Avondje stappen  (gelezen 2195 keer)

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Beginneling
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: tieners jonge
  • Geboortejaar: 1997
  • Ik ben: TB
Avondje stappen
februari 20, 2016, 00:19:25 00:19*
Avondje Stappen

De hele avond waren ze al op stap maar wat de groep niet wist ik al de hele avond geluierd was en al nat door de toeveelheid bier,
Thuis Aan gekomen zo nat als wat klaar voor bed moest er toch nog wat worden gedaan aan de luier ben na de douhe gegaan en sluit de deur achter me    maar vertgat hem om dicht te doen waardoor binnen enkele minuten mijn maat binnenkwam om te checken waar ik was schock hij,
Wat ben jij aan het doen zei die ik zei dat het  me spijte dat hij van niks wist maar toen gebeurde er iets waar ik alleen maar van kon dromen.

Hij trok mijn luier tot op mijn enkels en beveelde me te gaan ligge toen pakte die me nieuwe luier die ik had klaargelegd en vouwde die open onder me kont en liet me er op zakken ondertussen was me paal op zijn hoogde punt en kon daardoor de luier niet laten sluiten.

Mijn vriend zag dit en pakte me paal vast en liet de eikel rustig in zijn mond zakken na een paar minuten van heerlijk gepijpt te worden kwam ik bijna klaar hij sluitte de luier en vreef met zijn hand over de boven kant heftig heen en weer waardoor ik heerlijk klaar kwam.

Einde

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • klein zijn is fijn.
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1971
  • Ik ben: AB
Re: Avondje stappen
Reactie #1 maart 28, 2016, 11:34:00 11:34*
Toch maar eens terug naar groep 1, en gaan opletten bij de lessen Nederlandse taal. Echt. Niet 1 zin zonder storende taalfouten.
Plassen dat moet, plassen is goed, vooral
als je het in een luier doet.

greeds

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1997
  • Ik ben: AB & DL
Re: Avondje stappen
Reactie #2 maart 28, 2016, 15:54:52 15:54*
Ik ben niet snel critice op nederlands maar elke zin bevat fouten kwa spelling en zinsopbouw.
 mischien voortaan even in word doen om de spelfouten eruit te halen.
Kijk eerst naar jezelf voordat je naar een andere kijkt en oordeeld.