Poll

Hoe goed is dit verhaal?

1
0 (0%)
2
0 (0%)
3
0 (0%)
4
1 (12.5%)
5
0 (0%)
6
0 (0%)
7
1 (12.5%)
8
1 (12.5%)
9
2 (25%)
10
3 (37.5%)

Totaal aantal stemmen: 8

Kostschool  (gelezen 24725 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • Perry het vogelbekdier!!! :P
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1988
  • Ik ben: DL
Re: kostschool
Reactie #15 november 09, 2009, 16:43:05 16:43*
come on... wil het vervolg lezen :P

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Life's short. Enjoy it, every time you can!
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #16 november 09, 2009, 20:44:44 20:44*
je realiseert je toch wel dat het verhaal ergens in 2008 was geschreven hè:)

maar alles is mogelijk:D

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Perry het vogelbekdier!!! :P
  • Geboortejaar: 1988
Reactie #17 november 09, 2009, 20:54:16 20:54*
Ja ik weet het...
maar je kan altijd blijven hopen  :)

Toch? ;)

Misschien wordt er nu wel iemand wakker en komt op het idee om een vervolg te schrijven 8)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
Reactie #18 november 09, 2009, 22:52:25 22:52*
Dank dat je het verhaal zo leuk vond. Heb helaas alleen geen tijd om een vervolg te schrijven...

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
Re: Kostschool
Reactie #19 juli 11, 2011, 23:22:03 23:22*
Daar zat Marina, samen met anne en karin aan tafel met haar mes en vork haar boterham op te eten. Tja, sinds dat marina bij de kostschool gekomen was, is er toch wel het een en ander veranderd... Opeens moest ze hard studeren om de Havo te halen en hiernaast werd er ook nog een goed gelet op hoe de meisjes hun manieren verbeterden zodat ze als echte damen weer weg zouden gaan. viezigheid en andere zaken werden niet getolereerd.

Net toen Marina aan haar laatste snee brood zat, kwam mevrouw Diepema naar voren lopen en sprak alle 250 meisjes toe die aan het ontbijten waren. "Dames, Maasborg is, zoals jullie weten, een school die al bijna 100 jaar lang van meisjes dames heeft gemaakt. Ik wil jullie met trots meedelen dat volgend jaar Maasborg 100 jaar bestaat en wij dit willen vieren. Binnenkort zal ik me hoogstpersoonlijk samen met enkele alumni bezig houden met de activiteiten, die we volgend jaar zullen houden ter gelegenheid van osn 20ste lustrum." Marina, die alleen dit gedeelte opgevangen had, was al lang in haar gedachten bij de sportwedstrijd die laten de week plaatst zou vinden. Tot nu toe was het allemaal wel prima te doen geweest. De luiers s'nachts waren tot nu toe naast anne en karin niemand anders opgevallen. En ze had graag dat dit wel zo bleef omdat anderen er vast enorm om zouden gelachen. Maar bij het sport toernooi dat er aan kwam moest iedereen mee doen!

Marina dacht na aan het korte rokje dat ze altijd aan moesten doen bij het sporten en de luier die er vast onder moest en voor iedereen zichtbaar zal zijn. Plots raakte Karin Marina aan het zei: "Hey slaapkop! Ga je nog mee of blijf je hier de rest van de dag zitten?!"

Binnenkort een lang vervolg :-)