Diaper Friends The Adult Life  (gelezen 7150 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • Treat others how I would wanna be treated
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: DL
Re: Diaper Friends The Adult Life
Reactie #15 augustus 19, 2016, 18:56:41 18:56*
Please comment!!!

Hoofdstuk 8. Weekend bij Destiny (zondag)
“Goedemorgen meiden. Komen jullie uit bed want het is tijd voor het ontbijt.” zegt moeder. Beide meiden worden wakker en openen met moeite hun ogen. Moeder kijkt hoe moeilijk de meiden wakker worden en ze zegt: ”Zo zo meiden zware dag gehad gisteren bij Arianne? Ik kan dat wel begrijpen als ze hier wel eens langs kwam toen ze bij Destiny in de klas zat was ze altijd zo verschrikkelijk energiek.” Ondertussen zijn de meiden uit bed en staan ze in alleen een luier en slaapshirt naast het bed. “Ik ga alvast de oven aanzetten voor pistoletjes.” zegt moeder en ze loopt de kamer uit naar beneden. Destiny vraagt aan Lisa: ”Wil je eerst verschoont worden of wil je pas na het ontbijten verschonen? Lisa antwoord “Nu alsjeblieft ik ben wel heel erg nat geworden vannacht.” Destiny lacht en zegt: ”Dat geeft helemaal niks hoor. Gelukkig zijn  we gisteren nog even thuis geweest om nachtluiers te halen. Anders hadden we nu een nat bed gehad.” Lisa klimt op de commode en Destiny begint haar te verschonen. ”Vond je het gezellig gisteren bij Arianne?” vraagt Destiny. “Jazeker. Je had gelijk Destiny Arianne is echt prettig gestoord ze was zo lief en hyperactief.” antwoord Lisa. “Ik vond het ook heel leuk gister middag lekker voor twee kleine babymeisjes zorgen vind ik zo leuk.” Ondertussen is Lisa verschoont en verschoont zij nog snel Destiny en daarna gaan de meiden naar de keuken voor het ontbijt.

Tijdens het ontbijt vraagt Destiny aan haar broertje: “Hoe is het gisteren gegaan bij Sanne haar auto?” Steven antwoord: ”Niet eens heel erg slecht ik heb de batterij van de sleutel vervangen en het probleem van moeilijk open en dicht gaan was voor de helft opgelost nadat ik alle sloten gesmeerd had deed hij het weer perfect en we zijn ook even een einde wezen rijden en flink op z’n staart getrapt om alle rotzooi uit de uitlaat te blazen en de auto rijd nu als een zonnetje.” Mooi ze was je zeker wel dankbaar of niet? vraagt Destiny. “Jazeker” zegt Steven trots en fluistert snel nog in Destiny ’s oor ”Ik vertel zometeen hoe dankbaar ze was.” Lisa zegt: ”Oeh gelukkig ik was al bang dat ik m’n zus met een barrel had opgescheept haha.” Iedereen moet lachen en moeder vraagt: ”Wat gaan jullie vandaag doen of weten jullie dat nog niet?” Destiny zegt: “Ik denk dat ik even ga zonnen in de tuin het is wel erg lekker weer. Lijkt jou dat ook leuk Lisa?” Lisa zegt dat ze dit ook wel een goed idee vind. Even later als iedereen het ontbijt opheeft ruimen ze op en maken zich klaar voor de rest van de dag.

Als Lisa en Destiny op haar kamer aankomen loopt Steven langs en Destiny zegt: ”Kom eens Steven.” Steven komt de kamer binnen en vraagt: “Wil je weten hoe dankbaar Sanne was zeker?” Destiny antwoord: ”Natuurlijk je hebt m’n interesse gewekt en nu wil ik alles weten ook… dus?” Steven begint: ”nou Sanne was zeer tevreden over haar auto en nodigde me binnen uit voor wat drinken. Na het drinken zei ze dat ze een natte luier had en dat ze verschoont moest worden en ze vroeg of ik dat wou doen omdat haar ouders niet thuis waren. Ik zei vind je dat wel een goed idee? Maar ze wilde heel graag dat ik dat deed. Dus ik heb haar verschoont en toen ze haar schone luier omhad zei ze dat ik ook weer eens een luier moest dragen net als toen we nog klein waren. Maar ja ik heb sinds m’n 14e geen luiers meer gedragen en wilde eerst eigenlijk niet maar Sanne haalde me toch over een luier om te doen wat ik ook deed. Ik was bijna vergeten hoe lekker luiers zaten en we hebben de hele middag in luiers doorgebracht. En mijn luier fetisj is weer een beetje aangewakkerd…” Destiny zegt: ”Tof zeg! Maar waarom vraag je dan niet gewoon aan mama of je weer luiers mag dragen ik mocht het toch ook gewoon doen?” Steven zegt: “Mama weet er al van ik heb het gisteren vertelt na wat er was gebeurd en ze zei dat ze me zou helpen door een pak luiers te bestellen aanstaande week.” Destiny pakt een Molicare luier uit de commode en geeft deze aan Steven: ”Deze mag je wel gebruiken wij gebruiken ze toch niet omdat we onze eigen luiers mee hebben genomen.” Steven pakt de luier aan en omhelst Destiny en zegt: “Dankjewel big sis” Destiny antwoord terug: “Graag gedaan little bro.”

Even later lopen Lisa en Destiny in een luier en bikinitopje de tuin in en moeder schrikt een beetje als ze de meiden zo ziet. ”Meiden moeten jullie die luiers niet bedekken?” Destiny zegt: ”Hoezo? Thuis doen we het ook zo. Onze buren kijken wel eens vreemd maar ze behandelen ons er nooit anders om omdat het misschien een beetje een ongemakkelijk onderwerp is om over te praten. Dus ze praten er niet over dus geen probleem toch?” Moeder vraagt verbaasd: “Schamen jullie daar niet voor.” Lisa lacht en zegt: ”Sorry hoor mevrouw de Jong maar ik en Destiny zijn min of meer incontinent en daar hoeven we ons niet voor te schamen. Dus we maken ons ook niet druk over hoe anderen over ons denken. Als hun er niet mee om kunnen gaan is dat hun probleem. En kunnen we lachen omdat ze zich er ongemakkelijk bij voelen haha.” Moeder beseft dat ze deze conversatie niet gaat winnen en vraagt of de meiden wat willen drinken. Beide meiden vragen om water en even later komt moeder met drinken de tuin in lopen en iedereen geniet van hun koele drankje in de zon. De avond valt al snel en dan is het tijd voor de barbecue.

Als iedereen aan de tafel in de tuin zit horen Destiny en Steven een ronkende dieselmotor voor het huis stoppen en ze gaan snel bij het tuinhek kijken. En ze zien dat hun vaders vrachtwagen voor de deur staat. Even later loopt vader de tuin in en zegt met een goed humeur: ”Zo te zie kom ik op het goede moment.” Steven en Destiny rennen op hun vader af en omhelzen hem. Vader zegt lachen: ”Ik moet vaker onverwacht thuiskomen wat een onthaal mijn beide kinderen en ook nog een barbecue hahaha!” Iedereen geniet van de barbecue en om 22:00uur is alles op en iedereen gaat weer naar binnen.En even later vertrekken Lisa en Destiny naar huis.
The spaces between my fingers are right where yours fit perfectly - Owl City

Mijn verhalen:
Diaper Friends
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=12818.msg106474;topicseen#new

Diaper Friends The Adult Life
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=17074.0

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #16 augustus 25, 2016, 20:36:54 20:36*
Ik heb morgen geen tijd om mij verhaal te posten dus hier is alvast Hoofdstuk 9. Laat weten wat je van het verhaal vind tot nu toe...

Hoofdstuk 9. Sanne komt logeren
Het is maandagochtend en Destiny ontwaakt uit haar slaap en geniet nog even met haar ogen dicht van het warme bed en de zachte stof van de lakens. Ze draait zich om en wil Lisa omhelzen. Ze opent haar ogen en ziet dat de plaats naast haar in bed leeg is. Ze hoort wat gerommel uit de babykamer komen, ze stapt uit bed en loopt ernaartoe. Als ze de deur opent ziet ze dat Lisa in de babykamer zit te spelen met Lego. Ze loopt naar Lisa toe en kijkt hoer haar vriendin als een klein kind zit te spelen met een speen in haar mond en een dikke natte nachtluier om. “Hey Lisa goedemorgen kleine meid. Heb je lekker geslapen?” vraagt Destiny. “Ik hweb heewl lekkawr geswapenen Desthiny.” Destiny lacht en zegt: ”haha hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik je niet versta als je met een speen in je mond praat.” Lisa haalt haar speen uit haar mond en geeft Destiny een zoen. Destiny kust haar terug en ze zegt: ”Zal ik even de tafel dekken dan kunnen we zo ontbijten is dat goed?” Lisa antwoord: “Ja lekker”

Een kleine 15 minuten later zitten Lisa en Destiny aan het ontbijt als Lisa’s mobiel afgaat. Ze kijkt op het scherm en ziet dat haar moeder belt. ”Hallo met Lisa.” “Hey lieverd met mama.” “Oh hoi mam waarom bel je?” “Nou ik en papa gaan vandaag samen winkelen maar we kunnen geen oppas voor Sanne vinden willen jullie misschien oppassen?” Lisa antwoordt: “Ik overleg even met Destiny momentje” even later geeft ze als antwoordt: ”Kunnen jullie haar hier afzetten? En als ze wil mag ze ook wel blijven slapen.” “Oh bedankt schat. Hoe laat kan ik haar komen brengen?” Lisa antwoordt: ”Als u hier om 10 uur bent is het vroeg genoeg.” Moeder antwoordt: “Is goed ik geef haar ook nog wel een paar luiers mee dan kost het jullie helemaal niks. Tot zo!” “Bye tot zo!” Lisa legt haar telefoon neer en zegt blij: ”Yes mij kleine zusje komt weer spelen!” Destiny zegt: “Kan jij even snel de babykamer schoonmaken? Dan doe snel de rest van het huis.”  “Oké” zegt Lisa. En als ze klaar zij  met ontbijt gaan ze snel het huis aan kant maken. 

Het is net 10 uur geweest en de bel gaat. Destiny opent de voordeur en ze ziet Sanne samen met haar moeder. “Kom verder.” zegt Destiny. Moeder zet de weekend tas alvast in de gang neer en zegt: ”Ik pak nog een paar dingen uit de auto ik ben zo terug.” “Kom jij maar met mij mee Sanne wil je iets drinken?” Even later als Destiny en Sanne in de keuken thee drinken komt moeder binnen met 2 grote tassen. Sanne vraagt: ”Waar is Lisa?” Destiny antwoordt: “Lisa is boven ze maakt de babykamer schoon.” Sanne vraagt: “Is het goed als haar haal want ik heb een verassing voor jullie.” Destiny zegt: ”Tuurlijk is goed.” Sanne rent de trap op naar de babykamer en gaat daar naar binnen. Als ze de kamer binnen is gekomen ziet ze dat Lisa op het bed ligt te slapen met een speen in haar mond en omringd wordt door knuffels.
Sanne loopt naar Lisa toe en maakt haar wakker. Ze fluistert: ”Psst Lisa wakker worden ik heb een verassing voor jouw en Destiny.” Lisa opent haar ogen en ziet Sanne. Ze stapt uit bed en omhelst haar kleine zusje. ”Kom je mee naar beneden?” vraagt Sanne “Mama is er ook nog.” Lisa knikt ja en loopt achter Sanne aan de trap af terwijl ze nog steeds geniet van de speen in haar mond.

Als ze even later in de keuken aankomen ziet moeder Lisa op haar speen zuigen en ze zegt: ”Zo lieve meid zit jij lekker op je tut te zuigen?” Lisa omhelst haar moeder en gaat bij haar op schoot zitten. Moeder pakt haar stevig vast en ze geeft Lisa een kusje op haar hoofd. Ze zegt: ”Wou je weer eens lekker bij mama op schoot zitten kleine meid?” Ondertussen maakt Destiny even een flesje melk klaar voor Lisa en geeft deze aan moeder. Moeder zegt: “Heb je zin in een lekker flesje melk Lisa?” Lisa opent haar mond en moeder begint haar de fles te voeren. Terwijl Lisa aan de fles zuigt vraagt ze aan Destiny: ”Is dit gewone melk die warm is gemaakt of geef je haar wat anders?” Destiny antwoordt: ”Ze krijgt meestal Nutrilon peutermelk. Meestal ’s ochtends en ’s avonds maar vanochtend had ze nog geen flesje op. En soms wil ze ook nog wel eens een potje Olvarit” Moeder hoort dit aan en vraagt: ”Vind ze dat dan niet vies?” Destiny antwoordt: ”De melk vind ze erg lekker en de fruit hapjes van Olvarit vind ze ook nog wel lekker maar ander maaltijden van Olvarit vind ze  niet lekker en die spuugt ze uit maar daarvoor draagt ze een slab. Maar dit eet ze naast het normale eten natuurlijk.” Ondertussen heeft Lisa haar fles leeg en moeder zegt: ”Nou Sanne laat maar zien wat je hebt meegenomen als bedankje om te komen logeren.” Sanne pakt een van de grote tassen die moeder later binnenbracht en geeft deze aan Lisa. Lisa haalt er een grote doos uit de tas en schud ermee en het geluid herkent ze harstikke goed. Ze schreeuwt vol blijdschap: ”Lego!” Sanne lacht: “Inderdaad echt een leuke set.” Lisa scheurt het papier van de doos eraf en ziet dan de Lego set van de Big Ben. Lisa is door het dolle een en vliegt meteen haar zusje om haar nek en bedankt haar enorm voor deze set. Ze geeft ook een tas aan Destiny en zij heeft een eigengemaakte cheque ter waarde van €100,- gekregen die ze mag besteden aan wat ze maar wilt. Ook Destiny bedankt haar en Moeder zegt: ”Nou jullie hebben alles en ik kom Sanne overmorgen weer ophalen. Dan hebben ik en papa ook een paar daagjes rust is dat goed?” Destiny antwoordt “Tuurlijk geen probleem. Het wordt vast gezellig hier. Veel plezier.” Moeder groet de meiden en verlaat het huis.

Mijn verhalen:
Diaper Friends

Online (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1971
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #17 augustus 25, 2016, 21:21:41 21:21*
http://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/smiley.gif
Gewoon een super goed hoofdstuk.
Bedankt daarvoor.
Ik kijk nu alweer uit naar het volgende hoofdstukhttp://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/duim.gif

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Beginneling
  • Geboortejaar: 1998
  • Ik ben: Weet niet
Reactie #18 augustus 29, 2016, 22:21:45 22:21*
weer een geweldig hoofdstuk!!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #19 september 01, 2016, 18:31:08 18:31*
Bedankt voor de reacties ik ga binnenkort op vakantie dus ik plaats hier alvast de hoofdstukken voor de weken die ik weg blijf. Please Comment!!!

Hoofdstuk 10. Baby Zusjes   
“Oké meiden wat willen jullie gaan doen de aankomende dagen?” vraagt Destiny. Lisa zegt: ”Ik wil graag m’n nieuwe Lego in elkaar zetten samen met Sanne.” Destiny antwoordt: “Dat mag hoor wil je hier onder aan tafel zitten of ga je naar de babykamer?” Lisa zegt: “We gaan lekker in de babykamer zitten.” Destiny zegt: ’’Is goed ik ga even opruimen dan kom ik zo ook naar boven. Lisa en Sanne rennen samen de trap op kleden zich om naar een babyoutfit en even later zitten ze samen lekker te bouwen.

Na ongeveer een uurtje komt Destiny de babykamer inlopen met 2 flesjes appelsap. “Hey meiden ik heb lekker drinken voor jullie meegenomen.” Lisa en Sanne zijn zo druk aan het bouwen dat ze eigenlijk helemaal geen zin hebben om te stoppen voor drinken. Maar Destiny trekt Lisa weg bij haar bouwwerk en begint haar de fles te geven. Terwijl Lisa aan de fles zit te zuigen streelt Destiny Lisa door haar haren en zegt: ”Je moet wel genoeg eten en drinken kleine meid anders kan je het bouwwerk niet afmaken.” Als Lisa haar flesje opheeft vraagt Destiny aan Sanne of zij ook gevoerd wil worden. Sanne wil dit wel en even later ligt zij met haar hoofd op Destiny ’s schoot te genieten van een flesje appelsap. Als ook Sanne haar flesje opheeft vraagt Destiny: “Hoe staat het met jullie luiers de mijne is en beetje nat en die van jullie?” Snel verstopt Lisa zich tussen haar knuffels maar Destiny trekt haar er tussen vandaan en zegt: “Heb jij een natte luier kleine Liz?” Lisa zegt niks en Destiny controleert Lisa ’s luier. Tijdens controleren ruikt ze een vieze lucht en dan weet ze het zeker Lisa heeft in haar luier gepoept. Destiny lacht en zegt: ”Oh nee he heeft mijn kleine meid weer een grote bah voor mij gedaan? Haha.” Destiny helpt Lisa op de commode te klimmen en zij begint haar vriendin te verschonen. Tijdens het verschonen komt Sanne kijken hoe Lisa verschoont wordt. Tijdens het verschonen zegt Destiny tegen Sanne: ”Kijk is wat een bende je zus ervan heeft gemaakt. Jammer dat ze gepoept heeft wat ze was nog wel helemaal droog. Sanne vind het leuk om te kijken hoe haar grote zus verschoont wordt als een baby’tje. Als Lisa gewassen is vraagt Destiny aan haar wat voor luier wil je om? Lisa antwoordt ”Ik wil een Pamper om Destiny.” Destiny pakt een ABU Super Dry Kids van het plankje boven de commode en doet deze om bij Lisa. Lisa omhelst Destiny en bedankt haar voor de verschoning. Als Lisa van de commode afkomt controleert Destiny Sanne ’s luier deze is alleen nat en Destiny verschoont haar en doet haar ook een ABU Super Dry Kids om. Als beide meiden verschoont zijn laat Destiny ze nog een kwartiertje spelen terwijl ze haar eigen luier verschoont. Als ze haar schone luier om heeft zegt ze: ”Oké meiden leg even jullie speelgoed weg het is tijd om een slaapje te gaan doen.” Lisa en Sanne zetten hun bouwwerk aan de kant en kruipen daarna richting het bed. Ondertussen heeft Destiny het Jip en Janneke boek gepakt en als de meiden in bed liggen krijgen ze allebei een speentje en Destiny begint met voorlezen. Als het verhaaltje uit is geeft Destiny beide meiden een kusje en ze verlaat de kamer.

Samen liggen Lisa en Sanne in bed en ze knuffelen even met elkaar. Lisa vraagt aan Sanne: “Welke luiers gebruik je nu thuis eigenlijk als babyluier?” Sanne antwoordt: ”Ik gebruik thuis nu eigenlijk geen babyluier we hebben alleen nog maar Tena luiers in de commode. Sinds de Aww So Cute luiers niet meer verkocht worden bij de AB-DL-TB shop weet mama niet goed welke luiers goed zijn als babyluiers daarom besteld ze tegenwoordig gewone luiers met zo’n tape die je over de luier plakt maar dat is natuurlijk niet hetzelfde.” Lisa vraagt dan: ”De luiers die we nu dragen vind je deze lekker zitten? Dit zijn echte AB luiers en ze zien eruit als Pampers uit de jaren 90 ook met maar 1 grote plakker aan beide kanten.” Sanne antwoordt: ”Ja deze zien er inderdaad wel leuk uit maar absorberen ze wel goed?” Lisa antwoordt: ”Ze absorberen heel erg goed ik heb eigenlijk nog nooit een lekkende luier gehad toen ik deze droeg. Volgens de site kunnen ze 4 liter absorberen!” Sanne zegt verbaasd: ”Sodeju 4 liter!?” Lisa lacht een beetje en zegt: ”Zometeen praten we wel verder over luiers want ik wil nu eerst wel even gaan slapen oké? Sanne stemt hiermee in en ze kruipen weer naar elkaar toe en vallen niet veel later in slaap.

Het is 15:00 uur en Destiny komt de babykamer inlopen om beide meiden uit bed te halen. “Meiden tijd om uit bed te komen we gaan zometeen even gezellig naar het park.” Destiny loopt naar het bed en schud beide meiden rustig wakker. Als Destiny het deken weg probeert weg te trekken trekt Lisa sterk terug en Destiny verliest haar gewicht en beland bij beide meiden in bed die haar gelijk beginnen te knuffelen. Destiny probeert los te komen van de knuffelpartij die eerder op een worstelwedstrijd lijkt maar Lisa en Sanne houden goed vast en laten niet los. Even later weet Destiny toch los te komen en probeert ze beide meiden alsnog uit bed te krijgen. Lisa en Sanne willen nog niet uit bed en Destiny krijgt zo’n beetje elke knuffel die in bed ligt naar haar toegeslingerd maar als er geen knuffels meer over zijn om mee te gooien ziet Destiny haar kans schoon om Lisa uit bed te trekken. Lisa spartelt speels tegen maar uiteindelijk staat ze dan toch naast het bed en niet veel later volgt Sanne ook. Destiny zegt geïrriteerd: ”Verdorie meiden waarom wilden jullie niet uit bed komen?” Speels haalt Lisa haar schouder en zegt: “Weet ik veel.” Destiny moet een beetje lachen door deze opmerking maar probeert haar lach in te houden want deze actie van daarnet wil ze niet onbestraft laten. “Oké meiden wiens idee was het om met knuffels naar mij te gooien want dat is niet lief en dat mag niet. Lisa neemt de straf op zich en Destiny vraagt haar om bij haar te komen. Als Lisa bij Destiny staat zegt Destiny: “Lisa ga over mijn knie heen liggen want je bent stout en je verdient een pak voor je billen.” Lisa wil niet maar niet veel later legt Destiny Lisa over haar knie en geeft haar een aantal flinke tikken tegen haar geluierde bips. Ondanks dat de luier de klappen toch een beetje dempt doet het toch best wel pijn. Als Lisa haar straf heeft aanvaard krijgt ze nog een knuffel van Destiny en daarna worden de meiden klaargemaakt om naar het park te gaan.

Hoofdstuk 11. Het Park

Als Lisa en Sanne naast het bed staan worden ze uitgekleed. Ze slapen allebei in een onesie met voetjes Destiny ritst te onesies open en  ze controleert gelijk de luier van de meiden deze zijn nog droog en ze pakt snel kleren uit de kast voor beide meiden ze pakt 2 erg kinderlijke rompertjes en trekt de meiden deze aan maar daarover krijgen ze wel gewone kleding aan. Destiny pakt voor de zekerheid nog een luiertas in met doekjes poeder en extra luiers maar hoopt dat ze deze niet hoeft te gebruiken. Als beide meisjes zijn aangekleed vraagt Destiny: ”Willen jullie nog iets te eten of te drinken voor we vertrekken?” De meiden zeggen dat ze wel een flesje appelsap lusten en als ze in de keuken aankomen maakt Destiny snel 2 flesjes klaar voor de meiden en overhandigt deze aan hen. Als ze hun flesje op hebben lopen ze naar de auto en Lisa en Sanne worden achterin de auto gezet. En even later rijd Destiny met de meiden naar het park. 

Na een kwartiertje rijden komen ze aan bij het park en de meiden stappen uit de auto. Als de meiden op de parkeerplaats staan zegt Destiny: “Oké meiden we gaan lekker een stukje door het park lopen maar dat kan op twee manieren 1 is rondlopen en genieten van de natuur of 2 lekker Pokémon vangen en genieten van het lekkere weer wat willen jullie?” Beide meiden roepen blij: ”Po-ké-mon, Po-ké-mon!” Destiny pakt de mobieltjes uit haar tas en de meiden starten de Pokémon Go app en ze gaan opzoek naar Pokémon. De meiden zijn  deze avond niet de enige mensen die Pokémon spelen en ondanks dat het niet echt super lekker weer is zijn er toch veel mensen op de been.

Ze zijn ongeveer een half uur aan het lopen en ze besluiten een kleine pauze in te lassen. En net als ze willen gaan zitten op een bankje loopt iemand te Sanne aan. De jongen die tegen Sanne aanliep verontschuldigt zich meteen ”Oh sorry ik zag je nie…Sanne?” Sanne antwoordt: ”Oh …euh… Hey Steven.” Destiny ziet wat er gebeurde en zegt: ”Hey little bro,  wel goed opletten waar je loopt he?” Steven moet lachen en omhelst haar zus. Een meisje komt er naast staan en zegt ligt geschokt: ”Wie is dat!?” Steven schrikt op en zegt: ”Oh sorry Nikki dit is Destiny mijn oudere zus. Destiny, Nikki. Nikki, Destiny.” Destiny schud haar de hand en zegt lachend: ”Je hoeft niet bang te zijn dat ik Steven afpak hoor ik heb al een leuke relatie.” en ze pakt de hand van Lisa vast. Nikki zegt: ”Oh sorry ik wist niet dat je de zus van Steven was maar ik heb wel veel over je gehoord. Leuk dat ik je nu ineens ontmoet.” “Dat is wederzijds.” zegt Destiny terug. “En ik zal je gelijk aan deze meiden voorstellen dit is Lisa mijn vriendin en dit is Sanne haar jongere zusje.” De meiden stellen zich voor en ze vragen aan Nikki en Steven of ze ook even gezellig bij hun komen zitten tijdens hun pauze. Dit lijkt ze leuk en ze gaan gezellig op het grasveldje zitten.

Iedereen zit gezellig met elkaar te praten en ze genieten van het heerlijk weer. Ze drinken samen nog wat en na ongeveer een halfuurtje besluiten Steven en Nikki hun weg weer te vervolgen. Destiny, Lisa en Sanne blijven nog even zitten om te genieten van het weer. Als Destiny weer verder wil gaan lopen door het park ruikt ze een vieze geur. Ze heeft al een vermoeden dat Sanne in haar broek heeft gepoept maar voor de zekerheid controleert ze Lisa ook. “Lisa kom eens even hier…” zegt Destiny. Lisa staat op en loopt naar Destiny toe. “Ik wil even je luier controleren wil je even je rokje omhoog houden dan kan ik je romper even losmaken. Lisa houdt haar rok omhoog en Destiny opent Lisa’s romper ze voelt aan de luier en komt tot de ontdekking dat deze nat is ze kijkt ook even langs het beenelastiek om zeker te zijn dat zij niet gepoept heeft. “Goed gedaan Lisa je hebt alleen maar een beetje geplast. Dat geeft niet want mijn luier is ook een beetje nat maar ik denk dat je zusje een grote bah heeft gedaan…Kom eens hier Sanne.” Als Sanne bij Destiny staat trekt Destiny Sanne’s broek een stukje naar beneden zodat zij ook haar rompertje kan losmaken ze ziet dat ze nat is en ze ook gepoept heeft wat ze al had gedacht. “O nee he Sanne nou zal ik je toch moeten verschonen.” Destiny doet het rompertje van Sanne weer dicht en trekt haar broek op. “Nou kom maar mee meiden dan gaan we even naar het openbaar toilet om deze vieze kleine meid te verschonen.”

De meiden lopen richting het toiletgebouw en vanaf een afstandje zien ze Nikki net uit de verschoningsruimte komen. Lisa vraagt aan Destiny : “Wat zou ze daar hebben gedaan?” Destiny antwoordt: ”Vast een maandverbandje vervangen ofzo want volgens mij draagt ze geen luier of kon jij die wel ontdekken onder haar kleding?” Lisa antwoordt: “Nee je zal wel gelijk hebben omdat wij into luiers zijn denken we natuurlijk gelijk bij een bolle billenpartij aan een luier of iets dergelijks. Het zal vast niks bijzonders zijn.” De meiden gaan de verschoonruimte binnen en Destiny helpt Sanne op de commode. De commode is eigenlijk iets te klein maar met half ingetrokken benen kan Sanne er wel op liggen. Ze maakt Sanne’s broek en romper los en ze pakt alvast wat verschoonspullen uit haar tas. Ze opent de luier van Sanne en ziet dat de poep over heel haar luier is verspreid. Ze vraagt aan Lisa of zij even een bakje met water wil vullen. Lisa doet dit en Destiny haalt ondertussen de luier onder Sanne’s billen vandaan. Ze rolt de luier op en begint met het wassen van Sanne als de meeste poepresten weg heeft gehaald met billendoekjes en ze haar gewassen heeft pakt ze een schone luier en doet deze haar om. Ze pakt de vieze luier en wil deze in de luieremmer in de ruimte weg gooien. Net voordat ze de luier in de emmer gooit ziet ze een wat ongewone luier in de emmer liggen en zegt tegen Lisa: “Kom eens kijken Lisa.” Lisa kijkt in de emmer en ziet dat er een natte DryNites luier in ligt. En Lisa zegt tegen Destiny: ”Volgens mij was mijn vermoeden over Nikki zo gek nog niet…”

Hoofdstuk 12. Weer Thuis
Als Sanne verschoond is verlaten de meiden de verschoonruimte en ze gaan weer op weg terug naar huis. Ondertussen is het bijna zeven uur en Destiny begint de tafel te dekken en het eten klaar te maken. Lisa en Sanne zitten samen in de babykamer te praten over verschillende luiers. Lisa opent de commode en laat zien welke luiers Destiny en zijzelf gebruiken. Er liggen net als bij Sanne veel Tena luiers en inlegluiers in maar ook een behoorlijk stapeltje AB luiers. “Lisa sinds wanneer gebruik je deze luiers eigenlijk?” vraagt Sanne. Lisa antwoordt: ”Sinds we uit huis zijn gegaan. Destiny stapte op dat moment over van Molicare luiers naar Tena’s en ik vond dat een mooie gelegenheid om over te stappen naar andere AB luiers en ik vond deze mooi en probeerde en vond ze gelijk echt perfect maar ik wel nog wel eens wat andere gaan proberen.” Sanne vraagt: “Welke dan?” Lisa zegt: “Pak m’n laptop maar even dan kan ik ze laten zien op internet.”

Als Lisa de laptop heeft op gestart gaan ze gelijk naar de site van de AB-DL-TB-club. Lisa logt in en ziet dat ze een vriendschapsverzoek heeft gehad van iemand. En ook nog een bericht van dezelfde persoon. Ze leest het bericht. Hey Lisa ik vond het echt super gezellig afgelopen zaterdag. En ik denk ik stuur je gelijk een vriendschapsverzoek op de site.
Greetz your baby friend Arianne.

Sanne las ook het bericht en vraagt gelijk: ”Wie is die Arianne?” Lisa antwoordt: “Destiny had mij afgelopen zaterdag meegenomen naar de stad ik dacht dat we gingen shoppen maar ze had een speelafspraak gemaakt met een oud klasgenoot van haar die ook AB is. Ik was best nerveus maar heb uiteindelijk een heel leuke dag gehad en heb er ook een hele leuke vriendin bij.” Sanne reageert enthousiast: ”Wauw wat super leuk dat Destiny dat heeft geregeld voor jou. Je hebt echt geluk met zo’n lieve vriendin.” Lisa zegt: “Ja inderdaad ik heb Destiny ook heel erg bedankt die dag.” Ondertussen heeft Lisa de luiers opgezocht in de shop en ze zegt: “Kijk dit zijn de luiers die we nu omhebben de ABU Super Dry Kids. Maar ABU heeft nog een paar luiers die ik ook graag zoals deze.” Lisa laat een blauwe luier met allemaal leuke motiefjes zien. Sanne zegt: “Over die luier heb ik gelezen en ook wel eens op een paar accounts van AB’s gezien ze zijn redelijk populair volgens mij.” Lisa zegt: ”Ja inderdaad ik heb dezelfde dingen gelezen en daarom wil ik ze ook proberen.” Ineens horen ze Destiny vanuit de keuken roepen: ”Meiden het eten is klaar komen jullie naar beneden?” Ze roepen terug: ”We komen eraan!” Lisa sluit haar laptop af en ze rennen de trap af en gaan richting de keuken.

Als Lisa en Sanne allebei aan tafel zitten komt Destiny met een slab aanlopen voor beide meisjes. Als ze hun slab omhebben zegt Destiny: Oké jullie krijgen eerst een potje Olvarit en daarna krijgen jullie lekkere schotel van aardappeltjes met Italiaanse groenten en kipshoarma. Sanne is het niet gewend om babyvoeding te krijgen en vind het ook helemaal niet lekker ze morst flink wat maar na een paar minuutjes is haar potje toch op. Als Sanne haar potje leeg heeft kijkt ze toe hoe Lisa wel alles binnenhoud wat ze gevoerd krijgt. “Oké meiden jullie hebben allebei jullie potjes leeg nu is het tijd voor het hoofdgerecht.” zegt Destiny lachend. Destiny pakt de pan van het vuur af en zet deze op tafel neer. Ze schept op voor Sanne en Lisa en deze maaltijd mogen ze wel zelf opeten zonder gevoerd te worden. Iedereen geniet van het lekkere eten en als ze hun bord leeg hebben ruimen ze alles op en neemt Destiny de meiden mee naar de badkamer.

“Oké meiden tijd om lekker in bad te gaan. We zijn de hele dag actief geweest en ik denk dat het wel fijn is om lekker op te frissen met een bad of niet?” zegt Destiny. De meiden hebben wel zin in bad en roepen blij: “Joepie bad!” Lisa en Sanne worden uitgekleed en allebei in bad gezet. Destiny wil geen natte kleren krijgen en kleed zich uit tot ze alleen haar luier en bh nog aan heeft. Lisa en Sanne kijken naar de luier van Destiny en zien de blauwe urine indicator op haar luier. Ze zeggen: ”Destiny jij moet ook met ons in bad je bent nat.” Destiny zegt: ”Meiden ik zou graag met jullie in bad gaan maar het is veel te krap voor 3 personen. Ik ga wel na jullie.” Destiny begint met het wassen van de meiden maar dat valt niet mee want zoals altijd zijn ze weer de kleine meisjes die het niet leuk vinden om stil te zitten. Ze spelen met hun bad speeltjes en ze kunnen niet stil blijven staan om gewassen te worden. Maar na ongeveer een halfuur is het Destiny toch gelukt om de meisjes schoon te krijgen. Na het bad neemt Destiny de meiden mee naar de babykamer om ze aan te kleden. Destiny tilt Sanne op de commode en pakt een Tena Slip Ultima en een inlegluier van het plankje boven de commode en schuift deze onder Sanne’s billen. Ze smeert haar schaamstreek in met zinkzalf en strooit er daarna nog wat talkpoeder op. Ze plakt de luier stevig dicht en helpt haar daarna van de commode af het zelfde doet ze bij Lisa en als beide meiden hun luiers om hebben doet Destiny hun nog een kort T-shirt aan. ”Nou meiden jullie zijn klaar voor de nacht maar we gaan nog lang niet slapen want het is pas 19:00 uur. Zal ik een film voor jullie aanzetten? Dan kan ik ook even wassen.” Destiny zet de film Finding Nemo op en Destiny gaat ondertussen in bad.”

Een kwartiertje later komt Destiny uit bad en doet haarzelf een luier met inlegger om en trekt ook een kort T-shirt aan en gaat naast de meiden zitten en kijkt mee naar de film. Na een halfuurtje zet ze de film stop en zegt ze: “Oké meiden tijd voor een kleine pauze, willen jullie wat te drinken?”  “Lekker” zeggen beide meiden. “Wat willen jullie drinken?” vraagt Destiny. Lisa vraagt onzeker “M-mag ik misschien een glaasje Limoncello gemixt met Sprite?” Destiny lacht en zegt: ”Het is eigenlijk geen drankje voor een klein meisje maar vooruit ik ben erbij dus het zal vast wel goed gaan. En wil jij hetzelfde Sanne?” Sanne antwoord: “Ja alsjeblieft.” Even later komt Destiny binnen met de drankjes en een paar bakjes chips. Ze gaat op de bank naast Lisa zitten en ze neemt een slokje uit haar drankje. “Meiden ik heb een leuk idee maar ik wil weten of jullie dit ook leuk vinden. We kijken nu naar Finding Nemo maar laatst is ook de film Finding Dory uitgekomen zouden jullie het leuk vinden om morgen mee te gaan naar de bioscoop om deze te kijken?” Beide meiden zeggen: ”Dat lijkt ons heel leuk Destiny.” Destiny antwoordt: “Oké dan ga ik even kaartjes bestellen zullen we overdag gaan of ’s avonds?” Lisa antwoordt: “Ik ga liever ’s avonds maar misschien moet ik mama dan even appen dat ze een dag later Sanne op komt halen of dat wij haar thuis afzetten…“  Destiny zegt: ”Regel jij dat dan effe met je moeder, dan bestel ik alvast kaartjes oké?” “Is goed.” zegt Lisa. Als alles is geregeld kijken ze de film af en rond 23:00 gaan ze naar bed. 

Mijn verhalen:
Diaper Friends

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #20 september 22, 2016, 18:08:47 18:08*
Ik ben weer terug van vakantie en hier is het nieuwe hoofdstuk van Diaper Friends! Laat weten wat je van het verhaal vind tot nu toe. Ideeën zijn altijd welkom. Please comment!

Hoofdstuk 13. Luier Dag
Het is 4uur ’s ochtends en Destiny wordt wakker omdat ze wat gestommel hoort komen uit de babykamer. Ze kijkt naast haar en ziet dat Lisa nog ligt te slapen. Ze hoort nog steeds wat gerommel uit de babykamer komen en ze besluit om te gaan kijken in de kamer. Ze stapt de kamer in en ziet dat Sanne op de commode ligt. Sanne schrikt zich rot en weet even niet waar ze moet kijken. Destiny loopt naar haar toe en zegt: ”Heb je hulp nodig met het verschonen van je luier kleine meid?” Sanne zegt: ”Ik heb per ongeluk in mijn luier gepoept Destiny wil jij mij alsjeblieft verschonen?” Destiny antwoordt: “Ga maar weer achterover liggen dan pak ik even spulletjes om je schoon te maken.” Destiny loopt eerst even naar het bed waar Sanne sliep en pakte er een knuffel uit en gaf deze aan Sanne. Sanne begon te knuffel en Destiny opent ondertussen haar vieze luier. Als ze de luier heeft geopend heeft veegt ze eerst de meeste poepresten van haar billen af met de voorkant van de luier. Als de meeste poepresten weg zijn begint ze haar verder te wassen met babydoekjes. Als Sanne schoon is vraagt Destiny: “Wat voor een luier wil je om Sanne?” Sanne antwoordt: “Doe maar gewoon weer een Tena Ultima met inlegluier want ik wil niet dat Lisa weet dat ik vannacht in m’n broek heb gepoept.” Destiny zegt: “Is goed ik zal ook niks tegen Lisa zeggen.” Destiny tilt Sanne  op bij haar enkels en schuift een schone luier met inlegger onder haar billen. Als de luier goed ligt smeert ze Sanne’s  luierzone in met zinkzalf en strooit daarna nog wat talkpoeder erop en sluit daarna snel de luier. Destiny helpt Sanne van de commode af en legt haar weer bed . ”Ga nog maar even lekker slapen dan kun je goed uitrusten voor morgen welterusten.” Ze geeft Sanne nog een kusje op haar voorhoofd en stopt haar lekker in en verlaat daarna de kamer.

Als Destiny terugkomt in haar eigen slaapkamer ziet ze dat Lisa gelukkig nog steeds slaapt ze kruipt weer in bed en knuffelt tegen Lisa aan. Ze voelt even de luier van haar vriendin en voelt dat deze erg nat is maar kan het waarschijnlijk nog wel tot het begin van de ochtend uithouden. Destiny draait zich om en stoot per ongeluk tegen Lisa aan. Lisa werd wakker hiervan en zegt: ”Hey Destiny rustig maar het is maar een droom niet zo woelen”. Ze kruipt naar Destiny toe en slaat haar armen om haar heen. Destiny snapt dat Lisa die nog half slaapdronken is dit als een nachtmerrie zag en ze besluit het spel mee te spelen. Destiny draait zich naar Lisa en zegt: ”Sorry heb ik je wakker gemaakt kleine meid?” Lisa zegt: “Geeft niks had je zo’n enge droom?” Destiny zegt: ”Ja wel een beetje.” Lisa zegt: ”Laat me jou luier eens even controleren want na zo’n enge droom kan je soms heel nat worden.” Lisa trekt het deken een beetje omhoog en voelt aan de luier van Destiny. ”Zo hee Destiny je bent wel heel erg nat ik ga even schone luiers halen ga maar alvast klaar liggen dan ben ik zo terug.” Destiny slaat het deken weg en gaat klaar liggen terwijl ze op Lisa wacht. Ze kijkt even op haar telefoon en ziet in haar mail dat ze een berichtje heeft gekregen van Steven ze wil het berichtje openen maar dan komt Lisa binnenlopen met de schone luiers en een verchoningsmatje. Lisa schuift het matje onder Destiny’s billen en opent haar luier en begint haar te wassen met babydoekjes als ze schoon is schuift Lisa een schone luier met inlegger onder haar en poedert haar nog snel in en sluit de luier. Als ze de laatste plakker vastmaakt zegt ze: ”Zo grote meid jij kan er weer even tegenaan.” En Lisa geeft Destiny ook nog een speels klapje op haar geluierde bips. Destiny komt van bed af en herhaalt hetzelfde bij Lisa bij het dichtplakken zegt ze ”Zo jij kan er ook weer even tegenaan lekker ding!” En ze geeft haar vriendin een intense zoen. Ondertussen is het 4:30 en de meiden besluiten om weer terug het bed in te duiken.

Destiny weet niet hoeveel later het is als ze wakker wordt maar heeft het idee dat de rest van de nacht 1 seconde heeft geduurd ze draait zich om en ziet op de wekkerradio dat het als 9:30 is. ‘Oh Shit!’ Denkt ze. ‘Ik had allang aan het werk moeten zijn’ snel springt ze uit bed en loopt snel de trap af waar ze Lisa en Sanne aantreft die zoet Tv zitten te kijken samen met hun knuffels en een speen in hun mond. ”Als Destiny de kamer binnenkomt zegt Lisa: ”Heuw Deshinjy lekaw geswapen?” Destiny zucht en moet een beetje lachen om het slecht verstaanbare gebrabbel van haar vriendin als ze weer eens praat met haar speen in haar mond. Destiny antwoord: ”Ja hoor ik heb lekker geslapen als je dat bedoeld maar sinds wanneer zijn jullie wakker? Lisa haalt haar speen uit haar mond en zegt: “Ik ben rond half negen wakker geworden ik probeerde jou ook te wekken maar het leek alsof je in coma lag. Ik dacht ik laat je nog even liggen maar als je er om 10 uur nog ligt dan bel ik toch maar 112 hahaha!” Sanne die dit aanhoort begint hard te lachen en stikt bijna in haar speen. Ook Destiny kan wel lachen om de grap en zegt: ”Jaja zo gaat die wel weer klein wijsneusje wil jij even de tafel dekken dan kunnen we gaan ontbijten.”

Als Destiny beide meiden een potje Olvarit heeft gevoerd krijgen ze allebei een flesje peutermelk die ze zelf mogen vasthouden en leegdrinken. Als Destiny zelf aan haar eten zit kijkt ze even op haar mobiel en ziet ze nog steeds het bericht staan dat Steven haar gisteren heeft gestuurd. Ze opent het bericht en begint het te lezen. “Hey dat is leuk.” zegt Destiny. Lisa vraagt: “Wat is leuk?” Destiny antwoord: “Steven stuurt net dat hij vanavond samen met Nikki naar Finding Dory gaat om dezelfde tijd dat wij ook gaan zelfs in dezelfde bioscoop.” Sanne antwoordt enthousiast: ”Je moet vragen of ze na de film met ons meewillen zodat we hier thuis nog wat kunnen drinken… als jullie dat natuurlijk ook goed vinden.” Destiny zegt: ”Hee dat is inderdaad wel een leuk idee ik vraag wel even of ze dat leuk vinden.” Destiny werkt haar ontbijt snel naar binnen en appt met Steven terwijl ze aan haar werk begint. Even later zegt ze: “Steven heeft terug geappt dat hij en Nikki het heel leuk zouden vinden om vanavond langs te komen. Ze hebben toch vakantie dus ze kunnen zelf bepalen wanneer ze naar huis gaan.”

Terwijl Destiny aan het werk is zijn Lisa en Sanne ook aan tafel gaan zitten waar Destiny aan werkt. Destiny is geconcentreerd aan het photoshoppen en Lisa en Sanne zijn een kleurplaten aan het inkleuren. Het is ondertussen 12:30 geworden en de meiden worden een beetje onrustig. Destiny heeft eerst nog niks door maar als Lisa en Sanne een beetje luidruchtig worden kijkt Destiny op van haar werk en ze ziet dat zowel Lisa als Sanne allebei een erg natte luier hebben. Destiny zegt: ”Oh meiden kom maar mee naar boven dan gaan we even die natte luiers verschonen en dan kunnen we ook even wat eten daarna als jullie dat willen.” Destiny voelt onder het lopen dat zijzelf ook behoorlijk nat is en besluit ook een schone luier om te doen. In de babykamer springt Lisa gelijk op de commode en Destiny begint met het verschonen. Ze opent Lisa’s luier en ziet de glimmende schaamstreek van haar vriendin ze zegt: ”Zo zo voor een klein meisje plas je toch wel heel veel Lisa. Dat brengt me op een idee zullen we nu gewoon even een nachtluier omdoen dan hoeven we vanavond voor we naar de bios gaan pas weer te verschonen. Jullie kunnen dan extra lang spelen en ik extra lang werken vinden jullie dit een goed idee?” Lisa zegt: ”Ja dat vind ik goed Destiny.” Destiny vraagt: ”En jij Sanne vind jij het ook een goed idee.” Sanne antwoordt blij: ”Jazeker ik vind een nachtluier ook altijd zo lekker zitten zo zacht en dik… heerlijk.” Ondertussen heeft Destiny een schone luier en inlegger onder Lisa’s billen geschoven en na de zalf en poeder sluit ze de luier. Dit doet ze ook bij Sanne en daarna bij haarzelf. Als Destiny de laatste plakstrip van haar luier heeft dichtgeplakt zegt ze: “Zo meiden we kunnen het wel even uithouden met deze luiers en ze gaan naar beneden waar ze even wat eten en de rest van de middag en avond kunnen doorbrengen in dezelfde luiers.

Mijn verhalen:
Diaper Friends

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #21 september 23, 2016, 18:02:52 18:02*
Suprise! Een extra hoofdstuk deze week om dat ik het vorige hoofdstuk niet zo leuk vond ik hoop dat Hoofdstuk 14 beter is. Laat weten wat je er van vind.

Please Comment!!!

Hoofdstuk 14. De Bioscoop en Thuiskomst
Het is 20:30 en de meiden gaan met hun volle luiers naar de badkamer en ze gaan wassen in plaats van in bad te gaan nemen ze nu alle drie een douche omdat ze zich snel klaar willen maken om naar de bioscoop te gaan Destiny wast zich als eerst en daarna gaan Lisa en Sanne samen onder de douche staan. Destiny loopt ondertussen de babykamer in en doet haarzelf alvast een luier om en ze legt er ook vast 2 klaar voor Lisa en Sanne. Ze pakt ook gelijk kleren en kleed zichzelf alvast aan. Daarna loopt ze naar de douche waar ze de meiden afdroogt en ze meeneemt naar de babykamer. Ze doet beide meiden hun luiers om en kleed ze daarna verder aan. Als iedereen aangekleed is pakken ze hun telefoons en portemonnees en vertrekken ze naar de bioscoop in Rotterdam.

Als de meiden onderweg zijn vraagt Lisa aan Destiny: ”Wachten Steven en Nikki op ons?” Destiny antwoordt: ”Ja hij zei dat ze samen zouden wachten bij de ingang van de bioscoop maar als hij daar niet stond dan moesten we hem appen. Want misschien komt hij iets later omdat hij gebracht wordt door mijn moeder.” Ondertussen zit Sanne op haar telefoon en ze zegt: “Zal ik vanavond de DJ zijn in de auto?” Lisa en Destiny snappen niet wat Sanne bedoelt en Sanne zegt: ”Ik kan de radio van de auto met bluetooth bedienen en dus ook de liedjes uitzoeken die we gaan luisteren is dat goed?” De meiden stemmen hiermee in zolang als er maar een liedje van Owl City en Macklemore & Ryan Lewis voorbij komt omdat dit de favoriete artiesten zijn van Lisa en Destiny. Na een klein halfuurtje komen de meiden aan bij de parkeerplaats van Pathé de Kuip en de meiden parkeren de auto en stappen uit.

De meiden lopen naar de ingang van de bioscoop maar ze zien Steven en Nikki nog niet staan. Destiny pakt haar telefoon en ze belt Steven op. De telefoon gaat over en aan de andere kant van de lijn hoort ze: “Hallo met Nikki.” “Oh hey Nikki met Destiny zijn jullie al bijna bij de bioscoop?” Nikki lacht en zegt: “Kijk eens achter jullie.” De meiden draaien zich om en er stopt een auto voor de bioscoop en Steven en Nikki stappen uit. “Bedankt voor het brengen mam laters.” zegt Steven en hij groet zijn moeder. Daarna loopt hij samen met  Nikki naar de ingang van de bioscoop. De meiden begroeten Steven en Nikki en ze zeggen: “Zullen we maar naar binnen gaan?” Steven en Nikki stemmen hiermee in en ze lopen naar binnen en gaan gelijk bij het ticketapparaat hun filmkaartje uitprinten. Als ze hun kaartjes hebben lopen ze door om eten en drinken uit te zoeken en gaan daarna gelijk door naar de filmzaal. Destiny vraagt aan Steven: “In welke rij zitten jullie wij zitten in rij6 en jullie?” Steven zegt wij zitten in rij 7 toen ik reserveerde wilde ik eigenlijk rij 6 reserveren maar de middelste plaatsen waren net vergeven aan drie personen haha dat waren jullie zeker?” Destiny lacht en zegt: ”Haha ik ben bang van wel. Maar wel gezellig dat je achter ons zit. Ze lopen lachend door naar de zaal en gaan zitten. De previews van verschillende andere filmpjes zijn al bezig en na een kleine 10 minuten begint de film waar ze voor gekomen zijn.

Na een uur en 40 minuten is de film afgelopen en de aftiteling begint bijna iedereen in de zaal staat op en begeeft zich naar de uitgang. Ook Steven en Nikki staan op en zeggen: “Zullen we gaan?” Lisa zegt: ”wacht nog even ik wil kijken of er nog een kleine scene na de aftiteling zit dit zat namelijk ook bij Finding Nemo die we gister hebben gekeken en die scenes zijn meestal wel grappig.” Steven en Nikki gaan weer zitten en inderdaad zat er na de aftiteling nog een kleine scene die wel grappig was.

Als iedereen weer buiten de filmzaal staat zegt Nikki: ”Ik wil nog even naar de WC voor we gaan moeten jullie ook nog?” Lisa, Destiny en Sanne gaan wel mee naar de WC maar alleen om niet te verraden dat ze luier om hebben omdat ze dit liever niet vertellen aan Nikki. En als ze na al dat drinken en zolang stil zitten niet naar de WC gaan valt dat natuurlijk wel op. Ook Steven gaat naar de WC en als iedereen klaar is lopen ze naar de auto en gaan ze richting het huis van Lisa en Destiny.

Als ze in de auto zitten zegt Nikki: ”Zo hee dit is een mooie auto!” “Bedankt.” zeggen Lisa en Destiny. “We hebben deze auto nog niet zo lang hoor pas sinds afgelopen vrijdag. Maar we hebben op aanraden van Steven naar deze auto gekeken en dat was een goede keuze zoals je kon zien. By the way waarom ben je eigenlijk zo geïnteresseerd in auto’s? Want ik ken eigenlijk niet zoveel meiden die geïnteresseerd zijn in auto’s. Nikki lacht en zegt: ”Dat vertel ik zometeen wel als we bij jullie thuis zijn.”

Na een halfuurtje rijdt Destiny de auto de parkeerplaats voor hun huis op en iedereen stapt uit. Als iedereen binnen is gaan ze in de woonkamer zitten en Lisa en Destiny vragen gelijk wat Steven, Nikki en Sanne willen drinken. Steven en Nikki lusten wel een biertje en Sanne wil een glaasje cola. Even later komen Lisa en Destiny de kamer terug inlopen met het drinken en iedereen begint gezellig te praten met elkaar. Het is een heel erg gezellige avond en niemand houd eigenlijk nog de tijd in de gaten en als het twaalf uur is zegt Sanne dat ze wel erg moe is en dat ze naar bed gaat. Lisa loopt samen met haar naar boven om haar te verschonen. In de babykamer gaat ze op de commode liggen en Lisa begint haar te verschonen. Ze opent haar luier en ze ziet dat Sanne een klein beetje gepoept heeft het zijn maar een paar kleine resten en Lisa veegt het weg met de voorkant van de luier. Ze maakt de schaamstreek van haar zusje nog schoon met babydoekjes en doet haar daarna een schone Tena Slip Ultima met inlegluier om. Als Sanne van de commode afkomt doet Lisa haar nog een onesie aan en zegt: ”Zo ga jij nog even je tanden poetsen? En dan kan je naar bed. Ik kan je vanavond helaas niet voorlezen want anders blijf ik te lang weg beneden ik hoop niet dat je dat erg vind?” Sanne zegt: ”Nee hoor maakt niks uit.” Ze omhelst Lisa nog en geeft haar een kus. “Welterusten Sanne.” zegt Lisa en ze loopt met de trap naar beneden.

Als Lisa weer beneden aankomt ziet ze dat iedereen het nog steeds erg naar hun zin heeft en Lisa gaat weer bij het gezelschap zitten. Om 1 uur vindt Destiny het toch ook wel erg laat worden en ze zegt: ”Hey Steven niet dat ik je weg wil hebben maar hoe laat zou mama je komen ophalen vanavond?” Steven antwoordt: ”Oh ik zou appen als ik opgehaald wilde worden. Maar misschien is het nu wel erg laat om te appen…” Lisa zegt: “Als je zou willen kan je ook hier blijven slapen Steven. Je slaapt hier wel vaker dus we hebben nog een pyjama en kleren van je liggen. En Nikki jij kan wel een pyjama van mij of Destiny lenen.” Steven kijkt Nikki aan en zegt: ”Ik vind het geen probleem om hier te blijven slapen en jij?” Nikki kijkt een beetje verschrikt en zegt: “Euh j-ja i-ik wil wel blijven slapen maare i-ik k-kan niet want ik heb al m’n spullen bij jou thuis laten staan.” Destiny zegt: ”Je kan een pyjama van ons lenen als je dat wil he?” Nikki buigt verlegen haar hoofd en zegt: ”De pyjama is niet het probleem … i-ik…” Lisa kijkt Nikki aan en ziet dat ze iets niet wil vertellen en vraagt: ”Wat is er aan de hand wil je liever bij Steven thuis afgezet worden? Want ik kan jullie ook daar afzetten. Heb jij de huissleutel bij je Steven?” Steven zegt: ”Ik ben bang dat ik deze vergeten ben…” Lisa kijkt nog een keer naar Nikki en vraagt: ”Nikki is er iets waarom je hier liever niet wil slapen?” Er lopen langzaam tranen over Nikki’s wangen en ze zegt zachtjes: ”I-ik b-blijf liever niet s-slapen omdat i-i-ik nog wel eens een ongelukje heb ’s nacht en hiervoor gebruik ik luierbroekjes en die liggen nog bij Steven thuis.”

Mijn verhalen:
Diaper Friends

Online (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #22 september 23, 2016, 22:40:55 22:40*
Mooi einde weer.
vond het hoofdstuk 13 best goed.
Er gebeurde niet zoveel.
Maar dat is voor een keer niet erg.
Maar was best leuk om te lezen.
Hoofstuk 14 was helemaal geweldig.
Ik vermoed dat nu toch uitkomt wat er met Nicky aan de
hand is.
En dat vervolgens Lisa en Destiny vertellen over hun
incontinentie.
En dat Nicky een luier van Lisa of Destiny krijgt.http://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/dance.gif

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #23 september 24, 2016, 10:31:43 10:31*
Spoiler alert ;)

Mijn verhalen:
Diaper Friends

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #24 september 29, 2016, 17:47:24 17:47*
Hoofdstuk 15 Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 15. Nikki’s Geheim
Nadat Nikki dit gezegd heeft begint ze heel er hard te huilen en Steven begint haar te troosten en zegt: ”He kom op Nikki dat geeft toch helemaal niks. Ik vind het heel naar dat je daar nog steeds last van hebt maar dat geeft niks je kan er toch ook niks aan doen?” Nikki vind het fijn dat Steven zo lief reageert en Lisa en Destiny tonen meer medeleven dan dat ze vreemd reageren. Lisa gaat naast Nikki zitten en zegt: ”Je kan hier gewoon blijven slapen hoor Nikki want wij hebben hier thuis ook luiers liggen.” Nikki hoort dit en vraagt verbaasd: ”W-wat w-waarom he? Hebben jullie luiers in huis!?” Lisa begint licht te blozen en zegt: ”Ja om even eerlijk te zijn Nikki ik, Destiny en Sanne hebben ook last van incontinentie en wij gebruiken ook luiers.” Nikki die nog steeds niet geloofd wat ze net heeft gehoord weet even niet wat ze moet zeggen en ze blijft stil zitten. En Steven zegt ineens: ”Dus Nikki wil je toch blijven slapen hier?” Nikki denkt even na en zegt dan: ”Wacht even als jullie incontinent zijn waarom gingen jullie dan naar de WC in de bioscoop?” Destiny zegt: ”Da’s simpel we lopen er liever niet mee te koop dat we inco zijn dus doen we alsof we ook gewoon de WC gebruiken als we in gezelschap zijn van anderen die we net kennen.” Lisa zegt dan ineens: ”Maar waarom ging jij dan eigenlijk naar de WC?” Nikki antwoordt: ”Ik ben niet volledig inco dus ik ging plassen en ik wou gelijk even mijn luierbroekje verschonen omdat deze al aardig nat was geworden.”

Nikki is wel benieuwd geworden waarom de meiden luiers dragen en vraagt: ”Willen jullie vertellen hoe jullie inco geworden zijn? Het hoeft niet als je het liever niet vertelt maar ik vraag me af hoe het komt.” Lisa zegt: ”Als jij eerst jouw verhaal vertelt vertellen wij het onze oké?” Nikki zegt: ”Oké is goed. Uhm even kijken ja ik ben eigenlijk ’s nachts nooit droog geweest weleens dat ik minder plaste ’s nachts maar nooit echt honderd procent droog. En nog steeds ben ik minstens 4 nachten in de week nat. Dus tot m’n twaalfde droeg ik elke nacht Pampers en daarna de overstap gemaakt naar luierbroekjes. Deze broekjes doen het over het algemeen goed maar in het weekend als ik lang slaap lekken ze wel eens door en daarom draag ik ze in het weekend vaak samen met een inlegluier. En ik heb thuis ook een onderlegger in het bed voor als ik alsnog doorlek maar dit gebeurt gelukkig bijna nooit meer. Toen ik bijna 10 jaar was hebben we bij de dokter wel eens dingen geprobeerd zoals medicijnen, plaswekker en ik heb toen ik 11 jaar zelfs een tijdje in het ziekenhuis geslapen voor een zogeheten droogbedtraining maar dit werkte ook niet genoeg. Thuis hebben we ook nog een keer de plaswekker gebruikt toen ik 14 was maar het werkte toen alweer niet goed. Ik kreeg toen overdag ook af en toe ongelukjes en omdat ik ’s nachts al luierbroekjes droeg ging ik deze toen ook maar overdag dragen. En ja het is lastig maar het is wel beter dan elke dag een nat bed of natte broek. Uhm… ja dat is mijn verhaal. Nu wil ik jullie verhaal horen.”

Lisa zegt: ”Oké nou mijn verhaal is best simpel toen ik 4 jaar oud was kon ik net fietsen. Ik was toen een keer buiten aan het spelen met de fiets en ik ben toen aangereden toen ik ineens overstak. Ik leek op het eerste moment niks te hebben maar ik had wel per ongeluk in m’n broek geplast. Later die dag gebeurde het nog een keer en ’s nachts nog eens. Mijn ouders dachten dat ik gewoon heel erg geschrokken was en dat was natuurlijk geen vreemde gedachte. Maar om de natte te broeken te beperken lieten ze me een paar dagen luiers dragen. Dit waren de luiers van mijn kleine zusje Sanne die toen nog niet zindelijk was. Maar naar een paar weken natte luiers zijn we toch maar langs de huisarts gegaan en die heeft mij onderzocht en doorgestuurd naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis kreeg ik een paar onderzoeken en is er vastgesteld dat ik een beschadigde blaas heb opgelopen bij het ongeluk. Ik heb toen weer geleerd om mijn blaas te trainen maar ik voel niet altijd dat ik naar de WC moet. Af en toe voel ik het en dan moet ik meestal ook rennen. Nu ga ik elk jaar naar de uroloog om te kijken hoe mijn incontinentie zich ontwikkeld naarmate ik ouder wordt maar waarschijnlijk kom ik er nooit meer vanaf. Want soms wel lastig is om te accepteren. Ja dit is mijn verhaal.”

Destiny zegt: ”Oké ik wil mijn verhaal ook wel vertellen… Mijn verhaal lijkt een beetje op jouw verhaal Nikki maar is toch iets anders. Toen ik bijna 10 jaar was begon ik met bedplassen mijn ouders hebben dit vroeger ook gedaan tot op latere leeftijd dus ze vonden het ook niet erg of vreemd dat dit gebeurde. Ik kreeg toen DryNites aan elke nacht maar deze absorbeerde niet genoeg en later hebben we de overstap gemaakt naar incontinentiemateriaal wat eigenlijk gewoon grotere luiers zijn voor als je geen babyluiers meer past en ook ik kreeg kort na dat ik in bed begon te plassen kleine ongelukjes overdag. Mijn moeder wou toen met mij naar de dokter gaan maar ik wilde dat niet. Om er voor te zorgen dat ik geen natte broek zou krijgen moest ik toen ook luiers overdag dragen. Overdag kon ik wel gewoon een DryNites broekje dragen. Mijn ouders dachten dat als ik een luier naar school zou dragen ik het niet meer zou willen maar ik vond het niet erg. Na een tijdje vinden klasgenoten het ook niet vreemd om jou in een luier te zien en by the way ik was niet de enige want Lisa droeg ook DryNites overdag op school. En zo is mijn verhaal ook verteld.”

Nikki zegt: ”Oh ik ben zo blij dat ik niet de enige ben met dit probleem. Ik vind het ook fijn dat jullie zo open zijn over jullie situatie want ik vind het nog steeds moeilijk om te accepteren dat ik nog steeds dit probleem heb.” Lisa zegt: “Ik heb het ook een hele tijd niet kunnen accepteren maar op m’n 16e heb ik een keuze gemaakt waardoor ik mijn situatie beter kan aanvaarden.” Nikki vraagt: “Wat heb je dan gedaan toen?” Lisa zegt: ”Voordat ik dat vertel wil ik even weten wat voor luiers je gebruikt. Dan kan ik even kijken of wij ook die luiers in huis hebben.” Nikki laat haar broek een beetje zakken en ze laat haar DryNites broekje zien die ze draagt. Lisa zegt: ”Oh leuk jij draagt ook DryNites ik en Destiny droegen deze ook toen we nog naar school gingen. Oké ik ga nu nog steeds naar school maar nu als docente. Uhm… loop je mee naar boven Nikki dan kan ik gelijk kijken of we nog DryNites hebben liggen.” Nikki zegt: “Is goed maar hoe heb je je situatie nu kunnen accepteren?” Lisa zegt: ”Wacht maar dat zie je zo wel en ze lopen de trap op.”

Mijn verhalen:
Diaper Friends

Online (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #25 september 29, 2016, 20:59:42 20:59*
Goed vervolg weer.
Helemaal volgens verwachting.
Dacht me alleen te herinneren uit daiper friends.
Dat Destiney vooral bedplasser was.
En overdag vooral luiers droeg omdat ze het prettig vond.
En niet omdat ze incontinent was,

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #26 september 30, 2016, 17:06:20 17:06*
Dat klopt maar ze doet alsof ze inco is omdat ze niet wil vertellen dat ze DL is... (en na zolang luiers dragen is ze wel inco geworden).

Gr Marcel

Mijn verhalen:
Diaper Friends

Online (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #27 september 30, 2016, 21:41:48 21:41*
ok begrijp het.
Over het inco worden na langdurig luier gebruik.
Gaan verschillende verhalen rond.
Maar zou ook weer niet verbazen.
Volg ook het verhaal van Daiper Bianca.
En die beschrijft ook zoiets uit eigen ervaring.
Staat ook op dit forum.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #28 september 30, 2016, 23:35:46 23:35*
Ik ken die topic en daar komt ook het idee een beetje vandaan. De meeste ideeën in mijn verhaal pak ik uit de echte wereld. Of uit mijn leven of uit iemands anders leven en vervorm ik het zo dat het leuk in het verhaal past. Ik doe ook onderzoek naar dingen zodat het zo echt mogelijk overkomt. Natuurlijk is de verhouding Van aantal mensen met gevoelens voor ABDL wel veel groter...maarja het is niet voor niets een verhaal. Leuk om te horen dat je het een leuk verhaal vind.

Mijn verhalen:
Diaper Friends

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #29 oktober 06, 2016, 18:09:36 18:09*
Ik probeer volgende week nog een nieuw hoofdstuk te plaatsen maar ik heb het erg druk op het moment dus ik ga het proberen maar ik ga geen beloftes maken die ik niet waar kan maken.

Iig hier is Hoofdstuk 16 Enjoy!

Please comment!!!

Hoofdstuk 16. Het Geheim van Lisa en Destiny
Lisa loopt met Nikki naar haar normale slaapkamer en vraagt haar om even te wachten terwijl zij luiers pakt uit de kamer waar Sanne slaapt. Lisa loopt rustig de kamer in en hoopt dat Sanne niet wakker wordt. “Hey sis wat doe je?” vraagt Sanne zachtjes. Lisa loopt naar het bed toe waar Sanne in ligt en zegt: ”Oh sorry Sanne ik wilde je niet wakker maken.” Sanne vraagt: “Zijn Steven en Nikki al naar huis gegaan?” Lisa antwoordt: ”Nee ze blijven hier slapen vanavond vind jij het erg om het bed met Nikki te delen?” Sanne schrikt hiervan en zegt: ”Maar als ze dit straks ziet vind ze het vast vreemd dat ik in een luier slaap en zeker deze kamer gaat ze vreemd vinden.” Lisa antwoordt: “Rustig maar Sanne de luier vind ze niet vreemd omdat zij ook zelf luierbroekjes 24/7 draagt. Weet je nog laats in het park die luier die we in de vuilnisbak zagen liggen? Die was waarschijnlijk toch van haar.” Lisa loopt naar de commode en haalt er een paar luiers uit ze zoekt ook nog naar DryNites maar die liggen er niet meer in wel ligt er een Tena Protective Underwear broekje in en deze neemt ze ook mee. 

Lisa komt terug in haar slaapkamer waar Nikki nog steeds op het bed zit te wachten. “Oké Nikki ik heb gekeken maar hier hebben we helaas geen DryNites meer liggen maar ik heb wel een paar andere luiers jij mag kiezen welke luier je vanavond om wilt.” Lisa zegt ik heb hier drie verschillende luiers van het merk Tena.” Ze pakt als eerste het broekje en laat deze aan Nikki zien. “Kijk dit is een broekje net als je DryNites maar als je bang bent dat je misschien gaat lekken is het misschien beter als je een van deze twee luiers draagt.” En ze laat Nikki de Tena Slip Maxi en Ultima zien. Nikki kijkt naar de slips en zegt: ”Dragen jullie die elke nacht?” Lisa pakt de Slip Ultima en zegt: “Wij dragen elke nacht deze luier met een inlegluier omdat we best veel plassen ’s nachts. We vinden het niet zo erg hoor liever een dikke luier die goed beschermt dan een nat bed toch?” Nikki is blij dat Lisa er niet zo moeilijk over doet en ze zegt dat ze de Tena Slip Maxi wel wil proberen vannacht. Lisa vraagt: ”Heb je hulp nodig met het omdoen van je luier want het is niet een broekje zoals je gewent bent.” Nikki zegt: ”Ja alsjeblieft. Maar wil je nu eerst vertellen hoe je je incontinentie hebt geaccepteerd?” Lisa zegt: ”Oké ik zal het vertellen maar het is wel een beetje vreemd. Dus ik hoop dat je open-minded bent.” Nikki zegt: ”Belooft ik zal niet oordelen. Zeker niet nu je me zo goed wilt helpen.” Lisa zucht diep en zegt: ”Ja uhm ikke-euh vind het dus fijn om mij als peuter te gedragen omdat het voor een klein kind niet vreemd is als die in z’n broek heeft gedaan. En ja ik plas dus ook vaak in m’n luier en bij een peuter is dit niet vreemd als dit gebeurt en als ik me zo kan gedragen schaam ik me er minder voor en kan ik mijn situatie beter accepteren.” Nikki heeft hier nog nooit van gehoord en vind het inderdaad best vreemd maar ze heeft beloofd dat ze niet zou oordelen en doet dit dus ook niet. Nikki zegt: ”Uhm ja ik weet niet echt wat ik hierop moet zeggen Lisa. Dat je dit durft te zeggen vind ik wel heel stoer van je. En Destiny weet hier ook van ga ik van uit?” Lisa zegt: ”Loop maar even mee ik wil je iets laten zien…”

De meiden staan op en lopen naar de babykamer. Lisa heeft het licht aan laten staan zodat Sanne ook nog wakker is als Lisa Nikki de kamer laat zien. Lisa doet de kamerdeur open en ze zegt kijk dit is de kamer waar ik ben als ik me klein wil voelen. Nikki loopt de kamer in en wordt begroet door Sanne die rechtop in bed zit. Nikki kijkt goed rond en weet niet goed wat ze moet zeggen. Lisa zegt: ”Zoals ik net al heb vertelt is Sanne net als mij ook inco en toen ik aan haar vertelde dat ik mijn situatie zo beter kon verwerken wilde ze het ook proberen. Zij kon het zo ook beter verwerken en ja als ik weer eens een klote dag heb trek ik me terug in deze kamer om weer even klein te kunnen zijn.” Nikki hoort dit verhaal aan en zegt: ”Oké ik denk dat ik het snap, maar even voor de duidelijkheid dit heeft toch niks te maken met echte  kinderen toch of wel?” Lisa zegt: ”Nee dit heeft zeker niks te maken met echte kinderen. Dit wordt door de buitenwereld vaak verkeerd opgevat maar wij willen niks met kinderen doen wij willen het kind zijn. En het is jammer dat de wereld het altijd zo verkeerd ziet. Maar gelukkig snap jij het al wel aardig goed.” Nikki zegt: “Ik snap het niet helemaal maar ik probeer het wel te begrijpen. En Destiny kleed zij zich ook als een klein meisje?” Lisa antwoordt: ”Er is maar een enkele keer dat Destiny zich als klein meisje kleed. Hoewel zij ook inco is heeft zij vrede gevonden met haar situatie. Maar Destiny vind het wel heel leuk om mij en Sanne te verzorgen met verschonen van luiers, eten geven, aankleden dat vind ze leuk om te doen.” Nikki begrijpt het en zegt: ”Zij is dus eigenlijk een soort mama van jou?” Lisa antwoordt: ”Nou eigenlijk ja en nee hoewel Destiny een verzorgende rol heeft wil ze absoluut niet dat ik haar mama noem. En ja dat kan ik begrijpen want ze is natuurlijk mijn vriendin en niet mijn moeder dus ik noem haar gewoon Destiny.” Ondertussen komt Destiny binnenlopen in alleen een T-shirt en luier en ze gaat op de commode liggen om haarzelf te verschonen. Lisa zegt: “Zal ik je even helpen Destiny?” Destiny antwoordt: ”Ja alsjeblieft.” Nikki kijkt hoe Destiny zo verschoont wordt door Lisa en ze vind het eigenlijk best wel een spannende gedachte dat zij daar straks ook ligt om een luier om te krijgen. Als Destiny haar schone luier om heeft komt ze van de commode af en ze geeft Lisa en knuffel en kus en ze zegt: ”Bedankt Liz welterusten kom je zo ook naar bed?” Lisa zegt: ”Ik kom er zo aan.” Destiny loopt de kamer uit en Lisa zegt: ”Nou Nikki je hebt gezien wat het idee is ga jij ook op de commode liggen?” Nikki vraagt een beetje onzeker: ”I-is d-dat echt nodig?” Lisa zegt: ”Ik snap dat je dit even vreemd vind maar het is wel makkelijker voor mij als ik je op de commode kan verschonen.” Een beetje ongemakkelijk klimt Nikki op de commode en ze gaat op het verschoonkussen liggen. Lisa maakt haar broek los en trekt deze uit. Ziet dat Nikki ook nog een onderbroekje over haar luier draagt en ze vraagt: ”Wil je dat onderbroekje ook over je nachtluier dragen of mag ik die ook uittrekken?” Nikki zegt: “Die mag uit ’s nachts draag ik nooit iets over mijn luier behalve dan een pyjama broek.” Lisa scheurt het broekje van Nikki open en ze maakt Nikki’s schaamstreek schoon. Nikki schaamt zich verschrikkelijk als ze gewassen wordt en ze begint zachtjes te huilen uit schaamte. Lisa merkt dit en vraagt: ”Nikki wat is er aan de hand?” Nikki zegt: ”Ik schaam me zo dat ik hier lig met een natte luier en met mijn kaalgeschoren schaamstreek ik voel me zo’n baby.” Lisa zegt: ”Weetje wat vertel eens over hoe jij Steven kent dan kan je je gedachten even van het verschonen afhouden en dan denk je even aan iets leukers.” Nikki zegt: ”Oké ik zal het proberen.” Ondertussen gaat Lisa gewoon door met de verschoning en Nikki vertelt hoe ze Steven kent. “Ik ken Steven van school we zitten bij elkaar in de klas. Dat is best vreemd zal je wel denken omdat dat natuurlijk een techniek opleiding is. Maar ja ik vind het leuk alleen wel jammer dat er niet meer meisjes op de opleiding zitten. En nu weetje ook gelijk waarom ik in auto’s geïnteresseerd ben.” Lisa plakt de laatste plakstrip van de luier dicht en ze zegt: ”Zo zit de luier goed?” Nikki merkte er amper iets van omdat ze zo opging in haar verhaal en ze zegt: ”Oh ik had niet eens door dat je de luier al onder me had geschoven.” Lisa lacht en zegt: ”Zie je wel je moet gewoon aan iets leuks denken dan merk je er niets van.” Nikki voelt aan de luier en ze zegt: ”Zo hee deze luier voelt wel erg dik aan maar hij is wel lekker zacht.” Lisa zegt: ”Nou ik zal even een pyjama voor je pakken Nikki of wil je liever een onesie of romper aan?”
Nikki zegt: ”Oh heb je ook een onesie dat lijkt me wel lekker warm.” Lisa zegt: “is goed ik zal even een lekkere zachte onesie pakken dan kan je lekker slapen vannacht. Trouwens wil je hier bij Sanne in de babykamer slapen of liever bij Steven in de woonkamer?” Nikki zegt: ”Liever bij Steven in de woonkamer. Anders ligt hij ook zo alleen.” Als Lisa een onesie uit de kast heeft gehaald helpt ze Nikki van de commode af en trekt haar de onesie aan. Als Nikki de onesie dichtgeritst heeft zegt ze: ”Zo hee dit zit lekker zo zacht en met voetjes en alles in één HEERLIJK!” Ze bedankt Lisa en ze rent de trap af naar Steven die ondertussen de bank in een bed heeft veranderd. Als Nikki uit de kamer is vertrokken kleed Lisa zich uit en gaat ze op de commode liggen. Net als Lisa wil beginnen met het losmaken van haar luier staat Destiny ineens in de deuropening en ze zegt: ”Moet ik je luiertje verschonen kleine meid?” Lisa lacht naar Destiny en Destiny loopt naar haar toe en begint haar luier te verschonen.

Mijn verhalen:
Diaper Friends