Vakantie  (gelezen 1386 keer)

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Beginneling
  • Geslacht: Man
  • Geboortejaar: 2003
  • Ik ben: DL
Vakantie
juli 10, 2016, 19:18:06 19:18*
Dit is mijn eerste stukje dus verwacht er niet teveel van.

Henk is een gewone jonge van 12 jaar soms heeft hij een ongelukje en binnen kort gaat hij op vakantie naar Frankrijk. Hij heeft er geen zin in 13 uur lang in een auto samen met zijn ouders. Op een dag komt zijn moeder aan zetten met een verhaal "aan gezien dat je vaak ongelukjes hebt hebben wij besloten dat je luiers moet gaan dragen in de auto over 2 weken" Henk denkt bij zich zelf o nee dat ga ik dus echt niet doen en zegt " nee ik ga geen luiers dragen" "het is voor je eigen bestwil en niemand komt het te weten" zegt zijn moeder maar ze houd zig bijna nooit aan haar woord.

(2weken later)

Morgen gaat Henk op vakantie hij heeft er geen zin in, ze gaan morgen vroeg al weg dus hij moet nu zijn luier al om van zijn moeder maar Henk schreeuwt "ik vertik het ik ga geen luiers dragen!" Oke dan morgen ochtend maar en Henk gaat slapen zijn moeder komt vroeg in de ochtend binnen en ziet dat Henk nog slaapt ze maakt hem niet wakken. Ze denkt Henk dit is voor je eigen bestwil ze doet hem een luier om en tilt hem naar de auto.

Word vervolgt....

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Contact behoefte: iedereen
  • Ik ben: AB & DL
Re: Vakantie
Reactie #1 juli 10, 2016, 21:59:37 21:59*
Hebben ze dit jaar weer dezelfde camping als vorig jaar? En de zelfde vriendjes op de camping?
Of wordt het iets speciaals? Een kasteel met sm kamers?

Hou van luiers uit de jaren zestig, katoen of flanel, met een plasticbroek.
Incontinentie, Tena, maxi/ultima 24/7

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Beginneling
Reactie #2 juli 10, 2016, 22:18:18 22:18*
Hebben ze dit jaar weer dezelfde camping als vorig jaar? En de zelfde vriendjes op de camping?
Of wordt het iets speciaals? Een kasteel met sm kamers?

Wtf dit is mijn eerste verhaal.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Plasticbroekjesfan!
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1991
Reactie #3 juli 10, 2016, 23:23:19 23:23*
Gewoon doorgaan! Begin is goed.  !1
"Ben je klaar voor de nacht, jongen? Luier om, je plasticbroekje aan?"
"Ja, ma!"
"Goed zo, want je zal wel weer in bed plassen...."

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Beginneling
Reactie #4 juli 11, 2016, 13:55:02 13:55*
Vervolg

Henk z'n moeder klaske had nog een kinder zitje en vraag aan zijn vader "moet ik Henk er in zetten voor de grap dan voeld hij zig net weer een baby" waar op zijn vader reageert "zullen we ook lang de winkel rijden om een romper te halen?" Zijn moeder begint te lachen ja waarom ook niet dan is het weer onze klein " Henk " dus voordat ze naar Frankrijk rijden halen ze eerst een romper een een paar zwemluiers. Dit maakt het helemaal af, onder weg naar Frankrijk laat iemand een dikke scheet en begint te huilen het was Henk zijn moeder kijkt om " moet ik een speen voor je pakken?" En ze geeft hem een speen. Het begin bij de grens van Frankrijk BelgiŽ begint het te stinken in de auto, Henk had een volle luier zijn moeder zegt " dan maar een schoneluier bij het tank station Henk begon wakker te worden hij trekt zijn speen uit zijn mond en probeer hem los te maken en zijn romper uit te doen maar hij had handschoentjes aan dus dat werkte niet.

(Even later in de wc)

Henk moet op de commode liggen die daar stond maar hij probeerd tegen te stribbelen maar dat wekt niet. Even mochten zijn handschoentjes uit ander werden die vies maar Henk moest als nog zijn eigen romper losmaken en zijn luier af doen hij werd schoon gemaakt en weer in de auto gezet.

(Een maal bij de auto)

Kreeg Henk een flesje met warme melk en werd weer vastgemaakt in zijn autostoel.

Word weer vervolgt.......

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Beginneling
Reactie #5 juli 11, 2016, 13:55:42 13:55*
Ik weet het het zijn kleine stukjes deze week miss een grote als jullie dat willen

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geboortejaar: 1989
Reactie #6 juli 11, 2016, 14:10:41 14:10*
Echt goed ga zo door