Poll

wat vinden jullie van het verhaal?

super tof, blijf schrijven
gaaf
is te doen
meh
stop maar

Sarah en Tessa  (gelezen 30467 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1982
  • Ik ben: AB
Re: Sarah en Tessa
Reactie #60 augustus 16, 2016, 14:28:34 14:28*
Wanneer komt er weer een vervolg?

Offline (Verborgen)

• mijn bijnaam is alien. 👽
  • Jongeren
  • Forum Held
  • Geslacht: Vrouw
  • Be yourself, nothing's wrong.
  • Contact behoefte: geen contact aub
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #61 augustus 16, 2016, 14:45:38 14:45*
Wanneer komt er weer een vervolg?

ik vroeg me nou net precies hetzelfde af!  :o
Being on this website fills you with determination. :)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • een luier voelt altijd zoals het moet
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 1997
  • Ik ben: DL
Reactie #62 augustus 19, 2016, 16:05:05 16:05*
Als ik wakker wordt ruik ik gelijk de geur van vlees, de barbecue is dus al aan.
Terwijl ik nog op mijn buik lig voel ik even aan mijn luier, deze is wonderbaarlijk genoeg nog schoon.
Ik rek me, zo goed als mogelijk in de box, uit.
 ‘’Hey Tess, lekker geslapen’’? vraagt Sophia gelijk.
 ‘’ja, en ik ben zowaar nog schoon’’ zeg ik trots.
Als sneeuw voor de zon zie ik de uitdrukking op Sophia’s gezicht veranderen.
 ‘’wat is er’’? vraag ik.
 ‘’Sanne kwam net vertellen dat wij alleen vlees krijgen als onze luiers nog volledig schoon zijn, en zo niet dan krijgen we straf’’ zegt Sophia snikkend.
Ik kijk naar Sophia haar luier en zie dat deze nat is, maar even later ruik ik dat hij niet alleen nat is.
ik weet hoeveel Sophia van vlees houd, ze zou niet anders eten als ze de kans kreeg.
Zelf maakte me het vrij weinig uit, en dus besluit ik haar te helpen.
 ‘’hey Soof, ik heb een idee om jou toch vlees te laten eten’’ zeg ik.
Gelijk verschijnt er een glimlach op haar mond, en ze geeft me een knuffel.
 ‘’maar hoe wil je dat gaan doen dan’’? vraagt ze al knuffelend.
 ‘’als we nou eens van luier wisselen, die van mij is nog volledig schoon’’ zeg ik.
 ‘’maar, dan krijg je straf, en mag je geen vlees eten’’ zegt Sophia verontwaardigd.
 ‘’als ik jou was zou ik maar snel gaan liggen, voordat ik me bedenk’’ zeg ik plagend.
Sophia laat het haar geen twee keer zeggen, en gaat netjes voor me liggen.
Voordat ik begin kijk ik nog even om me heen, maar er is niemand in de buurt om ons te zien.
Eerst ga ik zelf nog even liggen en maak mijn luier vast los, om daarna de vier plakranden van Sophia’ luier open te maken.
Ik vouw de luier open en zie dat de nog lang niet vol zit, waarschijnlijk een plas.
Als ik hem verder open maak zie ik ook de poep zitten, ook dit is niet zoveel en kan makkelijk meer.
Omdat Sophia’ luier niet vies mag zijn veeg ik de laatste poep resten van haar kont, met de natte voorkant van haar luier. Als ze eenmaal schoon is pak ik mijn luier en doe deze vakkundig om bij Sophia.
Daarna leg ik de vieze luier van Sophia onder mijn eigen kont en laat me rustig op de luier zakken.
Het voelt heel raar om een al volgepoepte luier aan te doen, maar omdat ik dit voor Sophia doe zet ik even door.
En niet veel later heb ik de vieze luier aan, en Sophia de schone.
Eigenlijk is het niet zo erg dat ik geruild heb, want als ik weer overeind kom voel ik een enorme kramp in mijn buik.
Het duurde dus sowieso niet lang voordat we allebei een vieze luier zouden hebben, maar gelukkig kan Sophia nu normaal gaan eten.
 ‘’hoe is het met de kleine baby’s’’ hoor ik Daisy ineens roepen.
Sophia en ik kijken allebei naar Daisy, die een stukje verderop op ons af komt lopen.
En alsof het niet beter getimed had kunnen worden, voel ik net voordat Daisy bij ons is een tweede enorme kramp.
Daisy is ondertussen bij de box aangekomen, maar blijkbaar is alles uit mijn darmen ook aangekomen.
ik kom van mijn kont af en ga op mijn knieën zitten, onbewust met mijn kont naar Daisy.
 ‘’wat gaa…’’ en verder kwam Daisy niet.
Ik voelde nog een laatste kramp en nu voel ik hoe ik de luier van Sophia nog voller poep.
Eerste met een enorme lading diarree achtige poep, wat zich later vormt tot een dikke dampige massa.
Ook voel ik hoe tegelijker tijd de voorkant van mijn luier nat wordt, en merk dat ik dus ook aan het plassen ben.
 ‘’nou jou luier hoef ik dus niet meer te checken’’ zegt Daisy lachend.
Niet veel later maakt ze het slot van de box open en pakt Sophia bij haar luier.
 ‘’hmmm, zowaar nog schoon, had ik niet verwacht, maar regels zijn regels’’ zegt ze, terwijl ze Sophia de box uit helpt.           ‘’als straf mag je mooi in je vieze luier wachten tot Sanne je komt verschonen na het eten’’ zegt ze, nadat ze het slot weer op de box doet.
De Box staat helemaal achter op het speelveld ver van de barbecue, af en toe hoor ik wat gelach of een schreeuw.
Maar verder kan ik totaal niet meegenieten van alle gezelligheid.
Ik probeer weer te gaan slapen, en besluit het op mijn buik te doen, zodat de poep langzaam naar beneden zou komen zakken. Als ik eenmaal op mijn buik lig, voel ik hoe de half zachte poep, over mijn kont naar beneden glijd.
Even heb ik het gevoel dat ik slaap, maar ik krijg een trekking in mijn arm en voel me weer klaarwakker.
Om alles nog erger te maken voel ik alweer drang om te poepen en plassen, maar ik weet niet of de luier het allebei nog kan hebben.
Een pijnscheut in mijn buik laat me tegen beter weten in toch besluiten om het te laten gaan.
Deze keer voel ik eerst hoe de luier warm wordt van mijn plas, maar hoewel ik druk voel komt er geen poep.
Ik pers een keer wat harder, maar nog steeds komt er niets.
ik trek mijn knieën in en probeer een laatste keer druk te zetten, iets wat ik achteraf beter niet kon doen.
Omdat ik al anders zat kwam de poep langzaam naar buiten, maar door de enorme kracht die ik zette, spuiten de enorme diarree lading mijn luier in.
Na een tijdje stopt de diarree en ga ik weer liggen.
Mijn luier heeft nog nooit zo vol gevoeld.
Ik sluit mijn ogen, en val niet later met die gedachte in slaap.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • een luier voelt altijd zoals het moet
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 1997
  • Ik ben: DL
Reactie #63 augustus 19, 2016, 16:12:52 16:12*
sorry dat het zo lang duurde, heb een nieuwe baan en werk me op het moment kapot. verder is mijn inspiratie ook niet wat het in het begin was, en nieuwe inspiratie is altijd goed. dus als je een idee hebt, post het.

mvg
Drynitedude

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
Reactie #64 september 01, 2016, 15:35:10 15:35*
Super verhaal! Mijn complimenten. Misschien dat als Tessa terugkomt van kamp ze samen luiers gaan dragen

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
Reactie #65 oktober 09, 2016, 17:23:23 17:23*
Hoi drynitedude. Wanneer ga je weer een nieuw vervolg schrijven. Ik vind het erg jammer dat je niets meer schrijft. Ik wacht vol spanning af.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Vrouw
  • Contact behoefte: tieners meisje
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: TB
Reactie #66 oktober 11, 2016, 11:07:15 11:07*
Ja het is een leuk verhaal dus ik hoop dat je door gaat met dit verhaal
Maar ben bang dat niet gaat gebeuren

Misschien dat iemand anders dan de vader over de meisjes beslist
Neem ook eens een kijkje aan mijn verhaal.
Mijn verhaal Jada wil weer een klein meisje

en Moeder en haar kleine meisje Madelon
geheim van Nienke en haar moeder

en kim en emma

greeds

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
Reactie #67 maart 07, 2017, 15:34:08 15:34*
Hey drynitedude.

Het zou echt super zijn als je nog n vervolg zou maken!!
Maar ik weet niet of je dat nog gaat doen?
Ik kijk er in ieder geval naar uit. Mij lijkt het ook leuk als ze samen luiers zouden dragen met z'n drieën.