik dat Youri zijn flesje ook leeg had. Ik pakte hem toen op en legde hem op de commode. Daar gaf ik hem toen een andere luier aan en kleedde ik hem aan. Daarna zette ik hem weer in de stoel en ging ik achter het stuur zitten. Ik startte de camper en weg waren we weer.

Een vervolg komt spoedig ( spoediger als dit deel ) sorry er nog voor

Groetjes,
PappieR

(Verborgen)

• Gast
Reactie #23 oktober 01, 2011, 16:36:43 16:36*
Leuk verhaal. 

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #24 januari 05, 2012, 19:29:44 19:29*
ik wilde dit verhaal niet meer afmaken maar ik midts het schrijven zo, dus hier weer een vervolgje:

hoofdstuk 9: de efteling

na ongeveer een half uur gereden te hebben stopte ik om naar de wc te gaan. eerst ging ik naar de wc en daarna keek ik of Youri nog droog was. Dat was hij niet meer, dus kreeg hij straf. De reden voor de straf was: als hij moest plassen moest hij het tegen mij zeggen naar dat deed hij niet. Ik deed zijn broek en luier uit en gaf hem een flink pak slaag. Ik bleef doorgaat tot hij moest huilen. Toen hij uiteindelijk moest huilen pakte ik een dikke luier en deed er van dat nuppenspul in. Daarna deed ik zijn luier heel strak om. Hij wilde niet meer gaan zitten omdat die noppen dan op zijn rode billen drukte. Het kon mij niet schelen wat hij vond dus zette ik hem op de kinderstoel en zette ik hem vast. Ik stapte daarna weer in de bestuurdersstoel en reed weer verder. Toen we ongeveer nog 3/4 uur gereden hadden kwamen we aan bij de efteling. We jadden het geluk dat het niet druk was dus ik parkeerde op de parkeerplek het dichtst bij de ingang.

een vervolg komt nog.

Offline (Verborgen)

• voeg me gerust toe op skype!!!!
  • Volwassen
  • Stamgast
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1985
  • Ik ben: Weet niet
Reactie #25 januari 17, 2012, 04:21:52 04:21*
kijk vol verlangen uit naar het vervolg

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #26 juli 06, 2012, 09:10:06 09:10*
sorry dat ik nu (na zo'n lange tijd) pas weer iets terugstuur maar om priveredenen (zeg ik misschien nog een keer) kon ik eerder niets sturen. Voor de mensen die dit verhaal nog willen volgen zal ik hier weer eens een vervolgje typen. veel leesplezier en reacties zijn altijd welkom  :P :P

Hoofdstuk 10: de efteling 2

Toen we bij de efteling aankwamen stapte ik eerst uit en pakte ik een buggy uit iets wat op een kofferbak lijkt. Die buggy reed ik naar de zijdeur van de camper en zette ik daar 'op slot' zodat hij niet weg kon rollen. Daarna pakte ik Youri op en tilde hem in de buggy. Ik deed hem vast en reed met hem naar de ingang van het park. Ik had het geluk dat we bijde een abonement hadden dus we konden zo doorlopen. Toen we in het park waren ging ik eerst op zoek naar een plek waar je kon pinnen (toen nog die grote bank bij de ingang) en een plek waar je plattegronden kon krijgen. Gelukkig had ik zo gepint en had ik zo een plattegrond. Toen ik dat allemaal had ging ik op zoek naar een bankje waar ik op kon zitten en waarbij ik Youri naast me kon zetten. Het vinden was gelukkig niet moeilijk dus ging ik zitten en ging op zoek naar een pen. Ik had besloten om samen met Youri een route uit te stippelen die we zouden lopen. Gelukkig hadden we die route zo en gingen we we maar eens lopen. Als eerste liepen we naar de Villa Volta omdat daar 's-ochtends bijna niemand staat. Daar stonden we ongeveer 10 minuten te wachten en toen konden we er in. Toen de attractie afgelopen was, was Youri ontzettend duizelig en zette ik hem dus meteen weer in zijn buggy. Daarna rolde we verder naar de Fata Morgana. Daar was de wachtrij 20 minuten (niet normaal) dus het duurde wel even tot we aan de beurt waren. Toen we er weer uit waren zochten we een restaurantje op om iets te gaan eten, daar vertel ik een andere keer verder over

groetjes,
PappieR

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1998
  • Ik ben: AB
Reactie #27 augustus 16, 2015, 16:25:19 16:25*
Mooi verhaal