De luiers van mijn broertje  (gelezen 45413 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht: Man
  • Ben bedplasser
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1987
  • Ik ben: AB & DL
De luiers van mijn broertje
november 16, 2015, 10:18:28 10:18*
Ineens schrok ik wakker… wat is er zo koud. Ineens voelde ik het, mijn bed was nat. Hoe kan dit nu weer… heel stilletjes sluip ik naar de badkamer en pak ik 2 handdoeken. Terug bij mijn natte bed leg ik de handdoeken over de natte plek, doe mijn pyjama uit en kruip weer terug in bed. Trrrringg, de wekker gaat af en ik moet maken dat ik de badkamer in kom. Snel stop in de handdoeken en mijn pyjama in de wasmachine en spring in onder de douche. Eenmaal beneden stop ik een broodje in mijn mond en fiets ik snel naar school. Op school kon ik mijn gedachte er maar moeilijk bij houden, waarom plaste ik in bed, ik zit immers in groep 7.. met een brok in mijn keel fietste ik ‘s middags weer naar huis, ik hoop dat mama niks gezien heeft. Toch een beetje gespannen zat ik de hele avond te wachten, maar er gebeurde gelukkig niets. Tegen 20.30 uur zei mama “gaan jullie naar boven toe lieverds”. Ik liep samen met mijn broertje van 7 naar boven toe. We poetsen onze tandjes en kleden ons uit, ik trok mijn pyjama vast aan. Mijn broertje stond alleen nog in zijn onderbroekje te wachten tot mama hem een luier om zou doen voor de nacht. Daar kwam ze aan, mijn broertje ging op bed liggen en kreeg zijn luier om, pyjama er over.. ik bleef hier altijd even bij en plofte daarna bij hem op bed om een verhaaltje mee te luisteren, was er veel te oud voor, maar het bleef altijd gezellig en fijn. Na het verhaaltje moest ik mijn eigen bed in. Mama kwam me een kus geven en wenste me welterusten. Er was de hele dag niks gezegd over de natte handdoeken en pyjama… wat een opluchting. Nu mijn best doen om vannacht droog te blijven. Mijn wekker rinkelde weer.. ik ben niet wakker geweest vannacht, merkte ik op, sloeg de dekens van mij af, nee he, weer nat, hoe kan dat nou, snel naar de douche dan maar.  Ik was beneden, duwde met heel veel moeite weer een broodje naar binnen. Mijn mama was ook beneden en zij, wil je even je beddengoed in de wasmachine doen? Het is weer tijd voor iets schoons. Wat een redding dacht ik. Snel ging ik naar boven deed mijn beddengoed van mijn bed en stopte het in de wasmachine.. gelukkig was er geen grote vlek in de matras te zien. Snel fietste ik weer naar school. De dag vloog voorbij gelukkig, eenmaal thuis was mijn mama in het zonnetje aan het lezen en schenkt een kopje thee voor mij in. “Lieverd wil jij voor mij even naar de Kruidvat fietsen?”  Jawel, wat moet ik halen dan? “Luiers voor je broertje, ben ik vergeten vanochtend”. Ahh mam moet dat echt? “Anders heeft je broertje vannacht een nat bed.” Oke ik ga wel. Hier heb je mijn portemonnee. Stapte op mijn fiets en ging naar de Kruidvat. Liep naar het luierschap en keek mijn ogen uit, wat een keuze.. en wat een wat een maten. Welke moest ik nu ook alweer hebben? “Kan ik je helpen jongen” Ik keek verschrikt achterom. Uh, nou, uh, uh… ik moest luiers voor mijn broertje halen, maar weet niet meer welke.. “Hoe oud is je broertje? Dan kan ik je misschien helpen”. Hij is 7 mevrouw. “7 jaar, jeetje, en hij draagt ze snachts?” Ja, het zijn luiers met plaatjes en plakkers” “Dan is het vast gewoon onze eigen luier in de grootste maat” Ze pakte het pak en laat het plaatje op het pak zien”. Ja ik denk dat dit ze zijn”. “Anders nog iets?” nee dit is het. Ik reken af en ga snel naar mijn fiets. Pak onder de snelbinders en hup naar huis. Tijdens het fietsen bedacht ik het me ineens, waarom doe ik vannacht ook geen luier aan, dan is er niks aan de hand en weet niemand het. Ik werd al weer een stuk vrolijker. Thuis aangekomen haalde ik het pak onder de snelbinders vandaag en leg het in de keuken. “Is het gelukt lieverd?” Ja mam, denk het wel. Mam ik ga boven even spelen met mijn lego, en ging naar boven toe. Van spelen kwam niet veel, ik dacht alleen maar aan hoe ik dat vanavond zou aanpakken. We gingen eten, afwassen en daarna tv kijken. “Jongens het is bedtijd” Zoals altijd gingen we samen weer naar boven toe. Mijn mama trok het nieuwe pak luiers open en zette hem naast de kast. Mijn broertje werd weer geholpen in zijn luier.. en het verhaaltje werd gestart. Ik kon het niet volgen, was alleen maar bezig met hoe krijg ik straks een luier op mijn kamer. Het verhaal was afgelopen en ik ging naar mijn eigen kamer, kreeg nog een kus van mama en de deur werd dicht gedaan. Pakte een boekje uit de kast en ging zelf nog even lezen, dacht als ik nu half uurtje wacht slaapt vast mijn broertje en kan ik stiekem een luier pakken. Viel na 15 minuten al bijna in slaap, dus ging de gok wagen.. zachtjes de deur open en via de overloop naar mijn broertjes kamer.. deed heel zachtjes de deur open, hij sliep al gelukkig.. heel stilletjes probeer ik een luier uit het krakende pak te pakken… heel voorzichtig pakte ik er 2 uit. Stil weer de deur dicht en snel naar mijn eigen kamertje. Ik trok mijn pyjamabroek en onderbroek naar beneden en vouwde de luier open en legde hem op bed. Ging erop liggen en deed de luier dicht zoals ik dat mama altijd bij mijn broertje zag doen.. wat een lekker zacht gevoel… ik genoot er even van. Trok snel mijn onderbroek en pyjamabroek er over.. en viel lekker in slaap.

De wekker deed zijn werk weer en ik schrok wakker. Snel ging mijn hand naar mijn pyjamabroek en voelde dat mijn broek nog droog was, wat een opluchting, snel ging mijn hand nu naar de luier, jeetje die is nat, snel ging ik uit bed en trok mijn broek naar benden en bekeek mijn luier. Die had zijn werk goed gedaan. Snel maakte ik hem los en stopte hem in een doos onder mijn bed. Snel onder de douche en weer het schoolritme mee maken vandaag…

-----

Vervolg komt hopelijk snel...

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1998
  • Ik ben: DL
Re: De luiers van mijn broertje
Reactie #1 november 16, 2015, 11:42:34 11:42*
Goed verhaal!  Ben benieuwd naar een vervolg!
Voorheen was mijn forumnaam: hoi123

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
  • <3 Diapers <3
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 2002
  • Ik ben: TB
Reactie #2 november 16, 2015, 15:34:10 15:34*
Leuk begin word een leuk verhaal

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geboortejaar: 1994
  • Ik ben: AB
Reactie #3 november 16, 2015, 21:06:34 21:06*
ben benieuwd

Online (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • droom je dromen en geniet van het leven.
  • Geboortejaar: 1995
Reactie #4 november 17, 2015, 06:47:02 06:47*
Mooi verhaal. !1
Altijd bereid om een babbel te doen..

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • ben op zoek naar leuke contacten
  • Contact behoefte: tieners jonge
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #5 november 17, 2015, 08:38:18 08:38*
mooi verhaal  !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • A Simple Hello Could Lead To A Million Things.
  • Ik ben: Papa
Reactie #6 november 18, 2015, 00:52:31 00:52*
 dance wachten af wat er gebeurt  dance !1
Weep not for roads untraveled
Weep not for sights unseen
May your love never end and if you need a friend,
There's a seat here along side me.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1974
Reactie #7 november 18, 2015, 15:45:05 15:45*
Denk dat hij maar gauw zelf die Pull-ups moet gaan kopen want het gaat natuurlijk wel opvallen als broertje er wel heel snel dan normaal erdoor heen gaat.
Je bent jezelf,dan doe je al gek genoeg.....

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
Reactie #8 november 18, 2015, 17:52:18 17:52*
-- deel 2 --

De schooldag vloog voorbij, ik voelde me een stuk vrolijker dan anders.  Ik sprong op de fiets en ging richting huis. Op de oprit stond mijn buurmeisje Mindy me al op te wachten, "wil je met me spelen?" Natuurlijk kom er aan even mijn mama dag zeggen.  Ik doe de deur open en loop de woonkamer binnen, hoi mam, Mindy vroeg of ik buiten kwam spelen... dus ik ga weer. "Is goed schat". En rende snel naar buiten. "Hoi Mindy hier ben ik, wat wil je spelen?" "Wil je bij mij boven spelen" "Als je mama dat goed vindt prima" . We liepen naar haar huis en gingen naar boven. Haar kamer was roze met een in de ene hoek een soort woonkamertje met kinder meubels, waar ook veel poppen zaten. Ze pakte haar lego en we gingen samen lekker bouwen. Haar moeder kwam binnen en gaf ons een glas limo en een koekje. We kropen in haar poppenhoek en gingen op de stoeltjes zitten. Ineens viel mijn oog op een openstaand kastje, zag ik dat nu goed, lagen daar nu luiers?. "Mindy heb je daar nu luiers liggen?" Mindy keek om "Ja, zijn van mijn zusje maar ik gebruik ze voor mijn poppen, draag ze niet hoor!". Ik werd zelf een beetje rood en hoopte dat ze niks merkte. We dronken onze limo op en speelde verder met de lego. Ineens schrok ik van de tijd, het was al 17.00 uur. Ik zei Mindy dag en ging snel naar huis. Ik was gelukkig nog op tijd voor het eten  en schoof snel aan. Mijn moeder vertelde dat ze zo weg moest en dat Charlotte kwam oppassen. Mijn broertje was helemaal gelukkig, ze speelde altijd zo leuk met hem. We hadden net ons toetje op toen Charlotte binnen kwam. "Hoi boefen, gaan we er weer een gezellige avond van maken". Mamma gaf ons een kus en vluchte het huis uit. Charlotte ruimde alles op en zette ons voor de tv. Toen ze terug kwam riep ze "zullen we eens een leuk spelletje doen". Mijn broertje rende al naar de kast en trok Stef de stuntpiloot uit de kast. Na een ronde of 5 ging Charlotte wat drinken voor ons pakken, samen met haar op de bank dronken we onze glazen leeg. "lieve mannen, gaan jullie mee naar boven". Charlotte deed altijd een beetje alsof we nog kleine jongens waren, maar we waren het gewend en vonden het ook wel een beetje fijn. In de badkamer begon ze mij uit te kleden en voor ik het wist stond ik in mijn onderbroek. Ik kreeg een tandenborstel en had een mooi uitzicht op mijn broertje die nu helemaal uitgekleed werd. Ook hij kreeg een tandenborsel en deed zijn best. Toen ik klaar was deed ze mijn pyjama aan en stuurde me vast naar de slaapkamer van mijn broertje. Ik plofde op het bed en wachte gespannen af op hun komst. Daar kwam mijn broertje binnen, zijn onderbroekje was al uit en Charlotte legde hem op bed. Ze pakte een luier uit het pak en legde deze onder hem neer. Hij kreeg de luier om en kreeg nog een blaaskusje op zijn buik. Ik merkte dat ik jaloers was en dit ook wel wilde. Ze deed zijn pyjama aan en ging tussen ons in zitten. Ze opende het voorleesboek en las ons voor. Ik kroop iets dichter tegen haar aan. Ze rook altijd zo lekker. Het verhaaltje was uit en ik gaf mijn broertje een kusje en liep naar mijn eigen kamer. Mijn broertje kreeg een kusje van Chatlotte en ze deed de deur bij hem dicht. Ik lag in bed, Charlotte kwam op het randje zitten en gaf me nog even een knuffel en klein kusje op mijn wand. "Slaap lekker grote man van me". Ze liep de kamer uit en deed mijn deur dicht. Ik wachte nog heel even tot ik de deur beneden hoorde dichtgaan en krop weer uit bed. Pakte de bak onder mijn bed vandaan en pakte de nog schone luier die ik gister al gepakt had uit de bak. Schoof de bak weer weg en legde de luier in bed. Ik deed mijn pyjamabroek omlaag en ging op de luier liggen. Ineens ging mijn slaapkamer deur open.. met een enorm geschrokken gezicht keek ik in de ogen van Charlotte. "Wat doe jij nu?" Ik begon meteen stilletjes te huilen. Ze kwam naast me zitten. "Wat is er lieve man? Waarom doe je een luier aan?" Snikkend vertelde ik dat ik nu al 3 keer in bed had geplast en dat de luier van mijn broertje me wel droog hield, ik vertelde ook dat mama van niks wist. "Lieverd toch, maar waarom vertel je dit niet gewoon?".  Ik vertelde bang te zijn en mijn mama niet nog meer zorgen te laten hebben dan ze al heeft over mijn broertje. "Lieverd zal ik je even helpen, ze legde me neer en pakte de luier vast.  Ze legde mijn plassertje naar beneden en deed zorgvuldig de luier dicht. Raapte mijn pyjamabroek van de grond en deed deze er over. "Zo ben jij klaar voor de nacht". "Charlotte wil je niks zeggen tegen mama?" "Lieverd dit kan niet altijd geheim blijven.. maar ik zal niks zeggen vanavond dan hebben we het er volgende keer even over oke?" "Ja graag, vind ik heel lief". "Charlotte wil mij nog helpen?" "jawel wat is er". "Wil je voor mij nog een paar luiers pakken en de vieze van gister weg gooien?" "natuurlijk" Ze liep naar mijn broertjes kamer en kwam terug met 4 luiers. Ik pakte de bak en haalde de vieze luier er uit. Ze stopte de schone erin en pakte de vieze aan. Gaf me een knuffel en veluisterde "slaap lekker, het geeft niets ik pas wel op meer kindjes met een luier om" en gaf me een kusje. Ik viel in slaap. De volgende ochtend was mijn bedje weer droog maar de luier was weer gevuld.  Ik stopte hem weer in mijn bak en ging richting de badkamer. Beetje gespannen liep ik naar beneden, mama wenste me goedemorgen en begon er niet over.. Charlotte had blijkbaar haar belofte niet verbroken. Na het ochtend ritueel ging ik weer op weg naar school. Na het rinkelen van de schoolbel ging ik weer naar huis. "Schat morgen komt Charlotte weer oppassen, toen ik belde vroeg ze of ik dat nu vast wilde zeggen" Ik knikte en zei verder niks. "Ik ga boven spelen" en vluchte even weg.

---

--- vervolg komt als er weer behoefte is --- laat maar weten ;-)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Plasticbroekjesfan!
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1991
Reactie #9 november 18, 2015, 18:15:57 18:15*
Ja, doorgaan! Leuk verhaal, veelbelovend begin.
"Ben je klaar voor de nacht, jongen? Luier om, je plasticbroekje aan?"
"Ja, ma!"
"Goed zo, want je zal wel weer in bed plassen...."

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
Reactie #10 november 18, 2015, 18:33:34 18:33*
Jahoor ga maar door het verhaal leest goed toppie

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Toplid
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: Geen van allen
Reactie #11 november 18, 2015, 18:41:02 18:41*
kei leuk verhaal zit er helemaal in, alleen de leestekens zijn soms verkeerd en de spelfouten zitten er soms in, heb jij soms deslexie? ofzo?

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ben bedplasser
Reactie #12 november 18, 2015, 20:23:32 20:23*
Hoi Matt, ja heb ik... hopelijk vindt je het daardoor niet minder leuk..

Offline (Verborgen)

• ABDL 4 Life { This my way to live }
  • Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1983
Reactie #13 november 18, 2015, 20:39:41 20:39*
Zekers een leuk verhaal ga zo door ben benieuwd hoe het afloopt.

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Toplid
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: Geen van allen
Reactie #14 november 18, 2015, 20:47:31 20:47*
ok, zou je daar op kunnen letten maar verder een 10 voor het verhaal, morgen weer een vervolg?