Kleuter meisje  (gelezen 172606 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: TSB
Re: Kleuter meisje
Reactie #30 maart 13, 2014, 20:18:12 20:18*
Leuk om de positieve reacties te lezen, de volgende delen zullen ook wel wat vertaal reacties vragen, maar als dit te hinderlijk wordt hoor ik dat ook graag, is natuurlijk ook wel leerzaam. :P
Liefs Daisy.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #31 maart 13, 2014, 22:36:37 22:36*
Deel 7

Als we verder lopen wijst Cindy naar een grote kleding discounter, kunnen we mooi wat voor je uit zoeken, want in een t shirt is niks voor jou hebben we gezien. Ik krijg weer een rood hoofd. Ga jij je maar vast helemaal uitkleden in het kleedhokje dan zoek ik wel wat voor je uit om in te slapen, en wijst naar de pas hokjes achter in de zaak.
Terwijl ik naar achteren loop voel ik de blikken van het personeel in mijn rug prikken, gelukkig is er verder weinig klandizie.

Terwijl ik mij uitkleed in het pashokje, gaat Cindy de winkel door ik heb geen idee wat er gaat gebeuren maar ben er niet gerust op, daar sta ik dan in mijn luier broekje en sokken, te wachten op wat komen gaat.

Als ik mijn nieuwe kapsel in de spiegel bekijk, doet Cindy op eens het gordijntje open, hier probeer dit maar eens zegt ze, ik zie dat een verkoopster verderop het geheel gade slaat, moet dat nou zeg ik een beetje boos en probeer het luierbroekje een beetje te bedekken met... Wat is dit? Vraag ik, oh een soort nachtshirt maar dan met een leuke print, schiet nou maar op want we hebben nog meer te passen. Ze laat het gordijn een beetje open, zodat ze me kan controleren. Ik houd het voor me, ja daaaag dat is voor meisjes zeg ik verontwaardigt. Aantrekken zegt Cindy kortaf, ik weet dat ze het meent en worstel me door de stof, terwijl ik bezig ben hoor ik Cindy zeggen, andersom lieverd, en ze helpt me. Als ik het aanheb begint ze het gelijk van achteren te sluiten, nou vraagt ze, lief hè? Ik sta sprakeloos in de spiegel zie ik mij zelf in een truttige lange nachtjapon met roesel randjes en een print met allemaal kleine gele teddy beertjes, op de aanhechting van de mouwtjes zitten ter hoogte van de schouders grote roesel stroken die een soort van vleugeltjes lijken, voorop, op het borststuk is een grote gele strik met lange linten genaaid, alle biesjes zijn geel en de nachtpon zelf is wit.

Lekkere dunne maar toch stevige stof hè? Ik bekijk me nog eens goed in de spiegel, de hals lijn sluit strak aan om mijn nek. Draai je eens om zegt Cindy, en ze schuift het gordijn helemaal open. Ik dacht dat dit wel iets voor jou is zegt ze, een hemd, makkelijk voor de luier en met teddy beertjes, dat vond jij leuk toch? Ik kan het niet geloven, in de spiegel zie ik een jonge meid. Dan zie ik hoe een verkoopster onze kant op komt, ik trek het gordijn snel dicht en probeer de nachtpon uit te trekken, maar het lukt me niet om de knoopjes achter los te krijgen, ik krijg een dejavu gevoel.

Op eens trekt Cindy het gordijn open, laat maar een zien zegt ze. Ik sta weer aan de grond genageld, de verkoopster staat naast haar, lindo, muy adecuado para las noches cálidas, ze trekt wat aan de roesel strook aan de onderkant die tot ongeveer 5 cm boven mijn enkels hangt. la mayoría de las niñas les resulta demasiado infantil, pero creo que es su puesto de peluche. Ze draait me om en doet het kleine staartje aan de kant, ik voel hoe ze ook het bovenste knoopje sluit. Draait me dan weer terug en frunnikt nog wat aan de strik, en kijkt me met een genoegelijke lach aan. listo para tomar una siesta, lástima encontrar a mi hija de doce esta demasiado infantil. Ja zegt Cindy, het staat je heel goed, de verkoopster knikt, muy lindo, cabe en una chica dulce, así como usted. Ik kan het niet beter uitdrukken zegt Cindy, ze fluistert wat in het oor van De verkoopster, die een knikje geeft en de zaak in gaat.

Ondertussen draai ik iets voor de spiegel, de verkoopster gaf me net een complimentje leek het, ze vond me er als een lief meisje uit zien, alleen dat van haar twaalf jarige dochter die dit te kinderlijk zou vinden...Jij lijkt wel in je sas! Ik stop gelijk mijn draaiende beweging, ehh... Nou eerlijk zijn hè? Ik begin te blozen, je vindt het fijn, ik kan het aan je zien, je straalt helemaal. Ik begin een beetje te stotteren, ik wil niet dat je denkt dat... Ik denk helemaal niks. Cindy komt bij me in het pashokje staan, sluit de gordijnen en slaat haar handen om mijn nek.

Maar we kunnen jou niet in een nachtjapon de straat op sturen zegt ze en begint aan het bovenste knoopje in mijn nek te frunniken. Uit het niets geeft ze me een hartstochtelijke zoen, en houd me stevig vast. Ik houd haar hoofd vast en beantwoord haar gebaar, we gaan diep bij elkaar naar binnen. Ik vind je zo wel aantrekkelijk zegt ze tussendoor. En grijpt met haar hand in mijn kruis, ook bij jongens heeft een rok of jurk zijn voordelen zegt ze, en ik kan het nu al voelen.

Cindy begint de knoopjes los te maken, ik denk dat je de volgende outfit ook wel kan waarderen zegt ze. Ik ben niet zo zeker zeg ik, mensen zullen het toch raar vinden, een jongen in meisjes kleren en hier is dat al helemaal niet geaccepteerd. Maak je geen zorgen schat, er is niks mis mee als een meisje een mooie jurk draagt, en ze laat de nachtpon naar beneden zakken. Deze maar meenemen vraagt ze, ik knik, goed zo, het belangrijkste is dat je het zelf accepteert, al het andere komt van zelf. Ik kijk haar aan, gebeurd dit echt? Cindy verlaat het pas hokje met de nachtpon in haar handen, pak deze maar in hoor ik haar zeggen.

Even later geeft ze me een ander kleding stuk, zelfde stijl maar dan voor overdag zegt ze. Ik bekijk het, een effe lichtblauwe jurk, wederom met een hoge hals lijn maar nu met korte pof mouwtjes, en afgezet met wit kant en een grote strik op de achterkant. Ik trek het aan, de rok van de jurk valt tot net over de knieën, gelukkig heb ik nog bijna geen haargroei op mijn armen en benen. Cindy komt weer kijken en ritst de achterkant van de jurk dicht, door dat het borststuk afgezet is met wit kant valt het niet erg op dat ik geen borsten heb. Welke maat schoenen heb je? 41 zeg ik, en Cindy verlaat het pas hokje weer, het gordijn laat ze open, trek je sokken maar uit zegt ze. Even later komt ze terug met de verkoopster die een paar open schoenen met lage hak in haar handen heeft. Maat 41 zegt ze, ik neem ze aarzelend aan. Terwijl ik bezig ben de schoenen aan te trekken hoor ik hoe de verkoopster wederom complimenten maakt, le conviene, el vestido le queda. simplemente lindo. Cindy knikt, ja ze heeft er het juiste figuur voor of niet Sanne, ik knik, bang dat mijn stem het echte geslacht verraad.

Als ik de schoenen aan heb geeft Cindy me nog een haar lint, voor in je staartje zegt ze, ik kijk haar vragend aan, zal ik maar even helpen zegt ze, en zonder op een antwoord te wachten bind ze me het licht blauwe lint in mijn staartje om het met een grote strik te sluiten, doet mijn rolkuif fatsoeneren, en trekt het ronde kraagje van mijn jurk goed. Deze kun je wel gelijk aanhouden zegt ze. Ik schut mijn hoofd, durf ik niet zeg ik zachtjes, maar Cindy grijpt me bij de hand en trekt me het pashokje uit.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Vrouw
  • erg onzeker
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1984
  • Ik ben: DL
Reactie #32 maart 14, 2014, 11:05:22 11:05*
Het blijft een goed verhaal :)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • voornamelijk PVC en Diaper lover
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Geboortejaar: 1986
Reactie #33 maart 14, 2014, 11:59:17 11:59*
Leuk verhaal

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #34 maart 14, 2014, 20:22:13 20:22*
Deel 8

Er staan nu wat meer mensen in de zaak, ik zie hoe een groepje meiden naar me kijkt, yo también infantil, hoor ik een van hen zeggen, maar ik was allang blij dat ze me niet uitlachten om het dragen van een jurk, ook de verkoopster keek niet raar nu ik zo in de winkel stond. una chica agradable, puedes hacer que esto, no me importa que las chicas normales sin embargo. De verkoopster geeft mij de pakken luiers die nog achter bij het pashokje stonden, en nu zie ik de meiden verderop wel lachen. Let maar niet op hen zegt Cindy. Samen lopen we met de verkoopster naar de toonbank om af te rekenen. De verkoopster geeft ons 20% korting als ze een foto van mij mag maken, voor reclame op internet zegt ze, ik schut mijn hoofd, maar Cindy geeft aan dat het een goede deal is en wilt het wel doen voor 30%, wat als mensen me herkennen zeg ik! maak je niet druk zegt ze! dat zal wel meevallen. De verkoopster denkt even na, en fluisterde wat in Cindy's oor. Cindy knikt en loopt met de nachtpon naar het pas hokje, even later komt ze naar buiten in de kinderlijke nachtpon. De verkoopster gaat achter jaarstaat en sluit de laatste knoopjes in de nek, bonita! We worden naar buiten gedirigeerd om voor de zaak te gaan staan, tot overmaat van ramp, gaat het diefstal alarm af, waardoor we alle aandacht krijgen, nu word ook Cindy rood.

Als we voor de zaak staan maakt de verkoopster wat foto's van ons eerst moeten we achterom kijken, ik sta met de tweepakken luier in mijn handen, hierna een foto van ons twee bij het reclame bord, Cindy poseert kinderlijk in de nachtpon, en ik moet netjes mijn been  buigen en de rok van mijn jurk naar de zijkant optillen, de pakken luiers staan voor ons. Flits, flits, ik merk dat meer mensen foto's van ons maken met hun mobieltjes. Als we klaar zijn klappen sommige mensen. We gaan naar de kassa, en Cindy loopt door naar het pas hokje, ik zie de groep meiden lachen een van hen loopt op mij toe. Dat jullie dit durfden zegt ze, ik vindt het knap hoor, enne het zag er lief uit hoor. En gaat terug naar het groepje. Als Cindy weer bij me komt staan en afrekent, begrijp ik waarvoor we dit deden, we krijgen 50% korting. Snel verdient zegt ze, scheelt toch 60 euro, als we weglopen zie ik hoe het groepje meiden zwaaien, ik ben mijn schaamte voorbij en zwaai terug. Goed zo zegt Cindy.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1985
  • Ik ben: Leeg
Reactie #35 maart 14, 2014, 23:56:58 23:56*
top!! echt steengoed...
alleen het vertalen is wat lastig hahaha  :D ;)
geniet van je volle luier :), voor je t weet is t weer voorbij ;)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • A Simple Hello Could Lead To A Million Things.
    • voorsteltopic
  • Contact behoefte: iedereen
  • Ik ben: Papa
Reactie #36 maart 15, 2014, 00:14:20 00:14*
 !1 !1 !1 !1 dance dance dance dance Leuk verhaal  ;D ;D
Weep not for roads untraveled
Weep not for sights unseen
May your love never end and if you need a friend,
There's a seat here along side me.

Offline (Verborgen)

• AB
  • Volwassen
  • Forum Held
Reactie #37 maart 15, 2014, 13:46:25 13:46*
Weeral een schitterend vervolg  !1 !1 !1 !1 !1 !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #38 maart 15, 2014, 21:56:03 21:56*
 Deel 9

Ik kan het nauwelijks geloven, ik loop in een schattige jurk en niemand die me vreemd aankijkt. Jij bent wel in je sas hè zegt Cindy, ik lach. Nu nog even de was ophalen zegt ze, die heb ik in de hypermercado afgegeven, toen jij de boodschappen voor de lasagne bij elkaar zocht. Shit ja dat was ik helemaal vergeten zeg ik, en loop met Cindy naar binnen. Bij de balie levert ze het bonnetje in dat is 5 euro, we rekenen af en nemen de schone en gestreken was mee, dat is best goedkoop zeg ik, ja maar je kunt beter zelf een wasmachine hebben. Ik kijk haar aan, ja dat was ik nog vergeten zeg ik, als ik volgend weekeinde wat anders heb kost me het niks. Heb jij nog nagedacht? Even is Cindy stil, een andere kamer vraagt ze, ja ik weet dat het moeilijk is, maar het zou geweldig zijn. Bij de uitgang worden we staande gehouden door de beveiliging.

usted ya ha pagado por los pañales? Vraagt hij nors, ik voel me erg opgelaten, hij kijkt me streng aan en ik ben bang dat hij ziet dat ik geen meisje ben. Cindy zoekt in haar tas, en haalt een bonnetje te voorschijn, we moesten alleen het wasgoed ophalen antwoord ze en laat het bonnetje zien. De beveiliger bekijkt het goed en kijkt dan naar mij, Lo sentimos chica, yo no quise asustarte, en opend het poortje. Eenmaal buiten slaak ik een zucht, het is wel je vuurdoop, zegt Cindy met een lach, kom dan gaan we een koffie drinken, ik heb misschien een idee.

Als we vlak bij de uitgang zijn gaat Cindy een lunch room binnen, wil jij een broodje bij de koffie vraagt ze. Doe mij maar een met kaas, zal ik vast buiten een plaatsje in de zon zoeken? Cindy knikt, doe maar dan zie ik je zo. Als ik op het terras een plaatsje zoek stoot ik met mijn luiers bijna een kopje om van een oudere vrouw, ik verontschuldig me, en ze lacht beleeft naar me, ik ga aan een tafeltje naast haar zitten, en zet de luiers op de grond, die kun je ook laten bezorgen zegt de vrouw vriendelijk, ik knik beleeft. Maar sta dan op en wil een plaatsje verderop zoeken, zodat niemand me kan horen. Ze verontschuldigd zich, veel meisjes dragen liever meer bescherming s'nachts zegt ze, als ik de luiers weer oppak, ik voel dat ik nu wel wat moet zeggen en probeer een hoog stemmetje op te zetten. Dank u wel, maar de zon is hier te fel zeg ik, ze geeft me weer een beleeft lachje. Wil je hier gaan zitten schatje hoor ik achter me.

Nee ik dacht daar in de hoek, anders hoort iedereen ons, zeg ik met een gemaakt hoog stemmetje. Daar moeten we ook maar eens wat aan doen zegt Cindy, en gaat ook zitten. En wat vinden van de zondag tot nu toe, vraagt ze uitdagend. Verrassend is het enige wat ik zo kan zeggen, ja maar je straalt helemaal, je hebt geen make-up nodig om er stralend uit te zien. Ik begin te blozen, zie je zegt Cindy, en het geeft je ook een mooie onschuldige meisjes uitstraling. Ja nu kan die wel weer zeg ik, maar dat is alleen voor vandaag. Voel je jezelf dan niet fijn zo? Ik zie dat je ervan geniet. Ehh.. Eerlijk zijn weet je nog? Ja, maar.... Niet gaan maren Sanne, ja dus. Alleen ik kan zo toch niet verder, wat zullen anderen ervan denken? Luister zegt Cindy, vindt jij mij leuk? Ik knik, aantrekkelijk? Ik knik weer. Zou je met mij willen vrijen? Ja zeg ik zachtjes, heel graag. Dus je bent geen homo? Ik schut mijn hoofd. Maar je vindt het fijn om een vrouw te zijn? Weer schut ik mijn hoofd. Cindy kijkt mij vragend aan, maar je vind een jurkje fijn? Ik knik. En de luiers? Ik haal mijn schouders op. Cindy denkt na, wat dan? Ik vind het fijn....Cindy kijkt me aan als of ze de woorden uit mijn hoofd wilt trekken, ja? Ik vind het fijn om een meisje te zijn, zeg ik zachtjes. Cindy kijkt onbegrijpelijk, ik sta doods angsten uit, bang dat ze me zal afwijzen hang ik mijn hoofd iets naar beneden. Maar je zegt net dat je geen vrouw wilt zijn zegt ze, ik schut mijn hoofd een klein beetje, even is het stil. Oh, je wilt echt een klein meisje zijn, zegt ze hard op. Ik kijk haar boos aan, kan het nog harder? Nee gewoon een meisje.

Nou dat is toch niet erg, als jij je dan gelukkig voeld, moeten we daar maar voor gaan zorgen. Ik kijk haar onmogelijk aan, hoedan? Nou we zijn al een heel eind, je loopt in een schattig jurkje met pakken luiers rond. De rest bedenk ik nog wel. Ik lach een beetje en til mijn hoofd op. Maar morgen moet mijn stage beginnen, dus geen jurk en lint in mijn haar. Hmmm tja daar denk ik nog even over zegt Cindy, maar nu eerst even over jou kamer. Ik weet misschien wel iets, maar dat heeft wel wat aanpassing nodig, nu ik er overdenk, dat zou dan ook wel de oplossing moeten worden voor een jurk op het werk. Ik kijk Cindy gespannen aan, en mijn hoofd loopt over van alles wat zojuist besproken is, samen met de emoties, kan ik mijn gedachten er moeilijk bij houden.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Vrouw
  • erg onzeker
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1984
Reactie #39 maart 15, 2014, 22:53:04 22:53*
 !1

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
  • Hallo, ik ben een jongen van 15.
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1999
  • Ik ben: TSB & DL
Reactie #40 maart 16, 2014, 17:18:42 17:18*
Top!  !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #41 maart 17, 2014, 17:49:09 17:49*
super!! :D

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #42 maart 17, 2014, 19:34:41 19:34*
ik heb er geen woorden voor gewoon !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #43 maart 17, 2014, 22:49:48 22:49*
Deel 10

Ik heb misschien een kamer bij mij, in het oude internaat, het moet wel opgeknapt worden. Ja dat is geen probleem hoor zeg ik gelijk vol enthousiasme, ja maar... Er is wel een grote, nou misschien nu een wat minder grote maar, eigenlijk meer een uitdaging. Ik knik begrijpend maar heb geen idee, en neem een slokje van mijn koffie. Cindy doet het zelfde en met het kopje in haar hand, zeg ze plomp verloren. Je moet een meisje zijn, Huh? Nou dan kan ik dat dus wel vergeten zeg ik, de serveerster komt aan gelopen. hello ladies, algo de beber? tal vez un poco de vino para dama y una limonada para ti niña? En ze wijst naar mij. Cindy moet lachen, en knikt. un tinto de Barano para mí un zumo de naranja para Sanne, zegt ze,de serveerster lacht lief en gaat de bestelling halen. Cindy drinkt haar kopje leeg, en neemt een hap van het broodje, ik besluit hetzelfde te doen.

Nou daar heb je je antwoord, zegt Cindy, als we het serieus aan pakken gaat het lukken. Ja maar ik kan niet dat gemaakte hoge stemmetje blijven volhouden zeg ik, bovendien wat als mensen erachter komen? Laat dat maar aan mij over zegt Cindy. Maar lijkt het je wat? Ja is het een grote kamer? Ik denk dat het permanent meisje zijn een grotere beslissing is. Ik ben stil, gedachten razen door mijn hoofd, denk er maar even over na. En ze eet het broodje verder op.

Ik wil zo ook nog even langs het ziekenhuis, laat ik je alvast het een en ander zien. Net als ik wat wil zeggen komt de serveerster terug. Ze zet de bestelling neer en Cindy pakt haar portemonnee. Ik kijk een beetje verlekkerd naar de wijn. el alcohol no es bueno para los niños, ¿qué edad tiene? catorce años? un par de años de espera chica. Zegt de serveerster met een vriendelijke lach, Cindy knikt en geeft haar het geld en een kleine fooi. De serveerster bedankt en neemt de vuile kopjes mee. Zie je zegt Cindy, dat komt wel goed. Als ik ook een meisjes stem zou hebben zou ik het graag doen zeg ik spontaan. Cindy neemt een slok wijn, misschien dat ik iets weet zegt ze, als het lukt, doe je het dan? Ik denk na en twijfel, niemand kent je hier verder, dan is het ons geheim.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #44 maart 17, 2014, 23:34:21 23:34*
fantastisch,....ga door...