Poll

Wat is je favorite deel

deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10

[dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit  (gelezen 21329 keer)

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: tieners meisje
  • Geboortejaar: 2001
  • Ik ben: DL
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit
Reactie #45 oktober 25, 2015, 08:29:14 08:29*
Hoi allemaal,

Omdat school weer was begonnen heb ik weinig tijd en zin gehad om te schrijven. Nu heb ik n weekje vakantie en ga proberen in deze vakantie het verhaal uit te schrijven. Nu komt er weer een klein deel.

fictie verhaal:
Het beste baantje ooit deel X

"Dames en heren wilt u uw riemen vast maken we gaan ons klaar maken om te landen" riep een mevrouw door de microfoon. Cladia, Martijn en Estelle zaten naast elkaar en deden hun gordels om. In de middelste rij waar 4 plekken waren zaten hun ouders en die deden het zelfde. De reis was goed voorlopen.

Nadat Estelle terug kwam van de toiletten durfde ook zij te vertellen dat ze in bedplaste af en toe en omdat ze klein was voor haar leeftijd droeg ze nog kinderluiers. Nadat hadden ze nog even gekletst over hun vakantieplannen en over luiers. Na 10 minuten konden ze het vliegtuig in en na 2,5 uur vliegen waren ze op het moment om te landen.

Claudia kroop iets meer richting Martijn omdat ze het toch nog wel spannend vond en dat was aan haar gezicht ook wel te zien. Martijn die had Fleur wel eens gezien samen met Claudia en Fleur die was erg bleek, nog bleker dan Martijn en die was al zo bleek, zo leek Claudia nu ook wel.

Het vliegtuig ging langzaam wat naar voren leunen en hoe meer het vliegtuig ging dalen hoe meer Claudia in Martijns armen kneep. En net voor het vliegtuig om de grond kwam, kwam ook alles van die ochtend uit Claudia's maag. Gelukkig wel in het zakje.

"Dames en heren wij zijn veilig geland in Itali we hopen dat iedereen en confortable vlucht heeft gehad" zei de zelfde vrouw toen ze helemal stil stonden. Martijn moest er zachtjes om lachen en hielp Claudia voorzichtig uit haar stoel. Claudia was nog een beetje draaierig en kon niet helemaal goed lopem. Ze deden het zakje in een prullenbak en liep voorzichtig het vleigtuig uit. Estelle liep ook mee aan de rechter zijde daar achter liepen hun ouders. "Gaat het weer een beetje Claudia?" vroeg Martijn die op zijn kniem voor haar zat. "Ja het gaat weer" zei Claudia opgelucht en ze begon weer kleur te krijgen.

Nadat ze uit het vliegveld waren gelopen namen ze voor even afscheid omdat ze niet met z'n allen in n auto pasten. Dus zaten Monique, Rob, CLaudia en Martijn weer samen in de auto. "Was je een beetje misselijk geworden Claudia?" vroeg monique bezorgd. "Ja een beetje veel" zei Claudia. "Dan zullen we maar gaan of niet?" zei Rob entausiast en Claudia en Martijn zeiden ook entausiast "Ja!". "Zo daar zijn we dan" zei monique en stapte uit de auto. Claudia, Rob en Martijn deden het zelfde. Estelle en haar ouders zaten een huisje naast hun en waren ook al aangekomen.

Het spijt me zeer maar verder weet ik niks meer wat ze deze vakantie konden doen, behalve dan alles wat andere kinderen doen alleen dragen Martijn en Claudia luiers en Estelle ook s'nachts.

Verder hebben ze 2 weken een top vakantie gehad

EINDE.....

Iedereen heel erg bedankt voor het lezen en tips geven van mijn verhaal. Dit is het 10e deel en daarom heb ik de poll aangepast en kan je stemmen op je favoritie deel. Dit deel zal ik dan deels meenmen in mijn volgende verhaal.

Groetjes,
Martinus (Martijn)

altijd fijn om een klein kind te zijn