De luiers van mijn broertje  (gelezen 48673 keer)

Online (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • klein zijn is fijn.
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1971
  • Ik ben: AB
Re: De luiers van mijn broertje
Reactie #120 februari 08, 2016, 12:49:06 12:49*
Plassen dat moet, plassen is goed, vooral
als je het in een luier doet.

greeds

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1976
  • Ik ben: DL
Reactie #121 februari 11, 2016, 23:47:01 23:47*
mooi verhaal

Offline (Verborgen)

• stuur eerst even een berichtje als je vrienden wil worden geen vragen over wat voor luiers draag je enzo svp
  • Jongeren
  • Forum Held
  • Geslacht: Vrouw
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: Leeg
Reactie #122 februari 22, 2016, 16:23:44 16:23*
Heel mooi verhaal

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1987
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #123 april 02, 2016, 08:38:21 08:38*
-- deel 17 --

We reden de oprit op van ons huis op, ik pakte de tas uit de auto en we liepen naar binnen. Zichtbaar moe ging ik op de bank zitten. Mijn moeder kwam naast me zitten en gaf me nog eens een knuffel. “Ben echt trots op je” zie ze lief tegen mij. “Zullen we patatjes eten?” met een grote glim op mijn mond zie ik ja.  Mijn broertje kwam thuis en omhelsde mij, hij was blij dat ik er weer was. We keken samen naar de tv en voor we het wisten kwam mama binnen met de patat. We schoven aan tafel en terwijl ik alles over het kamp vertelde aten we de patatjes op. Ik voelde me moe en een beetje weg zakken. “Grote vent zullen we vast douchen, je ziet er zo moe uit” zei mama. Ik knikte en liep met haar mee. Ik kleedde me uit en ging onder de douche staan. Mijn mama stond al klaar met een handdoek en droogde me lekker af. Ik kwam in mijn slaapkamer en zag dat ze mijn tas al had opgeruimd. Ik ging op bed liggen en mijn mama deed me vertrouwd de luier om. Dit keer kreeg ik zelfs de pyjamabroek van haar aan. Nog moeër dan ik al was liep ik mee naar beneden. Nog even voor de tv met een kopje thee. Mijn broertje was nog fanatiek aan het spelen, maar het ging langs mij heen. Nadat ik het kopje thee op had nam mijn mama mij en mijn broertje mee naar boven. Hij ging douchen ik hoefde alleen nog mijn tanden te poetsen. Na het tandenpoetsen ging ik in mijn eigen bed liggen. Kreeg een kusje en ging op weg naar dromenland.

Ineens voelde ik iemand aan mijn arm, ik keek met mijn slaperig hoofd omhoog. “Lieverd ik doe je even een schone luier om, anders red je de morgen niet ben ik bang” Al slaperig onderging ik een verschoning door mijn mama en voor ik het wist lag ik weer te slapen. Ik werd wakker en keek op mijn wekker, al 10.00 uur zolang heb ik nog nooit geslapen. Ik stapte uit bed en voelde meteen mijn luier wat afzakken in mijn pyjamabroek. Beneden aangekomen werd ik aangehaald door mijn moeder en ging aan de tafel zitten waar alleen nog voor mij een bordje stond. Ik peuzelde een boterham weg en ging daarna naast mijn broertje op de grond zitten om hem te helpen met zijn Lego. Ik voelde dat ik een plas moest doen en besloot deze stiekem in de luier erbij te doen, ik liet langzaam de plas lopen, maar zag ineens snel mijn pyjamabroek ook veranderen van kleur. Met een enorm rood hoofd liep ik naar mama. “Schat toch hield je luier het niet meer” ze wist heel goed wat er gebeurt was maar gaf me een aai en daar bleef het bij. Ze liep mee naar boven en deed mijn luier af en zette me onder de douche.

De dag verliep verder rustig, ik speelde met de Lego en genoot van het weer thuis zijn. S’middags kwam Mindy mijn buurmeisje binnen en vertelde blij dat ze volgende week een weekje naar de camping zouden gaan. De camping waar ze bijna elke vakantie heen gingen en of ik zin had om mee te gaan. Ik wilde dol graag mee maar dacht ineens aan mijn bedplassen. Beetje angstig keek ik mijn mama aan. Mindy zag mijn gezicht en zei meteen dat de luiers geen probleem zijn, Anne draagt ze ook, en mijn mama wil jij echt wel helpen. Mijn mama zei dat ze het wel erg leuk vond voor me en dat ze wel even met de mama van Mindy zou gaan praten. Mindy schoof bij ons aan op de grond en begon mee te bouwen met ons Lego dorp. Mijn moeder pakte de telefoon en liep de tuin in. Toen ze terug kwam zei ze, lieverd het is geen probleem, als je wil kan je met hun mee. Ik knikte ja, leek me super leuk zeker na alle verhalen die ik daar altijd al over gehoord had. Mindy gaf me een knuffel en zei dat ze het super leuk vond.

Online (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • klein zijn is fijn.
  • Geboortejaar: 1971
  • Ik ben: AB
Reactie #124 april 02, 2016, 12:48:20 12:48*
toppie
Plassen dat moet, plassen is goed, vooral
als je het in een luier doet.

greeds

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #125 april 02, 2016, 13:58:12 13:58*
Leuk vervolg weer. Ga vooral zo door.

Offline (Verborgen)

• stuur eerst even een berichtje als je vrienden wil worden geen vragen over wat voor luiers draag je enzo svp
  • Jongeren
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: Leeg
Reactie #126 april 02, 2016, 20:05:38 20:05*
Nice!!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ik hou zoveel van luiers
  • Geboortejaar: 1980
  • Ik ben: TB
Reactie #127 april 10, 2016, 10:09:11 10:09*
In deel 16 heb je charlotte die een luier moet dragen. Moet dit niet Susan zijn?
Luiers dragen is hetzelfde voor iedereen maar alleen ik heb er genot van.
Ik ben geboren in 1997 en dus niet in 1980 zoals op mn profiel staat.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • mooi zijn zit niet van buiten...maar van binnen
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
  • Ik ben: Geen van allen
Reactie #128 april 15, 2016, 10:56:29 10:56*
Heel mooi verhaal compliment hoor.
👍🏻👍🏻👍🏻👍
Gooi geen dingen weg die nog bruikbaar zijn
altijd blijven lachen

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: tieners meisje
  • Ik ben: TB
Reactie #129 april 26, 2016, 10:35:32 10:35*
Ja leuk verhaal ga zo door
Dus kom maar op met het vervolg
Neem ook eens een kijkje aan mijn verhaal.
Mijn verhaal Jada wil weer een klein meisje

en Moeder en haar kleine meisje Madelon
geheim van Nienke en haar moeder

en kim en emma

greeds

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Treat others how you would wanna be treated
  • Contact behoefte: niet opgegeven
Reactie #130 mei 12, 2016, 23:30:44 23:30*
Ik vind het een super leuk verhaal ik hoop dat er nog een vervolg komt.
The spaces between my fingers are right where yours fit perfectly - Owl City

Mijn verhalen:
Diaper Friends
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=12818.msg106474;topicseen#new

Diaper Friends The Adult Life
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=17074.0

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Toplid
  • Geboortejaar: 2001
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #131 juni 08, 2016, 15:09:08 15:09*
Leuk verhaal ga zo door

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1987
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #132 juni 20, 2016, 17:24:38 17:24*
-- deel 18 --

Zaterdag ochtend pakte mijn moeder mijn tas in en ik stopte als laatste mijn kussen en knuffel in de tas. Samen liepen we naar de overkant. Mindy, Anne en hun moeder waren de auto al aan het inpakken. Mijn tas ging achterin en de klep ging dicht. Klaar voor de reis naar de camping. Ik gaf mijn moeder een dikke kus en kroop op de achterbank. Anne zat op haar stoelverhoger en Mindy en ik zaten er naast. De auto werd gestart en meteen kwam K3 al uit de speakers. Anne begon mee te zingen en voor ik het wist zongen we met z’n allen mee op de liedjes van K3. Na een spelletje ik-zie-ik-zie wat jij niet ziet reden we al de parkeerplaats van de camping op. De achterdeuren werden open gedaan en Mindy rende op een karretje af. Heel behendig zette ze het karretje achter de auto en zetten hun moeder alle tassen erop. “Trekken jullie het karretje naar de caravan?, dan meld ik me bij de receptie.” Samen trokken we het karretje van de parkeerplaats. Anne zorgde ervoor dat de tassen erop bleven liggen. Bij de caravan aangekomen pakken we alles van de kar en zetten we alles in de voortent. Anne pakt een bal en rent meteen het veld voor de caravan op. We rennen er achter aan en hebben meteen plezier. Hun moeder komt ondertussen aanlopen en  gaat aan de slag in de caravan. Na een half uurtje de bal over het veld getrapt te hebben worden we geroepen. De glazen ranja stonden klaar en snel dronken we deze leeg terwijl er een broodje chocopasta voor ons neer gezet werd. “We gaan even boodschappen doen, kunnen jullie daarna nog lekker spelen ok?” We knikte met onze mond vol. De caravan ging op slot en liepen samen met het karretje terug naar de parkeerplaats. Terug in de auto en op naar het dorp. In het dorp aangekomen ging we de supermarkt in we werden steeds op pad gestuurd om iets te halen en vulde we zo samen de kar. Enthousiast hielpen we bij de kassa en legde we de boodschappen in de auto. Nu moeten we de kruidvat nog even in zei moeder. We liepen trouw mee. Beetje zoekend in de winkel kwamen we bij de luiers uit. Anne zei meteen “deze zijn het mama” en wees een pak aan, zonder schaamte, ik stond naar beneden te kijken wist niet goed wat ik moest doen of zeggen. “Anne pak jij maar een pak doekjes, draag ik deze” zie hun moeder lief. Bij de kassa rekende we af en gingen we terug de auto in. Bij de camping aangekomen sleepte we de boodschappen naar de caravan. Voor op het veld waren er twee meiden druk met een bal bezig en vroegen of we mee wilde doen. Fanatiek speelde we mee. Ik voelde ineens de drang om te plassen, maar waar was de wc eigenlijk. Snel rende ik naar de caravan toe. “Ik moet plassen maar weet niet waar de wc is” zie ik gespannen tegen de moeder van de buurmeisjes. Ze wees een gebouwtje aan de andere kant van het veld aan. Snel rende ik die kant op, maar halverwege merkte ik al dat het te laat was. Snikkend liep ik terug naar de caravan. “Was je te laat lieverd”. Ik knikte zachtjes ja. “Kom maar doe we een schone broek aan en kan je nog even lekker voetballen”. Mijn broek werd los gemaakt en samen met mijn natte onderbroek naar beneden gedaan. Het pakje pamperdoekjes ging open en ik werd schoon gemaakt. Ze pakte een schone onderbroek en korte broek en nadat alles weer aan was kreeg ik een tik tegen mijn billen en de opmerking “ga maar lekker weer voetballen”. Wat een lieve vrouw dacht ik en rende het veld snel weer op. De twee meiden werden naar de tent geroepen en wij gingen daarom ook maar terug naar de caravan. “Zullen we even patatjes halen?” Mindy juinde meteen ja. Samen liepen we via de toiletten naar de receptie. We bestelde de patat en liepen snel terug naar de caravan om dat lekker op te peuzelen voor de tent. Gezellig aan de klets met patatjes. We zagen het evenemententeam op het veld staan en Anne rende er al naar toe, Mindy zei “kom dit is super leuk” en ik rende achter hun aan. Het evenemententeam deed een soort toneel stukje en we moesten liedjes meezingen. Toen het voorbij was rende we terug naar de caravan. “Gaan jullie mee, gaan we douchen”. Ze had een tas met handdoeken al in de hand en we liepen achter haar aan. We gingen de meisjes kant van het toilet gebouw in en in een familiehokje moesten we ons uitkleden. Daar stonden we met zn drietjes onder de douche. We werden goed gewassen en na een paar minuten elkaar nat gespetterd te hebben werden we afgedroogd. Mindy stond op het bankje en kreeg van haar moeder haar onderbroek en pyjama aan en stapte daarna weer in haar laarzen. Nu was het de beurt aan Anne, ze ging ook op het bankje staan en kreeg eerst haar pyjamashirt aan. Al staand kreeg ze een luier om en mocht ze daarna in haar pyjamabroek stappen. En ging naast Mindy staan. Nu was het mijn beurt, met beetje rood heeft ging ik op het bankje staan en kreeg mijn pyjamashirt aan. Toen kreeg ik ook een luier om en mijn pyjamabroek erover. Ze deed de randjes nog even goed en mocht toen van het bankje af. Met zn drietjes stonden we te tandenpoetsen en ik had het idee contenu door andere meisjes aangekeken te worden. We liepen na het tandenpoetsen snel naar buiten en ik fluisterde tegen Mindy of je erg zag dat ik een luier om had. Ze fluisterde nee terug en pakte mijn hand vast.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #133 juni 20, 2016, 22:51:48 22:51*
Was weer een leuk vervolg, hopelijk komt er snel weer meer.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Contact behoefte: geen contact aub
  • Geboortejaar: 1994
Reactie #134 juni 21, 2016, 07:28:04 07:28*
Leuk hoofdstuk weer  :D meer!!!