Apollo's verhaal  (gelezen 1585 keer)

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • Heb de diagnose autisme,wil iets in toerisme doen
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1999
  • Ik ben: DL
Apollo's verhaal
augustus 02, 2016, 22:06:20 22:06*
dit is mijn tweede verhaal ik hoop dat jullie het leuk vinden en als je tips of feedback hebt geef het me en ik zal kijken wat ik er mee doe

het wordt weer een fantasy luier verhaal maar het zal een heel ander soort fantasy zijn dan mijn andere verhaal maar er zullen ook over een komsten zijn

veel plezier met het lezen van dit verhaal

Mijn naam is Apollo ik ben 16 jaar oud en dit is mijn verhaal.

Deel 1
Apollo opstaan je moet naar school ja mam zij ik, ik kom al dus ik kleedde mij aan ik deed een luier broekje aan want ik ben een diaper lover en niemand weet hiervan en ik ben van plan vandaag voor het eerst een luier broekje te dragen naar school. En ik deed een broek er over heen. Deed mijn lievelings- T-shirt aan een T-shirt met een V-hals en met de tekst erop relax & feel the party of youre life.

Goeie morgen Apollo goed geslapen ja hoor mam “zij ik”. Ik al mijzelf even voorstellen mijn naam is Apollo ik ben 16 jaar oud ik heb turquoise blauwe ogen ik heb goud blond haar ik ben 1,75 meter lang. Ik ben gek op het lezen van fantasy boeken mijn eigen voorkeuren zijn epische fantasy en mythologische fantasy.

Ik hou van muziek mijn eigen muziek smaak is pop rock en hardrock en wat metal. Ik ben gek op dieren voornamelijk honden zelf hebben we thuis dan ook een golden retriever al zou de naam golden knuffelbeer beter passen. Ik woon met mijn moeder want mijn vader en moeder zijn gescheiden en ik zie mijn vader om het weekend en ik sport samen met hem. Ik lijk niet veel op hem hij heft zwart haar en is stevig gebouwd terwijl ik goud blond haar heb en slank gebouwd ben.

Ik at mijn ontbijt op pakte mijn tas in voor school ik ga naar een kostschool dus ik pakte kleding in. Mijn voorraad aan luier broekjes. En mijn kleding voor in de lessen ze hebben geen uniform maar in de lessen mag je maar een paar soorten kleding dragen bij ons jongens zijn het T-shirts en broeken, sneakers. Bij de meiden is het een T-shirt met een niet al te diepe decolleté en een rok of jurk met een niet al te diep decolleté.

Ze waren er vriendelijk maar wel streng en mij ouders hadden speciaal deze school uit gezocht omdat ze als straf nog een ouderwets pak billenkoek op de blote billen geven want mijn ouders zijn van de oude stempel. Ze geloven nog in billenkoek als een vorm van discipline maar ze hebben deze school ook uitgezocht omdat ze niet voor elk klein dingetje billenkoek geven. Ze zullen eerst een gesprek met je aangaan en kijken hoe het komt dat je zo gedraagt voor dat ze je billenkoek geven.

Kom je Apollo we moeten Percy ook nog ophalen zij mijn moeder ja ik kom zij ik en ik nam mijn tas mee zette hem in de auto en toen gingen we naar Percy hij is mijn beste vriend sinds altijd want we zijn geboren op dezelfde dag en onze moeders waren kamer genoten in het ziekenhuis en we zijn zelf op precies dezelfde tijd geboren.

Zo we zijn er Apollo haal jij Percy even natuurlijk mam.  Ik belde aan Percy's moeder deed open en zij Percy is op zijn kamer. Dus ik ging naar Percy's kamer de deur was niet op slot dus ik deed hem open en toen zag ik Percy op zijn bed liggen terwijl hij zich zelf probeerde een luier aan te doen dus ik zij zal ik je even helpen graag zij Percy ik doe eerst even de deur op slot wij zijn nog even bezig we komen er zo aan prima we hebben toch nog een uur voordat we weg moeten dus neem de tijd zij mijn moeder oké mam zij ik.

Dus ik deed Percy's deur op slot en hielp hem zijn luier aan te doen zo nu dat is gedaan heb ik een vraag Percy wat is er Apollo zou jij mij een luier aan willen doen natuurlijk Apollo zij Percy ga maar liggen en doe je broek uit dit deed ik toen zag Percy dat ik een luier broekje aan heb en hij zij dus ij wilt ook luiers dragen naar school ja dat klopt kom ik zal je, je broekje uit doen en een echte luier aan doen.

Ik heb zelf een extra tas mee omdat ik mijn hele voorraad aan luiers wil meenemen naar school zij Percy.
Zelf heb ik alleen maar echte luiers Apollo dus zullen we afspreken dat jij luiers van mij mag dragen als ik luier broekjes van jouw, mag dragen goed zij ik dan is dat afgesproken dus Percy deed mij mijn luier broekje aan en deed mij een echte luier aan hij had mijn luier gebied ook ingezalfd net zoals ik bij hem heb gedaan toen deden we onze broeken over onze luiers net optijd want we hoorde onze moeders roepen Percy Jackson en Apollo goldenleaf kom nu naar benden want we moeten weg.

We merkten toen we lopen wel dat we een luier om hadden want het pak luiers dat Percy had opengemaakt bevatte. Nauw niet wat je zegt dunne luiers maar ze waren gelukkig ook niet zo dik dat je kan zien dat we een luier dragen we zette Percy's spullen in de auto zeiden Percy's moeder gedag en we gingen naar onze school toe toen we daar waren zij mijn moeder gedag we pakte onze tassen uit de auto en gingen de school binnen.

Dit is een speciale school want je krijgt vakken op alle niveaus het eerste jaar dus van mbo tot universitair niveau.

Toen we in de auto zaten vroeg ik aan Percy waar is de vriend van je moeder die heeft ze er uit geschopt want ze was hem helemaal zat en zij hem dat hij weg moest hij wilde dit niet dus ze heeft hem de deur uit gezet. Zo heb je zin in het eerste jaar op onze nieuwe school Percy vroeg ik zeker zij Percy. Toen praten we wat tot dat we een heel goed rock nummer op de radio hoorde namelijk message in A bottle van the police wow je hebt echt een goede zang stem Apollo “zij Percy “bedankt jij ook “zij ik tegen Percy” daarna hoorde we I was made for loving you van KISS dit is één van onze lievelings nummers dus we zongen met volle borst mee.

Toen kwamen op school aan mijn moeder zij tot ziens jongens en veel plezier op school tot over een paar maanden. Tot ziens mam zij ik en we gingen de school binnen.

love rock music fantasy books and diapers

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Forum Held
Re: Apollo's verhaal
Reactie #1 augustus 05, 2016, 12:02:25 12:02*
Deel 2
Goedemorgen zeiden we tegen de mevrouw achter de hulp balie hoe kan ik u helpen maar eerst wat zijn jullie namen zodat ik jullie kan aanmelden Percy Jackson is mijn naam en ik ben Apollo Goldenleaf oké bedankt ik zal jullie huismoeder vragen of ze jullie wil komen op halen kan Mevrouw Elian naar de info balie komen want ik heb twee nieuwe studenten voor haar hoe denk je dat ze er uit zal zien. Ik denk een ouwe vrouw met grijs haar en streng maar toen kwam mevrouw Elian binnen ze is precies het tegenovergestelde van wat de jongens hadden verwacht ze was halverwege de twintig had lang krullend blond haar en ze had een zeer vriendelijke uitstraling.

Hallo jullie moeten Apollo en Percy zijn. Ik ben jullie huismoeder mevrouw Elian “maar noem me maar Lysa zij ze”. Goed mevrouw ‘zijden de jongens’ kom ik zal jullie je kamer laten zien en dan kunnen jullie ook gelijk je tassen uitpakken. Ik heb gehoord dat jullie beste vrienden zijn en hier op school heb je altijd een kamer genoot en jullie zijn elkaars kamer genoten.

Dit is jullie kamer wow dit is echt een ruime kamer ik kom straks kijken of jullie alles goed hebben uitgepakt en wees gerust stel dat ik even als voorbeeld pakken luiers zou vinden omdat jullie diaper lovers zouden zijn hier op school hebben we daar geen problemen mee je mag gewoon luiers dragen maar wees alsjeblieft er eerlijk over dus als ik luiers vindt wees er dan ook eerlijk over Apollo en ik dachten beiden laten we het maar vertellen.
Dus ‘we zijden Mevrouw ‘we willen u wat vertellen we zijn beide diaper lovers en we hebben onze voorraad aan luiers meegenomen zouden jullie mij jullie voorraad kunnen laten zien want dan kan ik zien welke voorkeur voor luiers jullie hebben. Dit deden ze ik zie het jullie voorkeur gaat uit naar dikke print luiers dat klopt mevrouw. Maar jullie hebben ook luier broekjes voor in de lessen en buitenhuis. Ja mevrouw dat klopt "die had ik gekocht omdat dat de enige optie voor mij was om luiers te dragen zij ik". Maar Percy had wel echte luiers dus hebben we onze voorraden samengevoegd en er een gezamenlijke voorraad van gemaakt.

Oké stel dat er wat is je kunt me altijd om advies en hulp vragen daar ben ik ook voor maar nu wil het directrice jullie graag zien. Welkom jongens kom binnen zij ‘de directrice’.

U wou ons spreken dat klopt ik heb gehoord van jullie huismoeder dat jullie diaper lovers zijn en ook luiers dragen hier op Lee academy hebben we daar geen problemen mee en jullie zijn niet de enige waarvan wij het weten dat ze diaper lovers zijn en ik wilde melden dat we een aantal wijzingen in jullie afdeling hebben doorgevoerd jullie zitten nu met alleen maar mede diaper lovers op de afdeling maar jullie hebben wel dezelfde huismoeder bedankt mevrouw wij vroegen ons eigenlijk af wat het nauw inhoud een huismoeder heeft mevrouw Elian dat jullie nog niet verteld nee ze wou het net doen toen ze hoorde dat u ons wou spreken.
Nauw ik zal jullie in het kort vertellen wat een is huismoeder.

Een huismoeder is eigenlijk een soort van moeder maar dan voor school dus ze zal jullie helpen met vragen en huiswerk ze zal jullie straffen wanneer dit nodig is. Oké bedankt voor de uitleg graag gedaan hoor jongens en heb een fijne tijd hier op school voordat ik het vergeet hebben jullie op dit moment ook een luier aan ja mevrouw zeiden de jongens.

Hier hebben jullie je les schema en even als herinnering het enige soort luiers dat is toegelaten in de les zijn luier broekjes bedankt voor de herinnering mevrouw hier hebben jullie je rooster en ga nu maar naar jullie afdeling. Goed mevrouw en tot ziens mevrouw en heb een fijne dag bedankt jongens.

Jullie nog een fijne dag toen ze onderweg waren naar hun afdeling kwamen ze twee jongens tegen die hun pestte en uitscholden Apollo merkte toen dat hij zeer boos werd en dat er een bepaalde energie in hem vrijkwam hij had het nu nog onder controle over maar hij dacht als dit vaker voorkomt weet ik niet of ik het onder controle kan houden maar daar wil ik mij nu geen zorgen overmaken dus ze gingen naar hun afdeling maar in plaats van gelijk naar hun kamer te gaan gingen ze eerst naar de kamer van hun huismoeder om te vertellen over de twee pestkoppen die ze zijn tegen gekomen hallo Lysa we willen even wat kwijt over wat er is gebeurd toen wij naar onze afdeling liepen vanaf de directrice.

Zeg het maar jongens zij Lysa nauw we kwamen twee jongens tegen. Ze pesten ons en scholden ons uit. Fijn dat jullie mij dit hebben verteld en hebben jullie namen kunnen opvangen ja Lucas Redwillow en Loki Underwood die ken ik wel we hebben meerdere klachten ontvangen over hun gedrag.

Als jullie met mij mee willen komen dan gaan we dit melden bij de directrice want ze moeten telkens mijn afdeling hebben.
ik ben ondertussen klaar met hun gedrag. Dus ze gingen weer naar de directrice hallo jongens jullie zijn weer snel terug.  waarom bent u er bij mevrouw Elian. 

Hebben deze twee zich misdragen nee maar wel twee hogere jaars deze twee zijn net bij mij langs geweest om te vertellen dat twee jongens hun hebben gepest en uitgescholden weten jullie hun namen ja Lucas Redwillow en Loki Underwood ik zal ze hier naar toe roepen met hun huismoeder en mevrouw dit is al de zoveelste leerling van mijn afdeling die bij mij is gekomen over pest gedrag van die twee ik heb hun huismoeder er op aangesproken en ik heb ze zelfs zelf nog een keer opgewezen dat pesten is verboden nauw jongens ik wil dat jullie hier blijven en zelf kunnen zeggen wat ze hebben gedaan en ik zal ze zelf een lesje sturen ik ben nu ook een e-mail aan hun ouders aan het schrijven over hun gedrag en als dit gedrag zich nog een keer voordoet ze van school worden gestuurd.

En verstuurd zodat is gedaan toen pakte ze de intercom en zij ze kunnen Lucas Redwillow en Loki Underwood naar mijn kantoor komen met hun huismoeder wat hebben die twee nauw weer uitgespookt dacht hun huismoeder Freya Ash ik zal maar komen en toen ze er was moest ze nog een kwartier wachten voordat haar leerlingen in het kantoor van de directrice was ze had al gehoord dat er weer een klacht over pesten was van haar leerlingen ze dacht dus het pak billenkoek heeft niet geholpen hopelijk kan de directrice wat aan hun gedrag doen.

De directrice is van plan de twee pestkoppen een hard pak billenkoek te geven met haar haarborstel en peddel toen kwamen Lucas en Loki binnen jullie zijn laat jongens u wou ons spreken zijden de jongens dat klopt zij de directrice ik heb klachten ontvangen dat jullie deze twee Jongens hebben gepest en hebben uitgescholden wat hebben die snotneuzen nauw weer gezegd oké aan jullie reactie kan ik zien dat het waar is dat jullie deze jongens hebben gepest Apollo voelde weer die vreemde energie die zijn woede veroorzaakte toen hij Lucas en Loki logen. Hij had dit keer de energie niet helemaal onder controle dus er kwamen bliksem flitsen in het kantoor en vlammen uit de handen van Apollo hier schrok iedereen van Apollo inbegrepen.

Percy zij toen Apollo rustig probeer je emoties onder controle te krijgen dit lukte Apollo mevrouw mag ik voorstellen dat u deze pestkoppen geeft wat ze verdienen en dat ik als ik die toestemming heb Apollo mee neem voor een wandeling en ik moet wat regelingen treffen want zoals iets als dit mag niet meer gebeuren en dit was nog maar een heel klein voorbeeld van wat Apollo in zijn mars heeft ik wil u om een gunst vragen ik wil eerst zelf proberen Apollo te helpen maar als dit niet lukt, is het beste als Apollo en ik van school wisselen en dan naar een school voor zijn soort gaan.

Deel 3
Oké maar wat bedoel je met een school voor zijn soort "ik mag die vraag niet beantwoorden zij Percy" oké dat snap ik. Maar je zegt zijn soort  bedoel je dat jij dan niet speciaal bent.
Ik weet het niet ik heb het idee dat ik speciaal ben maar dat weet ik niet zeker maar ik weet veel over Apollo en ook voor een plek voor mensen zoals hij en ze kunnen mij vertellen of ik ook speciaal ben. Oké bedankt voor de info graag gedaan.

Ik zal alles in orde maken voor het geval nodig is jullie twee naar een andere school te sturen maar ga nu maar een stuk wandelen en jullie weten het. Als deze twee heren jullie nog een keer lastig vallen kom naar mij toe ondanks hoe jullie erop hebben gereageerd hier is het ook belangrijk wie er begon en wat degene die begon gedaan heeft voordat wij straf uitdelen maar neem alsjeblieft Apollo even mee want ik kan de hitte nog voelen hier ik zal dit doen ‘zij Percy’.

"Kom Apollo we gaan even een wandeling maken zij percy". je zij dat je mij wilt helpen om mijn krachten te controleren. "dat klopt zij percy" eigenlijk is het heel simpel probeer je emoties onder controle te houden zodat je volledig kan concentreren op wat er in je lichaam gebeurt en probeer dit onder controle te houden.

“Denk je dat ik dat niet heb geprobeerd zij Apollo”. “natuurlijk wel maar je hebt dan je emoties niet onder controle. dus daar focus je dan op in plaats van wat in je lichaam gebeurt zij Percy”
hoe weet je hier zoveel van “ik heb er veel over gelezen zij Percy” “oké zij Apollo”.
Toen ze buiten waren konden ze nog het pak billenkoek horen dat Lucas en Loki krijgen die zullen spijt hebben van hun gedrag zeiden Apollo en Percy tegen elkaar want je hoorde duidelijk *spank* *wack* en *smack* komen uit het kantoor van de directrice.

Maar Percy nam toen Apollo mee naar een plek waar van hij zeker weet dat Apollo er kalm zal worden en je zou de billenkoek ook niet meer horen als je daar was. De plek  was een waterval midden in een bos waar een koele bries was en de zon scheen.

Je kon merken aan Apollo dat hij ontspande maar je kunt het ook merken aan de omgeving het werd weer wat koeler het gras verkleurde niet gelijk onder Apollo zijn voeten en de wind was wat minder hardt gaan waaien en het water stroomde weer op zijn normale snelheid wow dacht Percy ik wist dat Apollo sterk was maar zo sterk had ik niet verwacht ik denk dat ik de school for the mytical and magical zal moeten informeren over Apollo en kijken of er plek is maar eerst ga ik hem de komende weken zelf trainen.

een aantal weken later

Het lukte Percy om Apollo te helpen zijn krachten onder controle te houden dat dacht hij ten minste want de jongens hadden een tussenuur en gingen naar het toilet maar toen ze daar kwamen.

Waren Lucas en Loki er ook en ze pestte de jongens ditmaal tienmaal erger ze sloegen en schopte de jongens zelf de jongens lieten het gebeuren maar van binnen werden ze steeds kwader en kwader en toen knapte er iets in de jongens. Toen stuurde Apollo en Percy al het water in één enorme golf over de pest koppen maar het water was ook geladen door elektriciteit dankzij Apollo.

Er kwamen ook donderwolken in het toilet dus het donderde en bliksemde. Apollo was volledig omwikkeld door vuur en stuurde dit op Lucas en loki af. Hij maakte uit de lucht ook twee handen en greep beide jongens bij hun keel. Toen greep Percy in en zij Apollo laat hun kelen los en pak ze bij hun lichaam en neem ze mee naar het schoolhoofd na de les.

Toen ze in de les waren vroeg de leraar wie is verantwoordelijk voor die puinzooi in het toilet Apollo en Percy. Voelde beide nog steeds de vreemde energie en kracht in hun lichaam. Ze probeerde dit onder controle te krijgen dus ze hoorde de lerares ook niet en die zag dat ze wegkeken. Daardoor wist die twee zijn het en zij Apollo Goldenleaf en Percy Jackson nu naar de directrice dit hoorde ze.

Dus gingen ze  naar de directrice. Ze namen Lucas en Loki mee naar de directrice jongens ik zie dat jullie de gêne zijn die een puinzooi van het toilet hebben gemaakt dat klopt maar voordat u ons straft, wilt u misschien eerst luisteren wat wij te vertellen hebben dat vindt ik een goede deal zij de directrice en ze hoorde het hele verhaal ook van het pesten.
“Jongens ik zal jullie ouders bellen over wat er is gebeurd en dat jullie vrijwillig van deze school gaan omdat jullie hier niet passen zij de directrice”.

Maar eerst zal ik deze twee een goede les geven maar eerst ondertekende ze de papieren waarop stond dat Lucas en Loki van school zijn gestuurd dankzij onacceptabel gedrag. Zo dat is gedaan en toen legde ze Lucas en Loki omste beurt over haar knie en gaf ze een goed pak billenkoek zo dat is gebeurd zij ze.

Omdat jullie Apollo en Percy ook hebben gepest met hun luier gebruik krijgen jullie van mij ook een luier aan dus ze deed Lucas en Loki een luier aan zo nu gaan jullie naar je afdeling zij ze tegen Lucas en Loki. Toen loki en Lucas uit het kantoor waren zij ze dankzij jullie heb ik besloten een paar dingen te veranderen.

Ik heb besloten dat alle jongens als ze billenkoek hebben gekregen een luier aan krijgen als comfort en als straf voor de gêne die geen diaper lovers zijn maar jullie ouders zijn zo hier voor een gesprek met jullie. Apollo’s moeder was er toen want Percy's moeder kon niet komen. "Apollo ik moet je wat vertellen zij zijn moeder".

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
  • Contact behoefte: tieners meisje
  • Geboortejaar: 2001
Reactie #2 augustus 05, 2016, 21:02:07 21:02*
Leuk verhaal, maar ik vind het na mijn mening moeilijk te lezen wegens geen aanhalingstekens ( " ")  en de wat mindere spelling.
altijd fijn om een klein kind te zijn

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Forum Held
Reactie #3 augustus 05, 2016, 22:46:49 22:46*
ik zal mijn best doen om er op te letten en aan te passen maar spelling en grammatica is niet mijn beste vak dus ik zal mijn best doen om het te verbeteren

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Forum Held
Reactie #4 augustus 06, 2016, 12:00:31 12:00*
ik heb aanhalings tekens toegevoegd en heb de spelling verbeterd

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Forum Held
Reactie #5 augustus 14, 2016, 22:33:55 22:33*
Apollo je heb krachten welke krachten dit precies zijn weten we niet maar we weten wel je bent niet menselijk. En we zijn niet jouw werkelijke ouders. Je bent als baby in een mandje voor onze deur gelegd en we werden gelijk verliefd op je. We beschouwen je als onze eigen zoon Apollo.

Percy ik weet ook veel over jouw maar. We hebben een belofte moeten dat we niks aan jullie zullen onthullen dat is aan andere maar weet wel Percy je bent ook niet menselijk.
Maar nu komen jullie met mij mee en wees niet bang jouw moeder weet al heel lang dat je een diaper lover bent Percy en ze vindt het niet erg alleen ze vindt het erg dat je haar het niet durfde te vertellen uit angst voor haar reactie net zoals je bij mij hebt Apollo en ik heb er ook vrede mee.

Maar zo rijden we niet naar huis “nee ik breng jullie naar je nieuwe school een school voor mensen zoals jullie zij de moeder van Apollo”.
Toen gingen ze naar binnen het zag er anders uit dan elke school die de jongens hadden gezien het leek wel een kamp maar dan overdekt maar dat was maar een gedeelte van de school er was ook een gewoon gedeelte er was voor elke soort die er was er een gedeelte.

Percy en ik voelde ons aangetrokken tot het kamp gedeelte dus we gingen daar naar toe toen Percy er binnen stapte, verscheen er gelijk een blauwe drietand boven zijn hoofd. Boven mijn hoofd verscheen er ook een teken een regenboog kleurige bliksemflits beide wisten we niet wat de tekens betekende dus we gingen naar de leider van het gedeelte waar we ons bevonden.

Welkom in het gedeelte voor de halfbloeden en andere magische soorten. We bevinden ons nu in het gedeelte genaamd kamp halfbloed de tekens die boven jullie hoofd kwamen in Percy's geval. Kan ik zijn teken uit leggen maar jouw teken heb ik nog nooit eerder gezien. Dus ik zal het schoolhoofd vragen of zij het teken dat boven jouw, kwam eerder heeft gezien. Maar nu over Percy het teken dat boven jouw, kwam betekent dat je vader jouw heeft erkend als zoon jouw vader is Poseidon God van de zee en je bent zijn zoon dit is zeer bijzonder want je bent zijn eerst kind bij een menselijke vrouw.
Toen kwam het schoolhoofd binnen voor Apollo en zij ik wil graag even een gesprek met je hebben zullen we even een stukje lopen stelde het schoolhoofd voor goed mevrouw? Thea zij het schoolhoofd de naam is mevrouw Thea goed mevrouw. Ik neem aan dat je veel vragen hebt dat klopt zij Apollo ik zal de vragen die ik kan en mag beantwoorden ,beantwoorden voor je.

Mijn eerste vraag is wat betekent het teken dat boven mijn hoofd verscheen het betekent dat je de zoon van zeus bent maar ook dat je moeder een tovenaar is dus je bent een halfgod tovenaar dankzij je tovenaars kant kun je ook alle elementen beheersen en nog veel meer. Dankzij je vader kun je het weer beheersen en je kunt bliksem gooien en beheersen net zoals je donder kan beheersen.

Ik zelf en alle andere leraren hier zullen jouw leren hoe je krachten onder controle kan krijgen en ook kan gebruiken dat wil ik graag eerst wil ik graag kijken op welk niveau je zit met je krachten zodat we met jouw training daar rekening mee kunnen houden.

Zoek in je zelf naar de energie die je voelde als je kwaad werd en hebt gebruikt tegen die pest koppen als je de energie hebt gevonden focus je hem op het water.

Apollo vond de energie en gebruikte deze op het water eerst liet Apollo het water stoppen met stromen daarna. Liet hij het water rondjes draaien en deed nog wat dingen op het laatst focuste hij ook op de wind en maakte een kleine tsunami en tyfoon.

“Je bent duidelijk sterk en je beheerst je krachten al goed voor jouw leeftijd en hoe lang je weet dat ze hebt zij het schoolhoofd”. Bedankt zij Apollo “kan u mij misschien mijn kamer laten zien. Ik heb geen tijd maar een mede student zal je zo rondleiden” zij het schoolhoofd. “Je vader wil je morgen graag spreken zij het schoolhoofd” tegen Apollo weet dat je vader er heel anders ziet dan dat hij in de mythologie wordt omschreven. Ik zal je wel zeggen meestal verschijnt hij als een man in de dertig met platina blond haar en een goed figuur en rond de 1 meter 80.

Toen kwam een student Apollo ophalen. Hij stelde zich voor als draconius maar noem mij maar draco zij hij oké kom ik zal je jouw kamer laten zien volgens mij kunnen we beide wel een schone luier gebruiken zij draco Apollo schrok van de openheid van draco maar zij dat klopt. Dus ze gingen naar de kamer van Apollo, Percy en draco de kamers zijn zo groot op deze school dat je kamer voor zijn drieën hebt. “Toen ze daar waren zij Apollo wow dit is een grote kamer”.

Draco pakte twee luiers en stelde voor Apollo als ik jouw, verschoon wil jij mij verschonen? “natuurlijk zij Apollo" dus de twee verschoonde elkaar en toen gaf Draco Apollo een rondleiding door heel de school onderweg kwamen ze Percy tegen Apollo stelde draco en Percy aan elkaar voor en Percy ging ook mee met de rondleiding.

“Wow de school is groot zeiden Percy en Apollo” dat klopt zij draco toen ze klaar waren gingen de jongens eten en gingen naar bed. Onderweg kregen de jongens steeds ergere hoofdpijn dus ze zijden misschien kunnen we beter de school zuster opzoeken toen ze daar waren vielen de jongens vlak voor de zuster flauw ondertussen hadden de jongens een profetische droom.

Over een Quest die ze zullen moeten volbrengen om de wereld te kunnen redden. Ze moeten namelijk een aantal lang verloren voorwerpen terug vinden namelijk het boek zonder naam dit is een boek dat zo oud is als het universum zelf. Ze moeten de staf van bestaan terug vinden. Ze moeten ook de bol van de eeuwige magie vinden. Dit is een Quest die gedaan moeten worden door vier Griekse halfgoden, vier Romeinse halfgoden en een tovenaar en tovenares.