Als je niet eerlijk bent! deel 2  (gelezen 14761 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1968
  • Ik ben: AB & DL
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 2
Reactie #15 juli 16, 2014, 08:03:37 08:03*
spannend. Ga zo door

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1964
  • Ik ben: Broekplasser
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 9
Reactie #16 juli 21, 2014, 13:55:24 13:55*
De reis naar Frankrijk verliep voorspoedig. Net na Parijs hadden ze kamers in een motel gehuurd. Bibi zou bij Evelien slapen en Babs bij Angela. Evelien(hij mocht nu niet meer zijn eigen naam gebruiken) vond het vreemd dat hij niet bij Angela mocht slapen, maar hij voelde zich niet opgewassen tegen drie vrouwen om in discussie te gaan. Bibi bracht hem naar de kamer. Hij mocht zelf niet lopen maar moest een groot soort buggy gaan zitten, die ze hadden meegenomen. De mensen zagen het schouwspel, maar reageerden niet ervan uitgaande dat Evelien gehandicapt was.
Evelien was kletsnat na veel drinken en geen stop voor hem om te plassen. Bibi legde hem op een groot aankleedkussen en bevrijdde hem van zijn natte luier. Ze pakte een nieuwe grote nachtluier en deed hem om bij Evelien. Daaroverheen een roze plastic broekje met figuurtjes."Ga maar even op bed zitten, dan komt Babs je zo nog wat drinken geven". Hij mocht TV kijken naar Nicklodeon en hij ging er makkelijk bij liggen. Het begon zo langzamerhand te wennen en hij genoot van het zorgeloze. Niets hoefde, zelfs poepen en plassen kon hij doen waar hij het wilde. Hij begon er al aan te wennen. Babs liep de motelkamer binnen en tilde hem van het bed op, ging zitten en zette hem op haar schoot. Een grote fles werd aan zijn mond gezet. Lekkere, warme melk en hij merkte dat hij heerlijk ontspande. Hij wist niet dat er medicatie in zat die hem net zoals thuis het praten bemoeilijkte. De komende vakantietijd zou dat standaard elke dag aan hem worden toegediend. Alleen babypraat zou er uit zijn mond komen.
Hij merkte dat hij langzaam onder het drinken wegdommelde en voelde nog net dat Babs de fles uit zijn mond haalde en hem in het grote hotelbed legde. Morgen zouden ze verder rijden naar Zuid-Frankrijk en dan zou hij door Angela verrast worden.......

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 10
Reactie #17 juli 30, 2014, 15:48:44 15:48*
Ze reden langzaam een grote oprijlaan op van een schitterende villa aan de Zuidfranse kust. Het lag verscholen tussen hoge bomen en grote struiken. Buren waren er wel maar de percelen waren dusdanig groot dat je veel privacy had. Evelien had het grootste gedeelte van de reis geslapen en hij merkte dat er een natte prop tussen zijn benen zat. Hij had zoveel gedronken en dat moet ergens naar toe als je niet meer een gewone WC mag gebruiken.
"Kijk Evelien, vind je het niet geweldig", zei Angela terwijl ze uit de auto stapte. Ze had zich ook voorgenomen om haar man niet meer Evert te noemen. Evelien wilde uitstappen maar werd tegengehouden door Babs. Hij werd gedwongen om in de grote wandelwagen te stappen en zo werd hij naar de villa gereden. Hoewel hij tegen wilde sputteren kwam er alleen gebrabbel uit zijn mond.
Het was een modern ingerichte villa met zwembad, grote tuin en geweldige leefkeuken. In de grote woonkamer zag Evelien een apart gedeelte waar een grote kinderstoel en box stond. "We hebben dit kunnen huren van vrienden die ook helemaal AB en DL zijn", zei Bibi. "Op deze manier kunnen we jullie mama's zijn de komende weken". Ze keek daarbij ook richting Angela die glimlachte en naar haar knikte. "Ja Evelien, ik ben al jaren helemaal gek van luiers. Vandaar dat ik door die zogenaamde straf je ook wilde inwijden in mijn wereld. Ik was helemaal niet boos dat je wel eens een rokje of lingerie van mij droeg. Ik wist al voor ons trouwen dat je iets vrouwelijks had en je into travestie was. Ik heb er niets van gezegd tot het moment dat ik mijn voorliefde voor luiers niet langer voor me kon houden."
Angela was zichtbaar opgelucht dat ze deze biecht had kunnen doen en liep naar Evelien. "Lieve Evelien, wij worden deze weken door Bibi en Babs verwend. Heb je daar iets op tegen?". Evelien was de afgelopen tijd gaan wennen aan het baby zijn en vond het niet meer zo erg als in het begin. Nu Angela ook luiers zou gaan dragen en zijn travestie had geaccepteerd was hij dolgelukkig dat ze open kaart speelden. Evelien knikte en stak zijn duim op naar Angela, waarmee hij bedoelde dat het oke was. Angela knuffelde hem en reed hem in de wandelwagen naar hun slaapkamer. Babs liep ze achterna en zei dat ze allebei op een aankleedkussen moesten gaan liggen. De slaapkamer was wat je noemt een AB paradijs. Toen Evelien op zijn kussen lag en eindelijk zou worden verlost van zijn vieze luier keek hij in de richting van zijn vrouw. Ook zij zou straks als klein meisje de vakantie doorbrengen.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
Re: Als je niet eerlijk bent! deel 11
Reactie #18 augustus 05, 2014, 15:14:31 15:14*
Evelien werd wakker en zag dat hij buiten lag op een groot speelkleed. Naast hem lag Angela nog in een slaaphouding. Ze had net zoals haar een wit rompertje aan en een speen in haar mond. Haar luier was goed te zien en hij rook een geur van poep en moest even lachen. Daar lagen ze samen op een kleed in de Franse zon, allebei met een volle luier. Hij voelde zich gelukkig, maar was ook opgewonden van het idee dat hij nu niets meer stiekem hoefde te doen. In een flits zag hij Babs buiten komen. Ondanks haar gespierde lichaam zag ze er alleen met een bikinibroekje geweldig uit. Ze had stevige borsten en mooie vrouwelijke heupen. "Zo slaapkoppen, tijd voor verschoning", zei ze terwijl ze het aankleedkussen op de grond legde. Angela werd langzaam wakker en zag er schattig uit met de speen nog in haar mond.
Angela werd eerst verschoond en kreeg een schone luier aan. De romper bleef uit waardoor ze topless weer terugkeerde naar het kleed. Nu was hij aan de beurt. Ook hij kreeg alleen een schone luier en moest toen weer op het kleed gaan zitten.
Babs pakte twee flesjes en ze moesten allebei op een knie van haar gaan zitten, zodat ze tegelijkertijd hun flesjes leeg konden drinken. Terwijl Angela en Evelien elkaar aankeken straalden ze en wisten dat dit slechts het begin was van een geweldige vakantie.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Vervolg???
Reactie #19 september 21, 2014, 10:01:26 10:01*
8)
[/b]
Ik vind het tot nu toe, een prachtig verhaal n ik hoop het hl erg, dat het nog verder gaat!?!?!? !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • 24/7 luier discipline met plastic broek
Reactie #20 maart 08, 2016, 07:20:23 07:20*
Leuk verhaal en goed geschreven. Is het autobiografisch?

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1967
Reactie #21 maart 08, 2016, 09:05:02 09:05*
Leuk verhaal! Net pas ontdekt.
lief, schattig en knuffelig

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #22 januari 13, 2017, 11:27:01 11:27*
Ga je nog verder, met dit verhaal???
Ga je het nog af maken???
Want ik vind het nog steeds een zr mooi verhaal!!!
Ik vind het zr jammer, dat het tot nu toe, nog niet af is gemaakt!!!