De luiers van mijn broertje  (gelezen 45317 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1976
  • Ik ben: DL
Re: De luiers van mijn broertje
Reactie #90 januari 10, 2016, 09:47:47 09:47*
Mooi ga door :D

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #91 januari 10, 2016, 15:51:33 15:51*
Ga aub door met het verhaal. Het leest makkelijk en is echt hartstikke leuk.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1996
  • Ik ben: Weet niet
Reactie #92 januari 10, 2016, 20:46:10 20:46*
Top weer :D

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #93 januari 11, 2016, 06:34:24 06:34*
Heb alleen nog 1 vraagje. Die Anne (buurmeisje die nog luier om heeft) hoe oud is die??
Zelfde leeftijd als broertje van hoofdpersoon? Of jonger???

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1987
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #94 januari 11, 2016, 09:11:34 09:11*
Heb alleen nog 1 vraagje. Die Anne (buurmeisje die nog luier om heeft) hoe oud is die??

Rik (Hoofdpersoon): 10 jaar
Mindy (buurmeisje): 11 jaar
Robin: (broertje): 8 jaar
Anne(buurmeisje in luier): 7 jaar

Suzan (klasgenootje): 10 jaar

Charlotte (oppas): 21 jaar

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #95 januari 11, 2016, 13:29:08 13:29*

Rik (Hoofdpersoon): 10 jaar
Mindy (buurmeisje): 11 jaar
Robin: (broertje): 8 jaar
Anne(buurmeisje in luier): 7 jaar

Suzan (klasgenootje): 10 jaar

Charlotte (oppas): 21 jaar

Oke bedankt. Dan heb ik een beetje een beter beeld bij alles.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Ik kan geen dag zonder luier
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
  • Geboortejaar: 1986
Reactie #96 januari 11, 2016, 22:54:35 22:54*
 !1 !1 Ga zo door met je mooie verhaal  !1 !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Treat others how you would wanna be treated
Reactie #97 januari 19, 2016, 21:50:26 21:50*
Echt een super leuk verhaal in wacht in spanning op het vervolg. Keep up the good work! !1
The spaces between my fingers are right where yours fit perfectly - Owl City

Mijn verhalen:
Diaper Friends
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=12818.msg106474;topicseen#new

Diaper Friends The Adult Life
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=17074.0

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
Reactie #98 januari 22, 2016, 15:27:01 15:27*
-- deel 15 --

We speelde op het grasveld en vermaakte ons prima. De meester en juffen zaten in het zonnetje en keken tevreden naar ons toe. Voor we het wisten was het tijd om te lunchen en pakte we allemaal een boterham van tafel om deze vervolgens op het grasveld lekker op te eten. Na de lunch begon de speurtocht in kleine groepjes gingen we op pad en moesten we aan de hang van vragen en opdrachtjes een tocht lopen, onder weg kwamen we de leeraren vreemd verkleed tegen en moeste we een kleine opdracht doen. Ik had het enorm naar mijn zin, Suzan leek ook zicht thuis te voelen en kwam wat minder gespannen over. Voor we het wisten waren we alweer terug op bij het gebouw. Ik plofte weer op het gras en genoot van het zonnetje. Er kwamen wat kinderen bij liggen en we kwebbelde er lekker op los. De meesters en juffen waren bezig om tafels buiten te zetten en het eten zou dan ook niet lang meer duren. De geur van de verse patatjes kwam ons al tegemoet en we rende op de tafels af. Meester Geert vertelde wat het plan was voor vanavond. We zouden een disco houden en voor het slapen gaan zouden we een spannend verhaal te horen krijgen in de meisjes slaapzaal.
We waren allemaal al dol enthousiast, Juf Sandra vertelde dat we natuurlijk voor de Disco ons wel gingen op pimpen en dat er allerlei spullen straks verkrijgbaar waren.

Na het eten waren de meesters druk met opbouwen van wat disco spullen terwijl de juffen het haar van de Meiden in allerlei creaties brachten. De jongens waren druk met de gel en zochten de beste outfit uit die ze in hun tas hadden. Na nog even een potje trefbal buiten klonk de muziek en was de disco geopend. Iedereen sprong mee op de muziek en genoot van de chips en de bekertjes cola. Toen draaide de meester een zachtnummer en je zag iedereen om zich heen kijken, ohoh, er moet geschuifeld worden. Sommige jongens grepen hun kans en pakte de handen van een meisje vast, ik liep beetje verlegen naar Suzan toe en vroeg of ze wilde, ze keek heel aarzelend maar toch pakte ze mijn hand. Heel verlegen schuifelde we over de dansvloer. Na dat nummer kwam er gelukkig weer een meezinger waardoor iedereen ontdooide. Toch was er iets gebeurt.. De disco ging verder totdat de muziek uit ging en we allemaal verzocht werden om naar boven te gaan en onze pyjama’s aan te doen. Boven was het een en al roemoer. Ik kleedde me uit en trok mijn pyjama aan. Juf Sandra kwam al om het hoekje kijken en gaf me een seintje, we liepen weer net zo als gister met z’n viertjes achter de juf aan. Ilse en Jochem mochten weer als eerste en liepen ook snel weer naar boven toe. Wij gingen met z’n tweetjes weer naar binnen. De juf pakte twee luiers uit de tas, “kom maar liggen Suzan” zei ze lief tegen haar.
Suzan ging op het bed liggen, de juf deed haar pyjamabroek en onderbroek omlaag. Ze vouwde de luier uit “even de lucht in lieverd” zei ze tegen Suzan. Suzan deed meteen haar billen de lucht in en liet zich vervolgens zakken op de luier. De juf maakte hem vast met de plakkers en trok haar onderbroek en pyjamabroek weer omhoog. “Jij bent er klaar voor stoere meid, nu onze stoere vent nog” zei ze met een knipoog. Ik ging nu op bed liggen, de juf deed ook mijn pyjamabroek en onderbroek omlaag, ik deed uit mijzelf mijn billen de lucht in en voelde de luier onder mijn billen doorgeschoven worden. De juf deed mijn piemeltje naar beneden en maakte de luier dicht. De onderbroek en pyjamabroek gingen er overheen. “Ook jij kan de nacht in, ik moet jullie nog iets vertellen, vannacht is er een nachtspel, jullie worden dus gewekt vannacht, ik zorg dat ik erbij ben en jullie wel even help omkleden, zodat niet het ziet, dan kunnen jullie gewoon meedoen. Na het spel doen we het zelfde en help ik jullie even aankleden, jullie hoeven niet bang te zijn oké?” zei de juf. We luisterde aandachtig en knikte ja terug. Samen liepen we terug naar boven, “Ik vind het nu al eng” zei Suzan tegen me. Ik keek haar ook angstig aan en knikte ook van ja. “Zullen we vanavond samen lopen?” zei Suzan zachtjes. Ik kneep in haar hand en schudde ja. We kwamen boven en iedereen was nog in hun eigen slaapzaal. De meester zag ons boven komen en riep alle jongens naar de meiden slaapzaal te komen. Ik sprong op het bed bij Suzan en de andere jongens zochten ook een plekje bij meiden op het bed. De meester zette de stoel bij de deur en begon het spannende verhaal te vertellen. De hele klas luisterde aandachtig. Het verhaal stopte net bij het spannende stuk. De meester sprak de woorden “en we zullen misschien er zelf wel achter komen hoe het verder gaat”. Iedereen begon meteen met elkaar te kletsen en iedereen maakte elkaar bang. Suzan keek angstig en zag aan haar gezicht dat ze het totaal niet leuk vond. “Jongens gaan jullie mee naar jullie eigen slaapzaal?” zei de meester.
Ik klom uit bed en liep met de rest mee naar onze eigen slaapzaal. Dit keer lette ik goed op of mijn luier niet zichtbaar was. Ik ging snel mijn slaapzak in.

Iedereen was nog een beetje angstig en kwebbelde nog met elkaar. Het bleef nog even onrustig en langzaam vielen de eerste in slaap. Ineens klonk er een harde klap. De meester stond in de deur opening en vertelde dat Meester Gijs al schreeuwend weg was gerend.. net zoals het verhaal van vanavond. Of we met z’n allen mee gingen zoeken. Juf Sandra stond al naast me te wachten. Iedereen ging zich snel aankleden. Ik deed ook snel mijn pyjamabroek uit en stond daar met mijn luier en onderbroek er over in de slaapzaal, snel trok ik mijn spijkerbroek aan. De juf stond voor me en hielp me snel de broek dicht doen. Mijn shirt hield ik maar aan. We hoorde nu het zelfde verhaal bij de meiden en die kwamen even later ook gespannen de gang op. Met de hele groep gingen we naar beneden waar de andere leeraren stonden te wachten. Het plan was om in groepjes op pad te gaan en te gaan zoeken naar meester Gijs. Ieder groepje kreeg een lantaarn mee en was voorzien van een juf of meester. Ik zocht snel Suzan op en Juf Sandra hield ons al in de gaten. Juf Sandra kwam bij ons staan “zal ik met jullie mee gaan” fluisterde en we zeiden zachtjes ja terug. Snel kwamen er nog 3 meiden bij ons staan die graag met juf Sandra mee liepen. We vertrokken en gingen angstig op weg. We hielden elkaar handjes vast en liepen zo angstig vooruit opzoek naar meester Gijs. Onderweg kwamen we vreemde dingen tegen wat de sfeer nog enger maakte. Ik voelde ineens dat mijn luier warm werd, ik had gewoon van angst geplast. Ik werd rood, maar gelukkig was het donker. Suzan keek me aan met een vragend gezicht en keek maar snel naar de grond. Alle groepjes kwamen op een grasveld terecht en daar zagen we in de verte de meester in een boom zitten. Een paar stoere jongens rende er naar toe en en riepen dat de kust veilig was. De meester in de boom maakte het spannende verhaal af waar we geëindigd waren. Daarna liepen we als grote groep terug naar het gebouw. Beneden kregen we allemaal nog wat te drinken, daarna moesten we natuurlijk weer naar bed. Ik liep snel naar de Juf toe en fluisterde dat ik al een natte luier had. “Zullen we die maar even verschonen dan, loop maar mee”. Ik liep achter de juf aan naar het kamertje, ging snel op het bed liggen en de juf maakte mijn broek los en haalde de natte luier onder mij vandaan. Voor ik het wist had ik alweer een droge onder me liggen en zat hij alweer dicht. “Wacht je hier even, dan haal ik je pyjamabroek op, hoef je niet weer om te kleden” zei de juf. In alleen mijn shirt en luier zat ik op het bed. Ineens ging de deur open…

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • mijn naam radiotijger of dj teddybeer
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
Reactie #99 januari 22, 2016, 16:12:02 16:12*
mooi verhaal

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
Reactie #100 januari 22, 2016, 16:19:03 16:19*

Offline (Verborgen)

• stuur eerst even een berichtje als je vrienden wil worden geen vragen over wat voor luiers draag je enzo svp
  • Jongeren
  • Forum Held
  • Geslacht: Vrouw
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 2000
Reactie #101 januari 22, 2016, 16:54:45 16:54*
Ik vindt dit echt get mooiste verhaal van dit moment, realistisch en spannend tegelijkertijd

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
Reactie #102 januari 22, 2016, 17:25:47 17:25*
Ik vindt dit echt get mooiste verhaal van dit moment, realistisch en spannend tegelijkertijd

dankjewel, super leuk om te horen!

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
  • Contact behoefte: tieners meisje
  • Geboortejaar: 2001
Reactie #103 januari 22, 2016, 18:18:03 18:18*
Spannend.... :)
altijd fijn om een klein kind te zijn