Kleuter meisje  (gelezen 162649 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: AB
Re: Kleuter meisje
Reactie #90 april 01, 2014, 21:35:13 21:35*
toppie leuk verhaal!
proud to be a farmer

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Geboortejaar: 1985
  • Ik ben: Leeg
Reactie #91 april 02, 2014, 12:13:26 12:13*
Oh ga snel verder!! Is zo n heerlijk verhaal
geniet van je volle luier :), voor je t weet is t weer voorbij ;)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: TSB
Reactie #92 april 02, 2014, 21:19:38 21:19*
Deel 23

Als we samen naar mijn huis lopen, vraag ik of Cindy nog wat bij me wilt drinken, maar natuurlijk ga ik met jou mee lieverd, zegt ze. Hoe gaan we dat morgen doen vraag ik, nou laten we zo maar eerst kijken wat je mee wilt nemen, nou sommige dingen heb ik nog niet eens uitgepakt, meubels heb ik niet. Gelukkig staat er al een bed zegt Cindy. Ja daaaag, dat meen je toch niet zeg ik verbouwereerd. Waarom niet zegt Cindy, als je er in past is het toch goed? Bovendien is het een speciaal matras, geheel met kunststof omtrokken, ideaal voor jou conditie. Conditie, zeg ik denkje dat ik in mijn bed niet droog kan houden? Cindy kijkt me aan en lacht, ik begrijp wat ze wilt zeggen en lach terug. Luiers kunnen lekken zegt ze, dan is het handig dat het matras droog blijft toch? Dat is waar zeg ik, in ieder geval heb ik waarschijnlijk een bed voor de eerste dagen.

Als we bij de deur staan, draait Cindy mij naar zich toe, ik begrijp haar en beantwoord haar gevoelens, door haar innig te kussen. Naar een paar minuten, gaan we al dartelend naar boven. Gelukkig komen we niemand tegen en kunnen we onze vrijpartij ongestoord in mijn kamer voort zetten, we komen tot het punt waarbij we allebei alleen nog maar onze luierbroekjes aan hebben.  Gelukkig hoeven we niet vies van elkaar te zijn zegt Cindy hitsig als ze mijn broekje losscheurt, ik heb mijn gedachte nog maar op  een ding gefocust en zonder wat te zeggen ruk ik haar luierbroekje ook los, Cindy is daar beneden ook helemaal geschoren en niet alleen nat vanwege haar incontinentie. Lang duurt het niet voordat we elkaar helemaal hebben gevonden en we beide tot een hoogtepunt komen. Na de daad blijf ik uitgeput na hijgen, terwijl Cindy nog aan het genieten is, wouw zegt ze, klein maar fijn. Huh, zeg ik nog naar adem snakkend. Die moet nog maar even blijven zegt Cindy, dat je een klein meisje wilt zijn is fijn, maar dan wel een piemel meisje!

Nadat we nog een half uurtje van elkaar genoten hebben, staat Cindy op, douchen zegt ze en trekt me mee. We proberen ons samen in de krappe douche te wassen, maar dat valt niet mee, als Cindy zeg een beetje heeft gewassen, duwt ze me vriendelijk naar buiten, ander heeft het geen zin zegt ze lacherig, maar ik geniet met volle teugen hoe ze zig met sensuele bewegingen wast. Als ze klaar is, begeleid ze me onder de douche en wast mijn kruis, zo de rest kun je zelf wel hè, zegt ze kinderlijk en begint zich af te drogen. Ik kom zo terug om je te inspecteren, piemel meisje, zegt ze als ze de badkamer verlaat.

Als ik klaar ben begin ik me af te drogen, Cindy komt even kijken en besluit om me te helpen. Met de handdoek droogt ze mijn haren en ik vindt het een fijn gevoel. Zo zegt ze tevreden, ben jij klaar voor bed, het is de hoogste tijd voor jou, bijna twaalf uur. Ze trekt me aan de arm mee de kamer in. Ga maar liggen zegt ze en wijst naar het bed. Ik zie een open gevouwen luier en daarnaast de nachtjapon klaar liggen, de teddy beer is op het hoofdkussen gelegd. Dat hoeft niet hoor probeer ik nog, maar Cindy is vastbesloten, je wilt toch niet weer een nat bed zegt ze. Ik schud mijn hoofd, en ga op de rand van het bed zitten, met je bibs op de luier,! En wel meewerken zegt Cindy streng, zonder morren doe ik wat gevraagd wordt, en als ik eenmaal lig, duwt Cindy mijn benen wijd open.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: DL
Reactie #93 april 02, 2014, 22:19:27 22:19*
blijft heerlijk om te lezen  !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1967
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #94 april 03, 2014, 02:21:01 02:21*
Superverhaal. Erotisch, niet expliciet zoals sommige (ahum) verhalen.
Een pandabeer is lief, schattig en knuffelig maar ook een beetje gevaarlijk.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #95 april 04, 2014, 21:58:05 21:58*
Deel 24

Nou dat is mooi, hier beneden nog helemaal kaal, ik zal morgen kijken voor een middel waardoor dat zo blijft. Cindy pakt wat talkpoeder en begint mijn kruis te besprenkelen, een onmiskenbare baby geur komt mij tegemoet. Crème hoeft niet, ten zij je ook je ontlasting laat gaan, ik denk niet dat dat zal gebeuren zeg ik lacherig, Cindy kijkt me bedenkelijk aan, wat? Vraag ik, niks zegt Cindy. Behendig vouwt ze mijn luier vakkundig dicht, goed strak zegt ze terwijl ze mijn kleine piemeltje omlaag duwt, want je gaat er mee slapen, en we willen geen lekkages toch? Ik knik. Zo dan ben je bijna klaar, ga maar staan. Als ik van bed kom hoor ik het gekraak, en merk de dikke bulk tussen mijn benen, zo dat is wel andere koek zeg ik, en wat een lawaai! Dat komt omdat dit goedkope luiers zijn, maar wees gerust ze zijn hartstikke goed. Maar goed dat je die niet overdag hoeft te dragen zeg ik, Cindy kijkt me medelevend aan, Als je ook voor ontlasting onzindelijk wordt is dat wel nodig, dan is een broekje niet afdoende. Nog voor ik wat terug kan zeggen, trekt Cindy mij de nachtpon over het hoofd, omdraaien gebied ze, en begint de knoopjes in de rug te sluiten,  tot boven in zodat de kraag strak om mijn nek zit, ze frunnikt wat aan de vleugel mouwtjes en trekt ook de roeselrand ter hoogte van mijn enkels goed. Zo nu ben je klaar voor bed zegt Cindy als ze nog even de strik op mijn borst modelleert. Ik ben nog niet moe zeg ik, maar Cindy drukt mij de teddybeer in de handen en slaat het bedbed terug, hup erin zegt ze, ik kijk nog even in de spiegel. Super lief zegt Cindy, en kijkt over mijn schouder mee, naar een klein meisje in snoezige teddybeer nachtpon, de luier schijnt er een beetje door heen, de teddy klem ik met beide armen tegen mij aan. Cindy helpt me te gaan liggen en slaat het de dekbed tot net onder mijn borst, ze veegt mijn haren uit mijn ogen. Dan pakt ze wat uit haar zak, dan kun je misschien beter inslapen zegt ze, nee, zeg ik verbaast, dat wil ik niet!

In haar hand houd ze een grote speen, compleet met klip koortje, niet? zegt ze verbaast, en gaat terug naar de tassen. Ze komt terug met een kroeldoekje, wederom met klipkoord, zonder wat te vragen klikt ze deze vast aan de ruffel strook op de voorkant van mijn nachtpon, zo zegt ze,kun je daar lekker mee inslapen. Ik wil wat zeggen, maar als ik mijn mond open duwt ze een punt van de tuttel in mijn mond, een andere hoek van het kroeldoekje brengt ze naar mijn neus en streelt deze met het puntje, instinctief pak ik het over met mijn linkerhand. Zo dat is beter hè meisje zegt Cindy kinderlijk, en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Weltluste zeg ik gebrabbeld terug, en wil de tuttel uit mijn mond halen, maar Cindy houd me tegen, geloof me zegt ze, over een paar dagen kun je niet zonder, ik besluit te gehoorzamen, en trek de teddybeer met mijn rechterarm tegen mij aan en sabbel een beetje op de punt van mijn kroeldoekje en wrijf de andere punt tegen mijn neus. Cindy lacht vertedert naar me, doet de deur open en knipt het licht uit, langzaam sluit ze de deur terwijl ze naar me blijft kijken, ik voel me vreselijk gelukkig, maar ook een beetje belachelijk. Als de deur sluit, is het donker in de kamer, een beetje licht van de maan schijnt over het bed. Al sabbelend gedenk ik de hele dag over en kijk naar mijn borst, gehuld in een super snoezige nachtpon bedrukt met allemaal kleine teddy beertjes en mooie strik, hoe moet dit nu verder denk ik terwijl ik van mijn eigen hoedanigheid geniet en langzaam wegzak naar dromenland.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Vrouw
  • erg onzeker
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1984
Reactie #96 april 05, 2014, 02:55:23 02:55*
Super weer :):)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #97 april 05, 2014, 15:04:39 15:04*
heerlijk  ;)

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
  • Hallo, ik ben een jongen van 15.
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1999
  • Ik ben: TSB & DL
Reactie #98 april 05, 2014, 15:32:15 15:32*

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #99 april 06, 2014, 22:55:43 22:55*
Deel 25

De volgende ochtend wordt ik langzaam wakker, ongemerkt trek ik de teddybeer tegen mij aan, langzaam krijg ik mijn bewustwording en merk ik de tuttel in mijn mond, ik wrijf met een punt tegen mijn neus. Na een tijdje zo gelegen te hebben, besluit ik op te staan en sla het dekbed van mij af, mijn nachtpon is wat omhoog gekropen en de natte  luier overduidelijk zichtbaar.

Een beetje aarzelend voel ik er aan, kompleet opgezwollen en verzadigd, een beetje geschrokken kom ik overeind en kijk tussen mijn benen, maar wat ik voelde was ook echt het geval, en ik had niks gemerkt! Er wordt op de deur geklopt, geschrokken vraag ik wie er is, ik hoor dat de huurbasin vraagt of ik al weet waneer ik er uit ga, verdikkeme denk ik wat nu, en probeer een zware stem op te zetten, ja aankomend weekeinde brom ik, ik schrik van mijn eigen gegrom, natuurlijk de inhaler was allang uitgewerkt.

Alles goed ? Hoor ik aan de andere kant van de deur, ja zeg ik weer met mijn normale stem, ik kom zo wel even langs, dat is goed, ik heb iemand anders voor de kamer en die is bereid om 1000 euro te betalen als hij er overmorgen in kan, dat wil ik wel met je delen, als dat kan, dan zie ik je zo. Ik hoor gestommel op de trap, en nog wat andere mensen boven komen, zonder waarschuwing gaat de deur open.

Goedemorgen zegt Cindy, en ze loopt naar binnen, jij hebt goed geslapen zie ik zegt ze, achter haar zie ik Dirk verschijnen, hola zegt hij vriendelijk en zichtbaar verlegen, geschrokken trek ik mijn nachtpon tot over de luier. Ik zie aan het gezicht van Cindy dat ze er van geniet. Ik heb Dirk gevraagd of hij mee wilt helpen met verhuizen en opknappen, Dirk vertelde dat hij erg handig is en kan vandaag nog een keukentje in elkaar zetten, beide lopen nu de kamer binnen.

Ik probeer vriendelijk te lachen maar schaam me kapot, schattig zegt Dirk en wijst naar mijn teddybeer en tuttel. Met een gemaakte hoge stem zeg ik zachtjes, dank je. Cindy begrijpt mijn probleem en pakt de inhaler van het aanrecht, ik schud mijn hoofd als ze deze naar mij toe brengt, ik moet zo naar de huurbaas zeg ik heel zachtjes in haar oor, Cindy denkt even na en knikt dan begrijpelijk. Sanne is haar stem kwijt zegt ze tegen Dirk, ach wat vervelend, ik wou je alleen laten weten dat bij de laatste verbouwing van de kinderafdeling het oude keukentje is overgebleven, het is helemaal gaaf, wel wit en in een typische ouderwetse zieken huis stijl, maar is snel in elkaar terzetten en aan te sluiten.

Cindy steekt haar duim op. Nog beduusd van wat me overkomt knik ik, fijn zeg ik zachtjes. Dan ga ik hem nu ophalen zegt Dirk, dan kan ik hem vanmiddag inbouwen, ik heb compensatie van mijn weekeind dienst, en ik kan je morgen ook nog helpen. Morgen beginnen we met werken zegt Cindy, ach ik denk dat Mia wel begrijpt dat dit ook belangrijk is, ik praat wel met haar. Dan zie ik je vanmiddag wel meisje zegt Dirk met een lachje, en loopt de kamer uit. Cindy sluit de deur, je ziet er aandoenlijk uit zegt ze. Wat maak jij nou zeg ik kwaad, nou zo erg is het toch ook niet, je moet er maar aan gaan wennen dat mensen jou als een lief meisje zien! Wat wilt de huur basin?

Ik vertel Cindy het voorstel, doen zegt ze, dan hoef je alleen nu nog als jongen naar haar toe toegaan en rond je het af, fijn dat Dirk je wilt helpen toch? Als we morgen vrij krijgen kun je aan het einde van de dag in trekken. Ik sta op, de nachtpon glijd over mijn luier tot op de enkels, en als ik in de spiegel kijk zie ik mijzelf, een meisje met de haren een beetje warrig, de nachtpon laat me er erg kinderlijk uitzien, vooral met het kroel doekje wat aan het koortje aan de nachtpon hangt. Cindy begint koffie te maken in het Senseo apparaat, ga maar vast de tafel op het balkon klaar maken voor het ontbijt, de zon schijnt al lekker. Even aarzel ik maar ga dan het balkon op.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1986
Reactie #100 april 07, 2014, 09:01:08 09:01*
Leuk verhaal!
En de regelmatige updates zijn helemaal super.
Hierdoor blijf je ook in het verhaal.

Ga zo door !1
Ik blijf meelezen 8)

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
Reactie #101 april 07, 2014, 17:45:38 17:45*
Teuuuuppppp

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #102 april 07, 2014, 22:11:58 22:11*
nice :D

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #103 april 07, 2014, 22:31:55 22:31*
Deel 26

Eenmaal buiten  voel ik de zon al lekker op mijn armen schijnen, ik heb een huidtype dat lekker snel bruin wordt, en ik hou van het lekkere warme klimaat. Ik pak het tafellaken en begin met het dekken, ondertussen zie ik al veel mensen op kantoor en in de straten, ook de terrasjes van diverse koffie huisjes en restaurants die op het balkon uitkijken zitten al aardig vol.

Binnen heeft Cindy al wat serial klaargemaakt, dit lust je toch wel zegt ze en laat me het pak zien. Ik ontbijt nooit zeg ik, maar kan het wel proberen. Als ik het pak nader bekijk zie ik dat het een kinderserial is, fruit loops met fruitsmaakjes. Goed ontbijten is belangrijk zegt Cindy belerend en pakt nog een ander pak, het is roze, Bambix groei ontbijt, voor sterke prinsesjes, staat erop. Ik haal mijn schouders op, als jij dat lekker vindt zeg ik... Cindy geeft me de bakjes serial mee en een mok koffie, ga maar vast zitten zegt ze.

Buiten ga ik aan tafel zitten,voordat ik plaats neem merk ik dat mijn nachtpon in mijn hals trekt en dus trek ik die eerst iets op. Waardoor ik wat gemakkelijker kan plaatsnemen, ik voel me een beetje ongemakkelijk, ik knijp iets met mijn ogen waardoor ik wat scherper kan zien.

Zie ik dat nou goed? Achter een raam van een van de kantoren staat een verrekijker, iemand staat er achter, kijkt die nu op mijn balkon? Naar mij?! Net als ik wil gaan opstaan komt Cindy er aan gelopen zitten blijven zegt ze streng, eerst ontbijten! Maar ze kijken naar ons stamel ik...Cindy zet ongestoord een kom met pap voor mijn neus, het is een kinderkom met smurfin, ook een mok met koffie die ze neerzet is er een met smurfin, dit past beter bij je en ze geeft me een bijbehorende lepel in de hand, en schuift de andere koffie naar haar eigen plaats. Wist je dan niet dat ze ook bij de mc Donalds verrekijkers op het terras hebben staan, zegt ze als ze achter mij loopt. Ik krijg een warm en onbehagelijk gevoel, nee, dus iedereen kan ons bekijken vraag ik voorzichtig, ja maar ze hebben die verrekijker om naar het strand en de zee verderop te kunnen kijken, hier is toch niks interessants te zien zegt Cindy. Als ik weer mijn ogen knijp en richting de mc Donalds kijk zie ik inderdaad een groepje achter een verrekijker staan, maar die kijken niet richting het strand! Dat lijken wel dezelfde meiden als gisteren in de bar zeg ik. Op dat moment gaat Cindy met beide handen over mijn schouders en rolt een grote witte slabber uit, hè wat doe jij nou zeg ik boos, we hebben gisteren gezien dat jij nog niet netjes kunt eten, zegt ze en bind de slabber strak om mijn nek om het met een grote strik te sluiten, angstig kijk ik naar het groepje meiden bij de mc Donalds.

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
Reactie #104 april 08, 2014, 09:34:19 09:34*
 !1