De luiers van mijn broertje  (gelezen 48540 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Man
  • Geboortejaar: 1986
  • Ik ben: DL
Re: De luiers van mijn broertje
Reactie #45 december 06, 2015, 15:42:29 15:42*
Leuk verhaal!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • mijn naam radiotijger of dj teddybeer
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #46 december 07, 2015, 11:57:49 11:57*
leuk verhaal

Offline (Verborgen)

• stuur eerst even een berichtje als je vrienden wil worden geen vragen over wat voor luiers draag je enzo svp
  • Jongeren
  • Forum Held
  • Geslacht: Vrouw
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: Leeg
Reactie #47 december 08, 2015, 22:53:19 22:53*
Leuk verhaal!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1987
Reactie #48 december 09, 2015, 17:08:36 17:08*
--- deel 9 ---
We dobbelde er op los en kochten wat mogelijk was tijdens het spelletje Monopoly.  De buurvrouw bracht ons lekker chipjes en wat te drinken. We waren er fanatiek mee bezig. Tegen 21.00 uur zei de buurvrouw "het is bedtijd lieverds, jullie mogen het spel wel laten liggen kan je morgen ochtend zo verder spelen". Anne zei meteen "Ja, dan kan ik morgen winnen!". We moesten hard lachen en liepen achter hun moeder aan naar boven toe.
In de badkamer poetste we netjes onze tandjes en kregen we een washand over ons gezicht heen en moesten we onze handen wassen. "Mindy en Rik komen jullie naar Anne haar slaapkamer? Dan lees ik nog even voor". Anne huppelde al vooruit. Wij ploften op haar bed neer en wachtte op het verhaaltje. Anne kleedde zich uit en bleef in haar onderbroekje staan.  Haar moeder kwam binnen en pakte Anne haar pyjama uit de kast en pakte een luier. Anne ging naast ons op bed liggen, Mindy en ik zaten er bijna boven op. Haar moeder trok haar onderbroekje uit en vouwde de luier open. Ik zat stilletjes te kijken met een beetje een rood hoofd. Ik had nog nooit een meisje naakt gezien en vond dit enorm spannend. De luier werd dicht geplakt en ze kreeg haar pyjama aan. Hun moeder kwam tussen ons in zitten en begon het verhaaltje voor te lezen. We genoten van het verhaal en kropen lekker tegen hun moeder aan. Het verhaaltje was klaar. Wij stapte uit bed, wenste Anne weltrusten en liepen naar de slaapkamer van Mindy. Er lag een matras naast het bed van Mindy op de grond. Mindy begon zich uit te kleden en deed haar nachtjapon aan en kroop onder haar dekbed. Ik stond er beetje zenuwachtig bij en wist niet goed waar ik moest kijken. Ik stond daar alleen in mijn onderbroek en wachtte op haar moeder. Mindy zei zachtjes "Ik zal straks niet kijken, hoef je je niet te schamen, niet bang zijn he!". Haar moeder kwam binnen. "Ga maar liggen Rik, dan doe ik even je luier om". Ik ging op de matras liggen. De buurvrouw trok mijn onderbroek uit. "Doe je billen even om hoog lieverd". Ik deed meteen mijn billen omhoog en voelde de luier er onder geschoven worden. Ik liet me weer zakken. Ik voelde de luier dicht gevouwen worden en ze maakte de plakkers dicht. Mijn buurvrouw pakte mijn pyjama en deed deze bij me aan. Ik voelde me ineens heel klein. Snel kroop ik daarna onder het dekbed. Mindy kreeg een kus van haar moeder en ik kreeg er ook eentje op mijn wang. "Niet te lang kletsen hé, slaap lekker schatten".
Haar moeder deed de deur dicht, Mindy kroop meteen naar het randje van haar bed toe zodat ze mij kon zien. "Zal ik even bij jou komen liggen, dan kunnen we lekker kletsen" zei ze. Ik knikte met nog steeds mijn rode hoofd. Ze stapte uit bed en kroop zonder iets te zeggen bij mij onder de deken. "Schaam je je erg?" Vroeg ze. "Wel een beetje ja" zei ik.  "hoeft toch helemaal niet, zijn echt wel meer kinderen die een luier dragen, mijn zusje toch ook nog, en een vriendinnetje van mij heeft er ook soms nog wel last van, zij slaapt bij mij altijd met een luierbroekje aan, misschien ben ik heel makkelijk, maar weet zeker dat het de meeste mensen niets uitmaakt, ik vind je daarom niet minder leuk hoor". Ik probeerde de hele brei aan info te verwerken en zei haar "vind ik lief dat je dat zegt". Mindy: "Voelt het raar om een luier om te hebben? Of merk je er niets van?". "Ik voel wel dat ik een luier om heb, maar het zit niet vervelend".  Mindy: "Ik heb nooit meer een luier gedragen sinds ik peuter was, heb geen idee hoe dat is, sorry voor al mijn vragen, maar ben even nieuwsgierig". "Ik heb nog wel een luier voor je" zei ik plagerig.  Ze keek me ineens serieus aan en zei "Ja waarom ook niet?, kan jij hem om doen?". Ik was helemaal verbaast en keek haar aan, "Wil je echt een luier om?". "Ja heel even, voelen hoe dat is, wil jij hem om doen?" Ik kon nog niks zeggen en ze deed het dekbed van haar af, trok haar onderbroekje uit en deed haar nachtjapon omhoog. "Rik, toe dan, pak de luier dan". Even schrok ik wakker en pakte de luier uit mijn tas. Ik vouwde hem open zoals ik gezien had vandaag. Mindy deed haar billen de lucht in en ik legde de luier onder haar neer. Ze liet zich zakken. "Dat is lekker zacht zeg" zei ze. Ik vouwde snel de luier dicht en maakte de plakkers vast. "Hij zit dicht hoor zei ik zachtjes". Ze stapte uit bed en ging even voor de spiegel staan kijken. "Staat me wel leuk he zei ze grappend". "Ja staat je leuk" zie ik lachend terug. Ze kwam weer bij mij onder het dekbed liggen. We kletste over van alles en nog wat, vooral Mindy ratelde maar door. Ik werd moe en mijn ogen hadden het zwaar. "Zullen we anders slapen Rik?, Ik zie je ogen het zwaar hebben". Ik knikte. Ze gaf me een kusje op mijn wang en kroop haar eigen bedje in. Ik viel snel in slaap.
---

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Toplid
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: Geen van allen
Reactie #49 december 09, 2015, 17:19:36 17:19*
ja kei leuk dat Mindy ook een luier krijgt, misschien heeft zei ook een poepluier. Dan kan rik die morgenochtend dan verschonen zodat moeder niks merkt.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Treat others how you would wanna be treated
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #50 december 09, 2015, 19:38:05 19:38*
Leuk verhaal ga zo door !1
The spaces between my fingers are right where yours fit perfectly - Owl City

Mijn verhalen:
Diaper Friends
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=12818.msg106474;topicseen#new

Diaper Friends The Adult Life
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=17074.0

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #51 december 10, 2015, 13:59:06 13:59*
goed ver haal hoop dat je zelf schrijft en niets van de voorbeelden aan trekt

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
Reactie #52 december 10, 2015, 17:03:38 17:03*
-- deel 10 --
Ik werd wakker van de vogeltjes en het zonnetje wat tussen de gordijnen heen piepte. Ik draaide me om en keek ineens in de ogen van Mindy, zij hing al over de bedrand heen en keek mij aan. "Lekker geslapen?" zei ze zachtjes. Ik knikte en keek haar nog een beetje moe aan. Ze rolde van haar bed af bij mij op de matras. "Ik heb net een plas gedaan in de luier, wat voelt dat vreemd, is warm, vies en lekker tegelijk of zo". Ik keek haar vol verwondering aan. Ik voelde aan mijn eigen luier en voelde dat deze ook al een plas te verwerken had gekregen. Ik voelde de drang voor nog een plasje, maar durfde dit nog niet aan. "Heb jij al in je luier geplast" vroeg Mindy. "Ja mijn luier is nat, maar ik moet nog een plas doen voel ik" met mijn ogen naar beneden gericht zei ik haar dit. "Gewoon doen joh, mijn zusje doet dat ook als ze haar luier nog om heeft, en ik weet nu hoe dat voelt" zei Mindy al lachend. Ik besloot toch maar de druk van de blaas te halen en de plas te laten lopen. Mijn luier werd weer warm. Anne kwam de slaapkamer in en plofte bij ons op de matras. Haar luier was duidelijk zichtbaar nu in haar pyjamabroek omdat deze ook wat plasjes te verwerken had gehad zag ik. "Zullen we weer monopoly spelen?" zei Anne met een zo'n lief mogelijk gezicht erbij. "Lijkt me een goed idee" zei ik meteen. Mindy keek mij nu wat angstig aan en zei "Ja lijkt me goed, zet jij vast thee aan Anne?". Anne vloog naar beneden toe. "Ik moet de luier snel uit doen en weg gooien bij Anne op haar kamer, anders weet mijn moeder het ben ik bang". Ze  maakte de plakkers los en liet de luier vallen. Ze raapte haar onderbroekje op en deed deze snel aan. Ze rolde de luier op en liep de overloop op. Ik stapte uit bed en liep nu samen met Mindy naar beneden. Ik voelde de warme dikke luier goed bij het traplopen. Beneden ging ik op de stoel zitten  aan tafel waar we gister gestopt waren met het spelletje.

Anne zette 3 kopjes thee op tafel en we speelde het spel weer verder. De moeder van de twee meiden kwam beneden "goedemorgen, het spelletje al weer opgepakt zie ik, zal ik iets te eten voor jullie maken?" "Ja graag" zegt Anne meteen. Ik heb de kop thee al op en vecht nog voor de laatste straten die te koop zijn, maar het dobbelen zit niet mee. We krijgen alle drie een bordje met daarop een beschuit met hagelslag en een broodje met chocopasta, tijdens  het spel peuzelen we het op. Ik voel ineens de drang om weer een plasje te doen, de thee heeft blijkbaar het eindstation bereikt. Ik laat het plasje lopen, maar terwijl de luier zich vult voel ik ineens mijn pyjamabroek nat worden. Ik kijk naar beneden en schrik enorm. Er komt een donkere vlek ik mijn broek. Ik spring meteen van de stoel af en begin te snikken. "Wat is er" zegt Anne meteen. Ik wijs naar mijn broek. "Mam, Rik heeft een ongelukje gehad denk ik" roept Anne meteen naar haar moeder. Ze komt de kamer in en ziet me daar staan. "Ohw lieverd, dat kan gebeuren, niks aan de hand dit heeft Anne ook wel eens". Ze trekt mijn pyjamabroek uit en laat me even in alleen een shirt en een enorm zware en overvolle luier staan. "Ik pak even iets schoons voor je". Ze doet stopt haar hand in Anne haar pyjamabroek. "Geef ik jou ook even een schone lieverd".  "Geeft niet hoor Rik, gebeuert mij ook wel eens als ik nog plasje doe in mijn luier". zegt Anne lief. Mindy knikt als bevestiging. Hun moeder maakt mijn plakkers los en haalt de luier bij me weg. Ze maakt me schoon met een natte washand. Daarna doet ze al staand mij een schone luier om en trekt me een pyjamabroek van Anne aan. Roze met bloementjes, maar ik sta er weer verschoond bij. Bij Anne wordt haar broek naar beneden gedaan en ook haar luier wordt afgedaan. Ze krijgt ook even een washand langs haar lichaam en krijgt net zo als ik een luier om. "Kunnen jullie weer lekker verder spelen" zegt hun moeder en geeft ons een knip oog.
---

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • klein zijn is fijn.
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1971
  • Ik ben: AB
Reactie #53 december 10, 2015, 17:13:38 17:13*
 toppie springmeisje kindloopt
Plassen dat moet, plassen is goed, vooral
als je het in een luier doet.

greeds

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #54 december 10, 2015, 23:48:07 23:48*
echt top verhaal lees het graag

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1995
Reactie #55 december 11, 2015, 06:51:09 06:51*
Super leuk verhaal! ;D
"If you use your head, you won't get fat. Even when you eat sweets."

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
  • Contact behoefte: tieners meisje
  • Geboortejaar: 2001
Reactie #56 december 11, 2015, 11:21:57 11:21*
Puur genieten dit! echt waar super tof verhaal ik wou dat ik de hoofdpersoon was
altijd fijn om een klein kind te zijn

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
Reactie #57 december 12, 2015, 09:27:00 09:27*
--- deel 11 ---

Met een schone luier om speelde we het spel verder. De laatste straten waren verkocht dus nu begon de strijd om iemand zo snel mogelijk blut te maken. We dronken nog een kopje thee en speelde het spel fanatiek verder. Ik kwam op het hotel van Mindy terecht en verloor mijn geld en voor ik het wist was ik helemaal blut en uit het spel. Anne en Mindy gingen verder met de strijd. Ik bleef aandachtig kijken en liet ondertussen een plas in mijn luier lopen, had immers een schone gekregen. Anne maakte vervolgens dezelfde ellende mij als mij en kwam op het hotel van Mindy en het spel was daarna snel uit. We ruimde het op en plofte op de bank. Anne haar luier stak duidelijk boven haar pyjamabroek uit en zag dat bij mij dit ook het geval was. Ik hees de roze pyjamabroek op om me niet enorm te schamen. Hoewel ik me al wel op mijn gemak voelde bij de twee meiden en me minder bezig hield om het feit dat ik een luier nodig had. Toch bekroop me ineens even de angst van het schoolkamp dat er aan kwam volgende week.

Hun moeder kwam aangekleed en wel de woonkamer in. "lieverds het bad is warm, gaan jullie mee?" Anne sprong op en rende naar boven Mindy en ik volgde. In de badkamer deed Mindy alles uit en sprong in bad. Anne werd uitgekleed door haar moeder en haar natte luier werd afgedaan. Daarna was ik aan de beurt. Ze kleedje me uit en maakte mijn natte luier los. "Plons er maar lekker bij grote vent" zei ze zacht in mijn oor. Beetje ongemakkelijk gleed ik ook het bad in. Tussen de twee meiden in, de bak met bootjes werd door Anne weer leeg gekieperd in bad en we speelde er mee. Mindy vroeg ineens "is het niet gek om tussen twee meisjes in bad te zitten?" Ik wist niet zo goed waar ik kijken moest en zei "beetje wel, heb nog nooit blote meisjes gezien" Mindy giechelde "en vindt je meisjes leuk?" Ik knikte dat ik ze wel leuk vind. "Jullie wel eens een blote jongen gezien dan?" Anne antwoordde "ja we hebben een neefje die logeert hier ook wel eens". We speelde met de bootjes verder tot hun moeder de badkamer in kwam om ons af te drogen. Bloot liep ik achter Mindy aan haar slaapkamer in en kleedde me aan. Ik stopte alles in mijn tas en ritste deze vast dicht.

We kwamen beneden en hun moeder stelde voor om naar het bos te gaan. Met z'n drietjes op de achterbank reden we naar het bos. We volgde de rode paaltjes en liepen gezellig door het bos heen. "Mam ik moet plassen" riep Anne. Kom maar, gaan we even de bosjes in. Anne verdween met haar moeder de bosjes in en ik stond met Mindy was verdwaalt te kijken. "Is voor jongetjes toch een stuk makkelijker" zei ze. Ik lachte naar haar en tikte haar "jij bent hem" en rende hard weg. Mindy achter volgde me en tikte net mijn jas aan.. in de verte zagen we Anne en hun mama ook aan zien lopen. We zagen in de verte de auto alweer staan en rende hier naar toe.

We reden de straat in en ik moest maar weer eens naar huis dacht ik. Ik bedankte hun moeder voor alles en bedankte Anne en Mindy voor de gezelligheid. Ik sjouwde de tas naar binnen en zei mijn moeder dag. "Heb je het leuk gehad lieverd?" Ik knikte, was erg gezellig mam! "Ik wilde met jullie even naar de stad en dan gaan we als we thuis zijn pannenkoeken eten, is dat een goed idee?" We pakte alle drie de fietsen uit de schuur en ik fietste achter mijn moeder met naast haar mijn broertje mee naar de stad. We zochten een plekje voor de fietsen en volgde trouw onze moeder. We liepen de Hema in en we mochten allebei een nieuwe pyjama uitzoeken. Mijn broertje kwam er met eentje aan waar een race auto op stond en ik zag een mooie rode met daarop een een Skater. "Heb je een stoere pyjama voor op kamp, schat" ik knikte naar mijn moeder. Na de markt over gesjouwd te hebben voor brood, fruit en een loempia als lekkernij liepen we de kruidvat in. Na het uitzoeken van een nieuwe tandenborstel en het mandje gevuld te hebben met zeep kwamen we bij het luier vak aan. Mijn moeder pakte twee grote pakken luiers en gaf er eentje aan mij. "Draag jij je eigen luiers even" ik werd knal rood en keek angstig om me heen of niemand me zag staan. Ik zag geen bekende en sleepte snel het pak naar de kassa. Door de stad heen probeerde ik het pak zo snel mogelijk naar de fietsen te brengen. Bij de fietsen deed mijn moeder alles in de fietstassen, maar 1 pak past niet bij haar op de fiets en werd onder mijn snelbinders gestopt. Ik heb nog nooit zo hard naar huis gefietst. Onderweg kwam ik wel een klasgenoot tegen en ze zwaaide naar me. Hopelijk heeft ze niets gezien zei ik maar tegen mezelf. Thuis aangekomen haalde ik snel het pak onder de binders vandaan en legde het bij de achterdeur. "Wat had jij een haast" zei mijn moeder. "Mam ik schaam me met die luiers achterop" "ohw lieverd dat hoeft toch niet, zeg je op school toch dat ze voor je broertje zijn" lieg je niks aan en gaf me een knip oog.

---

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • ben op zoek naar leuke contacten
  • Contact behoefte: tieners jonge
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #58 december 12, 2015, 12:39:27 12:39*
super verhaal  !1 !1