anna  (gelezen 8985 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1975
  • Ik ben: DL
Re: anna
Reactie #15 juli 22, 2016, 20:23:01 20:23*
Zolang er geen sexualiteit bij komt kijken, snap ik niet goed hoe dan de link er is met pedofilie.  Het enige waar ik in dit verhaal bij zou opletten is het voldoendekinds houden zodat het realistisch blijft.  Niet de gedachten en gevoelens van een vijftienjarige in een kind van zes leggen, want die indruk heb ik wel soms en dan begrijp ik de reactie van sommigen wel.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geboortejaar: 1988
  • Ik ben: Leeg
Reactie #16 juli 22, 2016, 21:54:38 21:54*
Zolang er geen sexualiteit bij komt kijken, snap ik niet goed hoe dan de link er is met pedofilie.  Het enige waar ik in dit verhaal bij zou opletten is het voldoendekinds houden zodat het realistisch blijft.  Niet de gedachten en gevoelens van een vijftienjarige in een kind van zes leggen, want die indruk heb ik wel soms en dan begrijp ik de reactie van sommigen wel.

Het ligt er in dit geval ook niet dik bovenop.. maar ik zie zelf gewoon liever dat ook maar de zweem van een link wordt vermeden. Dus idd, de gevoelens en gedachten van de schrijver die op een meisje van zes worden geprojecteerd.. vind ik zelf wel op het randje. Verder is het gewoon een leuk verhaal hoor.

Offline (Verborgen)

• Adult Kid
  • Volwassen
  • Superlid
  • Altijd op zoek naar vriendjes/vriendinnetjes om me
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #17 juli 22, 2016, 21:56:51 21:56*

Het ligt er in dit geval ook niet dik bovenop.. maar ik zie zelf gewoon liever dat ook maar de zweem van een link wordt vermeden. Dus idd, de gevoelens en gedachten van de schrijver die op een meisje van zes worden geprojecteerd.. vind ik zelf wel op het randje. En verder is het gewoon een leuk verhaal hoor.

Dat precies! Uitstekend mijn gedachtes verwoord!
Luiertjelauy87 voor Skype

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Toplid
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 2001
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #18 juli 23, 2016, 06:07:48 06:07*
Beddenplaser dan heb ik een vraag over het kind zich meer 6 jaar laten gedragen bedoelen jullie dat ik anna dan in het openbaar luiers laat dragen of tewel dat anna zich niet schaamt om gezien te worden in een luier of bedoelen jullie iets anders

Online (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
  • Contact behoefte: tieners meisje
Reactie #19 juli 23, 2016, 09:31:13 09:31*
We bedoelen dat Anna in het echt boven de 12 is ofzo maar zich wil gedragen als een kind van 6
altijd fijn om een klein kind te zijn

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
Reactie #20 juli 23, 2016, 09:52:15 09:52*
het zit hem meer in de manier waarop je het beschrijft.  Ik zie een kind van zes jaar niet op en top gelukkig zijn omdat het open en bloot een luier mag dragen in een zwembad.  Dergelijke fantasieŽn komen meestal als je ouder bent.  Trouwens, wat denk je wat er gebeurt als een kind van zes effectief alleen maar een zwemluier zou aanhebben in het zwembad ?
Ik vind het heel knap dat je je op jouw leeftijd waagt aan een verhaal, en ik kan me heel goed inbeelden dat je voor jezelf een voldoende leeftijdsverschil wou creŽren, maar als je tussen de lijnen leest, dan merk je dat dit een fantasie is van een ouder iemand.  Net dat bezorgt sommigen hier negatieve kriebels.
Voor alle duidelijkheid, laat je niet tegenhouden om te schrijven.  Je schrijfstijl leest vlot en duidelijk  Alleen misschien proberen inhoudelijk een draai te geven.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: TB
Reactie #21 juli 23, 2016, 10:19:02 10:19*
=abdlboy301
Om al het gezeik te laten stoppen kun je haar ouder maken maar dat Anna zich voelt als een 6 jarige klein meisje
Neem ook eens een kijkje aan mijn verhaal.
Mijn verhaal Jada wil weer een klein meisje

en Moeder en haar kleine meisje Madelon
geheim van Nienke en haar moeder

en kim en emma

greeds

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Toplid
  • Contact behoefte: iedereen
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #22 juli 23, 2016, 18:05:58 18:05*
Ik snap niet waarom het een probleem is ver verhaal is gefantaseerd en ik vind het goed dus anna blijft 6 want ik vind dat makkelijker en leuker schrijven en nina15000 jij snapt wat ik bedoel want ik lees jouw verhaal van jada en ik zie alleen maar positieve reacties op jou verhaal kan je dat uitleggen

Online (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
Reactie #23 juli 23, 2016, 19:04:42 19:04*
Het maakt mij niet uit hoe je verder schrijft. Alleen hebben wij onze mening hierover uitgesproken en je mag zelf weten wat je er mee doet. Ik blijf je verhaal gewoon volgen omdat het verder goed is geschreven.

Succes
altijd fijn om een klein kind te zijn

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
Reactie #24 juli 23, 2016, 20:37:44 20:37*
Van mij mag je ook lekker door schrijven hoor, wat je overigens goed doet!
Zolang je je maar bewust bent van de gedachten die sommige mensen erbij kunnen hebben.
En we, zoals hier boven ook al vermeld.. de link met pedofilie maar zoveel mogelijk vermijden.
Zolang je geen seksuele bezigheden beschrijft is er feitelijk niets aan 't handje.
Ik wilde gewoon even aangeven dat ik het leeftijdsverschil op het randje vind.. zodat je niet ůver het randje gaat.  :)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Ik kan geen dag zonder luier
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
  • Geboortejaar: 1986
Reactie #25 juli 23, 2016, 22:56:09 22:56*
Van mij mag je ook lekker door schrijven hoor, wat je overigens goed doet!
Zolang je je maar bewust bent van de gedachten die sommige mensen erbij kunnen hebben.
En we, zoals hier boven ook al vermeld.. de link met pedofilie maar zoveel mogelijk vermijden.
Zolang je geen seksuele bezigheden beschrijft is er feitelijk niets aan 't handje.
Ik wilde gewoon even aangeven dat ik het leeftijdsverschil op het randje vind.. zodat je niet ůver het randje gaat.  :)

Helemaal mee eens.
Ook volwassen/ouder kinderen/pubers kunnen zich klein voelen in de plaats van hun echte leeftijd.

Je heb ook een groep mensen en dat zijn mensen die vallen onder de verstandelijke beperkte mensen.
Daar heb je ook mensen bij die volwassen zijn maar hun doen en laten is op de leeftijd van een kind met een leeftijdsgetal en dat komt in het echt voor.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
Reactie #26 juli 24, 2016, 00:02:15 00:02*
Je heb ook een groep mensen en dat zijn mensen die vallen onder de verstandelijke beperkte mensen.
Daar heb je ook mensen bij die volwassen zijn maar hun doen en laten is op de leeftijd van een kind met een leeftijdsgetal en dat komt in het echt voor.

Dat vind ik toch wel iets anders, mensen die door een beperking in hun kindergedrag blijven hangen.. of als tiener of volwassene weer verlangen naar je kindertijd en je daarom af en toe zo gedragen..

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
Reactie #27 juli 24, 2016, 00:14:52 00:14*

Dat vind ik toch wel iets anders, mensen die door een beperking in hun kindergedrag blijven hangen.. of als tiener of volwassene weer verlangen naar je kindertijd en je daarom af en toe zo gedragen..

ik treed je hierin bij spreeuwtje.  mensen die kinds zijn omdat hun hersenen geen verdere evolutie toelaat, laat ons die vergelijking alsjeblief niet maken.  ik denk dat de abdl-gemeenschap er geen baat bij heeft als we gaan kicken op die hun luiergebruik.  da's even schadelijk als de link met pedofilie.

aan de schrijver dezes verhaal (ik hou wel van oude naamvallen) : blijven schrijven aan dit verhaal, wat wij oude zakken ook mogen schrijven.  er zit veel potentieel in.
aan de mods : is er geen mogelijkheid dat deze discussie ergens anders wordt gezet ?  dit doet het verhaal geen goed en kan toekomstige lezers afschrikken.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
Reactie #28 juli 24, 2016, 00:22:26 00:22*

aan de schrijver dezes verhaal (ik hou wel van oude naamvallen) : blijven schrijven aan dit verhaal, wat wij oude zakken ook mogen schrijven.  er zit veel potentieel in.
aan de mods : is er geen mogelijkheid dat deze discussie ergens anders wordt gezet ?  dit doet het verhaal geen goed en kan toekomstige lezers afschrikken.

Dit vind ik een goed plan idd.
We maken met deze discussie het verhaal een beetje stuk.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
Reactie #29 juli 24, 2016, 00:25:49 00:25*
En dat zou zonde zijn :)