De luiers van mijn broertje  (gelezen 45491 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht: Man
  • Ben bedplasser
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1987
  • Ik ben: AB & DL
Re: De luiers van mijn broertje
Reactie #135 juni 21, 2016, 11:03:11 11:03*
-- deel 19 --

“Zullen we nog een spelletje doen?” zei de buurvrouw. Anne riep meteen ja en pakte memory uit de caravan. We kregen nog een glaasje limonade en speelde fanatiek het spel memory. Anne wist te winnen. Nu was het tijd om de caravan in te gaan en te gaan slapen. Onze slaapzakken lagen al klaar op het grote bed in de caravan. Mijn slaapzak lag in het midden en ik kroop er meteen in.
We kregen nog een kus en we mochten dan nog heel even kletsen. Mindy kroop dichter tegen mij aan en begon meteen te fluisteren, “zullen we morgen hutten gaan maken in het bosje?” Anne zei beetje harder terug dat ze dat echt super leuk idee vond. Ik merkte dat ik al moe aan het worden was. Ik voelde ineens dat ik eigenlijk nog moest plassen. “Anne wat doe jij als je moet plassen?” fluisterde ik zachtjes. “Dan plas ik gewoon in mijn luier” fluisterde ze terug. Ik wist niet goed of ik dat ook maar moest dan, maar voor ik er erg in had deed ik het al. Ik voelde voor het eerst mijn luier warm worden, iets wat me anders alleen s’nachts overkwam en ik nooit merkte. Het gaf me een fijn gevoel. Anne zag aan mijn gezicht dat ik blijkbaar aan het plassen was en fluisterde terug “warm en fijn gevoel he”. Ik knikte terug en zag Mindy beetje verbaast kijken. “Jullie boven maar kleintjes” zei ze plagerig terug. Anne en ik keken elkaar aan en dacht het zelfde. We plofte beide op Mindy en begonnen haar te kietelen. Van zacht fluisteren werd er nu harder gegiecheld. De buurvrouw stond in de deuropening en zei “het is nu echt bedtijd dames”. Mindy proesten het uit, “je bent een dame Rik”. Anne giechelde ook. Ik bedacht me niet en kietelde ze nu allebei. Hun moeder kwam de caravan in en hielp me mee. “Tijd om te slapen nu” zei ze beetje streng. Mindy kroop weer haar slaapzak in. Ik voelde ineens een hand op mijn billen en voelde dat er zachtjes in mijn luier geknepen werd. “Zal ik jou even een schone broek geven lieverd, dan blijft je slaapzak zeker droog vannacht” zei ze lief tegen me. Ik wist niet waar ik kijken moest en werd enorm rood. Anne zag het en kwam naast me staan en zei “Mama ik heb ook een natte luier”. “Ga allebei maar liggen dan”. Op onze slaapzakken lagen we samen naar het plafond te kijken. Ik voelde dat mijn pyjamabroek naar beneden ging en hoorde dat de plakkers los gemaakt werden. De koude lucht voelde ik nu tegen mijn kruis aan en voelde dat de warme natte luier bij me weg gehaald werd. “Even je billen de lucht in schat” en voor ik het wist plofte ik neer op een droge luier. De plakkers gingen dicht en mijn broek werd weer omhoog gedaan. “Kruip je slaapzak maar in” en kreeg een klein tikje tegen mijn billen. Nu zag ik het zelfde gebeuren bij Anne. Haar luier zag er nog natter uit dan de mijne ondanks dat ze kleiner was. We kregen opnieuw een kus en langzaam dommelde we in slaap.

Ik werd wakker en keek om me heen, de twee slaapzakken naast mij waren al leeg. Ik kroop snel uit mijn slaapzak en liep naar de caravan deur toe. Ze zaten aan tafel met een kopje thee en een beschuitje. “Goedemorgen slaapkopje” zei de buurvrouw lief tegen me. Ik ging op de lege stoel zitten en voelde nu ineens goed dat mijn luier behoorlijk nat was. Er werd een kopje thee ingeschonken voor me en we starte met het ontbijt. Toen Mindy de laatste hap naar binnen stopte was het tijd om aan te kleden. We liepen de caravan in, “Doe maar jullie pyjama uit” zei de buurvrouw terwijl ze washandje pakte en nat maakte. Daar stonden we op een rijtje, Mindy in haar onderbroekje en Anne en ik in onze natte luier. Mindy werd als eerste gewassen en ging zicht aankleden. Bij ons werd eerst de natte luier afgedaan en kregen we ook daar even een natte washand om ons weer fris te voelen. We waren snel aangekleed en stonden snel weer buiten, we zagen meer kinderen nu op het veld verschijnen. “Mama mogen we een hut gaan bouwen?” Vroeg Mindy. Tuurlijk ga maar lekker ik kom jullie straks wel halen voor drinken en lunch. We holde richting het bos en zagen na een paar meter al een halve hut staan, we besloten deze verder af te maken. Takken zoeken en mos om zo de hut helemaal dicht te maken. Ik zag Anne de hele tijd in haar broek knijpen en vroeg of er wat was. “Ik moet plassen maar wil niet alleen weg” zei ze. Ik moest ook weer plassen en zei “zullen we samen gaan?” Ze knikte meteen ja. “Mindy wij gaan plassen, ga je mee?” Nee ik blijf wel even hier. Snel rende wij naar het veld om daarna naar de toiletten te rennen. Ineens bleef Anne staan en ik zag haar broek al donkerder worden. Ze begon te snikken, ik probeerde haar te troosten, maar het hielp niet veel. Ik moest ook nog plassen maar kon haar niet achter laten. We liepen nu samen naar de caravan. We waren er bijna tot ineens mijn blaas ook leeg liep. Anne keek mij aan en zei dat Mama nu vast boos zou zijn. We liepen naar de caravan en zagen haar moeder al op kijken. “Wat is er gebeurd jongens?” zei ze. Anne legde het uit en ik sloot aan met dat ik haar eerst weg wilde brengen. “Het is wat met jullie” zei ze alleen terug. We werden in de voortent uitgekleed en stonden nu beetje ongemakkelijk voor ons uit te kijken. We werden weer aangekleed en ondergingen dit ook als kleine kinderen. “Anne ga jij Mindy even halen?, dan gaan we even wat drinken”. Anne liep weg en ging Mindy halen. “Rik je voelt te laat dat je moet plassen denk ik, dus denk er aan dat je optijd naar de wc gaat, anders moeten we even kijken wat we doen om je broek droog te houden oke?” Ze zei het zo lief dat ik me niet bang voelde en meteen “ja” zei.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • be yourself no matter what they say!
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1990
Reactie #136 juni 21, 2016, 19:05:45 19:05*
heerlijk verhaal af en toe wat kleine grammaticale foutjes maar het zijn geen storende dingen.
kijk met plezier uit naar het vervolg
Be yourself no matter what they say.

bij contact graag even een pm.

Online (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Ik kan geen dag zonder luier
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
  • Geboortejaar: 1986
Reactie #137 juni 21, 2016, 23:05:49 23:05*
Mooi verhaal ga zo door !1 !1 !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Treat others how you would wanna be treated
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: DL
Reactie #138 juni 21, 2016, 23:11:08 23:11*
Weer een leuk deel kom maar op met het vervolg.
The spaces between my fingers are right where yours fit perfectly - Owl City

Mijn verhalen:
Diaper Friends
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=12818.msg106474;topicseen#new

Diaper Friends The Adult Life
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=17074.0

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
  • Contact behoefte: tieners meisje
  • Geboortejaar: 2001
Reactie #139 juni 22, 2016, 10:50:36 10:50*
Heel mooi verhaal en niet te oppervlakkig maar de luiers goed naar voren laten komen (niet letterlijk maar in het verhaal)
altijd fijn om een klein kind te zijn

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
Reactie #140 juni 23, 2016, 18:00:11 18:00*
-- deel 20 --

Mindy en Anne kwamen terug bij de caravan en ondertussen had ik de buurvrouw geholpen met tafel dekken voor de lunch. We peuzelde onze boterhammen op en waren klaar voor de middag. Het voorstel van de buurvrouw was om het badje op te zetten. Mindy was meteen enthousiast en voor ik het wist stond ze al met het badje in haar handen. Ze begon al ijverig te blazen terwijl Anne de tuinslang ging halen. Ik loste Mindy af met blazen en zo hadden we samen het kleine badje opgezet. Anne legde de tuinslang erin en het badje liep vol. Snel gingen wij de caravan in om onze zwemkleding aan te doen. Mindy had heel snel haar bikini aan, Anne was de volgende met haar bikini. Ik zocht in mijn tas maar kon mijn zwembroek niet vinden. Ik liep de caravan uit en zei ik dat geen zwembroek bij me had. Ik zal even met je meekijken zie de buurvrouw maar kwam even later met het zelfde bericht naar buiten. Dat wordt dan gewoon in je onderbroek zei ze. Ik kleedde me snel uit en sprong het ijskoude badje in. Al snel scheen mijn onderbroek door maar het scheelde me niet heel veel, Mindy en Anne hadden me toch al naakt gezien. We speelde de middag lekker op het gras met water en voetballen. Voor we het wisten was het alweer etenstjd. In onze natte zwemkleding zaten we aan tafel en probeerde ik de pasta naar binnen te duwen. Na het eten liepen we samen met de afwas naar het sanitairgebouw. Hier spetterde we nog wat verder met water en liepen we terug met de schone afwas. We waren vroeg vandaag en het duurde nog even voordat het toneelstukje op het veld begon. “Gaan jullie mee dames en heer, gaan we vast douchen dan zijn we de groep voor” de buurvrouw stond al klaar met een tas vol kleding en handdoeken. We liepen weer terug naar het gebouwtje en ging het sanitairhuisje in. Het familiehokje was bezet, dus we verdeelde ons over 2 hokjes. Dit keer stond ik bij Anne in het hokje. We werden door de buurvrouw met een washandje goed gewassen en mochten zelf onze haren doen. Eenmaal klaar droogde we ons af en deden we een stap de grote ruimte in. Hier was nu nog een moeder met een kleuter bezig. Mindy kwam aangekleed al uit het hokje. Anne werd op de tafel getild naast ons hokje en kreeg alvast een luier om. Ik werd rood en bedacht ineens dat ik dat straks ook zou krijgen. De moeder en het kleutermeisje kwamen aan lopen. De moeder sprak de buurvrouw aan. “Misschien vreemde vraag, maar ik zie dat u uw dochter een luier om doet, wij zijn hier net vandaag aangekomen en ik ben er echter gekomen dat ik ze vergeten ben voor mijn dochter, heeft u misschien een luier voor de nacht voor ons?” De buurvrouw beantwoorde meteen enthousiast natuurlijk en gaf een luier aan haar. “Enorm fijn” zei de mevrouw terug. “Zie je sofie dat je niet de enige bent die een luier draagt, er zijn meer meisjes die dat doen”. Sofie keek naar Anne en knikte terug. Anne had haar luier om en kreeg haar kleren weer aan. Nu was ik aan de beurt dacht ik. “Voor jou nog even je onderbroek lieverd, jouw luier heb ik net weggegeven, ga je wel even plassen“ Ik huppelde naar de wc en kwam terug om me verder aan te kleden. Eenmaal buiten zagen we dat het toneelspel ging beginnen en we holde er naar toe. Fanatiek deden we mee met springen, dansen en zingen. Anne ging voor mij zitten en ik zag haar luier net boven haar broek uitkomen, maar volgens mij had verder er niemand erg in. Toen het afgelopen was liepen we samen terug naar onze plek. Glas limo stond al klaar en deze ging er goed in na het actief zijn. Na het drinken werden we al naar bed gestuurd, eerder dan normaal, maar we zagen er ook moe uit. In de caravan kleedde we ons uit, Mindy en Anne deden hun pyjama aan en ik bleef even wachten op de buurvrouw. “Ga maar liggen schat” zei ze lief. Ik voelde mijn onderbroek uitgaan en de zachte luier onder mijn billen gelegd worden. Ik hoorde de plakkers dicht gaan en voor ik het wist had ik ook een pyjamabroek al aan. Shirt deed ik zelf aan en klaar was ik voor de nacht. We kletste nog heel even maar vielen langzaam in slaap.

Ineens schrok ik wakker, ik keek om me heen en zag dat iedereen sliep. Ik had het warm en wilde mijn shirt uit doen. Ik trok mijn shirt over mijn hoofd en voelde ineens iets nuttigs. Snel voelde ik aan mijn broek en ja hoor, die was nat. Uit een reactie begon ik meteen te snikken. Mindy hoorde dit en keek me aan. “Wat is er?” ik legde het uit. Mindy kroop uit bed en maakte haar moeder wakker. De buurvrouw kwam in hier nachtjapon naar me toe en aaide me over mijn bol. “Geeft niet lieverd, we doen alles even uit, kom maar”. Midden in de caravan werd ik verder uitgekleed en ging mijn enorm natte luier af. De buurvrouw haalde wat pamperdoekjes over mijn lichaam en nam me weer mee richting het bed. “Ga maar liggen dan doe ik je een schone luier om” fluisterde ze lief. Ik ging op bed liggen en kreeg zoals eerder deze avond een luier om. Mindy ritste haar slaapzak open en legde deze als een soort dekbed neer. Zonder pyjama kroop ik naast haar onder de slaapzak.

Online (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • klein zijn is fijn.
  • Geboortejaar: 1971
  • Ik ben: AB
Reactie #141 juni 23, 2016, 20:39:00 20:39*
toppie
Plassen dat moet, plassen is goed, vooral
als je het in een luier doet.

greeds

Online (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Ik kan geen dag zonder luier
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
  • Geboortejaar: 1986
Reactie #142 juni 23, 2016, 23:20:56 23:20*
 toppie toppie

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
Reactie #143 juni 23, 2016, 23:22:29 23:22*
toppie omdat iedereen het ook doet :p

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #144 juli 02, 2016, 16:24:20 16:24*
Was weer een leuk hoofdstuk. Van mij mag je wel verder gaan!!

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Toplid
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #145 juli 15, 2016, 23:30:37 23:30*
Geweldig verhaal ik hoop dat er snel een vervolg is sorry voor mijn late reactie

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
Reactie #146 augustus 14, 2016, 16:33:30 16:33*
-- deel 21 --

Ik voelde ineens iets tegen mijn rug waar ik wakker van werd. Draaide me om en zag dat het Mandy was. Ineens bedacht ik me wat er vannacht gebeurd was. Ik voelde even aan mijn luier en merkte dat deze alweer nat was. Maar niet zo erg als vannacht gelukkig. Mandy en Anne waren ondertussen ook wakker, De buurvrouw was waarschijnlijk al naar de douches omdat ze niet meer in de caravan lag. We gingen met z'n drieën de voortent in. De meiden in hun pyjama en ik alleen in mijn luier. Ik keek wel goed door de ramen van de voortent of niemand mij zag. En besloot in de stoel achter de tafel te gaan zitten. Anne pakte het kleurboek en de stiften en we probeerde samen één kleurplaat in te kleuren. Ik liet ondertussen nog een plas lopen, de meiden hadden gelukkig niks door. De buurvrouw kwam de tent in en zei "wat zijn jullie lief aan het kleuren". Wat zit jij er fris bij lieverd, ik knikte. Ze kwam de caravan uit met een pyjama van Mandy. Roze met een paard voorop. "Kijk eens, het is niet jouw kleur, maar dan heb je het niet zo koud". Ik kreeg de pyjama aan en kleurde daarna verder. Na het ontbijt liepen we met zn drieën mee naar de douches. We werden weer uitgekleed en de natte luiers werden af gedaan. Twee ouderen meiden die net klaar waren met douchen giebelde wat en zag dat ze naar mij keken. Ik werd beetje boos en begon te snikken. Buurvrouw trok me een hokje in en troostte me. geeft niet, we gaan vanmiddag wat leuks doen, dan zijn we even weg van de camping en kan je alles vergeten...

We waren ondertussen terug bij de tent, we zaten lekker aan de limo en keken het lege veld op. De buurvrouw was ondertussen tas aan het pakken. Kom we gaan zei ze. Anne: "waar gaan we heen?" dat is nog een verrassing. We liepen snel mee naar de auto en waren heel benieuwd waar we naar toe zouden gaan. Na een ritje van een half uur zagen we het.. een grote speeltuin met glijbanen, mini achtbaan en vanalles. We gingen langs de kassa's de speeltuin in. De buurvrouw zocht eerst een plekje uit, een tafeltje met een paar stoelen zou onze plek zijn. Goed lieverds, we zijn nu in de speeltuin, we kunnen geen ongelukjes gebruiken vandaag, keuze is of netjes steeds naar de wc gaan of nu met mij mee lopen en een luier om krijgen. Als jullie de broeken droog houden gaan we vanavond patatjes eten. Ik wist niet goed wat ik moest, Mandy zei meteen ga naar de wc, moeder knikte en zei snap ik Mandy, Anne wat doe jij? Anne zei, ik wil voor zekerheid luier. En jij? Ik wist het niet, en keek Mandy en Anne aan, besloot maar geen risico te lopen en zei ook luier. Mandy blijf jij even hier, loop ik met deze twee knappers naar de wc...

Offline (Verborgen)

• Alien 👽
  • Jongeren
  • Forum Held
  • Geslacht: Vrouw
  • Be yourself, nothing's wrong.
  • Contact behoefte: geen contact aub
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #147 augustus 14, 2016, 17:53:13 17:53*
🕷Normal is merely an illusion. What's normal for the spider is chaos for the fly.🐝

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
Reactie #148 augustus 14, 2016, 17:58:42 17:58*
Kort maar krachtig !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #149 augustus 14, 2016, 21:29:10 21:29*
Geweldig verhaal. Wacht weer met smart op vervolg.