noortje  (gelezen 4686 keer)

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Toplid
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1999
  • Ik ben: Geen van allen
noortje
augustus 25, 2014, 23:37:18 23:37*
Noortje is een 14 jarig alledaags,sportief meisje met een groot geheim.ze houd stiekem van luiers.
ze had al eens geprobeerd om in haar broek te poepen in bed,maar ze had toen diarree en poepte haar hele bed onder.

"MAM ik ga sporten!" riep ik terwijl ik snel de deur uitliep om mijn bus nog te hallen.
ik ging voor de zoveelste keer turnen deze week,ik had een wedstrijd binnen 2 maanden en moest mijn oefeningen min of meer perfect kunnen uitvoeren.
het viel me op dat Tim achter me zat en uit zijn ooghoeken naar me zat te staren.misschien was het omdat we samen een oefening moesten uitvoeren o de wedstrijd?of hadden we wederzijdse gevoelens voor elkaar.
terwijl de rest tijdens de pauze altijd zaten te drinken en met elkaar te praten,zaten wij te samen te oefenen.
het was wel in me opgekomen om het hem te vertellen maar daar was ik te verlegen voor en misschien zou het onze prestatie be´nvloeden.

zo ging het een paar dagen verder.tot een dag...
voor de zoveelste keer waren we aan het oefenen.
helaas was ik vergeten naar de wc te gaan voor ik kwam turnen dus poepte ik in mijn broek ik schaamde me kapot.
ik ging mij verschonen in de kleedkamers terwijl de leraar mijn ouders belde.
ik had net mijn broek aan toen de gasleidingen ontploften.ik hoorde overal explosies,maar ook de explosie van een bom.
ik had wel een rare man met een dikke jas gezien maar had nooit gedacht dat dat een zelfmoordterorist zou zijn.(ik probeer geen racist te zijn hoor maar dit was het eerste wat in mij opkwam)
er viel een pijp op mij.ik kreeg ze zelf niet van mij af en ik lag al in een plas bloed.
ik had geluk dat Tim doorhad dat ik niet buiten was.ik hoorde steeds meer fluittonen en dacht dat ik om zou komen in een laatste explosie.
ineens trapte iemand de deur van de kleedkamer in en daar stond Tim met tranen in zijn ogen,blij dat hij mij gevonden had.
te samen duwde we de pijp van mij af maar ik kon nog steeds niet opstaan omdat mijn been was gebroken.
hij pakte me op en liep zo snel hij kon naar buiten.
we waren alle 2 buiten toen het gebeurde.mijn ouders snelde naar me toe en stopte me in de ambulance.
we wouden net gaan vertrekken toen er een reuze explosie de sporthal vernietigde,Tim werd geraakt door een baksteen en viel op de grond.
ik huilde steeds als ik aan hem moest denken,ik dacht namelijk dat hij dood was.
omdat de pijp mijn sluitspier had geraakt moest ik luiers dragen,toch nog een positief ding.
mijn wereld werd weer op mijn kop gegooid toen ik naar een andere kamer werd verplaatst.
daar zag ik Tim aan een hartmonitor liggen.
nu ik wist dat hij nog leefde en er was een pak van mijn hart.

midden in de nacht werd ik wakker en zag dat Tim rechtop zat.natuurlijk ging ik meteen naast hem zitten.
ik zag dat hij een voet miste en hij merkte op dat ik een luier aan had.
"hey Tim,bedankt he,dat je me hebt gered" zei ik tegen Tim
"graag gedaan denk ik" antwoordde hij
"waarom kwam je eigenlijk terug voor mij" vroeg ik een beetje verlegen want ik wist vrijwel zeker het antwoord
"wel ik moet je iets bekennen,ik ben verliefd op je" antwoordde hij
ik kreeg meteen vlinders in mijn buik,ik gaf hem een kus op zijn mond.terwijl we aan het kussen waren poepte ik in mijn luier,natuurlijk vertelde ik hem dat niet,en ruiken kon hij het niet want je kon duidelijk horen dat zijn neus verstopt was,je kon het wel zien natuurlijk.
"moet je geen nieuwe luier aan" vroeg Tim terwijl hij naar mijn achterste keek
"nee hoor,daar ga ik nu niemand mee lastig vallen" antwoordde ik
we kletsten nog wat en we vielen allebei in slaap.

de volgende morgen kwam de zuster binnen en maakte ons allebei wakker.
"lekker geslapen slaapkopjes?" vroeg de zuster terwijl ze mijn luier verschoonde
"het was mijn beste nachtrust sinds jaren" antwoordde Tim "nu ja het is niet moeilijk ik heb een week geslapen."

van zodra we beiden waren gerevalideerd gingen we weer aan het werk,onze oefening werd er niet makkelijker op met een kunstvoet en een luier.
maar toch lukte het ons om de oefening onder de knie te krijgen.
tijdens een laatste repetitie op de wedstrijd stonden alle deelnemers verstelt van ons kunnen.
een meisje met een luier en een jongen met een kunstvoet zouden toch onmogelijk de wedstrijd kunnen winnen?

word vervold...

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • ik in m'n tena maxi o yeah
    • beste luiers ooit zelf ontworpen samen met een vriend van hier
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: DL
Re: noortje
Reactie #1 augustus 26, 2014, 01:21:21 01:21*
wel appart maar leuk
lekker lui op de bank met luier en een kinder film aan is de beste manier om je luier te benutten:P verder met luier onder de douche is ook GEWELDIG:P:P

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Contact behoefte: alle volwassenen
Re: noortje
Reactie #2 augustus 26, 2014, 08:51:50 08:51*
wel doorgaan hoor

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid