Poll

Wat is je favorite deel

deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5
deel 6
deel 7
deel 8
deel 9
deel 10

[dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit  (gelezen 22900 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • ik in m'n tena maxi o yeah
    • beste luiers ooit zelf ontworpen samen met een vriend van hier
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: DL
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit
Reactie #15 april 21, 2015, 17:49:19 17:49*
een tussen stukje hoort er wel bij maar hopelijk moet ie op dat meisje van 1.40 lang met dat lekkere kontje passen :D

zin aan het nieuwe deel

gr LL
lekker lui op de bank met luier en een kinder film aan is de beste manier om je luier te benutten:P verder met luier onder de douche is ook GEWELDIG:P:P

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
  • Contact behoefte: tieners meisje
  • Geboortejaar: 2001
Reactie #16 april 21, 2015, 18:28:34 18:28*
een tussen stukje hoort er wel bij maar hopelijk moet ie op dat meisje van 1.40 lang met dat lekkere kontje passen :D

zin aan het nieuwe deel

gr LL

kijk zoiets had ik al verwacht en nou weet je zeker ook waar dat dikke kontje vandaan komt ofnie hahaha
altijd fijn om een klein kind te zijn

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
[dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit deel V
Reactie #17 mei 01, 2015, 15:33:58 15:33*
Daar ben ik weer met een fris en fruitig deel van mijn toch wel goedlopende verhaal. Vorige keer waren we gebleven bij het deel dat Martijn naar zijn oppas baantje ging. Laten we snel beginnen.

Fictie verhaal:
Het beste baantje ooit deel V

Martijn trok zijn jas aan, zei tegen zijn ouders gedag en vertrok. Het was maar 2 minuten lopen vanaf zijn huis. Hij belde aan. Martijn zag ook een bordje met Daarop Claudia van Eik, Rob van Eik en Monique van Eik. Er werd open gedaan door een slanke donkerblonde vrouw. Vast Monique dacht Martijn. "Hallo ik kom hier als het goed is oppassen" zei Martijn. "kom binnen" zei de vrouw. "Ik ben Monique en dit is Rob" zei Monique en wees naar haar man die vanaf de woonkamer ook kwam aanlopen. "Ik ben Martijn" zei Martijn en gaf Monique en Rob een hand. "Claudia zit nog boven huiswerk te maken" zei Rob. "oh, oké ik heb alle tijd" zei Martijn, deed zijn jas uit en liep naar de woonkamer. "Zal ik even zeggen waar alles staat voor je dadelijk 15 minuten bezig bent met het zoeken van een glas" zei Rob en wuifde dat hij mee moest komen. Rob liet alle hoeken van het huis zien. "Nou wij moeten gaan dus veel plezier met Claudia en tot vanavond" zei Monique. "Ik red me wel" zei Martijn met een grijns. Toen de deur achter Monique en Rob dichtviel was het stil in het huis, heel steel zelfs. "Ik heb nog niet eens Claudia gezien. Martijn kon echt niet weten wat hij van haar moest verwachten. Zou ze wat ouder zijn of juist heel klein net zoals Lisa? dat antwoord zou Martijn snel krijgen want hij hoorde iemand van de trap af lopen. De tussendeur ging open. Martijn wist even niet wat hij zag. Even moest hij nadenken of dit wel echt was. Wat Martijn zag was wat hij eerder die dag zag. Een klein, blond meisje. "Zou zei?" dacht Martijn en keek haar goed aan waarop zij zei "Is er iets?". "Zit jij op Havo?" zei Martijn zonder enige schaamte. "uhm ja....." zei Claudia. "Was jij die jongen die mij gister zo aandachtig aan keek?" vroeg Claudia er nog achteraan". "uhm ja" zei Martijn en werd rood. Martijn wist even niet wat hij moest doen. Hij moest oppassen bij iemand die ook nog bij hem op school zit. "kom je even mee naar boven?" vroeg Claudia toen ze na ongeveer 4 minuten de stilte verbrak. Eenmaal boven gingen ze naar Claudia's kamer. Daar moest Martijn even op een zitzak gaan zitten, die trouwens mooi groen en heerlijk zat. "i-ik moet j-je iets zeggen...." zei Claudia die beetje stond te hupsen van haar ene been op de andere en moeilijk uit haar woorden kwam. Martijn had vanuit zijn heerlijke zitzak mooi zicht op Claudia. Ze was heel blond en dat stond goed bij haar toch nog wel bleke huid verder had ze blauwe ogen, niet te dun niet te dik en ze had een lichtblauw t-shirtje met een kort broekje. "Wat een mooie meid" dacht Martijn en vond hem zelf niet de knapste met een bril en jeugdpuistjes over zijn hele gezicht. "I-ik" kon Claudia nog uitbrengen en barst zowat in huilen uit. Martijn sprong op en omhelsde haar alsof het niets was. Hij schaamde zich wel een beetje maar vond dat hij het wel dat hij toch iets goed deed voor haar. Martijn streelde een beetje op haar rug en haren. Claudia kalmeerde en kon eindelijk toch haar zin afmaken. "Ik draag luiers" zei Claudia en begon weer te snikken. Martijn schrok eigenlijk wel van wat ze zei maar had respect voor. "zul je het niet doorvertellen op school?" vroeg Claudia bezorgt. "Natuurlijk niet" Zei Martijn die nog steeds Claudia in zijn armen had. "Zou ik mogen vragen waarom je luiers draagt?" Zei Martijn die Claudia losliet en weer in de zitzak ging zitten. "Ik weet het niet, ik kan me geen moment herinneren dat ik geen luier droeg" zei Claudia en hief haar schouders op. "maar betekent dat dat ik jouw...?" zei Martijn met vragende blik. Claudia knikte ja want ze wist dat zij zichzelf niet kon verschonen. "vind je dat erg?" zei Claudia. "Mag ik jouw iets vertellen Claudia?" zei Martijn en ze knikte ja. "toen ik 2 dagen terug mijn eerste opdracht kreeg als oppas was daar een meisje, ze was 3 jaar en dus nog niet zindelijk. Toen ik bij hun de luiers zag en haar moest verschonen had ik een bepaald gevoel, een fijn gevoel en keek daarom ook niet zo op van dat jij luiers draagt, ik vind het zelfs eigenlijk wel schattig" en door die zinnen keek Claudia nu wel verward. "Dus jij vind luiers leuk?" vroeg Claudia. Martijn knikte ja. toen brak er een stilte. Na een paar minuten hoorde Martijn dat iemand aan het plassen was, hij keek op en keek Claudia aan die rood aanliep. "Geeft niks Claudia ik verschoon je wel" zie Martijn die al opstond. Een beetje ongemakkelijk ging Claudia op bed liggen met een zeiltje onder haar. Martijn zag aan Claudia dat ze dit toch wel spannend vond, toch maar iemand die je bijna niet kent zomaar je luier verschoond. "weet je Martijn, op een of andere manier voel ik me veilig bij jouw" zei Claudia terwijl Martijn bezig was met de luiers. Martijn  begon te blozen. Claudia kon zeker wel zien dat Martijn ook wel leuk vond. "Zo we zijn weer klaar" terwijl Martijn Claudia een hand gaf en van het bed afhielp. "Bedankt" Zei Claudia. Martijn vroeg wat Claudia wilde doen. "Zullen we even naar buiten gaan, even lekker hangen hier bij de speeltuin" zei Claudia en wees uit het raam richter de speeltuin die 20 meter verder lag. "Ja is goed" zei Martijn en ging samen met Claudia naar beneden. Martijn had mooi uitzicht op haar geluierde kontje, wat je er van zag want het was bijna niet herkenbaar. Martijn en Claudia bleven nog wel even in speeltuintje en hadden het over van alles en nog wat, dus ook over de luiers. "Waarom vind jij luiers eigenlijk zo leuk?" vroeg Claudia opeens. Martijn schrok van die vraag maar wist dat ze wilde weten. "Ik vind ze fijn zitten en ik voel me weer zo klein" zei Martijn beetje onwennig. "Mij maakt het niet uit want ik draag zelf ook luiers en heb er geen moeite mee" zei Claudia nuchter. "Bedankt" zei Martijn opgelucht. "Zullen we naar huis gaan Martijn?" zei Claudia en stond al op van de schommel. Martijn keek raar op "Nu al? We zijn er pas net" dacht Martijn en maar toen hij keek naar Claudia zag hij dat de luier te zien was en Martijn wist wel wat er aan de hand was. "Oké is goed" zei Martijn en gingen naar Claudia's huis. "Zullen we maar gelijk naar boven gaan" zei Martijn en Claudia knikte en ging snel naar boven. "Vind je het niet raar dat een 1 jaar ouder iemand je luier verschoont?" vroeg Martijn toen hij bezig was. "Nee hoor, heb al heel veel oppassers gehad maar jij bent toch denk ik wel de leukste." zei Claudia en Martijn begon toch wel te blozen. Om 9 uur kwamen de ouders van Claudia terug. "Is alles goed gegaan met Claudia?" vroeg Monique toen ze binnen kwamen. "Ja hoor" antwoordde Martijn. "En met haar luiers?" vroeg Rob. "Ja ik heb dat wel geleerd bij mijn eerste opdracht dus dat ging wel makkelijk". "Nou we zijn heel blij dat je kon komen want ik denk dat Claudia het ook wel leuk vond" Zei Monique en Martijn knikte dat hij het daar eens mee is. "Dan ga ik naar huis" Zei Martijn kort daarna en gaf Monique en Rob een hand en Claudia een knuffel waarbij Martijn een klopje gaf op haar luier kontje. "Tot de volgende keer!" zei Martijn en ging naar huis.

Hopelijk hebben jullie genoten van dit deel met veel luiers
Ik heb wel een vraag: moet ik zoals ik nu schrijf verder gaan of uit de ogen van Martijn schrijven dus inpl. Martijn naar Ik

Groetjes Martinus (Martijn)

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Forum Held
  • Heb de diagnose autisme,wil iets in toerisme doen
  • Geboortejaar: 1999
Reactie #18 mei 01, 2015, 15:45:10 15:45*
vanuit de ogen van martijn
love rock music fantasy books and diapers

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • be yourself no matter what they say!
  • Geboortejaar: 1990
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #19 mei 02, 2015, 02:00:22 02:00*
Houd deze stijl vast het komt het verhaal alleen maar ten goede
Be yourself no matter what they say.

bij contact graag even een pm.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1967
Reactie #20 mei 02, 2015, 12:19:11 12:19*
Zo doorgaan! Het is leuk!!! dance
Een pandabeer is lief, schattig en knuffelig maar ook een beetje gevaarlijk.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #21 mei 02, 2015, 15:41:16 15:41*
ga zo door kerel is een leuk verhaal
lekker lui op de bank met luier en een kinder film aan is de beste manier om je luier te benutten:P verder met luier onder de douche is ook GEWELDIG:P:P

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
[dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit deel VI
Reactie #22 juni 11, 2015, 23:15:25 23:15*
Dat is lang geleden he? Sorry hiervoor maar zoals de meeste weten die wel vaker met mij chatten heb ik niet de beste punten op school, dus die moest ik ophalen. Nu gaat alles weer als normaal en komt er dus weer leuk deel bij!
Veel lees plezier

Fictie verhaal:
Het beste baantje ooit deel VI

De volgende dag op school ging zoals het meestal gaat: saai, maar met je vrienden word alles wel wat leuker. Toch was het anders. Telkens als Martijn Claudia zag kreeg hij het fijne gevoel weer van binnen want hij wist immers wat er onder dat korte broekje zat. "Zouden haar klasgenoten het weten?" vroeg Martijn zich af. Daarbij stond hij even stil en staarde naar voren. "Zit niet zo te slapen man!" zei Matthijs en gaf hem een por. Martijn schrok even en liep meteen weer verder met zijn klas naar de les wiskunde. Deze les was minder saai als de anderen. Mevrouw Beerends was wel een goede leraar. Als we 20 min stil hadden gewerkt mochten we de laatste 5 min van de les iets voor ons zelf doen. Nou had je natuurlijk altijd weer van die leerlingen die verder gingen werken aan een ander vak, maar Martijn ging altijd op telefoon. Het zag dat hij een bericht had gehad van Claudia. Martijn had namelijk toen hij haar op haar luierkontje tikte pijlsnel een brief in haar kontzak gedaan met zijn nummer. "Zou je het leuk vinden om vanmiddag na school bij jouw of bij mij thuis iets leuks te doen?". Toen Martijn dat bericht las was zijn dag weer volmaakt.. Het ging hem immers niet meer alleen om de luiers maar ook om haar zelf. Martijn had namelijk nog nooit een vriendin gehad, maar wilde dit wel. Dit was zijn kans enc hij pakte die met beide handen. Snel schreef hij terug dat hij wel kon bij hem thuis. "Jullie mogen opruimen en tot morgen" hoorde Martijn mevrouw Beerends zeggen. Hij wist niet hoe snel hij zijn tas in kon pakken en wegrennen. Martijn stond buiten en zag Claudia al aankomen. Ze pakten hun fiets en gingen naar Marthijn's huis. Ze gingen naar binnen via de achterdeur want dat was dichterbij en de fietsen stonden achter in de schuur. Martin stelde Claudia aan zijn ouders voor, maar zei niks over haar luiers. "Nou wat leuk dat je er bent. Wil je wat drinken?" Zei de moeder van Martijn. "Ja is goed" zei Claudia. "Doe mij ook maar wat mam" Zei Martijn er achter aan. De moeder van Martijn gaf hun het drinken en Martijn en Claudia gingen naar boven. "Zou je mij even kunnen verschonen Martijn?" vroeg Claudia met rode wangen. "Tuurlijk" zei Martijn en sloeg op haar wel hele dikke luierkontje. "Zo, jij hebt flink je best gedaan" zei Martijn toen hij de luier openmaakte. Een sterke geur van urine ging door zijn kamer. Toen Martijn klaar was pakte hij toch voor de zekerheid een fles deo en spoot even flink door zijn kamer. Claudia kuchte even, want ja vrouwen deo is toch anders. "wat die luier jouw toch leuk Claudia" zei Martijn en gaf weer een tik op haar luier. Claudia trok haar korte broekje weer aan en ze besloten toch maar even huiswerk te maken. Tijdens het huiswerk zat Martijn een beetje te klieren en kietelde Claudia steeds even, waar ze blijkbaar niet tegen kon. Het liep zo ver dat ze op bed rolde om Martijn te ontwijken, Martijn wist wel beter en sprong aan de andere zijde op bed en trok haar slippers uit. Nu waren de voeten aan de beurt. Nou daar werd het nog erger van. Als automatisme deed Claudia haar benen heen er weer shoppen waardoor Martijn haar luier kon zien. En hij zag dat hij boller en boller werd. Hij moest lachen en hielp Claudia overeind. Martijn pakte haar op net zoals ze ook bij Lisa deed. Ze was nu echt een grote, kleine meid. Martijn legde ook zijn hand bij haar geluierde kontje en voelde nu de half vol geplaste luier. Martijn kon het niet laten om even van dit moment te genieten. "Wil jij ook een luier?" Vroeg Claudia opeens. Martijn bloosde, maar knikte toch ja want diep van binnen vond hij luiers geweldig. Claudia pakte een luier en gaf die aan Martijn. "Uhm.... ik ga wel even naar de badkamer om mij om te kleden" zei Martijn en liep weg. Even later kwam hij terug met een luier onder zijn broek. "En hoe voelt het?" vroeg Claudia nieuwsgierig. "Ja zit wel fijn" zei Martijn en keek naar zijn kruis. "eigenlijk moet ik wel plassen" zei Martijn en bloosde. "Nou ga je gang, je hebt een luier om" zei Claudia en ging zitten op bed. Voorzichtig liet Martijn zijn plas lopen. Het was warm en lekker, de luier werd steeds zwaarder. Martijn genoot hiervan en dat was wel te zien ook. Claudia vroeg of ze even mocht doen wat Martijn ook altijd bij haar deed. Ze gaf een klapje op Martijn's luierkont. Na nog even te hebben genoten deed Martijn zijn luier af en verschoonde Claudia. Maar net op tijd ook want even daarna riep de moeder van Martijn dat het al half 6 was. Martijn liet Claudia naar buiten en gaven voor het eerst een kus. Martijn werd weer rood, maar zijn dag kon niet meer stuk.

hopelijk hebben jullie genoten van dit luierdeel
Nog tips of opmerkingen altijd. Ideeën trouwens ook

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1994
  • Ik ben: ASB & DL
Reactie #23 juni 12, 2015, 10:22:58 10:22*
Super leuk, ik wacht met smart op een nieuw hoofdstuk  ;D

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #24 juni 12, 2015, 11:20:09 11:20*
super leuk stukje weer

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
  • <3 Diapers <3
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 2002
  • Ik ben: TB
Reactie #25 juni 12, 2015, 13:21:27 13:21*
Meer meer meer  !1 !1 ,./

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Stamgast
[dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit deel VII
Reactie #26 juni 14, 2015, 16:33:02 16:33*
Hallo allemaal,
Alweer enorm bedankt voor de leuke opmerkeningen van mijn verhaal. In dit deel gaan we even 3 weken verder in de tijd. In die 3 weken gebeurt eigenlijk niks bijzonders. Vanaf dit deel gaan de hartjes de hoofdrol hierin spelen.

Veel plezier met het lezen van:
Fictie verhaal:
Het beste baantje ooit deel VII

Het was bijna het einde van het jaar, Martijn was sinds hij Claudia kende vaak bij haar geweest en Claudia ook bij hem. Voor Martijn was Claudia niet meer het meisje waar hij weleens moest oppassen, nee Martijn was echt verliefd op haar geworden. Deze dag was niks anders dan normaal, behalve dat hij ging afspreken met Claudia. Maar Martijn wilde niet zomaar afspreken, hij wilde haar eindelijk verkering vragen. Steeds probeerde hij het maar steeds kreeg hij de woorden niet uit zijn mond. Deze keer voelde Martijn zich zekerder dan anders. De bel was gegaan, Martijn pakte zijn fiets en ging naar Claudia. Zij was al vrij omdat ze uitval had. "Hey Claudia" zei Martijn entausiast en ze gaven elkaar een knuffel. "Zullen we even naar het dorp gaan? Ijsje eten ofzo?" vroeg Claudia en dat hoefde je geen twee keer te zeggen want het was best warm en Martijn kon wel verkoeling gebruiken. Claudia pakte even haar tas en geld. Samen gingen ze door het park richting het ijs-café. Martijn had zijn arm om haar schouder gelegt en Claudia leunde voorzichtig op zijn zij. Zo liepen ze ongveer vijf minuten naar het dorp. "Mag ik een bolletje vanile en wat wil jij Claudia?" vroeg Martijn. "Doe maar chocola" antwoorde Claudia. Samen zaten ze op een bankje hun ijsje te eten. "Claudia, ik wil je wat vragen" zei Martijn toen hij halvewege zijn ijsje was. "Tuurlijk stel maar" zei Claudia. "We kennen elkaar al een tijdje en we kunnen heel goed met elkaar omgaan en omdat het bijna het einde van het jaar is en omdat we volgend jaar bij elkaar in de klas komen zou ik jouw graag als vriendin willen dus daarom zou ik jouw willen vragen: zou je met mij verkering willen?" vroeg Martijn die naar adem zocht omdat het alles binnen een teug had gezegt. "Maar Martijn dat wilde ik je altijd al vragen, tuurlijk wil ik jouw als vriendje" zei Claudia entausiast en gaf Martijn een kusje op zijn wang. Martijn deed het zelfde en sloeg weer een arm om Claudia heen, maar nu als een stelletje. Nadat ze het ijsje op hadden gingen ze naar huis want Claudia had haar luier al flink vol en dat was ook wel te zien. "Kom je mee naar boven Claudia of wil je nog je luier even omhouden?" zei Martijn toen ze thuis kwamen. "Nou eigenlijk vind ik het wel lekker zitten zo'n volle luier" zei Claudia een beetje bloosend en giechelend. "Gaan we trekjes van mij overnemen?" zei Martijn en liet zijn hand over haar kont glijden. "Ik heb het nooit zo erg gevonden" zie Claudia hier nuchter op. "Kom dan we even buiten zitten, het is toch zo'n lekker weer en dat heb je niet vaak in Nederland" Zei Martijn lachend. Claudia liep voor hem uit maar lekkere, dikke luierkont. Buiten paktten ze beiden een lig stoel en die zetten ze lekker in de zon. Claudia zat heerlijk in haar stoel en zat af en toe te bewegen zodat ze haar luier nog beter voelde. Martijn zag dat en strijkte met zijn hand door haar haar en gaf haar een kusje. "Wat ben je toch een schattig meisje" zei Martijn terwijl hij dit deedt. Zo zaten ze nog minstens een uur. Het was 5 uur, Martijns telefoon rinkelde. "ja met mij...... Ja oke ik kom over 10 minuten moet nog iemand helpen" Zei Martijn terwijl het naar Claudia knipoogde want die wist goed dat hij haar ging verschonen. Ze pakte haar kans en ging iets omhoog met haar kont en perste. Er kwam een poepje in haar luier. Deze versprijde toen ze weer ging zitten. Claudia genoot hier nog meer van. Toen Martijn klaar was stopte hij zijn telefoon in zijn zak en pakte Claudia bij haar hand en trok haar van de stoel. Hierbij viel haar telefoon uit haar zak. Toen ze ging bukken had Martijn perfect zicht op haar kontje. "Ik dacht dat jij alleen plas incotinent was?" Vroeg Martijn. Claudia werd rood en zei "Ik moest heel nodig maar vond het zo lekker in de zon en ja ik heb toch een luier om. Maar ik hoop niet dat je dat erg vind?". "Ben wel wat gewend" zei Martijn en vreef even over haar kontje. En telkens als hij dat deed wilde hij als maar meer zelf een luier om. "Dat komt de volgende keer wel" dacht hij. Ze liepen naar boven en Claudia ging liggen op de commode. Martijn maakte hij korte broek los en ze lag nu nog alleen in een t-shirt en luier die trouwens net een bowling bal leek want zo bol was hij wel. Ook opende Martijn de luier hierbij kwam de stank vrij. Even liet hij een boer en hielt een hand voor zijn mond. Claudia giechelde en Martijn probeerde zijn ijsje weer door te slikken. Na 5 minuten was Claudia eindelijk schoon en had weer een dunne luier aan. "Ik ga trouwens iets leuks voor ons te regelen" zei Claudia toen ze weer naar beneden liepen. "Oh?" zei Martijn en keek achter hem om. "Heb je wat te doen tijdens de grote vakantie?" vroeg Claudia toen Martijn de deur wilde open maken. Hij liet de klink los en dacht na. "Nee want we gaan pas in de herfst op vakantie" zei hij na even te hebben lopen denken. "Top" zei Claudia nog en ze gaven elkaar een kus op de lippen en Martijn ging er vandoor.

Zo dat was een heel leuk deel. Ik vond hem tot nu toe het beste.
Hopelijk jullie ook

ps het volgende deel gaan ze samen ergens naar toe
doei doei

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1994
  • Ik ben: ASB & DL
Reactie #27 juni 14, 2015, 16:42:16 16:42*
Super leuk inderdaad. Ik ben benieuwd wat voor vakantie het wordt.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • be yourself no matter what they say!
  • Geboortejaar: 1990
Reactie #28 juni 14, 2015, 17:09:44 17:09*
weer een leuk nieuw stuk
Be yourself no matter what they say.