De luiers van mijn broertje  (gelezen 52038 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geslacht: Man
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: DL
Re: De luiers van mijn broertje
Reactie #165 december 17, 2016, 15:22:05 15:22*
Hij is weer hartstikke goed, en wacht nu al weer op een vervolg

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Ik bijt als het moet
  • Contact behoefte: iedereen
Reactie #166 december 17, 2016, 15:39:08 15:39*
ik ben sinds gisteren aan het lezen  en wat me opvalt is dat er geen papa's zijn.

en dat weken soms 4 dagen zijn of 3 in plaats van 7

voor de rest vind ik het verhaal leuk niet zo zeer seksueel daar hou ik juist van gewoon een normaal verhaal.

mijn vraag is word het niet eens tijd voor een dokter en grotere luiers?

Offline (Verborgen)

• Alien 👽
  • Jongeren
  • Forum Held
  • Geslacht: Vrouw
  • Be yourself, nothing's wrong.
    • Mijn website (14+!)
  • Contact behoefte: geen contact aub
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #167 december 17, 2016, 15:40:37 15:40*
Samen liepen we naar buiten en aangekomen bij Mandy kon het plezier beginnen.
Ik dacht dat zij Mindy heette? Wel weer een goed hoofdstuk overigens. :)
🕷Normal is merely an illusion. What's normal for the spider is chaos for the fly.🐝

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Ik bijt als het moet
  • Contact behoefte: iedereen
Reactie #168 december 17, 2016, 15:43:51 15:43*
Samen liepen we naar buiten en aangekomen bij Mandy kon het plezier beginnen.
Ik dacht dat zij Mindy heette? Wel weer een goed hoofdstuk overigens. :)
was me ook opgevallen idd

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #169 december 18, 2016, 16:33:36 16:33*
Ik heb alleen nog een (soort van  ) verzoek. Het zou leuk zijn als Mindy ook een keer een natte broek zou krijgen. Maar het is alleen een vraag. Als jij dit zelf niet wilt doen, respecteer ik dat ook. Verder moet je gewoon door gaan, zoals je nu bezig bent. Het is nog steeds hartstikke leuk!

Offline (Verborgen)

• stuur eerst even een berichtje als je vrienden wil worden geen vragen over wat voor luiers draag je enzo svp
  • Jongeren
  • Forum Held
  • Geslacht: Vrouw
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: Leeg
Reactie #170 december 18, 2016, 21:46:34 21:46*
Ik heb alleen nog een (soort van  ) verzoek. Het zou leuk zijn als Mindy ook een keer een natte broek zou krijgen. Maar het is alleen een vraag. Als jij dit zelf niet wilt doen, respecteer ik dat ook. Verder moet je gewoon door gaan, zoals je nu bezig bent. Het is nog steeds hartstikke leuk!

Zou wel leuk zijn, maar niet te vaak misschien een of twee keer

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Beginneling
  • Geboortejaar: 1999
Reactie #171 januari 09, 2017, 16:56:54 16:56*
 danceIk zit te wachten op een nieuw deel
Benieuwd😉 dance

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Beginneling
Reactie #172 januari 10, 2017, 18:10:02 18:10*
 kindfles kindfles kindfles kindfles kindfles kindflesMisschien een verzoekje dat hij ook overdag in zijn broek gaat plassen en dat hij constant een luier om moet kindfles

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #173 januari 11, 2017, 11:42:30 11:42*
LUIERIKL! komt er nog een vervolg? Wacht alweer veels te lang. (Ik kijk serieus elke dag of je een vervolg heb gemaakt. Vind dit tot nu toe het leukste verhaal van alle verhalen, die op deze site staan)

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Beginneling
Reactie #174 januari 19, 2017, 20:43:00 20:43*
Het duurt me nu wel heel lang zeg

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1987
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #175 maart 25, 2017, 15:00:56 15:00*
— deel 23 —

We rende naar het grote speelveld en vroegen of we mee mochten doen met buskruit, Mindy had zich bij ons aangesloten.
We mochten mee doen, de bal werd weg getrapt en al snel zaten we verstopt in de struikjes. Het duurde niet lang voordat we ontdekt waren en we moesten nu wachten op het veld tot iemand de bal weg trapte. Daar kwam het entertainment team aan. We rende naar ze toe en lieten ons meevoeren in hun programma. Liedjes zingen en een leuk spel spelen. Voor we het wisten was het voorbij en zagen we de buurvrouw zwaaien dat het eten klaar was. We rende terug naar de caravan. Schoven aan tafel waar de borden macaroni al klaar stonden. Ik merkte dat ik moest plassen en begon in mijn piemel te knijpen om het nog even tegen te houden. De buurvrouw merkte het op en zei “moet je plassen knul?” Ik knikte. “Haal je de wc nog?” vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. Nou kom maar. We liepen de caravan in en voor ik het wist had ze mijn broek naar beneden gedaan. Ze vouwde een luier open en deed deze staand bij me om en plakte de plakkers vast. Trok mijn broek op en zei “Hebben we toch je broek droog gehouden, plas maar in je luier lieverd”. Met schaamrood op de kaken plaste ik de luier vol. Het luchte enorm op. “Kom we gaan eten”. Met mijn natte luier schoof ik aan tafel en gingen we eten. Het eten was op, we mochten nog even een spelletje doen, maar daarna zouden we gaan douchen. We besloten een bord spelletje te spelen voor de caravan. Liggend in het gras waren we lekker aan het spelen. De buurvrouw kwam bij ons zitten en volgde ons bordspel. Anne won het spel, “Mag jij als eerste douchen” zei de buurvrouw plagend. “Nouuuww mam” zie Anne terug. De buurvrouw pakte de tas met spullen en we liepen met haar mee naar de douches. Zoals altijd gingen we de dames douches in. Het familiehokje was dit keer vrij en met z’n allen gingen we daarin, Mindy en Anne kleden zich uit en ik werd geholpen door de buurvrouw. Mijn natte luier ging af en met z’n drietjes stonden we onder de warme douche. De buurvrouw waste ons weer zoals gewoonlijk. Dit keer was ik al eerste aan de beurt om er onderuit te komen. De zachte handdoek ging als mijn lichaam en werd heerlijk afgedroogd. Spring maar op de tafel zei de buurvrouw. Ik spring op de tafel en ging uit gewoonte al liggen. Ik voelde de zachtje luier onder mijn billen geschoven worden en merkte hoe de buurvrouw mijn piemeltje goed in de luier legde. De luier zat dicht en voelde vertrouwd aan.
Mijn pyjamabroek ging erover heen en kreeg mijn shirt aan. Ik ging zitten en schoof iets verder op de tafel. Nu was Anne aan de beurt, ze onderging het zelfde en zat ook snel naast me. Mindy was sneller klaar. Onze schoenen aan en we konden weer naar buiten.

Buiten het hokje kwamen we Sofie tegen, Sofie zei “hoi” met rode wangetjes. Anne zei meteen “hoi” terug en vroeg waar ze op de camping stond. Sofie legde uit dat ze bij de speeltoestellen stonden, maar dat is vlak bij ons zei Anne. De moeders praten met elkaar en samen liepen we terug naar onze tenten. Onderweg was duidelijk zichtbaar dat Sofie een luier onder haar nachtjapon droeg. Ik trok voor de zekerheid mijn pyjamabroek nog eens omhoog, niet realiserende dat het daarmee nog meer opviel. Sofie zei ons dag en ging haar tent in. Wij gingen de caravan in. We trokken onze schoenen uit en kropen op het bed. Mindy begon een kietel gevecht en al snel klommen we over elkaar heen om maar niet gekieteld te worden. De buurvrouw kwam binnen en kietelde mee, waardoor er snel een einde aan kwam. We kropen onze slaapzakken in en kregen een kus van de buurvrouw. “Slaap lekker schatten” zei ze lief. We gingen nog even kletsen. Langzaam vielen we in slaap.

De zon kwam de caravan in en ik werd langzaam wakker, Anne zat al overeind en was een boekje aan het lezen. Ik kwam ook overeind en voelde de natte luier tussen mijn benen. Ik moest eigenlijk nog een plas, maar durfde het niet aan. Anne keek me aan en zei “ wat is er?” Ik moet plassen, maar denk dat mijn luier dan lekt. Anne kroop naar mij toe en kneep in mijn luier. “Ga maar op je buik liggen, dan gaat het goed”. Ik keek haar verbaast aan, maar deed wat ze zei. Ik ging op mijn buik liggen en liet mijn plas lopen, ik voelde de plas zich verspreiden in mijn luier. Gelukkig ging het goed en bleef mijn pyjamabroek droog. Ik ging weer zitten en keek opgelucht Anne aan. “Zie je wel” zei ze zachtjes. Ik pakte ook een boekje en ging lezen. Mindy werd even later wakker en ging meteen uit bed, ik ga naar de wc… en weg was ze.
Anne zei “gelukkig hoeven wij het bed niet uit he” ik lachte terug, toch wel voordelen z’n luier grapte ik terug. Anne zei “ja daarom plas ik ook nog in bed”. “Doe je dat express dan?” vroeg ik. Anne zei “niet altijd, maar vaak wel”…..

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Plasticbroekjesfan!
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1991
Reactie #176 maart 26, 2017, 10:39:42 10:39*
Het heeft even geduurd, maar hier is weer een mooi deel! Bedankt  !1
"Ben je klaar voor de nacht, jongen? Luier om, je plasticbroekje aan?"
"Ja, ma!"
"Goed zo, want je zal wel weer in bed plassen...."

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #177 juli 11, 2017, 14:37:45 14:37*
He Luierikl.
dit was weer een geweldig hoofdstuk. Ik hoop wel dat je nog doorgaat. Ik wacht met smart!!