Het patientje  (gelezen 3552 keer)

(Verborgen)

• Gast
Het patientje
september 12, 2016, 21:46:07 21:46*
Fictief verhaal

Eventjes voorstellen, ik ben Mieke, 24 jaar, 1m 75, 50 kg met een B-cup
Gisteren onderweg terug van een leuk uitje werd ik door een andere bestuurder aangereden met de auto..
Ik werd opgehaald door een ambulance en mijn auto werd getakeld en ik werd wakker, terug bij bewustzijn, in een raar ziekenhuis.
Ik kon een beetje rond me kijken, een erg grote kamer, groot raam voor me met lamellen voor, rechts van me een bad, langs de linkerkant van me allemaal kastjes met allerlei instrumenten en allerlei elektrische apparaten met teveel draadjes enzo, geen idee wat het allemaal was...
Ikzelf? hoofdpijn!! kon mijn nek amper bewegen, ik had een halskraag aan, 2 pijnlijke armen en beide in zwaar verband, ik had enkel een ziekenhuis hemdje aan en een slipje, op mijn borst waren allerlei plakkertjes aangesloten aan een machine, mijn hartslag kwam op een schermpje. ik lag in een bed met hekjes errond..

Een verpleegster en een arts kwamen naar me toe, ze stelden zich voor, hij zei, mij mag je koen noemen en dit is Jana, je hebt een auto ongeval gehad, 2 gekneusde polsen dus die handen kan je even niet gebruiken, je hebt een whiplash dus die halskraag moet wel eventjes aan blijven, geen nood, wij zorgen wel voor je!
Het is hier geen gewoon ziekenhuis, wij zijn hier enkel voor jou, je krijgt zometeen van ons een voedingssonde en een infuus in je arm, Jana kwam al met de sonde, wat voelde dat raar zeg! het werd op mijn wang vast geplakt, en het infuus zei ze, bevat spierverslappende middelen en pijnstillers.. je wordt er best slaperig van, niet zo erg.
Ik kon moeilijk praten, alles deed wat zeer, ik vond het eigenlijk allemaal een beetje eng! maar tegelijkertijd ook wel spannend!
Koen zei, ik lees in je dossier dat je wel eens aan je arts hebt gezegd dat je jezelf daar onder wat smal vindt, is dat zo? Ik knikte, ik had wel eens moeite met vibrators..
Wel zegt Koen, je blijft hier toch minstens een weekje, dus daar gaan we ook ineens iets aan doen!
Maar, nu ga je maar slapen, je zal wel moe zijn van de lange dag, het is ook al laat. Eigenlijk werd ik ook al slaperig van de medicijnen!
Jana keek nog eventjes het infuus en de voedingssonde na, nam 2 riempjes, eentje deed ze link en de andere rechts en maakte mijn armen ermee vast, ze zei dat het was zodat ik in een vreemd bed, niet perongeluk mezelf extra ging pijn doen.. En toen viel ik in slaap!

De volgende ochtend werd ik wakker en ik voelde dat mijn bed zo nat was! dit was me al even niet gebeurd.. Jana en Koen kwamen de kamer ingewandeld en ik wist niet goed wat ik moest zeggen of doen, Jana kwam even kijken en zag de paniek in mijn ogen, ze zei, och ja dat kan wel gebeuren met die medicijnen wat je krijgt, is een normale reactie dus trek het je maar niet aan! Maar om zeker te zijn gaan we je een luier aan doen in het vervolg! Je kan toch niet eventjes uit bed naar het toilet, dus een luier lijkt me de beste optie, maar dat is pas voor straks, laten we eerst even douchen en je bed verversen en je klaarmaken voor de training straks.
Training? welke training? alles spookte door mijn hoofd! Ze zei, je wilde daar beneden toch niet meer zo smal zijn? die training!
De riempjes werden los gedaan, alsook de halskraag mocht uit voor eventjes. Ik werd op een ander bed gelegd, een plastiek groot bed op wieltjes. En naar de douche gereden, daar onder een lekkere warme straal van de douche kon ik echt wel eventjes genieten en werd gewassen door de zachte handen van Jana, Ze schoor mijn vagina nog eventjes, helemaal glad, nog eventjes afgespoeld en toen werd ik afgedroogd, terwijl ik daar lag gewikkeld in lekker warme handdoeken, ververste ze mijn bed. Samen met koen kwam ze terug naar mij, Koen legde me op mijn zij en Jana had een buisje bij, beide hadden ze ondertussen latex handschoenen aan, Koen nam wat glijmiddel en ging over mijn poepgaatje en toen stak hij het buisje erin, oohhh dat deed eventjes niet goed, daar had ik me niet op voor bereid! Dus 1 kant in mijn poep en de andere kant, daar stond een trechter op, Koen hield het vast en Jana goot er water in, mijn darmen begonnen zich te vullen, na ongeveer een 10 minuutjes te vullen dacht ik dat ik ging ontploffen!!! En toen moest ik het nog zeker 10 minuutjes ophouden! Eindelijk, de tijd was om, ik was nog steeds in de douche ruimte en mocht gewoon alles laten lopen.. ik werd nog even afgespoeld, kreeg terug de lekker warme handdoeken en mijn halskraag werd terug omgedaan, alsook mijn polsen werden helemaal ingepakt en ze reden me terug naar het bed. Daar was nu wel het een en het andere veranderd precies! Er lagen allerlei riempjes op het bed.. ik werd naakt op het bed gelegd. Er werd een luier onder mijn poep geschoven, maar nog niet omgedaan.
Koen begon met een volledige lichaamsmassage, ooh dat vond ik wel heerlijk! Terwijl Jana allerlei spulletjes klaar legde, ik liet het allemaal op me af komen en genoot!
Jana kwam langs mijn bed staan en vroeg, heb je nog erg pijn of is de medicatie goed, we kunnen hem wel een beetje opdrijven als het nodig is hoor, maar dat was eigenlijk niet nodig. Opnieuw plakte ze plakkertjes op mijn borst om mijn hartslag te meten en daarna begon ze met de riempjes, ik werd helemaal vast gelegd! tussen mijn borsten kwamen gekruist 2 riempjes wat ervoor zorgde dat mijn borsten nogal omhoog stonden, mijn hoofd werd vast gelegd, mijn armen langs me aan de spijlers van het bed, ze kwam naar me toe en zag in mijn ogen dat ik nogal een beetje verschrokken was, ze kuste op mijn voorhoofd en zei, komt goed meisje, maak je maar geen zorgen!
Mijn voeten en knieen werden ook nog vast gelegd aan de bedrand, ik lag helemaal vast en kon eigenlijk enkel nog maar een beetje kronkelen of bewegen met mijn poep omhoog of omlaag..
Koen was ondertussen klaar met de lichaamsmassage en had latex handschoenen aangetrokken, hij zei, nu gaan we eventjes testen hoe smal je bent, en kijken hoever we het kunnen oprekken, Jana, wil jij..?
Jana kwam naar me toe met een paar vacuumpompen voor mijn tepels, zette ze erop en dat deed eventjes pijn maar daarna voelde het heerlijk, ze had ook nog een kleine vibrator bij, met deze begon ze aan mijn klitje te spelen! Koen zei, de beste manier om je op te meten, is als je helemaal heet bent! Hij nam een spreider voor mijn schaamlippen en eigenlijk was ik al goed nat hoor! Hij nam ook eventjes een klein kussentje en stak het onder mijn poep, zodat ik wat omhoog lag en hij overal goed bij kon!
Opeens trok Jana de pompen van mijn tepels en begon met mijn tepels te spelen, waarbij Koen ondertussen een vinger bij me naar binnen stak, goed nat zegt hij ja, nog eventjes en we kunnen meten! Hij had een tafeltje langs zich staan met allerlei maten aan dildo`s, van heel erg klein naar heeeel erg groot!!! Hij speelde nog eventjes verder met mijn klitje en stak toen weer een vinger naar binnen, hij deed eventjes nog wat extra verdovende glijmiddel op zijn vingers en stak toen ook een tweede vinger naar binnen. Ik lag helemaal te kronkelen van plezier! Koen begon met het meten, nam een maatje van de dildo`s, deed er wat glijmiddel op en stak hem erin.. dit lukt goed zei hij, dus nam een maatje groter, ja dit gaat precies niet zo gemakkelijk, nam nog een maatje groter en ik liet een kreetje, dat was pijnlijk! Ok dan weten we de maat zei hij! Dan kunnen we straks verder gaan met de training! Maar we zullen jou eventjes verder behelpen, hij nam terug de kleine vibrator en begon met mijn klitje te spelen en tegelijk te vingeren, terwijl Jana nog steeds met mijn tepels speelde! Ik ben echt wel een paar keer heerlijk klaargekomen!!
Nadien werd ik even opgefrist met natte babydoekjes, ik lag nog steeds vast en dat zou voor de rest van de dag ook zo blijven, Er werd wat talkpoeder op me gedaan en mijn luier werd omgedaan, Jana keek nog even het infuus na en zette het wat hoger ik werd eventjes alleen gelaten!

He dit was wel een raar maar leuk ziekenhuis, gaan alle dagen zo spannend zijn? En het is nog maar middag! Wat gaat er nog komen? Met enkele leuke gedachten viel ik in slaap! Een klein middag dutje van enkele uurtjes

wordt vervolgd

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Geboortejaar: 1987
  • Ik ben: DL
Re: Het patientje
Reactie #1 september 13, 2016, 03:15:46 03:15*
Leuk verhaal kijk uit naar het vervolg!!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1987
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #2 september 13, 2016, 13:38:11 13:38*
MEER MEER MEER
There's no way to happynes, happynes IS the way!!!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Love is either crazy or it's nothing at all.
    • Fetlife
Reactie #3 september 13, 2016, 21:15:39 21:15*
Welkom op het forum, mooi verhaal, benieuwd naar meer!

(Verborgen)

• Gast
Reactie #4 september 13, 2016, 21:23:31 21:23*
Ik werd wakker met een natte luier en eigenlijk had ik best wel dorst. Kort aan mijn hand hadden ze een belletje geïnstalleerd die ik mocht gebruiken indien nodig.
Na het belletje, stond Jana direct aan mijn bed, ze had tijdens mijn slaap de riempjes wat los gemaakt, ik lag enkel nog vast met mijn armen en benen. Ik zei dat mijn luier nat was en ze drukte er even op, ja inderdaad dat is goed nat, daar zullen we zo even voor zorgen. Heb je nog speciale wensen voordat we zo met de training beginnen? Ik zei dat ik dorst had en dat ik het eigenlijk wel spijtig vond dat ik niks zag, ik lag voornamelijk plat dus had nergens zicht op.
Jana ging even weg en kwam terug met een nieuwe luier, natte doekjes en een soort grote tut met een gat erin, een slangetje en een zak en nog iets wat op medicijnen leek. Allereerst deed ze de tut in mijn mond, deze bond ze vast aan de achterkant van mijn hoofd, dan stak ze er het slangetje in, de zak met water hing ze op bij de andere zakken die er al hingen. Voor ze het slangetje aan de zak vast maakte, deed ze er eerst medicijnen in, een gekleurd siroopje. Zodat je goed naar toilet kan blijven gaan. Dan hing ze het aan de zak met water en ik voelde water in mijn mond druppelen. Dan ging ze verder met het verversen van mijn luier, ze drukte nog eens op mijn kruis en zei, als je nog moet, doe nu maar even, straks tijdens de training kan je even niet gaan dus, best nu.
Nu was mijn luier echt wel kleddernat, ze deed hem uit, verfristte me even met natte doekjes, en deed een nieuwe luier om.
Dit voelde veel beter!
Nu rolde ze mijn bed naar een andere kamer, eentje met een spiegel tegen het plafond!
Even later kwam Koen de kamer in, hij had een tafeltje bij met daaronder een machine, ik kon niet uitmaken wat het was.. er hingen ook allerlei draadjes aan, hij ging nog even weg en kwam terug met 2 busjes glijmiddel.
Hij begon met het aansluiten van de slangetjes, enkele kwamen aan het machine dat mijn hartritme in de gaten hield, eentje ging in het stopcontact..
Ondertussen deed Jana mijn luier terug los, maar niet uit, hij bleef onder mijn poep liggen voor het geval ik ging lekken.
Ze nam 2 beugels en maakte deze op het bed vast, ze maakte de riempjes aan mijn voeten en benen los en deed mijn benen in de beugels, gelijk bij een gynaecoloog, ze spreidde ze goed, zodat alles open en bloot lag. Ook zette ze mijn benen terug vast met riempjes zodat ik niet kon bewegen.

Koen zei dat de eerste training ging beginnen, hij nam wat verdovend glijmiddel en stak één vinger bij me naar binnen, hij smeerde me rijkelijk in met een ander glijmiddel, alsook een zwarte dildo die hij bij had.
Deze sloot hij eerst nog aan op een slangetje van het machine en daarna stak hij de dildo in mijn vagina, het was niet zo een grote en dat verbaasde me! Daarna kwam de uitleg, je blijft zo een tijdje liggen, de machine zal zo in werking treden, deze zal de dildo opblazen tot een maatje groter en 1 minuut aanhouden, dan blaast hij nog eens op naar een maatje groter en ook dat blijft 1 minuut, dan gaat hij terug helemaal af en blijft zo 30 seconden en gaat weer opblazen.. het is belangrijk dat je niet klaarkomt, dat mag niet zonder dat we aanwezig zijn! De machine is verbonden met je hartritme, merkt hij dat die in de hoogte schiet, gaat de dildo terug af voor 3 minuten en begint daarna opnieuw te blazen. Hij zette de machine aan, en die begon direct te blazen, ik vond het wel meevallen maar natuurlijk was dit ook door de verdovende gel die hij had gebruikt. Ondertussen waren jana en koen verdwenen uit de kamer en ik kon mezelf eens goed bekijken in de spiegel tegen het plafond. Het zag er best wel sexy uit, een witte steriele kamer, een wit bed, witte riempjes en al die slangetjes en dat slangetje wat uit mijn vagina kwam.. en die open luier onder mijn poep...
En ondertussen voelde ik dat de dildo afgeblazen was, ik begon ook terug meer gevoel te krijgen, zou de gel uitgewerkt zijn?

Het was best wel lekker! Ik voelde me wat vol, een minuutje later ging hij voor de tweede maal opblazen, hmmppff dit voelde wel heel erg vol!!! Een minuut later begon hij te trillen voor ongeveer 30 seconden.. ohh heerlijk!!! Maar tegelijkertijd ook zo vol maar ooh dit was lekker!! Hier had koen wel niks van gezegd!! En toen blies de dildo terug af, eventjes pauze, ik vroeg me af hoe lang deze training zou duren én ik vroeg me af hoe lang ik het zou volhouden zonder klaarkomen!
En daar gingen we weer, ronde twee.. ik kon niet wachten tot hij weer ging trillen, ooh ja zalig, ik zag op het schermpje dat mijn hartslag al gestegen was maar gelukkig ging de machine nog door! Ik probeerde mij in te houden en zoveel mogelijk te genieten, ronde 3,4,5... en toen hij naar de hoogste stand opblies en begon te trillen, wou ik graag klaarkomen en de machine viel precies uit, dildo werd terug klein, gestopt met trillen, wat een anticlimax! 3 minuten pauze, ideaal om even met de tut te spelen, ik merkte dat als ik eraan zoog, dat er meer water uit kwam! Ik keek rond, werd al terug opgewonden van het zicht in de spiegel, mijn handen waren onbruikbaar, wat zou ik graag met mezelf willen spelen! En daar ging de machine weer, nog een rondje en nog één en alweer kwam ik bijna en weer 3 minuten rust.. jana kwam de kamer in gelopen en zei.meteen, zo hey, jij ziet er bezweet uit! En je hebt goed gedronken, de zak is bijna leeg! Ik zal even een nieuwe gaan halen, vind je het goed als ik ondertussen de machine een standje hoger zet? Ik knikte en wilde iets vragen maar kon niet praten met de tut in mijn mond, ze haalde hem er even uit, ik vroeg hoe lang het nog ging duren en dat ik graag wil klaarkomen, ze zegt, het duurt nog wel even, we zijn ongeveer halverwege, is nog maar je eerste training, een uurtje leek ons genoeg voor de eerste keer. Ze hing een nieuwe zak water op, deed de tut terug in mijn mond en deed eerst nog het medicijn erin voor ze het vast maakte, ze keek even of de dildo nog goed zat en streelde even over mijn klitje voor ze weg ging! Plaaggeest dat ze is! De machine had nu een extra opblaasstand, er kwam een derde dikte bij, en nog eens extra trillen, dus op stand 2 trillen en op stand 3 die wel extra groot leek, ging hij weer trillen, ooohh hemels en zalig, wel enorm groot!
Weer enkele rondjes, weer een keer pauze.. de tijd vloog voorbij, spijtig genoeg! Koen en jana kwamen de kamer binnen toen hij net aan het trillen was op de hoogste stand, ik was precies van de wereld, zo een zaligheid!!! Koen zette de trilstand extra lang op, ik genoot en vroeg of ik mocht, met de tut in mijn mond kwam er enkel jmmpjg uit, maar hij zei, zo meteen mag je, hij trok latex handschoenen aan, zette de machine uit, trok de verkleinde dildo uit mijn vagina en stak er 2 vingers in terwijl hij met zijn andere hand mijn klitje bespeelde kwam ik spuitend klaar!
Hij deed mijn pamper toe, hij ruimde de machine op, Jana deed de beugels van mijn bed, ik kon mijn benen weer bewegen, ze maakte mijn handen los en deed ook mijn hoofd gedeelte van het bed omhoog, ik kon bijna rechtzitten en nagenieten.. ik was helemaal bezweet en moest enorm plassen en eigenlijk ook naar de grote wc, was dit van het medicijn? Ik probeerde me in te houden want ik was immers niet meer vastgebonden, maar ik had sinds het ongeluk enkel nog maar gelegen en had geen flauw idee waar het toilet was, dus ik plaste en poepte mijn luier helemaal vol!
Zou ik op het belletje duwen? Ik voelde me helemaal vies, ik was ook al helemaal bezweet, ik belde maar er gebeurde niets.. een half uurtje later kwam jana de kamer binnen en excuseerde ze zich voor het lange wachten, ze duwde in mijn kruis en natuurlijk je rook het van ver hoor maar toch nog even om te plagen. Ze rolde mijn bed terug naar de andere kamer waar ook het bad stond, ze begon de plakkertjes af te halen en deed mijn luier uit, veegde me snel schoon en ik mocht in bad, maar hoe raakte ik daar?

Ze haalde een soort van tiltlift op wieltjes, deed lussen rond mijn middel en benen en met de lift haalde ze me op en zette me in bad, een lekker warm geurend bad, jana ging weg en koen kwam me wassen van kop tot teen, hij waste ook mijn haren en liet me nog even nagenieten. Hij haalde me terug uit het bad met de lift en wikkelde me in warme handdoeken op het bed, ook had hij een warmtepack bij voor mijn pijnlijke nek. Ik werd helemaal afgedroogd en moest daarna op mijn buik gaan liggen, ik kreeg een heerlijke nek en schouder massage, zijn lekker warme zachte handen op mijn lichaam kon ik echt van genieten, dit mocht voor mij wel uren duren! Hij deed even latex handschoenen aan en stak ineens een vinger in mijn poep en zei, hier gaan we morgen ook wat mee trainen. Hij vroeg wat ik van de training van vandaag vond en ik vond het gewoon heerlijk, goed zei hij, morgen gaan we er nog heel even mee verder en als je lief bent, krijg je nog een verrassing. Ik mocht terug op mijn rug gaan liggen en jana kwam om me klaar te maken om te gaan slapen.
Ze keek naar mijn pijnlijke polsen en vroeg of ik al een beetje kon bewegen, ja maar deed heel veel zeer! Ze pakte ze opnieuw in met een verband met een spalk. Ze nam een nieuwe luier en schoof deze onder mijn poep, nam wat talkpoeder en poederde me helemaal in en deed mijn extra dikke nachtluier toe. Ze plakte nieuwe klevertjes op mijn borst voor mijn hartritme. Ze deed me een rompertje aan met knoopjes op de rug. Ze hing nieuwe zakken aan het infuus alsook sonde voeding, wil je ook nog wel wat water? Nee dat was niet nodig, ze deed me terug de halskraag aan en zette het bed een beetje hoger, ik kon nog wat tv kijken voor ik ging slapen, ze zette het infuus een beetje hoger, zodat ik goed zou slapen. Wel dat ging gemakkelijk na zo een intensieve dag! Ze kuste me en zei slaap wel, ik kom straks nog even bij je kijken. Ik heb een kwartiertje tv gekeken en ben toen in slaap gevallen. De volgende ochtend werd ik wakker met een kletsnatte luier, de tut met slangetje was weer in mijn mond en mijn armen waren vastgemaakt aan het hekwerk rond het bed. Dat zal jana wel gedaan hebben gisteren avond.

wordt vervolgd, reacties worden geaprecieerd!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Gewoon jezelf blijven
  • Geboortejaar: 1964
Reactie #5 september 14, 2016, 05:16:56 05:16*
Superverhaal, genoten van het begin tot het einde.
Niet stoppen aub

(Verborgen)

• Gast
Reactie #6 september 14, 2016, 21:35:28 21:35*
Ik was echt al goed nat, maar plastte er nog eens wat bij. Drukte op het belletje en jana kwam me verschonen, ze deed mijn rompertje uit, drukte even in mijn kruis voor ze de luier uitdeed, ze wastte me een beetje met natte doekjes en nam een nieuwe luier die ze onder mijn poep deed, ze nam de beugels weer en koen reed een tafeltje naar binnen met enkele maten in dildo`s, hij zei, we gaan je weer even meten en daarna gaan we wat leuks doen, er is markt in de stad en daar gaan we samen naartoe, maar dan moet je nu wel goed meewerken. Hij legde mijn benen vast in de beugels en spreidde ze uiteen. Hij deed latex handschoenen aan en nam glijmiddel en deed het op zijn vingers en op mijn vagina. Hij begon met mijn klitje te spelen en ik werd al snel heet! Hij deed één vingertje naar binnen en nog een en nog één, ik kronkelde van plezier, hij nam een dildo en zei, dit was die wat je gisteren moeite mee had en hij schoof deze zonder problemen naar binnen. Hij bewoog er wat mee en nam de volgende maat, deze ging wel maar iets moeilijker, toch begon hij er mee te spelen en ook terwijl met mijn klitje en ik kwam al snel klaar! Hij nam een beetje verdovende gel en smeerde het over mijn poepgaatje, nam een kleine plug en smeerde deze ook rijkelijk in, aan deze plug zat een slangetje met een pompje, ik vond het slangetje redelijk lang. Hij zei, we willen geen stoelgang onderweg dus deze gaat erin zolang we weg zijn, en het pompje, daar kan ik je af en toe mee plagen, zodat je straks nog heet bent voor de nieuwe training.
Hij stak de plug in mijn poepgaatje en ik moest een kreetje inhouden!
Jana kwam me opfrissen met een washandje, ze waste mijn vagina en poep, deed de beugels terug los en maakte mijn luier vast. Voor dit uitje mocht de voedingssonde er uit, vreselijk gevoel maar toch bevrijdend, het infuus bleef wel steken,
Alsook de halskraag bleef om, ik kreeg nog extra medicijnen, ze zei dat het was voor een goede spijsvertering. Ik kreeg een broek aan en een t-shirt en werd met de tiltlift in een rolstoel gezet, zonder hartslag plakkertjes, de zakken voor het infuus werden opgehangen, mijn al goed ingepakte handen gingen in grote spalken en werden aan de rolstoel vastgemaakt, alsook kreeg ik een tuigje zodat ik er niet uit zou vallen. Ik kreeg nog een dekentje zodat ik het niet koud zou krijgen. Koen keek en knikte tevreden, hij had een tas bij met een schone luier, talkpoeder, natte doekjes, drinkbeker met rietje, en nog medicijnen indien nodig. Hij vroeg of ik goed zat en toen gingen we te voet naar de stad, veel mensen bekeken me wel met medelijden maar ik wou alleen maar rond kijken, mijn rondkijken werd belemmerd door de kraag, dus ik vroeg of hij uit mocht. Koen zei dat het wel even mocht, dus dan kon ik lekker rond kijken. Hij bukte zich naar me, deed de kraag uit en drukte even op het pompje van de plug in mijn poep. hmmmppfff...

Heel erg veel volk op de markt, heel veel kraampjes, koen kocht een slab voor me want dit was hij vergeten, opeens moest ik plassen, ik liet het maar lopen, had toch een luier aan. We hebben nog een uurtje rondgelopen en dan een klein restaurantje binnen, ik werd aan een tafeltje gezet, beide aan een kant langs mij, waar heb je zin in vroeg koen, spaghetti!!! Mijn eerste vaste maaltijd sinds het ongeval. Koen nam het dekentjes van me af, nu kon iedereen goed zien hoe ik daar zat, vastgebonden in een tuigje met een hele dikke knobbel in de broek, mijn natte luier dus.
De ober kwam langs en koen bestelde alvast de drank, voor ons meisje graag een water, voor Jana een sprite en voor hemzelf ook, ook bestelde hij 3 spaghetti. Hij vroeg of het mogelijk was om 1 portie spaghetti te mixen tot kleinere stukjes, geen pap, gewoon kleiner. Koen haalde alvast een beker met rietje uit de tas, deed er een poedertje in en daar het water bij en liet me even drinken, ik proefde niks raar. Toen kwam de spaghetti, koen deed me een slab op en Jana begon me te voederen, ik voelde me zooo hulpeloos! Natuurlijk had ik goed gesmost, en hing naderhand mijn hele mond vol spaghetti, dus koen haalde de babydoekjes boven en veegde mijn mond schoon. Waarbij hij ook nog eens op het pompje van de plug drukte, die werd weer groter, hhhmppppfff zwaar opgeblazen gevoel, en dit in publiek!!!
We dronken onze drankjes uit en gingen weer de straat op, met een klein ommetje naar het ziekenhuis.
Mijn luier was echt vol, op overlopen vol!
Koen drukte nogmaals op het pompje en ik liet een kreetje en als straf drukte hij direct nogmaals! Ik kon wel huilen, dit zat echt niet lekker!
Een terug in de kamer werd ik losgemaakt uit de stoel, Jana vroeg of ik wilde proberen om naar het bed te wandelen, ik was nogal wiebelig van de medicijnen en die overvolle pamper hielp ook niet echt, maar met haar hulp slaagde ik erin om het bed te bereiken, ze hielp me erin, kleedde me uit, deed mijn luier los en zei, zo deze zit echt goed vol! Ze liet de plug los, oef eindelijk! Ik werd opgefrist en kreeg een nieuwe luier. Eigenlijk was ik best wel moe van het uitstapje en liet jana me even slapen. Toen ik wakker werd, stonde de trainings machine al klaar, was ik al vastgebonden op het bed, ik was ook in de kamer met de spiegel tegen het plafond. Ik was helemaal naakt, de beugels stonden klaar voor mijn benen, mijn borsten stonden omhoog door de riempjes, nu pas zag ik in de spiegel hoe groot ze leken.
Koen en Jana waren in de kamer en zeiden, we gaan een stapje verder, een stapje hoger, een stapje langer en vooral er hard tegen aan!
Ik was benieuwd naar wat komen ging!!!

Wordt vervolgd, reacties worden gewaardeerd!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Gewoon jezelf blijven
  • Geboortejaar: 1964
Reactie #7 september 15, 2016, 01:37:09 01:37*
 !1 zalig verhaal

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1976
Reactie #8 september 15, 2016, 09:59:29 09:59*
mooi  !1

Offline (Verborgen)

• Sir
  • Jongeren
  • Superlid
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 2000
Reactie #9 september 15, 2016, 18:05:10 18:05*
 dance

(Verborgen)

• Gast
Reactie #10 oktober 13, 2016, 15:30:18 15:30*
Mijn benen werden vastgemaakt in de beugels, deze werden gespreid. Koen streelde mijn klitje met verdovende gel en zette er een klemmetje op. Ondertussen zat Jana aan mijn borsten, mijn tepels waren harden ook hier gebruikte ze verdovende gel en zette een klemmetje op elk, de klemmetjes werden met elkaar verbonden met een ketting. Koen nam nog even een schaamlip spreider, sloot alle slangetjes en kabeltjes aan. Ik kreeg de tut met slangetje.
En koen liet 1 inger verdwijnen in mijn vagina, en een tweede, beide met verdovende gel ingesmeerd, daarna smeerde hij de dildo rijkelijk in met glijmiddel en stak eze erin, hij zei " ik denk dat je het ritme ondertussen wel kent? Deze is weer iets groter en iets anders, je merkt het wel, tot straks en niet klaarkomen he!
Ronde 1, dildo blaast op, hield 1 minuut, blaast nogmaals op, ook weer voor 1 minuut, amai wat voelde dat groot aan! Maar het deed wel geen pijn, door die gel, toen begon hij te trillen voor 30 seconden en toen gebeurde iets heel anders! Hij gin op en af, een beetje in en uit mij, in de spiegel zag ik dan ook dat deze dildo niet enkel was vastgemaakt met een slangetje maar ook met een staaf, voor het op en neer bewegen.
Ik zag ook in de spiegel hoe rood mijn klitje was en mijn tepels en ik begon de pijn ook wel te voelen!
Daar ging de dildo weer, opblazen en nogmaals en trillen en op en af, wat een heerlijk gevoel, ik was zoooo heet! De klemmen gaven ook een heerlijk pijnlijk gevoel en ik kwam bijna en de machine sloeg af.. Daarna weer een rondje, en nog eentje en nog.. jana kwam even kijken hoe het ging en ik hield het eigenlijk niet meer uit, ik wilde klaarkomen, ze zei, koen is eventjes boodschappen doen, als je wilt help ik je wel eventjes maar dan moet ja straks voor mij als een brave meid naar me luisteren, wel dat was goed, help me nou maar!
Ze drukte op enkele knopjes en liet de machine extra lang trillen en bewegen, ze trok de klemmen van mijn tepels en legde er direct een ijsblokje op en begon ermee te spelen, ik kwam klaar en nogmaals en nog.. heel mijn lichaam trilde mee van spanning, Jana zat ondertussen met mijn klitje te spelen, ook weer met ijsblokjes en daar kwam ik weer en alweer...
Ik zweefde in de zevende hemel, ze zei, nu ga je wel moeten doen wat ik zeg, wel ik had er alles voor over!
Ik moest nog eentijd zo blijven liggen met de dildo in een grotere opblaasstand, om te wennen aan nog een groter maatje, om het me nog aangenamer te maken draaide ze de medicatie een beetje hoger, ik begon echt helemaal te zweven, dit was zooo zalig! De dildo deed niks meer, mijn lichaam was ook helemaal uitgeput, ik keek nogmaals in de spiegel en vond het er nog steeds super sexy uitzien en droomde weg, zwevend op een andere wereld, zat een heerlijke plaats was dit!

Ik werd wakker van een zwevende droom, geen idee hoe laat het was, ik lag wel nog aan de machine, ik moest wel enorm plassen en eigenlijk had ik ook wel een beetje honger.
Jana kwam de kamer in en kwam me verlossen van de machine, ik vroeg hoe lang ik er had gelegen en ze zei, toch wel meer dan een uur, dus je hebt ook een uur met een erg opgeblazen dildo in je gelegen, goed gedaan meis, je zal wel heel wat breder zijn!
Morgen gaan we nogmaals meten, maar morgen beginnen we met een ander soort training. Dat vond ik stiekem wel een beetje spijtig, dus ik vroeg me af wat we morgen gingen doen!
Ondertussen bevrijdde ze me van de machine en alle riempjes, ze verfristte me met natte doekjes en vroeg of ik liever een luier had of wilde proberen om zelf naar het toilet te gaan? Ik koos voor een luier, dus ik kreeg van haar een luier om en terwijl vertelde ze me het plan voor de rest van de avond. Zo meteen gingen we eten en daarna mocht ik douchen. Ik zou op eigen benen de douche in moeten, ze zei, je moet eens uit bed, en op je eigen benen staan, geen nood, ik help je wel!
Morgen heeft koen iets speciaal voor je in petto, we gaan je wat laten wandelen, je nekenbodemspieren trainen, want wijd zijn is 1 ding, je spieren moeten ook nog mee.
Geen nood, we helpen je bij alles!

Jana ging even weg en kwam terug met een kom soep en wat brood, het bed werd rechter gezet en ik kreeg een slab om.
Na de soep moecht ik uit bed, ik was helemaal naakt en had enkele een alweer natte luier om, al waggelend ging ik richting doucheruimte, ik voelde me precies wat zat, maar jana zei dat het normaal was van de medicatie, we deed mijn luier uit alsook het verband rond mijn armen, en toen kleedde ze zichzelf ook uit. We gingen samen in de douche, wat een lekker warme straal, maar ik stond daar wat hulpeloos, Jana waste me van kop tot teen met extra aandacht voor mijn vagina en poep, ik mocht nog even onder de straal staan terwijl jana zichzelf waste. Daarna kreeg ik een warme handdoek om me heen en hielp Koen me op het verzorgingskussen, Koen keek mijn vagina na, want de dildo was toch extra groot geweest, alsook kreeg ik weer een klysma, om me klaar te maken voor morgen, ik werd erna op toilet gezet en mocht nog even de douche in, dan terug op het verzorgingskussen, gewikkeld in lekker warme handdoeken. Ik werd lekker afgedroogd en kreeg een volledige lichaamsmassage met baby olie, het rook zo lekker!
Ik kreeg nog een zalfje op mijn vagina en poep want deze zagen een beetje rood, talkpoeder en een extra dikke nachtluier om, nieuw verband rond mijn polsen, een leuk rompertje met voetjes.
Als ik wilde mocht ik nog een beetje rondwandelen, morgen zou ik toch meer moeten bewegen.
Jana wandelde met me mee en uiteindelijk belandde ik moe en voldaan terug in bed, waar ik nog een beetje tv mocht kijken, waar ik nog een kus kreeg en een droom zacht en uitgeput en gelukkig viel ik in slaap!

(Verborgen)

• Gast
Reactie #11 oktober 13, 2016, 15:51:56 15:51*
Ik werd wakker met een overvolle luier, ik had de tut met slangetje ook weer in mijn mond, Jana was er al met het ontbijt, het zou de laatste keer zijn want straks zou ik de voedingssonde weer krijgen, dit gewoon omdat het gemakkelijker was tijdens de trainingen. Eerst kreeg ik het ontbijt en werd daarna verschoond, ik mocht terug wandelen naar de andere kamer en op het verzorgingskussen werd ik uitgekleed en mijn luier werd uitgedaan.
Koen was er ook al, hij had 2 balletjes vast, hij stak deze in mijn vagina, hij zei, om te beginnen krijg je deze. Je gaat samen met mij wandelen em proberen de balletjes op te houden, lukt dit niet, dan zullen we je moeten straffen! Je krijgt geen luier om, anders kunnen we het niet controleren, dus ik kreeg enkel een ziekenhuis hemdje aan, geen luier, geen slip, gewoon naakte poep!
We begonnen met wandelen in de gangen, af en toe moest ik stoppen en me echt concentreren om de balletjes op te houden en opeens viel er eentje, koen waste ze af en stak ze terug en als straf gingen we naar beneden met de trap in plaats van met de lift, ik ging echt trapje per trapje, me concentrerend op de balletjes en alweer viel eentje, deze werd weer afgewassen, terug gestoken en als straf gingen we buiten wandelen in de tuin van het ziekenhuis. Dit was wel een beetje fris zo met mijn naakte poep!
"Wandel je een beetje door? Niet zoveel stoppen!"
En opeens viel er weer eentje uit, we gingen naar een bankje, ik moest van hem erop gaan liggen, ik kreeg andere balletjes alsook weer een straf, ik kreeg een speciale halskraag om, eentje waar ringetjes aan vast waren. We gingen weer wandelen, toen er even later weer eentje viel, deed koen een leiband aan deze halskraag en toen moest ik wel volgen met zijn tempo! Hij ging nogal snel en weer viel eentje, waarbij hij een klemmetje op mijn klitje zette, auw!!! ik kon wel huilen, maar we gingen terug naar binnen en ik mocht in een rolstoel gaan zitten, ik werd naar de kamer gereden. Daar stond jana al klaar voor me met een luier, speciale kleding..
Ik kroop op het verzorgingskussen en werd uitgekleed, de balletjes gingen uit, ook het klemmetje ging af, het infuus ging weg voor eventjes..
Ze stak een nieuwe voedingssonde en deze werd vastgeplakt op mijn wangen, ze stak een nieuw infuus en zei dat het nieuwe en andere medicijnen waren. Ze had een soort onesie voor me, maar deze was deels uit leder en deels uit stof. Deze had voetjes en wantjes, riempjes en ringetjes, toen ik hem aan had snapte ik het nog steeds niet!
Aan mijn voeten en aan de zijkant van mijn benen waren allerlei ringetjes, aan mijn enkels waren elk 2 riempjes. Mijn poep en vagina waren bloot, alsook mijn borsten staken erg vooruit maar ook naakt. Aan mijn zijden en schouders waren ook ringetjes, op mijn rug buik.. Aan mijn armen weer riemen en rond mijn middel ook eentje. Ik had echt geen idee wat komen ging, wilden ze me helemaal immobiel maken? had het iets te maken met die heel speciale nieuwe training?
Jana zei dat ze de kamer ging klaarmaken, ze deed me nog even een luier om en ik voelde me eigenlijk helemaal suf worden maar toch redelijk opgewonden over wat komen ging. Toen Jana terug kwam had ik al in mijn nieuwe luier geplast, misschien was het wel uit angst! Jana hielp me van het verzorgingskussen en ik mocht in de rolstoel, ze zei dat ze me nieuwe medicijnen had gegeven, ik zou er suf van worden, ik kon precies helemaal niet meer op mijn benen staan, en de andere zak medicijnen zorgde ervoor dat ik opgewonden zou blijven, om me een beetje te helpen. Alsof ik dat nodig had? ik was in dit ziekenhuis bijna altijd heet, maar ze zei dat ik het langer zou kunnen uithouden! En door de sufheid zou ik niet kunnen tegenwerken. We gingen met de lift naar boven, naar een kamer die ik nog nooit had gezien.

Wordt vervolgd!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1976
Reactie #12 oktober 13, 2016, 20:43:32 20:43*
 ,./ ,./ mooi

Offline (Verborgen)

• organisator van de Schaapshut
  • Volwassen
  • Forum Held
  • groot zijn is fijn, maar klein zijn is fijner
    • Schaapshut website
  • Geboortejaar: 1971
  • Ik ben: AB
Reactie #13 oktober 16, 2016, 21:00:53 21:00*
We want more !
"Ik werd wakker, deed een plas, stond op en bedacht me toen, dat ik dat beter in een andere volgorde had kunnen doen' (Herman Finkers)