het Slaapfeestje  (gelezen 38131 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Contact behoefte: geen contact aub
  • Geboortejaar: 1995
  • Ik ben: TB
Re: het Slaapfeestje
Reactie #15 december 23, 2010, 23:31:34 23:31*
De andere waren bezig met make up af te halen in de badkamer, terwijl Lesly naast mij kwam zitten op mijn logeerbed,. Op fluisterende toon zei ze: ‘Je gaat vannacht je luier gebruiken, als je dat niet doet, zet ik deze foto op internet.’ Ze haalde haar mobiel tevoorschijn, daar stond ik op het beeldschermpje, met een luier en een speen in mijn mond. De speen die ik trouwens de hele avond al in mijn mond had, en ik word er echt gestoord van!  ‘Je weet wat je te doen staat, lieve, lieve Chareen.’en ze geeft me een kus op mijn wang. Ik slik, en kruip dan maar onder het wol.. wat kan ik anders doen hé?  Lesly loopt ook naar de badkamer, en ik lig alleen in de logeerkamer. ‘Hey, Chareen toch?’Hoor ik de stem van die Koen weer. Ik draai geschrok naar de deur opening waar hij eerst ook stond. Ik voel dat mijn hoofd weer knalrood wordt, ‘Ben je Chareen?’vraagt hij opnieuw. Ik knik zachtjes. ‘Schattig speentje hoor,’lacht hij. Ik probeer mee te lachen, maar het lukt niet. ‘Gaat ie wel?’vraagt hij dan bezorgd. Ik knik maar, ik kan moeilijk hier een beetje scènes gaan trappen. ‘Oké, sorry dat mijn zusje soms zo’n bitch is.’ En dan verlaat hij de kamer. Met een diepe zucht draai ik me op mijn andere zij, hij wist het ook al, waarom hield hij zijn klote zusje toch niet tegen.
   De andere meisje komen de kamer binnen, ‘zullen we nog een spelletje gaan doen?’vraagt Kim. ‘Oh, echt niet ik ben doodop.’zegt Chantal die op haar bed ploft. ‘Nee, we gaan maar slapen.’zegt Lesly, ‘het was vandaag een drukke dag,’ ‘en vreemd..’maakt danielle bedenkend de zin af. ‘vreemd?’vraagt Chantal half geeuwend. ‘Ja, ik  had niet van Chareen verwacht dat ze nog luiers droeg.’ Ik negeer maar wat ze zeggen en doe of ik slaap. Kim kruipt ook onder het wol, ‘Eigenlijk best wel sneu dat ze nog luiers draagt, alleen waarom ook een speen, dat is toch overdreven?’  Chantal gaat naast Kim zitten, ‘Lesly wist jij al dat ze luiers droeg?’ de meisje kijken naar Lesly die op de stoel zit voor het make-uptafeltje. ‘Euh, Chareen had het mij wel verteld, maar ik dacht dat het een grapje was.’ Ik bal mijn vuisten, wat is ze toch een leugenaar! ‘Ooh,’zegt Danielle, ‘Nou ik vind het eigenlijk niet zo erg, ik vind haar echt enorm schattig!’ Kim begint te giechelen, ‘Ze is wel erg schattig ja, alleen gaan we dit geheim houden?’ Chantal kijkt bedenkelijk, ‘Nou, ik weet het niet hoor meiden, ik vind het maar raar, tja sorry hoor maar een speen!? En haar kont, je kon duidelijk de vormen van een luier zien.’ Weer een stilte, dan begint Lesly sloom te praten, ‘Meiden luister, we gaan dit niemand vertellen, ik denk dat dit al erg moeilijk voor haar is. Dus niemand mag dit door vertellen. Ik meen het, als ik ook maar een roddel over Chareen hoor, dan krijgen jullie echt spijt..’ Kim en Danielle knikken, terwijl Chantal wat onverstaanbaars mompelt, ‘wat zei je Chantal?’zegt Lesly streng. ‘Niks, ik vind..’Lesly onderbreekt haar, ‘dat maakt mij geen ene zak uit, als je zo kinderachtig doet, dan krijg jezelf ook een luier om!’ Kim begint te lachen, ‘Jaaa, Chantal doe niet zo kinderachtig.’zegt ze met een pesterige toon.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • Life's short. Enjoy it, every time you can!
  • Contact behoefte: iedereen
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #16 december 24, 2010, 04:58:58 04:58*
nice:D gaat goed manon:D!
begin steeds meer medelijden te krijgen met chareen:P(A)
hoeweeel, lesly niet alleen tegen haar is, maar gelukkig ook een beetje objectief is:)
ofwel dat maakt het verhaal een heeel stuk realistischer dan de meeste verhalen hier, want als ik kijk naar al die verhalen waar mensen zo hard vernederd worden? als je dat doet dan ben je echt ziek in je hoofd...

groetjes,

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
  • WET, met een luier in bed
  • Geboortejaar: 1996
Reactie #17 december 24, 2010, 11:03:05 11:03*
echt toppie manon  dance,
mischien moet je er voortaan wel wat meer alinea's van maken,
want het leest soms een beetje moeilijk ::)
Groetjes Laurens ,./

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
Reactie #18 december 24, 2010, 13:31:13 13:31*
‘Nou meiden, ik houd mijn mondje stil hoor. Maar ik ga nu lekker slapen.’Zegt Danielle, en ze kruipt weg onder haar deken. ‘Ja ik ga ook slapen, en ik zal ook mijn mond houden.’zegt Chantal vermoeit en ze trekt haar deken over haar gezicht heen. ‘Ga jij ook slapen?’vraagt Kim aan Lesly. ‘Emh, nee ik moet heel eventjes naar mijn broer toe, ga jij maar alvast slapen.’ “Oké, alvast welterusten,’zegt kim terwijl ze haar slaapmasker over haar ogen doet.

Lesly trippelt op de overloop naar Koens kamer, zachtjes duwt ze de deur van zijn kamer open. ‘Hey broertje.’begroet ze haar broer, Koen zit achter de pc wat foto’s te bekijken. ‘hoi,’mompelt hij, terwijl hij ingespannen achter zijn pc zit. ‘Hey, zijn dat de foto’s  van Chareen?’ Hij knikt, ‘ja, ze zijn erg mooi geworden.’ Lesly kijkt bedenkelijk naar de foto’s, ‘weetje, eigenlijk vindt ik het best wel leuk om haar te vertroetelen, jammer dat het tegen haar wil in is.’ Koen begint zwakjes te lachen, ‘Wat wil je nou dat ik met de foto’s ga doen?’ Lesly is eventjes stil, ‘bewaar ze, ik geef je zo wel het geld voor de foto’s’ ‘Is goed zusje,’mompelt Koen. ‘Mooi,’en Lesly geeft hem een nachtzoen op zijn wang, ‘doei broertje.’

Na het gesprek van de meisje kan ik het niet laten om te glimlachen. Alleen nu heb ik nog het probleem van het plassen. Als ik er nu in ga plassen laat ik de meisjes zien dat ik dus echt nog een bedplasser ben, maar dat wil ik niet, want ik ben het eenmaal niet! Dan zie ik dat de deur open gaat, Lesly’s hoofd komt tevoorschijn, ‘Hey,’fluistert ze als ze ziet dat ik naar haar kijk. ‘hoi,’fluister ik terug. Ze sluipt naar mij toe, en hurkt zich voor mijn bed. ‘Is het al gelukt?’ ze kan het niet laten om met haar hand aan mijn luier te voelen. Deze aanraking voelt erg raar, en ik kijk nerveus naar Lesly. ‘Oh, het is nog niet gelukt,’ze haalt mijn speen uit mijn mond, en staat op, ‘kom eventjes mee.’ En ze sluipt weer de logékamer uit.

Ik stap uit mijn bed en loop achter haar aan. Ze loopt door het halletje pakt de klink van de tweede deur verder op. Ze draait zich om naar mij, ‘hup, kom kom. ’Ik loop achter haar aan, bij iedere stap voel ik de luier tegen mij aan drukken. We lopen de kamer in, een witte kamer met een wand die licht blauw is geverfd. ‘Hé broer, ik ben weer terug, met een gast.’ Ik kijk geschrokken naar de andere kant van de kamer, daar zit een jongen achter de pc. De jongen draait zich om en kijkt verrast van Lesly naar mij. ‘Oh, hee..’ Ik probeer hem te begroeten maar er komt niks uit mijn keel. ‘Zo Chareen dit is mijn broer Koen,’ ‘Oh..’fluister ik, ‘Niet zo verlegen lieverd,’Lesly pakt een stoel uit de hoek van de kamer en zet hem naast haar broer. ‘Kom Chareen.’en ze gaat op de stoel zitten en klopt op haar schoot. No, niet weer op iemands schoot zitten.  Langzaam loop in naar haar toe, en ga voorzichtig op haar schoot zitten. ‘Kom Koen, laat eens zien wat voor ’n leuke foto’s je hebt.’ Koen kijkt naar mij, licht blauwe ogen, hij heeft een mooie gezicht. Dan draait hij zijn hoofd weg naar het beeldscherm, ‘Moet dat nou, Lesly..’het klonk niet als een vraag en hij klikte al op een map. ‘Zo, dit zijn de foto’s’ er komt een serie foto’s het beeldscherm tevoorschijn. Ik voel me verstijven, ‘Nee!’roep ik uit. ‘Nee, nee.. wat ben jij een vuile vuile… en jij, heb jij die foto’s gemaakt?’roep ik kwaad uit naar Koen. De jongen kijk geschrokken naar mij, ‘sorry, mijn zusje betaalt me er voor.’ ‘WAT, ben jij nou echt zo’n schooier?’roep ik uit. Ik voel de woede in mij op komen, en ik heb zin om hem te slaan. ‘Stil Chareen!’beveelt Lesly. ‘Waarom doen jullie dit..’fluister ik dan, en ik voel de tranen in mij opkomen. ‘Leg je er nou maar bij..’zegt Koen. ‘Ja, Koen heeft gelijk, het is niet anders, je kunt wel zeuren enzo, maar bekijk het positief. Het zijn maar twee daagjes.’‘twee daagjes?’vraag ik fluisterend. ‘Ja, morgen en overmorgen blijf jij hier ook, het is toch vakantie, en dan maken we het heel gezellig. En misschien wilt Koen je ook wel vertroetelen. En de andere meiden zijn dan weg.’zegt Lesly troostend en ze veegt mijn tranen weg. Koen komt ook in zijn rol, en geeft een kus op mijn voorhoofd, ‘stil maar, Lesly bedoelt het echt niet verkeerd. Ze wilt nou eenmaal haar zin, en ja die krijgt ze.’ Ik haal diep adem, en knik dan, ‘Oké, als jullie maar zweren niet meer foto’s van mij te maken. En dat die meiden het écht niet doorvertellen.’ Lesly lacht, ‘dat komt allemaal goed meisje,’en ze geeft me een kus op mijn wang.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #19 december 24, 2010, 20:14:14 20:14*
onwijs mooi verhaal, kan niet wachten op het vervolg

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
Reactie #20 december 25, 2010, 11:08:15 11:08*
‘Ga nu maar plassen,’fluistert Lesly in mijn oor. Mijn hart begint hard te bonzen, ‘emh..’ik kijk bang naar Lesly. ‘Hup, hup.’zegt ze dan wat harder, Koen kijk naar mij. ‘Wat is er?’ ‘Euh, niks..’zeg ik snel en ik kijk naar mijn schoot. Ik voel dat Lesly in mijn zij knijpt, ‘au…’ ‘wat is er nou?’zegt Koen, die met onderzoekend bekijkt. ‘Niks!’zegt Lesly, ‘Toch Chareen, het is een onderonsje.’ Ik begin maar stom te knikken. Ik moet wel gaan plassen, alleen ik zou niet weten hoe me dat gaat lukken. ‘Okéé dan…’zegt Koen langzaam en sluit zijn pc af. Ik beeld me in dat ik op de wc zit, en begin dan te plassen. Het is een hele lange plas. Koen draait zich volledig naar ons toe, ‘en gaan jullie nu slapen of wat?’ ‘emh, ik denk het wel, Chareen is vast nu wel een beetje moe hé?’zegt Lesly met een kinderstemmetje. ‘Wacht, is je luier nog wel droog?’zegt ze plotseling, en ze gaat met haar hand tussen mijn benen, ‘Het is nog warm! Foei Chareen, heb je nou zitten plassen terwijl je op mijn schoot zit!’roept Lesly verontwaardig. Ik sla mijn handen over mijn gezicht, ‘jij wou dat toch..’mompel ik kwaad.
Koen kijkt me verbaasd aan, ‘emh, achja een ongelukje kan gebeuren.. gaan jullie nou maar slapen.’zegt hij dan streng. ‘Oké Koen, slaap lekker, kom ga maar van mijn schoot af chareen.’ze geeft me een tikje tegen mijn been, en ik spring van haar schoot af. Ik voel dat mijn luier een stuk dikker is geworden, en blijkbaar kan je dat ook zien, ‘’Zo Chareen, je hebt wel erg veel geplast,’ze slaat op mijn kont, ‘Dat zal vast geen pijn doen, kom , hup naar de logékamer.’ En we verlieten Koens kamer.
Die nacht sliep ik erg slecht, ik moest erg wennen aan de luier tussen mijn benen. En ik moest ook nog van Lesly slapen met de speen in mijn mond, die gaf me trouwens best wel rust. Gewoon een beetje doodleuk er op sabbelen, alleen al de omstandigheden maakte het wat minder rustgevend.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #21 december 25, 2010, 11:38:24 11:38*
gaat super manon:D
je houd ons wel aan het lijntje met die kleine stukjes verhaal:P:D
maar ga zo door:D ,./

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
Reactie #22 december 25, 2010, 13:41:26 13:41*
Hehe, jaa heb eventjes geen zin, dus ik zie nog wel wanneer ik verder schrijf  ::)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #23 december 25, 2010, 14:31:37 14:31*
tof verhaal ; hoop da er een vervolg komt. grtz

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #24 december 25, 2010, 14:46:36 14:46*
Hehe, jaa heb eventjes geen zin, dus ik zie nog wel wanneer ik verder schrijf  ::)
no rush^^ neem de tijd zou ik zeggen:);)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: AB
Reactie #25 december 25, 2010, 18:11:49 18:11*
top verhaal.
proud to be a farmer

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
  • Ik ben: DL
Reactie #26 december 28, 2010, 19:15:12 19:15*
goed verhaal manon
laat er maat meer van komen
stay in diapers
stay focused

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Born 2b Diapered
  • Geboortejaar: 1987
  • Ik ben: AB
Reactie #27 december 31, 2010, 10:48:50 10:48*
Echt een top verhaal . Een van de beste die ik dit jaar gelezen heb, kan niet wachten op het vervolg. !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Perry het vogelbekdier!!! :P
  • Geboortejaar: 1988
  • Ik ben: DL
Reactie #28 februari 01, 2011, 18:10:45 18:10*
komt er nog een vervolg? huh?  :)

(Verborgen)

• Gast
Reactie #29 mei 01, 2011, 19:36:38 19:36*
leuk verhaal vind ik schrijf je aub eens verder ?