Poll

wat vinden jullie van het verhaal?

super tof, blijf schrijven
gaaf
is te doen
meh
stop maar

Sarah en Tessa  (gelezen 30985 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1994
  • Ik ben: AB & DL
Re: Sarah en Tessa
Reactie #30 oktober 07, 2015, 08:18:19 08:18*
Echt een Super goed verhaal!!

Offline (Verborgen)

• bambie het liefe kleine hertje :P
  • Volwassen
  • Superlid
  • bambie is een lief klein gek hertje
  • Ik ben: ASB
Reactie #31 oktober 08, 2015, 16:05:39 16:05*
Goed bezig  !1
gemeene grapjes over hertjes ( of andre dieren worden niet gawdeert )
nog beeter gezegt kan er behoorlijk boos en pisseg van worden

dus geen grapjes met ooooo lekker herten biefstuk

zulke berigten vind ik niet normaal en beledegunt

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Beginneling
  • Geboortejaar: 1999
  • Ik ben: TB
Reactie #32 oktober 18, 2015, 20:49:54 20:49*
Wanneer komt het vervolg

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
  • Ik ben: Geen van allen
Reactie #33 oktober 30, 2015, 16:51:27 16:51*
Komt er nog een vervolg?

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • een luier voelt altijd zoals het moet
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 1997
  • Ik ben: DL
Reactie #34 november 19, 2015, 12:39:39 12:39*
Pap komt even later de kamer ingelopen met twee schone nachtluiers en twee flesjes met melk.
Eerst loopt hij naar Sophia toe, en begint met haar T-shirt uit te doen.
Daarna voelt hij even aan de luier en geeft er een licht tikje op.
‘’zo, jij hebt flink je best gedaan Sophia, zullen we jou maar eens een schone luier geven’’.
Zegt hij terwijl hij de plak strips losmaakt en de luier openvouwt, zorgvuldig veegt hij haar schaamstreek schoon en verwijdert de vieze luier.
Hij opent een van de schone nachtluiers en legt deze onder haar neer, voordat hij hem dichtvouwt loopt hij naar de commode die aan de linkerkant van de kamer bij het raam staat.
Daar pakt hij nog iets en komt weer terug lopen, eenmaal terug zie ik dat hij vier inleggers heeft gepakt.
Hij doet twee van de inleggers bij Sophia in de luier en vouwt hem zorgvuldig maar strak dicht.
Hij geeft haar een tikje op haar vers geluierde kont en komt naar mijn wieg, ook bij mij voelt hij eerst even aan mijn luier, om daarna net zoals bij Sophia een tikje te geven.
Hij laat geen werk liggen en binnen de kortste keren heb ook ik een schone luier aan, met de twee inleggers en het feit dat het een nachtluier is, kan ik mijn benen niet meer bij elkaar brengen.
‘’nou babygirls, ik ben zo terug met jullie slaap outfit en dan krijgen jullie een flesje’’.
Zegt hij terwijl hij de kamer verlaat.
‘’hey, Sophia. Wat vindt je hiervan, ik vind het heerlijk om verzorgd te worden’’.
Zeg ik terwijl ik mijn hand over mijn luier laat glijden het voelt zo lekker om te doen, en niet veel later laat ik mijn hand aan de binnenkant van mijn luier glijden.
Sophia ziet dit en begint hetzelfde te doen, daar liggen we dan, met zijn tweeen over onze vagina te wrijven. Maar de pret is snel over als de deur open gaat en pap binnen komt lopen met een tas.

‘’Tessa, Sophia!!! Wat heeft dit in vredesnaam te betekenen. Dit kan niet ongestraft blijven’’.
Zegt hij laaiend, hij pakt de tas en loopt stevig door naar Sophia’s wieg.
Hij ze de tas op de grond en pakt er een ijzeren staaf met twee ringen uit, hij bevestigd deze bij Sophia haar enkels.
Nu kan ze alleen nog maar met haar benen uit elkaar liggen, en ook pakt hij twee handboeien, en zet beide handen vast aan de wieg.
Hij komt hetzelfde bij mij doen en zo kunnen we allebei geen kant meer op.
‘’ en denk maar niet dat dit jullie straf is dames, dit is jullie slaap outfit voor deze hele week.’’
Zegt hij met een grijns op zijn gezicht.
‘’ nee, ik zou jullie eerst alleen iets geven waardoor je makkelijker zou kunnen plassen, maar nu denk ik dat ik jullie morgen ochtend heel vies aan ga treffen.’’
Ondertussen is hij Sophia haar flesje aan het geven, Sophia ziet er zo lief uit als ze haar flesje drinkt, ze lijkt gelijk al een stuk jonger.
Terwijl pap de fles in haar mond houdt begint hij met zijn andere hand de plak strips een voor een los te maken, om de luier met inleggers weer uit te vouwen.
Hij pakt iets uit het borstzakje in zijn overhemd en beweegt zijn hand richting de luier, hij wrijft even heel voorzichtig over Sophia haar vagina en beweegt zijn hand daarna door richting haar kont.
Terwijl ze rustig aan het flesje drinkt zie ik dat pap een zetpil richting Sophia haar kont beweegt, en nog voordat ik kan waarschuwen zet hij het puntje op haar kringspier.
‘’dit gaat even niet zo fijn voelen, maar dat moet een straf ook niet’’, zegt hij terwijl hij de zetpil met een vinger ver haar kont induwt, Sophia kreunt en begint ze te verzetten, maar door de stang en handboeien heeft dit weinig zin.
Als pap er zeker van is dat hij op zijn plek zit haalt hij zijn vinger eruit en vouwt de luier weer dicht, en hij komt mijn kant op.
Ik onderga hetzelfde principe alleen verwachte ik de zetpil, maar als hij eenmaal zit valt het wel mee.
Nadat allebei onze flesjes leeg zijn loopt pap richting de deur en wenst ons een goede nacht.

‘’Tess, we gaan in slaap vallen en wakker worden met een super vieze luier, heb jij dit al eens eerder gedaan?’’
vraagt Sophia onschuldig.
‘’nee, en het lijkt me ook geen pretje om zo lang in je eigen viezigheid te moeten liggen’’
zeg ik hopend dat het nog even duurt voordat de zetpil werkt.
Na een tijdje te hebben gepraat merkten we dat we allebei moe begonnen te worden en toch maar in slaap zouden vallen, maar net nadat ik mijn ogen dicht doe hoor ik Sophia beginnen met kreunen, en ook ik begin krampen te krijgen.
Ik doe mijn hoofd omhoog, zover al dit kan door de handboeien, en kijk richting Sophia.
We liggen met onze voeten naar elkaar toe, dus ik kan precies tussen haar benen naar haar luier kijken.
‘’Sophia, ben je nog wakker?’’
‘’ja, maar ik moet echt heel nodig poepen.’’
Zegt ze gevolgd door een kreun van duidelijke pijn.
‘’dan heb ik een idee, ik moet ook net zoals toen straks, je kan als je je hoofd omhoog doet precies mijn luier zien, dus zullen we deze keer tegelijk poepen?’’
vraag ik terwijl ik weet dat ik het niet lang meer zal houden.
‘’is goed, op 3 dan.’’
Zegt ze snel en begint gelijk met aftellen. ‘’2’’ ‘’1’’ en ik laat alles los.
Ik voel hoe de poep eerst als een explosie naar buiten komt, bij Sophia zie ik nog niks.
Het blijft maar komen en aangezien ik niet kan draaien maakt het een enorme bult onderin mijn luier.
Maar het is nog niet over, er volgen nog 3 ladingen en zo voel ik hoe wederom de poep zich een weg richting mijn vagina baant.
Zonder dat ik iets van drang voelde spuit er een enorme hoeveelheid plas mijn luier in en zorgt ervoor dat ik weer in een warme blubberige massa lig.
Ik beweeg een beetje en merk dat mijn luier nog voller is dan de vorige.
Maar als ik naar Sophia kijk zie ik een grote glimlach op haar gezicht.
‘’ik wilde jou eerst zien gaan deze keer, nu kom ik’’ zegt ze.
En ik zie hoe haar luier aan de onderkant begint uit te zetten, geen explosie bij haar dus, en hij blijft maar groeien.
Na een tijdje zie ik de luier net zoals bij mij richting haar vagina uitzetten en niet veel later zie ik dat ze plast, omdat de poep ineens zo goed zichtbaar is.
‘’zo, dat is eruit, en nu maar hopen dat dit alles was’’
zegt ze terwijl ze haar hoofd weer neerlegt.
‘’ welterusten, Tessa’’ zegt ze nog.

Ook ik ben moe, maar op mijn rug is slaap vallen heb ik nooit gekund, maar ik merk dat ik genoeg ruimte heb om met de stang tussen mijn benen naar mijn buik te draaien, mijn handen liggen door de handboeien nu wel gekruist.
Eenmaal op mijn buik liggende voel ik hoe de poep langzaam naar de voorkant van mijn luier begint te schuiven, maar het voelt eigenlijk gewoon heerlijk.
ik doe mijn ogen dicht en val al redelijk snel in slaap.
Na wat voelde als een uurtje wordt ik nog een keer wakker door een verschrikkelijke kramp, net voordat ik hem wil laten gaan hoor ik Sophia kreunen.
En nog geen seconde later hoor ik een zacht gepruttel gevolgd door een scheet.
‘’die had was dus ook nog niet klaar met poepen’’
denk ik bij mezelf.
Er volgt nog een kramp en ook ik poep voor de derde keer op deze avond in mijn luier, alleen is het deze keer het meest van allemaal.
Ik voel hoe een stevige vaste drol zich mengt tussen de rest en daarna komt er een enorme lading warme half zachte poep, het voelt als een soort puree, die langzaam naar mijn vagina schuift.
Ik beweeg mijn heupen en merk dat ik zo mijn vagina kan stimuleren, niet veel later kom ik klaar in mijn ondertussen overvolle poep luier, en zo val ik heerlijk in slaap.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #35 november 19, 2015, 12:43:03 12:43*
sorry dat het zo lang geduurd heeft voordat er een vervolg kwam, had het druk met school en mijn laptop was kapot gegaan.
de deadline van eens per week durf ik niet meer neer te zetten, dus ik hoop zoiezo eens in de twee weken met een nieuw vervolg te komen. en inspiratie is gezocht, heb je een idee, een fantasie, of iets anders. stuur effe een vriendschapsverzoek en daarna een berichtje, zo verraadt je niks voor de rest van de lezers en komt je idee misschien toch terug in het verhaal.

mvg,
drynitedude

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1967
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #36 november 19, 2015, 16:38:03 16:38*
Het was het wachten waard! Wat een vervolg!  ,./
Een pandabeer is lief, schattig en knuffelig maar ook een beetje gevaarlijk.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #37 november 24, 2015, 18:03:15 18:03*
Het is intussen een uur geleden dat Beth mij geluierd had, nu zitten we samen op de bank een kinderfilm te kijken.
Ik krijg voor de tweede keer de neiging om te plassen, maar in mijn rol blijvend wil ik dit niet toegeven.
Voorzichtig knijp ik mijn benen bij elkaar, naarmate de drang groter en duidelijker wordt.
‘’Awh, moet mijn kleine baby een plasje doen’’? vraagt Beth met een opgezet kinderstemmetje.
Ik knik heftig en ga verder met het fijnknijpen van mijn luier, op dat moment schiet mij een plan te binnen.
‘’Als mijn kleine broekpoeper dan zo nodig moet plassen, dan mag ze dat ook mooi voor me gaan doen.’’
Zegt Beth voordat ik ook maar iets kan zeggen, maar dit is precies wat ik hoopte.
Ik sta op van de bank en loop richting de deur naar de gang, net daarvoor stop ik en draai richting Beth.
Ik sta nu recht voor haar neus, nu plassen en dan is ze tevreden, maar dat is niet mijn plan.
Ik draai me richting de deur en ren de gang op, zo snel als ik kan naar de wc toe. Beth hoor ik achter me schreeuwen dat ik terug moet komen, en ze komt met een enorme vaart achter me aan.
Ik ben op tijd in de wc en doe snel de deur achter me op slot, ik heb het slot nog vast als Beth hevig aan de deurklink rammelt.
Ik scheur de luier af en ga op de wc zitten, laat rustig al mijn plas lopen en sta weer op, maar nu komt er een punt waar ik niet over na had gedacht, nu moet ik weer naar buiten.
Ik kan niks beters bedenken om te doen, dus ik ga op mijn knieën zitten, en doe het slot van de deur.
Beth trek gelijk met een ruk de deur open en ziet mij op een kapot gescheurde luier zitten, en op de achtergrond spoelt de wc door.  ‘’Jongedame, wat denken wij in vredesnaam aan het doen te zijn?!!’’ schreeuwt Beth, ze pakt mijn hand vast en sleurt me bloot mee naar de trap.
‘’Opstaan!’’ zegt ze streng. Ik verroer me geen meter probeer mijn hand los te rukken, maar dat wordt niet geaccepteerd. Met een ruk tilt ze me een stukje omhoog en geeft me met haar andere hand een harde klap, vol op mijn blote kont.
Gelijk begint de plek te branden en voordat ik kan reageren, volgt er nog een klap, harder dan de eerste.
Tranen springen in mijn ogen en gelijk sta ik op, ze wijst naar boven en aangemoedigd door een derde klap loop ik met gebogen hoofd de trap op.
Ze pakt me bij mijn linker schouder en loopt zo samen met mij de trap op, eenmaal boven stuurt ze me naar mijn kamer.
Met een duw kom ik op mijn bed terecht en nog voordat ik kan reageren, komt Beth boven op me zitten en beweegt mijn hand richting de rand van mijn bed.
Dit zijn ijzeren spijlen en ik weet gelijk wat haar plan is.
Maar nog voordat ik er echt iets aan kan doen hoor de ik bekende klik van handboeien, en even later nog eens.
Zo zette ze ook mijn andere hand vast, ze legt een arm onder mijn knieën en tilt mijn benen op, en vouwt door tot ze bij mijn armen zitten.
Nu zet ze druk met haar hand en ik kan mijn benen niet meer vrij krijgen, hoe hard ik het ook probeer.
‘’hoe oud is mijn kleine meid ook alweer?’’ vraagt Beth duidelijk sarcastisch.
‘’Ik ben zeventien, en geen jaar jonger!’’ schreeuw ik terug.
Beth zet meer druk op mijn benen en de eerste klap op mijn kont volgt niet veel later.
Ze slaat harder dan toen net, en ik voel de brandende pijn gelijk weer opkomen, nog een klap.
Na 4 klappen schieten de tranen in mijn ogen, en bij de vijfde begin ik licht te huilen.
Ik kan niet stoppen met tellen en als we eenmaal bij de tien zijn beland schreeuw ik het jankend uit van de pijn.
Na nog zeven klappen is het over en laat ze mijn benen los.
Het slaan mag dan gestopt zijn, maar de brandende pijn die blijft.

Ik heb zo een minuut of vijf gelegen, met mijn ogen dicht de pijn verbijtend.
Beth had ondertussen een aantal spullen verzameld, en ik denk meer dan alleen een luier.
Ik voel hoe mijn benen weer opgetild worden, en doe mijn ogen open als ik merk dat ze weer opgevouwen worden.
Gelijk begin ik met tegenstribbelen, ik wil niet nog een meer pijn.
‘’rustig maar kleine baby van me, ik ga niet nog een keer slaan’’ zegt ze kalmerend.
Ik geloof haar en stop met tegenstribbelen, maar even later krijg ik daar spijt van.
Ik voel hoe ze een soort slangetje in mijn kont duwt en daar laat zitten.
Aangezien mijn benen over mijn hoofd liggen kan ik niks zien, maar even later voel ik hoe er iets door het slangetje komt. ‘’voelt raar of niet? Ik geef je een enema, zorgt ervoor dat je straks je luier volop gaat gebruiken’’ zegt Beth.
Als ik bijna het gevoel heb dat ik ontplof haalt ze het slangetje uit mijn kont, en legt deze neer op de luier die ze al had klaargelegd.
Snel en behendig maakt ze de luier dicht en scheurt over de lengte een deel kapot.
Een tweede luier wordt omgedaan en vastgemaakt, met twee stukken touw bind ze mijn benen gespreid aan het bed en staat op. ‘’welterusten kleine baby van me, morgen kom ik je wel verschonen.’’
Ze geeft me een kus op mijn voorhoofd en loopt de kamer uit.
Ik kijk op de klok en zie dat het verdomme pas 4 uur is.
Ik zou dus minimaal zeventien uur in mijn luier moeten doorbrengen, niets laten gaan dus.
Ik dacht alles wel te kunnen ophouden maar na een halfuur voel ik een enorme druk op mijn kont.
Pijnlijk en zelfs erger dan met van een zetpil, probeer het zo goed mogelijk op te houden, mijn rug spant zich aan en ik maak een boog van mijn lichaam.
Dit geeft een beetje druk, maar na een pijnlijke tien seconde zak ik in en voel hoe ik weerloos als een baby mijn ontlasting doe.
Vanwege de enema is het in het begin alleen water dat ik mijn luier voel raken, maar even later komen half harde, half verwaterde drollen naar buiten.
Na voor mijn gevoel een eeuwigheid en kilo’s waterige poep ben ik klaar.
Mijn luier voelt vies en waterig, en verder naar mijn vagina voelt het koud en plakkerig van de poep.
Ik kan niet anders bedenken dan maar rustig in slaap vallen en wachten op morgen.
Maar zelfs dat ging niet zonder problemen, om drie uur wordt ik wakker, mijn luier is ondertussen koud en klam.
Ik moet ontzettend nodig plassen en zonder twijfel laat ik de enorme stroom lopen, en zonder dat ik het doorheb komt er een vaste harde drol mijn kont uit, alsof ik incontinent was bijna.
Na nog drie van de grote drollen komt er nog een beetje waterige poep uit en dan stopt het.
Mijn luier is nu overvol en in plaats van waterig of klam.
Warm en gevuld met een grote brei van mijn eigen ontlasting.
Maar ik heb er geen problemen mee, iets in mij geniet volop en ik heb me nog nooit zo fijn gevoeld, en met dat gevoel val ik in een diepe slaap.

Offline (Verborgen)

• stuur eerst even een berichtje als je vrienden wil worden geen vragen over wat voor luiers draag je enzo svp
  • Jongeren
  • Forum Held
  • Geslacht: Vrouw
  • Geboortejaar: 2000
Reactie #38 januari 02, 2016, 12:20:17 12:20*
Komt er nog een vervolg? want het is een heel mooi verhaal.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
  • Ik ben: Geen van allen
Reactie #39 januari 03, 2016, 00:15:00 00:15*
Vervolg?

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #40 januari 06, 2016, 10:55:06 10:55*
Goedemorgen babygirls, zegt pap als hij de kamer binnen komt lopen, hebben jullie lekker geslapen.
Ik wordt langzaam wakker en wil me uitrekken, alleen om te merken dat ik nog steeds vastzit aan mijn wieg.
Pap staat ondertussen naast mijn bed en voelt met zijn hand even aan mijn luier.
‘’zo jullie hebben flink jullie best gedaan, maar vandaag gaan jullie pas echt iets ergs meemaken.
Zegt pap terwijl hij me losmaakt uit de wieg en meeneemt naar de commode, maar voordat hij me op de commode legt gaat hij op een stoel zitten terwijl ik nog voor hem sta.
‘’nou kom op Tessa, waar wacht je op kom maar op schoot zitten.’’ Gedwongen door de situatie ga ik met mijn ondertussen natte, koude en klamme poepluier bij pap op schoot zitten.
Gelijk begint hij met zijn knieën te stuiteren en voor ik het weet voel ik hoe de koude en klamme poep opnieuw wordt verspreidt in mijn luier.
Niet veel later verschoont hij zorgvuldig mijn luier en legt me volledig bloot terug in mijn wieg.
Hij loopt door naar Sophia en zij ondergaat hetzelfde.
Als ook Sophia weer in haar wieg ligt legt pap ons uit wat er vandaag gaat gebeuren.
‘’jullie krijgen straks van mij een spuitje in je plassertje en in je poepertje, deze zullen ervoor zorgen dat jullie tot het eind van de kamp week incontinent zullen zijn.
Dit houdt in dat jullie niet meer in staat zijn je poep en plas op te houden en je luier dus als een echte baby zal vullen.
Daarnaast krijgen jullie, wegens het bevredigende evenement van gister, babykleding aan en zullen jullie alleen maar babyvoedsel krijgen.
Ook zullen jullie klasgenoten weten dat jullie baby’s zijn en mogen ze jullie ook zo behandelen.
Voor jullie zijn er ook een aantal regels dame’s.
1:jullie mogen alleen maar praten en kruipen alsof je een baby bent.
2:het verschonen van je luier zal gebeuren als wij merken dat ze vies zijn, nooit zul je vragen om een schone luier.
3:je zult 24 uur per dag luiers dragen en de wc is off limits.
4: alleen de begeleiders mogen jullie luiers verschonen.
5: jullie bedtijd ligt rond baby bedtijd, dus rond 5 uur slapen jullie allebei in jullie wieg.
Hierna loopt pap naar de commode en doet de la open, hij pakt er een klein zwart tas je uit en loopt weer terug naar de wieg.
Sophia, zullen we bij jou beginnen kleine meid.
 Zegt pap terwijl hij het tasje openmaakt en er twee spuiten uit haalt.
‘’Sophia, ik wil dat je helemaal stil blijft liggen anders zul de hele week geen verschoning meer krijgen en dus dagen in dezelfde luier lopen.’’
Het lijkt Sophia blijkbaar niet zo fijn want ze stribbelt niet tegen, en zo zet pap de spuit in haar vagina en eentje in haar anus.
Daarna pakt hij gelijk een dikke nachtluier uit de tas en doet deze bij Sophia om.
‘’zo schat nu ben je een echte baby, je zult poepen en plassen zonder dat je het door hebt.’’
Daarna komt pap mijn kant op lopen en onderga ik hetzelfde, ik voel hoe de naald in mijn vagina gezet wordt en ook hoe de naald in mijn anus gezet wordt, hierna voel ik niks meer van de naalden en doet pap ook bij mij een dikke nachtluier om. Daarna loopt pap de kamer even uit om 5 minuten later terug te komen met twee bananen en een flesje water.
‘’dit is het laatste grote mensen eten dat mijn baby’s krijgen, dus geniet er maar van.’’
Sophia en ik drinken allebei snel het water op en daarna genieten we van de banaan, maar terwijl ik aan het eten ben voel ik pap zijn hand langs mijn billen gaan en voel ik iets in mijn anus, zal wel weer een zetpil zijn denk ik.
Sophia krijgt er ook een en daarna tilt pap ons uit onze wieg.
‘’nou kleine meisjes dat jullie zijn, kruip maar naar buiten toe, daar zijn alle andere kinderen aan het spelen.’’
Terwijl wij langzaam naar buiten kruipen doet pap ons snel een babyachtig shirt aan.
Eenmaal buiten komen alle klasgenoten gelijk op ons afrennen en voelen gelijk aan onze luiers.
Alle jongens beginnen te lachen, maar twee van de meisjes komen naar ons toe, zullen wij jullie moeder spelen deze week? Alsof het zo bedoeld was, laat ik op het moment dat ze vraagt of ze mijn moeder mag spelen een harde scheet.
En zonder iets door te hebben begin ik mijn luier volledig onder te poepen en plassen, dit heb ik pas door nadat het gebeurt is.
’’ Meester Hans!! Tessa heeft haar luier vies gemaakt.’’
Schreeuwt ze zo hard als ze kan.
Alle jongen komen nu mijn kant op en een voor een leggen ze hun hand op mijn luier, sommige slaan er hard tegen andere wrijven alleen.
Als meester Hans er is stuurt hij mij samen met Sanne(het meisje dat mijn moeder wilde spelen) naar binnen.
Ik geef je nu toestemming Tessa te verschonen, kom wel gelijk terug als je klaar bent.
Samen met Sanne ga ik weer naar binnen en eenmaal binnen sta ik op en wil verder lopen.
Maar ik wordt abrupt tegen mijn kont geslagen en voorover geduwt.
’’Baby’s kunnen nog niet lopen en jij poept en plast nog in je luier als een baby, dus jij mag niet lopen.''
Zo gaan we naar de tweede en wordt ik op de commode gelegd.
‘’voordat ik je verschoon wil ik dat je een keer super hard perst, dan weet ik zeker dat mijn kleine Baby klaar is met poepen en plassen.''
Ik druk zo hard als ik kan en merk doordat ik de poep wateriger voel worden dat ik plas, en ik kan aan het enorme uitzetten van mijn luier zien dat ik ook nog lang niet klaar was met poepen.
Sanne legt haar hand op mijn luier en begint ook rustig te wrijven, daarna een paar speelse tikken om weer terug te gaan naar wrijven.
Dit doet ze tot ik schuddend klaar kom in mijn opnieuw overvolle luier.
‘’ik weet wel wat mijn kleine baby lekker vind, en dat zal ik blijven doen als ik je mama mag spelen’’
terwijl ze mijn luier verschoond weet ik zeker dat Sanne mijn mama mag spelen, en zodra ik een nieuwe luier onder mijn kont heb zeg ik dat ook.
Ze krijgt een glimlach op haar gezicht; ‘’wij gaan nog veel plezier hebben op kamp, kleine poepbaby dat je bent’’ en met die zin maakt de de laatste plakrand vast.

Offline (Verborgen)

• stuur eerst even een berichtje als je vrienden wil worden geen vragen over wat voor luiers draag je enzo svp
  • Jongeren
  • Forum Held
  • Geslacht: Vrouw
  • Geboortejaar: 2000
Reactie #41 januari 06, 2016, 17:42:11 17:42*
Nice hoofdstuk

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #42 januari 10, 2016, 16:43:01 16:43*
Ga aub door met schrijven!!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #43 januari 12, 2016, 13:34:53 13:34*
1,2,3,4. Komt er nog wat van??
5,6,7,8. We wachten al zo lang.

Wil een vervolg!!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #44 januari 14, 2016, 10:42:23 10:42*
Ik wordt de volgende ochtend wakker, en kijk rustig om me heen.
Het duurt niet lang of ik realiseer me mijn situatie, een overvolle luier, en er eentje omheen die nog genoeg kan hebben zo te zien.
Ik kijk een beetje rond in de kamer en kom er al snel achter dat ik weer naar de wc moet, en alsof het al normaal is geworden, laat ik mijn plas lopen en geniet van de heerlijke warmte.
“goedemorgen babygirl, hebben we lekker geslapen, stinken doe je in ieder geval wel” zegt Beth als ze de kamer in komt lopen.
Ze legt haar hand op mijn luier en wrijft alle poep en plas nog een lekker rond in mijn luier, daarna laat ze me naar de commode kruipen.
Door de beweging van het kruipen voel ik pas hoe vol mijn luier zit, alle zacht geworden poep komt langzaam naar voren glijden.
Eenmaal op de commode krijg ik een snelle en behendige verschoning en het duurt niet lang of ik lig met mijn blote, en schone, kont klaar op een nieuwe luier.
Voordat Beth de luier dichtdoet zie ik haar een tas pakken.
Ze haalt er een pakje zetpillen uit, een opblaasbare but plug en een stuk of vier bananen.
“Sarah, je gaat vandaag pas echt wat beleven.”
Zegt ze, met een grote grijns op haar gezicht.
Ze opent het pakje zetpillen en haalt alle 8 stuks uit de verpakking, daarna pelt ze de bananen en breekt ze in twee.
Op het puntje, van de ondertussen 8 stukjes banaan, doet ze een zetpil en legt ze naast zich neer.
“nou babygirl, doe je kont maar eens open” zegt ze, terwijl ze de eerste halve banaan met zetpil naar binnen drukt.
Bij de 4e begin ik te kreunen van ongemak, en als ze de laatste erin duwt schreeuw ik van de pijn, het is net alsof je weken niet kan poepen en dan ineens alle druk voelt.
Ze eindigt met de but plug en zo vouwt ze de luier dicht, en ook hierin komt een snee en een tweede luier erover.
“Kom babygirl. Voordat we kunnen ontbijten, zullen we eerst even naar de supermarkt moeten, en dat ga ik niet alleen doen natuurlijk."
Ik moet op de commode blijven liggen en al snel wordt ik in een roze t-shirt gehesen en krijg ik een roze rokje eronder aan.
“zo, dit zegt wel genoeg baby, vooral met die luier zo in het zicht” en als ik later sta, zie ik dat de luier inderdaad niet te verbergen valt. Dit wordt nog een lange ochtend.

Eenmaal in de supermarkt staat Beth te kijken wat we nodig hebben, en pakt allerlei artikelen van de schappen.
Ik kan alleen maar denken aan mijn luier, ik voel de bananen al smelten en begin krampen te krijgen, het zou dus niet lang meer duren of ik zou dubbelslaan van de pijn.
Normaal had ik allang een vieze luier gehad, maar de but plug voorkomt dat, en ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn. Als Beth besloten heeft dat ze alles heeft wat ze nodig denkt te hebben lopen we rustig richting de kassa.
Daar aangekomen krijg ik gelijk een rood hoofd, er is maar een kassa en daar zit Jake.
De jongen waar ik al jaren een oogje op heb, en hier kom ik aan, in mijn roze kleding met duidelijk zichtbare luier.
Ik smeek Beth nog om mij niet mee te nemen, en snel door te laten lopen, maar Beth geeft met een tik op mijn luier en loopt stug door.
Eenmaal bij de kassa lijkt het erop dat Jake niks doorheeft en gaat alles zijn gangetje, tot ik ineens de but plug leeg voel lopen.
Hij houdt hierdoor niks meer tegen en zonder waarschuwing krijg ik een enorme kramp, ik zak een beetje in en mijn knieën buigen, tot ik in de welbekende poepstand sta.
En nog geen twee seconde later explodeert mijn kont.
De bananen zijn net niet zacht geworden en komen er als waterige blokjes uit, de rest is allemaal warme plakkerige poep. En het blijft maar komen, het verspreidt zich naar de voorkant en stopt.
Zonder waarschuwing is het ineens gestopt, maar dan laat ik spontaan, zonder iets te kunnen doen mijn plas gaan, de stroom is duidelijk te horen en alle plakkerige poep komt langzaam los.
En als ik eindelijk denk klaar te zijn krijg ik nog een kramp laag over met heen en komen er drie nog harde bananen uit, doordat ze zo groot en hard zijn duurt het even voordat ze eruit zijn en blijven ze als hout drijven op de rest van de warme plakkerige smurrie.
Beth heeft ondertussen gewoon af staan rekenen en loopt samen met mij de winkel uit.
Ik hoop maar dat Jake niks heeft gezien.
“zomaar midden in de winkel je broek vol staan schijten, dat is niet de bedoeling” zegt Beth streng.
Eenmaal bij de auto doet Beth de achterdeur open en gaat zitten, ze zegt mij over haar knie te komen liggen. als ik uiteindelijk in positie lig, begint ze te voelen en vind al snel de hele bananen.
En omdat die alles zo mooi verspreiden begint ze daar met de billenkoek, na 10 slagen lig ik alweer te janken en ze eindigt met het welbekende wrijven, zo zet ze me in het kinderzitje.
Met een extreem vieze en volle luier, wat ik niet erg vindt.
Want ik heb het sinds Beth mama speelt allang geaccepteerd.
Luiers zijn mijn ding, hoe viezer hoe beter.