De AB Camper  (gelezen 20302 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geslacht: Man
  • Trotse papa van Baby'tje youri
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1989
  • Ik ben: Papa
De AB Camper
augustus 02, 2011, 11:59:35 11:59*
Dit is een waargebeurd verhaal. Hierin word ook omschreven hoe ik mijn AB baby youri ontmoette.

Hoofdstuk 1 : Eindelijk klaar

Na 2 jaar aan de camper gewerkt te hebben was hij eindelijk klaar. Om even een beeld te geven hoe hij eruit ziet: Hij bestaat uit 3 delen. Er is 1 deel voor de chauffeur,1 deel voor de baby en 1 deel voor het overige. Laat ik maar vooraan in de camper beginnen. Bij de chauffeurs en bijrijdersstoel zit een meganiek dat je om kunt draaien zodat de stoelen kunnen draaien. Ik heb uitgemeten dat waneer de stoelen draaien je nog beenruimte hebt. Toen ik dat gemeten had plaatste ik een scherm met een deur met een slot. Ook zaten er ramen in met gordijnen die je vast kunt zetten zodat ze niet open kunnen als je dat niet wilt. Verder heb ik de gewone inrichting gebruikt. Daarachter is de tafel. 1 bank heb ik er uitgehaald en daar 2 kinderstoelen weggezet. Geen idee waarom ik die 2e heb geplaatst. Toen was de gedachte:voor als er eens meer komen. Helaas waren de mensen altijd maar alleen.Verder is het nog het gewone ontwerp. De scheiding tussen het 2e en het 3e deel is een schot met een deur die alleen vanaf het 2e deel te openen is. Ook zitten er ramen in die alleen vanaf het 2e deel te openen zijn. De ramen aan de zijkanten had ik afgeplakt zodat er geen licht doorheen komt.Zoals je dus wel kunt zien, het 3e deel is als een slaapdeel. In het slaapdeel staat ook de wieg. De wieg is geheel van hout met een randje erop met plaatjes van Bob de Bouwer. Op de muren in dat deel staan plaatjes van Bob de Bouwer. Het was wel mogelijk dat dat er allemaal was want de camper was een: Fiat ducato waarbij ik meer heb betaald om hem te verlengen.

Het vervolg komt wanneer er reacties zijn.

Offline (Verborgen)

• drynite? heb liever een wetnite! ;)
  • Volwassen
  • Forum Held
  • drynite? heb liever een wetnite :)
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1997
  • Ik ben: TB & DL
Re: De AB Camper
Reactie #1 augustus 02, 2011, 19:04:11 19:04*
Klinkt gezellig in die camper!
Bem benieuwd hoe t verder gaat

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
  • Geboortejaar: 1988
  • Ik ben: DL
Reactie #2 augustus 02, 2011, 23:19:02 23:19*
SUPER IDEE
laat maar foto's zien op deze website dan??
beter een luier om de billen dan de billen om de luier

Offline (Verborgen)

• voeg me gerust toe op skype!!!!
  • Volwassen
  • Stamgast
  • Geboortejaar: 1985
  • Ik ben: Weet niet
Reactie #3 augustus 05, 2011, 05:19:06 05:19*
reactie!!!! :)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #4 augustus 05, 2011, 10:48:51 10:48*
das wel super zo een camper verbouwen naar uw zin maar wat als er eens bezoek komt? photo's indien mogelijk

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #5 augustus 05, 2011, 11:55:09 11:55*
maar wat als er eens bezoek komt?

zou ik mogen vragen wat je bedoeld want ik snap je niet helemaal

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #6 september 03, 2011, 18:25:56 18:25*
Ik zal maar weer eens een deel schrijven ( via mijn nieuwe iPad)
Deel 2: contact?

Een paar weken naarder hij klaar was had ik een contactadvertentie geplaatst. Toen de advertentie geplaatst was heb ik ongeveer 2 dagen niet geslapen omdat ik benieuwd was wat voor reacties ik zou krijgen. Toen ik 2 dagen later een reactie kreeg via de  mail was ik wel benieuwd.

Sorry,een vervolg komt spoedig maar daar heb ik nu even geen tijd voor.

Het vervolg gaat heten: die ene mail!

(Verborgen)

• Gast
Reactie #7 september 03, 2011, 21:56:31 21:56*
Nu maak je mij toch ook nieuwschierig!! !1
Ik kijk er naar uit, meer te mogen lezen, ;)
x

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #8 september 04, 2011, 10:44:03 10:44*
Omdat Rozerood zo'n leuke reactie plaatste zal ik maar verder gaan met mijn verhaal.

Hier volgt deel 3:
deel 3: die ene mail

Toen dus 2 dagen later op mijn telefoon hoorde dat ik een mail had pakte ik mijn telefoon meteen. Ik zag dat het een mail was van ene Youri. In de mail stond letterlijk:
' Hallo meneer,
Ik heb gelezen dat u een abcamper heeft. Ik zou graag uw baby willen zijn.

Met vriendelijke groet,
Baby Youri. '

Ik las die mail nog eens over want ik kon niet geloven dat er echt iemand was die wel eens zou willen proberen. Toen ik de mail nog eens gelezen had stuurde ik een mail terug:
' Hallo baby Youri,
Ik stel het erg op prijs dat je wel eens een rondje in mijn camper wilt maken. Kun je misschien eens afspreken in de komende 3 weken.

Met de groeten van

PappieR '

Toen ik die mail terug had gestuurd stapte ik in mijn auto naar mijn werk.

Het vervolg komt spoedig. De titel is nog niet bekend.

(Verborgen)

• Gast
Reactie #9 september 04, 2011, 12:12:09 12:12*
hihih pappieR,.. u bent een plaagbeest!! :P
I want more, please,.. !1

Hihi en dank u wel, grote meneer, om ietsje verder te vertellen omwille van mijn reactie,.. dus alsjebliefd,.. nog , nog ,nog,... xxx

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #10 september 04, 2011, 20:06:43 20:06*
Hoezo plaagbeest?
Hier komt in ieder geval weer een vervolg!
Deel 4: de grote dag

Toen ik die avond weer thuis kwam keek ik op mijn telefoon. Ik zag dat ik een mail had met de tekst:
' Ik kan komende week wel eens een keer afspreken. Ik heb volgende week 1 datum namelijk: volgende week vrijdag om 14:00 uur. Dan ben ik klaar dus dan kan ik tot zondag 24:00 uur van u zijn. Hopelijk kunt u dan ook?

m.v.g
babyyouri.  '

Daarna pakte ik mijn telefoon en stuurde ik een mail terug:
' Hallo baby'tje,
Op vrijdag kan ik wel. Je moet wel een paar dingen voor mij doen namelijk: je moet om 15:00 uur op het station in Etten-Leur staan. Als je na 15:30 er nog niet bent heb je pech want dan kun je niet komen tenzij je een mail stuurd waarin een goede reden staat. Ook moet je een rugtas van Bob de Bouwer meenemen en moet je een tutje van Bob de Bouwer in hebben. Doe je dat niet,dan heb je een groot probleem! Tot vrijdag baby'tje van me!
Groetjes,
PappieR  '

Een paar dagen later was het zover,de grote dag. Ik was expres de hele dag thuis gebleven en heb de camper nog een beetje netjes gemaakt. Eigenlijk dacht ik dat het niet hoefde maar toen ik er mee wilde gaan rijden zag ik dat alle rommel er nog in lag. Toen ik alles opgeruimd had ging ik hem al vast inrijden. Daarna was het ongeveer 14:30. Ik ging toen maar wast rijden. Na ongeveer een half uurtje gereden te hebben kwam ik aan. Toen ik aankwam moest ik nog een parkeer plek zoeken. Ik kon niet via de gewone ingang omdat die weg afgesloten was dus reed ik via de ingang voor de bussen en zocht ik toen een parkeerpleknvoor vrachtauto's. Daarna zette ik de camper uit en stapte ik uit. Daarna deed ik de camper op slot en ging ik op het perron staan. Ongeveer 5 minuten later kwam de trein aan. Ik w8te toen tot Youri uitstapte. Toen ik hem zag liep ik naar hem toe en stelde ik me voor. Toen deed hij hetzelfde en volgde hij me naar de camper. Ik deed de deur open en hij stapte toen in. Ik zette hem in de kinderstoel waar eest de bank stond. Hij ging er in zitten en ik zette hem vast. Daarna stapte ik weer uit en deed toen de deur in het midden weer dicht. Toen liep ik naar de voorkant en stapte ik toen in via de bestuurdersdeur.daarna startte ik de camper en reden we weg.

Ik zal jullie nog even in spanning houden. Maar wees niet bang,binnenkort komt er weer een nieuw deel.

(Verborgen)

• Gast
Reactie #11 september 04, 2011, 20:59:38 20:59*
 :P grrr papaieR   bent echt een plaageest he devil2 .. een mens zo in spanning houden!!
Alweer kijk ik uit naar het volgende deel!!!!
Hmmmm, die youri is echt een gelukszakje,... wel durven he,.. zomaar zonder meer afspreken,.. wow ;)
!1

xx

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #12 september 05, 2011, 15:58:31 15:58*
Nogmaals,hoezo plaagbeest?

Hier komt in ieder geval weer een vervolg.
Deel 5: de eerste rit

Toen de camper gestart was ging ik weer verder. In de navigatie had ik ingesteld: grens België. Ik dacht,hij is nu wel een paar dagen mijn baby dus ik zal hem eens even mee op reis nemen. Zo gezegd,zo gedaan. We gingen toen dus richting de grens van belgië. Toen ik daar aankwam reed ik een stukje een verlaten weg op. In de verte zag ik een bos. Ik reed naar dat bos en parkeerde op de meest afgelegen parkeerplek. Toen ik daar stond zette ik de camper uit. Ik liep toen via het deurtje in het schot naar Youri die nog steeds in de kinderstoel zat. Ik ging tegenover hem zitten en we begonnen te praten over van alles en nog wat. Na een bepaalde tijd begonnen we te praten over wanneer de sessie begon. Toen stond ik op en zei ik: ik ben zo terug baby'tje van me. Daarna liep ik naar de kast. Toen ik er voor stond merkte ik dar hij nog op slot zat dus moest ik helemaal terug naar de voorkant om de sleutels te halen. Toen ik dat gedaan had lie ik weer terug naar de kladt en pakte ik er een paar dingen uit,namelijk: een baby shirtje met bopb d bouwer, een abu cushie en een plastic broekje van Bob de Bouwer. Daarna deed ik de kast weer op slot en legde ik alle spullen op de commode. Daarna liep ik weer naar Youri en pakte hem uit de kinderstoel. Ik tilde hem op en legde hem toen op de commode. Daarna deed ik al zijn kleding uit. Daarna deed ik hem het shirtje aan,schoor ik hem,poederde ik hem en deed ik hem de luier en plastic broekje aan. Daarna keek ik op de klok. Kok zag toen dat het al 16:00 kuur was. Toen legde ik hem in de wieg,deed ik de deur van het schot dicht en op slot en deed ik de gordijntjes dicht. Daarna liep ik naar de koelkast en pakte ik er een blikje Jupiler uit. Daarna ging ik weer op de bestuursstoel zitten en startte ik de camper weer en reed weg.

Een vervolg komt spoedig.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #13 september 05, 2011, 17:34:19 17:34*
Wat was de rit toch leuk hè pappie van me

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #14 september 05, 2011, 18:34:13 18:34*
ik bedoelde b.v. als je ergens zou staan en er komen mensen je bezoeken wat dan bv. je weet nooit of er mensen komen hé. Maar vind uw gedacht voor een camper te veranderen wel leuk en tof ook .