Kleuter meisje  (gelezen 160326 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: TSB
Re: Kleuter meisje
Reactie #75 maart 26, 2014, 23:07:41 23:07*
Deel 18

Dan zie ik dat Cindy haar duim opsteekt, maar ik vindt het een gek idee, als ik dat niet doe vraag ik voorzichtig, dan de 450 euro zegt Yvon, maar ze ziet dat ik het een vreemd voorstel vind, weet je wat zegt ze, iedere maand dat jij me jou door de weeks laat instoppen en in het weekeinde s'ochtends laat aankleden kost het je maar 100 euro, ik mis Lizzy nog iedere dag, en het zou me misschien helpen om het toch te verwerken, als je niet wilt is het ook goed.

Denk er maar over na, Cindy pakt een nachtpon uit de kast het is een babydoll model, bedrukt met teddybeertjes, herkenbaar vraagt ze met een lachje, en geeft me een knip oog. Dat zullen we doen Yvon, Sanne zou het heel fijn vinden om hier te mogen wonen. Een beetje verrast door Cindy, zeg ik er gelijk achter aan; ja morgen gaan we gelijk beginnen met schoon maken, morgen middag dan zegt Yvon met een glimlach. Dat is goed zegt Cindy en hangt de babydoll terug.

Kom we moeten de boodschappen nog uitpakken zegt Cindy en trekt me mee naar buiten, doe de deur maar dicht zegt Yvon ik wil nog even alleen zijn. Lieve geeft een bedank knikje en sluit de deur als ze ook de kamer verlaat. Wij gaan zo nog een hapje eten doe je mee vraagt Cindy aan Lieve, nee ik maak zo nog wat en ga vroeg naar bed, maar ik spreek je morgen wel, dag Sanne tot snel zegt Lieve en gaat haar kamer in.

Wat is dit voor iets raars zeg ik tegen Cindy, als ze de deur dicht doet, ze haalt haar schouders op, Yvon is misschien wat in de war door alles wat er zojuist gebeurd is. Maar wat vind je ervan, het is toch perfect?wat ik belangrijker vindt is waarom ik niet gemerkt heb dat ik mijn plas liet lopen! Oh dat zegt Cindy een beetje onge´nteresseerd, de bij werking van je inhaler. Ja dat vermoeden had ik al zeg ik een beetje ge´rriteerd, en nu? Nou je hebt de oplossing al om zegt Cindy terwijl ze de boodschappen opruimt. En hoelang blijft die bijwerking? Zo lang als je het gebruikt waarschijnlijk, de meesten proef personen, haakten af dus we weten niet of het in de tijd verminderd. Dus als ik stop dan... Ja dan ben je ook weer zindelijk, maar dat doe je niet. O nee zeg ik let jij maar op, en ik gooi de inhaler in de prullenbak. Cindy kijkt, ja het is jou lichaam en jou leven zegt ze en haalt het kinderlijke nachthemd uit de zak en houd het voor me, staat inderdaad heel snoezig zegt ze. Wat denk jij? Ik haal mijn schouders op en stiekem voel ik of mij luierbroekje nog droog is. En vraagt Cindy en tilt de rok van mijn jurk hoog op, voelt aan de voorkant, warm en behoorlijk opgezet zegt ze, maar gelijk daarna trekt ze het broekje iets naar beneden en kijkt er in. HŔ zeg ik een beetje boos, ach got zegt Cindy, bij jou zit er natuurlijk nog iets anders in, daar kun je nog wel mee voort, het luier broekje bedoel ik. Wat bedoel je daarmee zeg ik boos, maar Cindy geeft geen antwoord en stopt het nachthemd weer in de zak.

Zullen we zo gaan? Het is al acht uur. Zo laat al zeg ik, Cindy geeft me de pakken Luiers, ik draag je nachtpon wel. En waar zijn mijn andere kleren vraag ik. Die heb je niet meer nodig antwoord Cindy, en gaat nog even naar het keukentje. Als ze terug komt heeft ze een haarband in haar handen, bovenop zit een blauwe strik, even je haar goed doen zegt ze en begint wat te frunniken, als ze klaar is kijk ik even in de spiegel, de bruine clipjes zijn vervangen door blauwe en de haarband met strik maakt het geheel af, niet te kinderachtig vraag ik, nee heel schattig zegt Cindy. En opent de deur. Op de overloop staat Yvon, wat lief zegt ze tegen me, jij bent geen groot meisje, eerder een klein meisje. Ik begin rood te worden.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Vrouw
  • erg onzeker
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1984
  • Ik ben: DL
Reactie #76 maart 26, 2014, 23:21:12 23:21*
Ik weet niet wat het is maar ik wacht elke avond weer op een nieuw deel ik vind t echt een leuk verhaal

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • be yourself no matter what they say!
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1990
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #77 maart 26, 2014, 23:37:18 23:37*
ik kijk elke avond weer of er weer wat te lezen is en dan voornamelijk van dit verhaal.
Be yourself no matter what they say.

bij contact graag even een pm.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • A Simple Hello Could Lead To A Million Things.
  • Ik ben: Papa
Reactie #78 maart 27, 2014, 00:49:28 00:49*
ik kijk elke avond weer of er weer wat te lezen is en dan voornamelijk van dit verhaal.
Ik ook, leuk verhaal
Weep not for roads untraveled
Weep not for sights unseen
May your love never end and if you need a friend,
There's a seat here along side me.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #79 maart 27, 2014, 18:32:04 18:32*
Ik ook, leuk verhaal

Ik ook. Ik kijk uit naar volgende posts van het verhaal!
@Daisy: als je wat tips wilt om je taal en verhaal wat beter te maken qua uitzicht enz, laat me dan wat horen.
Knowledge is Power.
Power is Knowledge.

Kingdark

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #80 maart 27, 2014, 21:53:22 21:53*
Ik put mijn inzet uit de fijne en hulpvaardige reacties van jullie, en zal proberen om  het tempo er in te houden.
@kingdark, alle tips zijn welkom en zal ik proberen mee te nemen, men is nooit te oud om te leren.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #81 maart 27, 2014, 22:03:32 22:03*
Deel 19

Sanne is al 19 hoor zegt Cindy. Oh dat bedoel ik niet zegt Yvon, maar hoe lang ben je? HŔ... 1,70 geloof ik stamel ik. Oh nou dan denk ik dat het bed geen probleem zal zijn, morgen middag kun je de sleutel komen halen, maar ik wil wel 1000 euro borg en een minimum huur termijn van 6 maanden. Pfff dat is wel veel stamel ik, moet ik de huur dan vooruit betalen? Een maand vooruit, ja, maar mijn aanbod staat nog steeds hoor, lacht Yvon. Ik kijk een beetje ongemakkelijk. Daar denken we nog even overna zegt Cindy vriendelijk, wij gaan eerst een hapje eten.

Onderweg speelt de hele dag door mijn hoofd, zoveel emoties, ik ben bekaf. Dit is wel een goed tentje, lekker wat tapas en misschien wat pasta, vraagt Cindy. Wat ? vraag ik, goh jij bent er niet echt bij hŔ zegt Cindy, laten we hier maar gaan zitten en ze stapt naar binnen. De uitbater geeft ons een tafeltje aan het raam, Cindy besteld een biertje, jij ook vraagt ze, ik knik en ga zitten. En hoe vond je het vandaag, ik kijk Cindy bezorgt aan, het wordt me allemaal te veel, ik weet niet of ik dit kan. Wil je niet meer? Vindt je het niet leuk om een meisje te zijn? Ik schud mijn hoofd, nee ik vind het moeilijk, iedere keer ben ik bang dat iemand ziet dat ik geen meisje ben. En dan ook nog eens zo kinderlijk gekleed.

De ober brengt de biertjes, mag jij wel drinken meisje vraagt hij een beetje achterdochtig. Ja hoor zeg ik, maar mijn stem slaat even over en klinkt in de laatste woorden als mijn eigen zware stem. De ober kijkt even vreemd, ik mag naar jou legitimatie vragen zegt hij, heb je die bij je? Ik schud mijn hoofd, bang dat mijn stem niet meewerkt. Ben je je tong verloren vraagt hij wat minder vriendelijk. Cindy grijpt in en zegt boos dat ik al 16 ben geweest, ze is haar legitimatie kwijt. Als je niet wilt dat we hier een hapje gaan eten gaan we wel ergens anders naar toe. De ober bindt in, Sorry maar tegenwoordig zijn ze streng en controleren veel op minderjarigen en alcohol. De meesten meiden die mogen drinken zijn ehhh hoe zal ik het zeggen? Niet zo lief gekleed. Dus de kans dat je gecontroleerd wordt met zo een zoet en schattig jurkje is nogal groot.

Ik wordt rood, dat begrijp ik zegt Cindy, maar het is van de zotte dat een meisje zich niet lief kan kleden op zondag, zonder dat ze gelijk als minderjarig wordt aangezien. Nu wordt de ober rood, ja ik zie mijn dochters liever ook onschuldig gekleed, ben jij echt meerderjarig vraagt hij nogmaals ik knik. Goed, dan verontschuldig ik me, deze twee biertjes zijn van het huis, Cindy bedankt en vraagt gelijk de kaart.

Luister Sanne, zolang jij netjes je jurk draagt en je haar meisjes achtig draagt, zal niemand wat in de gaten hebben, en zeker niet als je een luier draagt. Want dan is dat kleine piemeltje van je al helemaal niet meer te ontdekken. Wat bedoel je daar mee vraag ik een beetje boos, ik schrik van mijn zware stem, SST zegt Cindy en kijkt om zich heen. Niet zo luid, sorry hoor maar jou gevalletje is wel erg klein, en ik heb al heel wat gezien door mijn werk. Ik wordt rood, maar dat is niet erg hoor,zegt ze,voor een meisje dan. Waarschijnlijk heb je daardoor ook nog geen baardgroei en zie je er kinderlijk en meisjesachtig uit. Zou je denken vraag ik zachtjes.

De ober komt terug, al een keus kunnen maken vraagt hij. Ja doe maar  tweemaal de pasta carbonara en extra tomaten saus. en een rode wijn van het huis. Uitstekend, de tomaten saus is erg goed maar ik wil wel waarschuwen dat vlekken erg moeilijk schoon te krijgen zijn. Oh zegt Cindy grappend, dan moeten we maar zorgen dat lieve meisjes niet op hun jurkje kunnen knoeien. Dat kunnen we regelen zegt de ober en geeft me een knipoog. Een serveerster zet twee glazen en een karaf wijn op tafel, samen met een flesje cassera. Wat doe jij nou zeg ik fluisterend tegen Cindy, en merk dat mijn oude stem weer helemaal terug is. Is toch fijn dat ze aan jou kleren denken zegt Cindy een beetje plagerig, en als jij niks zegt lijk je helemaal een verlegen meisje. Ik ben toch geen klein meisje? Nee maar je kunt zeker wel voor een veertienjarige door, vooral als je zit, en Cindy schenkt de wijn in en mixt dat met de cassera.

Opeens is er een klein beetje commotie in de zaak, we kijken even en zien dat wat mensen legitimatie laten zien aan een dame en heer in uniform. Ben je nog droog vraagt Cindy op eens, ik kijk haar aan en ga met mijn hand onder de jurk, volgens mij heb ik een klein beetje laten lopen zeg ik, gelukkig dat dit zo dadelijk niet meer hoeft, als jij niks gezegd zou hebben zou ik helemaal vergeten dat ik mij zelf moet controleren. Ja maar je moet wel iets aan je stem doen zegt Cindy, want je kunt niet blijven zwijgen. Ik kan toch niet incontinent blijven, fluister ik, en voor ik het besef zeg ik er achteraan, ik ben toch geen baby?

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
  • Hallo, ik ben een jongen van 15.
  • Geboortejaar: 1999
  • Ik ben: TSB & DL
Reactie #82 maart 28, 2014, 16:14:52 16:14*
Schitterend!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #83 maart 29, 2014, 22:20:43 22:20*
Deel 20

Cindy kijkt me verdrietig aan, dus zo denk je over mij zegt ze. Ik schud mijn hoofd, nee zo bedoel ik het niet, maar... Jij weet in ieder geval waardoor het komt en als je wilt kun je weer gewoon je plas ophouden, ik kan er niks aan doen! Sorry zeg ik zachtjes, nu je heel even merkt dat het moeilijk is om incontinent te zijn kies je de makkelijke weg, ik kan niet anders. En eigenlijk jij ook niet, je kunt moeilijk overmorgen als jongen bij Mia komen, toch?

Ik besef dat Cindy gelijk heeft, bovendien vind ik het vriendelijker als we het over onzindelijk hebben gaat Cindy verder, dat geeft me het gevoel dat het tijdelijk is, bovendien is dat voor jou het geval, je bent dus een onzindelijk meisje, en ik denk dat je dat maar beter kunt blijven, en ze haalt de inhaler uit de handtas, en schuift deze naar mij toe. Ik weet het niet zeg ik, voordat Cindy wat terug kan zeggen komt een serveerster aanlopen met de borden pasta, ze zet ze op tafel. Cindy pakt een servet en vouwt deze open en legt het op haar schoot. Als ik hetzelfde wil doen staan de geŘniformeerde dame en heer bij ons tafeltje. Legitimatie graag vraagt de vrouw. Cindy zoekt in haar handtas, ik wordt rood, en jij meisje, vraagt de man, volgens mij ben jij een beetje te jong om wijn te drinken. Net als ik wat wil zeggen, komt de serveerster achter mij staan en bind mij een grote slab om, kan jij lekker eten en wordt je schattige jurk niet vies meisje, zegt ze en geeft Cindy een knip oog.

De geŘniformeerde vrouw kijkt me met een aandoenlijk lachje aan, ik weet me geen houding te geven, ben je je tong verloren vraagt de man, maar wel op een vriendelijke, zelfs kinderlijke toon. Net als ik wil gaan spreken en mijn keel aanspan om een hoge stem te maken schuift Cindy mij de inhaler toe en geeft me een knip oog. Ik begin te hoesten en pak de inhaler, puf een keer en inhaleer diep. Sanne heeft een long aandoening zegt Cindy opeens, daarom heeft ze een groei stoornis waardoor ze erg jong lijkt. De vrouw kijkt mij een beetje ongelofelijk aan, maar juist dan ga je jezelf toch niet zo schattig kleden, en die slab helpt dan ook niet echt toch? zegt de man een beetje sarcastisch. Op een of andere manier overwin ik mijn angst, dit is onrechtvaardig voor mijn gevoel.

Als ik graag een mooie en fatsoenlijke jurk wil dragen op zondag, lijkt het mij logisch dat ik die wil beschermen tegen vlekken, niet geheel ondenkbaar met pasta, zeg ik met een onvervalste hoge meiden stem. Dus het lijkt me niet gepast dat jullie in functie, daarover gaan oordelen. De beide ambtenaren binden gelijk in, wij vragen iedereen die twijfel geeft of zij meerderjarig zijn om zich te legitimeren, zegt de man, misschien moet je het als een compliment zien zegt de vrouw een beetje schuldig. Tja denk ik, kan moeilijk mijn paspoort laten zien.

Iedereen is verplicht legitimatie bij zich te hebben zegt de man, maar nu op een wat norsere toon. Die heb ik niet bij me zeg ik wat zachter, maar dat komt omdat ze al een personeelspas heeft van het ziekenhuis, Sanne wilt niet teveel waardepapieren bij zich hebben, je weet maar nooit zegt Cindy. Dat is geen legitimatie... Begint de man, maar de vrouwelijke beambte interrumpeert hem, om zo een pas te krijgen, moet je jezelf ook gelegitimeerd hebben, dus voor mij is dat voldoende, ik buig iets naar beneden, om in de plastic tas mijn pasje te pakken, waardoor beide ook de pakken luiers naast mijn stoel zien staan. Een beetje beschaamd laat ik het pasje zien.

De vrouw heeft duidelijk medelijden met me en ook de man is nu een stuk vriendelijker. Sorry hoor zegt hij maar we moeten nu eenmaal streng zijn, en geeft mijn pasje terug. Ik knik een beetje begrijpend, maar met een boze blik. Waarna beide verdergaan, als ik rond kijk zie ik dat bijna iedereen in het restaurant onze kant op kijkt, een tafeltje verder zie ik een jong meisje naar de pakken luiers wijzen, haar moeder geeft me een verontschuldigende blik.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Vrouw
  • erg onzeker
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1984
  • Ik ben: DL
Reactie #84 maart 29, 2014, 23:15:43 23:15*
 !1 op ma het volgende deel  dance

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #85 maart 30, 2014, 22:36:17 22:36*
Deel 21

Cindy ziet mijn rode wangen en beschamende blik, goed gedaan meisje zegt ze luid, jij kan er ook niks aan doen! Opeens beginnen mensen te klappen, ik krijg een warm gevoel. De beambten voelen dat ze te ver zijn gegaan en vertrekken iets wat gehaast uit het restaurant. Ik ga me ook als een zoet meisje kleden hoor ik een jonge meid verderop tegen haar vriendinnen zeggen, die alle instemmend knikken, ja na dit, durfden ze dan vast niet meer om legitimatie te vragen zegt een van hen. Cindy kijkt me trots aan, maar jij blijft voorlopig onzindelijk zegt ze zachtjes met een lach, ach daar kan ik ook nog wel aan wennen zeg ik met een triomfantelijke stem.

Lekker hoor zegt Cindy, als ze de eerste hap van de pasta eet, ik neem ook een vork vol en ja hoor, nog voor ik het in mijn mond stop valt de eerste kolder saus op mijn slab, gelukkig hebben ze hier goede mensenkennis zegt Cindy. Ik moet stiekem ook een beetje lachen en dan komen de ontlading van alle spanningen van deze dag er ook allemaal uit, op een of andere manier kan ik niet stoppen met uitbundig geschater.

Als ik een beetje gekalmeerd ben begin ik achter elkaar door te eten, ik ben gewoon uitgehongerd lijkt het wel, als het bord leeg is veeg ik mijn mond af en neem een lekkere slok wijn. Zo daar was je wel aantoe zegt Cindy vriendelijk. Ik knik, heerlijk gewoon dit moeten we vaker doen! De serveerster komt langs om de borden af te ruimen, nou het heeft je wel gesmaakt, zo te zien zegt ze lachend. Cindy valt haar bij, ja misschien de volgende keer maar helpen met eten, dan gaat er wat meer in het mondje dan op de slab. Ik vindt de opmerking niet zo leuk en kijk een beetje sacherijnig, maar de serveerster schraapt nog even een lepel vol en brengt het naar mijn mond, nog een hapje zegt ze plagerig. Ik weet me geen houding te geven en zie mensen naar mij kijken, zonder er bij na te denken en tot verrassing van de serveerster open ik mijn mond. Grote meid zegt ze als de lepel in mijn mond verdwijnt, en ik slik het hapje door. Wat lief zegt Cindy, dat moeten we vaker doen. De meiden aan de bar volgen het tafereel, ze lachen, en ik wordt rood. Nou dat kan hoor zegt de serveerster vriendelijk lachend, en wijst naar een wat ouderwetse kinderstoel die in de hoek staat.

Ik schud mijn hoofd, het was lekker maar de volgende keer... De ober die ook eigenaar is komt erbij staan, als Anne je mag voeren eten jullie gratis, zegt hij. Ik kijk verbaast, waarom zou je dat doen vraagt Cindy, ja zeg ik er achteraan. Nou je hebt net wel een statement gemaakt en mijn gasten schijnen het leuk te vinden. Ik zie een van de meiden aan de bar naar de hoge stoel lopen, ze gaat er in zitten en een ander klapt het tafelblad ervoor en pakt een riempje vast wat aan de stoel hangt, ze hebben de grootste lol.
Waarom is die stoel zo groot vraag ik verbaast.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • A Simple Hello Could Lead To A Million Things.
  • Ik ben: Papa
Reactie #86 maart 31, 2014, 01:36:35 01:36*
 dance lekker lezen voor het slapen gaan is altijd fijn ;-)
Weep not for roads untraveled
Weep not for sights unseen
May your love never end and if you need a friend,
There's a seat here along side me.

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
Reactie #87 maart 31, 2014, 18:19:01 18:19*
 toppie toppie

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #88 maart 31, 2014, 22:59:28 22:59*
Deel 22

Nou lang geleden kregen wij een keer per week een gezin hier, waarvan de dochter niet zelfstandig kon eten, ze had een spierziekte... Lizzy zegt Cindy. Ja hoe weet jij dat vraagt de ober. Nou wij wonen bij Yvon, ach ja natuurlijk, nou dan weet je genoeg denk ik, en hij sommeert de meiden uit de stoel te gaan, het is geen speelgoed dames zegt hij een beetje steng. Moet je doen zegt een van de meiden tegen mij, ja stoer zegt de ander en steekt de duim naar mij op.

Kijk maar, zegt de serveerster, terwijl ze mijn vieze slab af doet. Ik heb Lizzy vroeger graag gevoerd. Cindy kijkt haar vragend aan, Anne is de zus van Yvon zegt de ober. Oh zeg ik, ja nu je het zegt zie ik wel wat overeenkomsten en neem een slok wijn. Nog een toetje? Vraagt Anne, ik schud mijn hoofd, nee ik heb genoeg gehad zeg ik, Cindy knikt, ja het was lekker. Doe maar een goed wijntje, een fles vraagt Anne, ja lekker zeg ik, dat kan ik nu wel gebruiken

Anne ruimt de tafel verder af en gaat richting keuken, ik weet niet wat het is zeg ik maar wat er vandaag allemaal gebeurd is kan ik moeilijk bevatten, het lijkt wel of iedereen wilt dat ik een klein meisje ben. Maar dat wil je zelf toch ook zegt Cindy. Ik knik voorzichtig, maar het is toch anders, ik voel me soms een beetje belachelijk. Hou je van mij vraagt Cindy opeens, ik kijk haar aan, Cindy kijkt lief maar ook serieus. Ja zeg ik, ik vind jou heel aardig en voel me op mijn gemak bij jou. Dus zijn we een stel? Even denk ik na, ja wij horen bij elkaar zeg ik volmondig. Cindy lacht en straalt van geluk. Wat zou je voor mij over hebben? Alles zeg ik gelijk.

Dus als ik jou het liefst als een kleine meid wil behandelen, dan vindt je dat goed? Anne komt bij ons staan, alles na wens? Ik knik, ja zegt Cindy, de rekening graag, het is allang bed tijd geweest voor Sanne. Ik begin te blozen, nou het is pas 10 uur hoor zeg ik. Ja en dat is al twee uur te laat zegt Cindy grappend. Anne lacht, vroeger moest Lizzy doordeweeks ook om 8 uur naar bed, dat vond ze vaak ook veel te vroeg, maar in het weekeinde mocht ze dan tot 10 uur opblijven. Nou dan moeten we maar snel betalen zegt Cindy, dit was van het huis zegt Jose, de ober. De mensen vonden het heel gezellig met jullie, en jullie hebben ons ook plezier gedaan. Dank u wel zeg ik, het was ook erg lekker. Ja dat hebben we gemerkt zegt Cindy, en staat op, vergeet je niet je luiers mee te nemen meisje zegt ze. Ik weet niet waar ik moet kijken. Daar hoef je je toch niet voor te schamen meisje zegt Anne, terwijl ze me de pakken luiers aanreikt.

Ik neem de luiers over en lach vriendelijk naar Anne, ja maar normaal is het natuurlijk niet zeg ik. Anne lacht vriendelijk, daar kun je toch niks aan doen, wat is normaal? Cindy pakt me bij de boven arm en trekt me mee, bedtijd, dat is voor jou nu normaal zegt ze luid. De meiden aan de bar giechelen wat, waarop Anne tegen ze zegt, jullie moeten morgen toch naar school? Zal ik jullie moeders laten weten wat jullie aan het doen zijn, gelijk zijn de meiden stil, een paar schudden hun hoofd en ze maken aanstalten te vertrekken. Als Cindy me aan de arm naar buiten duwt zegt een van hen nog, welterusten meisje, slaap lekker, ik kan wel door de grond zakken.

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
Reactie #89 april 01, 2014, 17:05:56 17:05*
 coolman