Kleuter meisje  (gelezen 153807 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1993
  • Ik ben: DL
Re: Kleuter meisje
Reactie #285 juli 26, 2015, 10:25:09 10:25*
waneer komt er weer meer :)?

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: TSB
Reactie #286 augustus 01, 2015, 22:10:17 22:10*
Deel 68

Ik.... Bestaat dat echt, ja sommige mensen zijn zo geboren zegt Cindy. Ze noemen dat intersexuelen, de meeste worden al op jonge leeftijd geholpen, maar tegenwoordig laten ze de kinderen eerst opgroeien tot de pubertijd, dan kunnen ze zelf beslissen. Lieve kijkt aandachtig naar de afbeeldingen, Cindy kijkt over haar schouder mee.

Hier zegt ze en tikt op de afbeelding die dan groter wordt, dit meisje heeft een slurfje in haar spleetje, ze scrolt met haar vingers door de reportage, waar het duidelijk wordt uitgelegd in woord en beeld. Lieve begint de lappen tekst te lezen, jij bent nog wel even bezig denk ik zegt Cindy met een lachje en gaat naar de badkamer.

En? Lieve kijkt op, schattig hoor! Wil je op Sanne d'r kamer slapen, dan breng ik je wel op bed! Ja dat zou je wel willen he? Mij vast leggen in bed. Ik bedoel de reportage trut. Lieve lacht gemeen. Heb je wel een nachtluier om? Cindy tilt haar snoezige babydoll op, waardoor een roze Tena luier onthuld wordt. Daar slapen Marion en Mindy toch? Nou? En wat vindt je? Lieve scrolt nog even verder en staat dan op.

We weten toch niet zeker dat Sanne dit heeft laten doen? Ze slaat het dekbed open van Cindy's bed en geeft een klopje op het matras ten teken dat Cindy in bed moet. Geen plas zeiltje, vraagt ze. Cindy schut haar hoofd, vindt ik niet fijn zegt ze zachtjes. Goed kruip er maar in, Cindy kijkt Lieve een beetje vragend aan. Als je zoet gaat slapen, vertel ik je wat ik er van vindt. Snel gaat Cindy in bed liggen, Lieve stopt een knuffel toe en haalt een grote speen uit haar zakken, nee niet sputteren zegt ze voordat Cindy een woord kan zeggen.

Eenmaal helemaal geÔnstalleerd, dekt Lieve Cindy zorgzaam toe. En brabbelt Cindy aandoenlijk door haar speen. Lieve lacht, wat ben je toch een snoesje soms zegt ze vertederd. Nou als ik het zo lees zijn veel van dit type intersexuelen gelukkig, maar laten ze zich na hun pubertijd toch helpen. Cindy kijkt vragend. En sommige zijn incontinent en hebben daar toch wel het grootste probleem mee. Maar dat vindt Sanne toch geen probleem, brabbelde Cindy. Lieve knikt, de meesten zien ze er uit als een meisje, alleen als ze opgewonden raken komt het muisje uit zijn holletje. Ze laat een foto zien van een puber, op de voorkant van het roze slipje is mini mouse afgebeeld, heel toepasselijk, grinnikt Lieve.

Dus je vindt het wel kunnen? Brabbelde Cindy, haar speen valt uit de mond. Lieve knikt terwijl ze de speen pakt. Als Sanne er mee kan leven, ik bedoel als alles functioneert, wie ben ik dan? Ze heeft hopelijk toch een broek aan, dan ziet niemand het. Nou jij moet haar anders een schone luier omdoen, en een jurk of rokje, broeken zijn voor grote meiden en jongens. Lieve stopt de speen een beetje venijnig terug. Wijsneus grapt ze. Maar..., nee Cindy, nu gaan we lekker slapen! Lieve geeft Cindy een dikke kus op haar voorhoofd, waardoor Cindy vlinders in haar buik krijgt en gelukzalig glimlacht. Eerst maar morgen afwachten, en zien of Marion en Mindy, Sanne's beslissing en levensstijl kunnen respecteren en waarderen. Dat is veel belangrijker! Met deze woorden doet Lieve het licht uit. Wellusten snoesje zegt ze terwijl ze de deur sluit. Weltlusse brabbelt Cindy slaperig. Een klein prinsessen nachtlampje blijft branden, verder is het stil en donker. Al snel valt Cindy in slaap.

Wakker worden kleintje! Cindy probeert zich moet draaien maar wordt bruut bij haar armen gepakt. He wat? De speen valt uit haar mond. Het is al elf uur, schreeuw Lieve. Cindy wrijft in haar ogen, ja en? Nou we wilden toch in de buurt zijn als Sanne het zou gaan vertellen? Cindy knikt en Lieve slaat het dekbed weg, een kleine natte plek prijkt op het met teddyberen bedrukte onder laken. Kunne we gelijk een plas zeiltje of laken meenemen van de kinderafdeling zegt Lieve met een zelf ingenomen toontje.

Wassen doe je maar later, het bezoek uur is al begonnen. Lieve gooit Cindy de kinderlijke jurk toe. Doe eens normaal snauwt Cindy, die trek ik echt niet aan! Ze tilt haar wat vochtige babydoll op, nou dit gebeurt me niet vaak zegt ze zachtjes. Maakt niet uit, opschieten! Lieve gaat naar de badkamer terwijl Cindy de plakkers van haar luier los trekt. Pak in ieder geval de lotion doekjes mee, schreeuwt ze Lieve na.

Tjee die is echt helemaal verzadigd denkt Cindy als ze haar luier openklapt. Een beetje onwennig  laat ze Lieve die terug gekomen is met een dag luier en doekjes, haar intieme plaatje schoon maken met de lotion doekjes. Beentjes iets wijder, dan kan ik er beter bij zegt Lieve een beetje streng.Cindy gehoorzaamd en al snel is ze fris en zit ze op een schone dag luier, ik heb liever een broekje, probeert ze nog als Lieve de luier tussen haar benen dicht vouwt. Nu niet gaan piepen meisje zegt Lieve een beetje geÔrriteerd, en zet de plakker stak op haar middel vast.

Ik ga gewoon in mijn verpleegsters uniform met jou aan mijn hand als een lieve meid. En ze pakt de wit roze truttige jurk en gooit deze over het hoofd van Cindy, met het nodige gemorrel en een wat tegen sputterende Cindy, trekt ze de jurk strak en begint de knoopjes op de rug te sluiten, we hebben Sanne belooft haar bij te staan. Ja? En waarom moet ik er dan bijlopen als een achterlijke?

Je ziet er hartstikke schattig uit zegt Lieve terwijl ze Cindy laat opstaan en de jurk tot over de knieŽn strak trekt, kraagje goed, staartjes? Helemaal niet zegt Cindy bits, lieve borstelt snel de haren van Cindy en drukt haar een haarband met een witte strik op het hoofd. Los dus zegt ze gestrest. Nu snelt ze zelf nog even in de badkamer. Cindy ziet zich zelf in de spiegel, echt een kleine meid! Kom we gaan zegt Lieve en grijpt Cindy bij de pols en trekt haar mee. Sins wanneer draag jij een traditioneel verpleegster uniform met hoofdkapje, vraagt Cindy verbaast terwijl ze de trap af snellen. Vandaag dus, en jij bent mijn patiŽnte.

Als ze met forse pas naar het zieken huis lopen kijken diverse mensen hun na, bij de receptie herkennen ze Lieve en Cindy bijna niet. Wat zien jullie er uit lacht de receptioniste en een paar collega's, we komen Sanne opvrolijken! Nou dat zal ze wel nodig hebben zegt Suzan die ook net komt aanlopen. Buiten klinkt de kerk klok, twaalf uur. Wat dan vraagt Lieve bezorgt. Nou de moeder van Sanne liep nogal overstuur naar buiten een paar minuten later haar zusje, die probeerde haar nog te kalmeren. Ja net vijf minuten gelden vult de receptioniste aan.

We moeten naar d'r toe zegt Lieve nerveus. Sorry maar het bezoekuur is afgelopen zegt Suzan. Ik heb hier een patiŽnte voor opname zegt Lieve bits en tilt de arm van Cindy omhoog. Amandeltjes? grapt Suzan. Dit is niet grappig snauwt Lieve haar toe, en trekt Cindy mee naar de lift. Niet gaan huilen meisje roept Suzan hun sarcastisch na, normaal is het een hele lieve zuster! Lieve en Cindy kijken allebei geÔrriteerd om, als blikken konden doden....

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1994
  • Ik ben: ASB & DL
Reactie #287 augustus 01, 2015, 22:19:14 22:19*
Super mooi weer!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1993
  • Ik ben: DL
Reactie #288 augustus 02, 2015, 02:04:30 02:04*
weer een mooi stukje kan niet wachte op meer

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Snoezige Schattige Luiertjes en Jurkjes
  • Geboortejaar: 1986
  • Ik ben: ASB
Reactie #289 augustus 09, 2015, 08:07:26 08:07*
Dit verhaal inmiddels helemaal gelezen en het begin was leuk. Ik vind de laatste hoofdstukken irritant, het is duidelijk merkbaar dat de schrijver geen medische achtergrond heeft en de kennis via wikipedia bij elkaar geraapt is. Tot het moment waar Sanne valt en in het ziekenhuis belandt een leuk verhaal.
Ik moet jurkjes en luiertjes dragen omdat ik een sissy ben!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: TSB
Reactie #290 augustus 16, 2015, 23:05:24 23:05*
Deel 69

Wat zou er gebeurt zijn? Lieve schud haar hoofd, ik weet het niet meisje zegt ze een beetje in zich zelf. Het lijkt uren te duren voor de lift op de juiste verdieping is. Als ze uitstappen snellen ze door de gang. Mia komt net uit de kamer van Sanne. Even probeert ze de twee tegen te houden, maar ziet snel dat ze hun zinnen gezet hebben, probeer rustig te blijven zegt ze bezorgt. Cindy knikt, Lieve loopt gelijk door. Het is duidelijk te zien dat Sanne gehuild heeft, maar ze is blij om Cindy te zien. Gaat het vraagt ze. Sanne knikt. Ja maar ik had op meer gehoopt zegt ze. Wil je het vertellen? Vraagt Lieve voorzichtig.

Sanne knikt, Mia heeft me iets gegeven om rustig te worden zegt ze. Lieve knikt, ja vertelde ze me, het is een kalmeringsmiddel dat ze kinderen voor de operatie geven, dus je gaat je zo wel slaperig voelen. Ja grinnikt Cindy de meesten gaan binnen een half uur. Lieve kijkt boos naar Cindy. Sorry zegt ze ingetogen. Nou vertel voor dat je naar dromenland gaat zegt Lieve.

Nou eerst waren ze blij om me te zien, ik heb ze verteld dat het allemaal wel goedkomt, na 10 minuten begon Mindy over mijn kamer bij Silvia, dat het zo apart was, en waarom er kinderachtige nachtponnen en jurken lagen. Cindy knikt. Ik heb ze toen verteld hoe ik me voelde en wie ik was of eigenlijk hoe ik wil zijn. Mamma was eerst heel begripvol en begon over tijdelijk en zo. Sanne stopt en wijst naar het tuitje appelsap. Lieve reikt het haar aan en helpt. Niet verslikken he, zegt ze zorgelijk.

Mindy vond het wel grappig, ik wist het wel zij ze, waarop mijn moeder natuurlijk doorvroeg. Eerst was ze stil en toen vroeg ze sarcastisch of ik me dan wou laten ombouwen. Tja ik had beter mijn mond kunnen houden maar ik heb ze toen verteld dat door het ongeluk, dat niet meer hoefde. Mogen wij het ook zien? Lieve geeft Cindy een stomp tegen haar boven arm. Sanne schud haar hoofd. Niemand mag het nog zien zegt ze.

Ga verder zegt lieve, nu ook erg nieuwsgierig geworden. Nou Mindy was eigenlijk best begripvol, ze zij het wel leuk te vinden om een zusje te hebben in plaats van een broer. Maar toen vroeg ze waarom ik op de kinderafdeling lag. Ik heb ze dus verteld dat ik het liefst een meisje wilden zijn en geen vrouw. Dat werd mijn moeder teveel, te begon te huilen en schreeuwde dat ik pervers was. Mindy wilde blijven maar ging toch mee.

Een traan rolt van Sanne haar wang, waarom worden homo's wel geaccepteerd en mijn gevoelens niet? Het is nou eenmaal niet niks zegt Lieve. Eerst de klap dat je een ander geslacht wilt zijn en dan ook nog het kinderlijke. Dat is voor de meesten mensen niet te begrijpen, ze beseffen niet dat je eigenlijk nog steeds dezelfde persoon bent. Sanne begint al wat suffiger te worden. Mia wilde mij vanmiddag bij de kindertandarts om te beginnen met mijn gebit.

Oh dan begrijp ik wel waarom de pre-OP sedatie grapt Lieve, je gaat echt geopereerd worden. Sanne wordt een beetje onrustig. Maar ik weet niet of ik wel verder wil zegt ze huilerig. Sssjjj, sust Cindy haar, er is geen weg terug, maar de meeste kinderen zijn bang voor de tandarts dus je mag best een beetje huilen hoor. Lieve kijkt weer boos naar Cindy, die haar schouders ophaalt, wat zegt ze. Het is toch zo? Sanne probeert zich nog tegen de slaap te verzetten. Luister lieverd zegt Lieve, wij gaan nog wel even met Marion en Mindy praten, als jij wakker wordt morgen, dan is alles anders, goed? Met wat zacht gesnik en een klein knikje zakt Sanne weg in een diepe slaap.

Lieve legt de deken goed over Sanne heen. Hoe moeten we dit nu doen vraagt Cindy? Nou gewoon confronteren! Met een een snelle beweging pakt ze de haren van Cindy en brengt snel twee slordige staartjes achter haar oren in. Jij gaat vanaf nu ook een kleine meid zijn! Cindy schud haar hoofd hard heen en weer, haar twee staartjes slingeren heen en weer. Heel goed zegt Lieve sarcastisch. Cindy kijkt beteuterd, en wilt de elastiekjes weer uit haar haren trekken als er op de deur wordt geklopt. Beide kijken met spanning hoe de deur langzaam opengaat. Mag ik nog even met Sanne praten? Klinkt het. Dan voorzichtig,voetje voor voetje loopt Mindy binnen.

Ze ziet de verbaasde gezichten, met een lachje kijkt ze naar Cindy. Lijkt me een onschuldige lifestyle zegt ze voorzichtig. Achter haar komt Mia binnen. Ja maar voor sommigen erg Heftig zegt Lieve. Ja je zou het eens moeten proberen, voordat je er over oordeelt, snauwt Cindy er achteraan. Meisjes toch zegt Mia, zachtjes, Sanne slaapt. Even is het stil. Ik zou het wel willen maar ik denk dat de bedtijden mij niet zullen bevallen, Mindy geeft een bescheiden lachje als ze het zegt. Zullen we even de gang opgaan? Mindy loopt naar Sanne, ik wou haar nog zeggen dat ik het heel dapper van je vindt broertje zegt ze. Ze geeft Sanne een kus op zijn voorhoofd, sorry zusje, zegt ze dan, ik praat wel met Mamma, ik accepteer je zoals je bent. Even lijkt het alsof Sanne een glimlachje geeft.

De bozen gezichten van Lieve en Cindy verdijen als bij toverslag, als ze het aandoenlijke tafereel gadeslaan. Zachtjes gaan ze met zijn alle de gang op, Mindy als laatst. Waarom is Sanne zo diep in slaap vraagt ze aan Mia als ze naar het zusters keukentje lopen. Sanne haar tanden worden getrokken, zodat er nieuwe kunnen komen. Verbaast kijken de meiden Mia aan. We moeten de behandeling afmaken die Sanne wilde zegt ze. Meer mag ik er niet over vertellen.

Zonder verder te vragen begint Mindy te vertellen hoe ze Marion heeft proberen te kalmeren, en haar bij Silvia thuis heeft achter gelaten. Ik moest wel terug zegt ze, ik heb stiekem altijd wel geweten dat Sanne geen echte jongen was, meer een meisjes jongen. En nu? Vraagt Lieve verontrust. Nou ik was ook nogal overdonderd dat Sanne vertelde een meisje te willen zijn en ik bedoel een meisjes meisje of hoe noem je dat? Sissy? Zegt Cindy. Ja dat eerder zegt Mindy met een lach. Voor mijn moeder was het een complete verrassing, en ze had altijd gehoopt dat Sanne haar oma kon maken, omdat ik geen kinderen kan krijgen.

Het is stil, dat kan nog zegt Mia met een iets gebroken stem. Ja? Vraagt Cindy enigszins verbaast. Mia kijkt betrapt. Meer mag ik niet zeggen, ik heb al teveel verteld. Nou dat zal in ieder geval al helpen. Mamma heeft ook geen idee wat dit allemaal betekend, ze vindt dat kinderlijk iets is voor kinderen en ziet vreselijke beelden voor zich. Ze had gisteren al dat ene meisje met teddybeer gezien... Maar zei dat Sommige meiden zo sliepen, dat kon ze nog wel begrijpen, maar een jongen?. Nou dan gaan we haar laten zien dat deze life style best leuk kan zijn ook voor familie zegt Lieve. Nou ik weet het niet zegt Mindy, probeer het eerst maar op mij uit.

Leuk zegt Lieve ik heb nog wel een leuk jurkje voor je. Mindy schud lachend haar hoofd, nee zoals ik al zei, de bedtijden bevallen me niet. Hoe laat moet jij naar bed kleintje zegt ze dan tegen Cindy.
Ehuu, stamelt Cindy die een rood hoofd krijgt. Zeven uur zegt Lieve resoluut. Dat bedoel ik zegt Mindy. Maar als we nu eerst even gaan lunchen, dan kunnen jullie me er alles over vertellen. Of moet ze eerst een middag dutje doen? Dat slaan we nu maar over zegt Lieve. Opeens zien ze het bed met Sanne voorbij rijden. Ik moet gaan zegt Mia gehaast. Gaan jullie maar, wel voorzichtig met kleine Cindy he? Ja doet u ook voorzichtig met mijn zusje vraagt Mindy met een pijnlijk gezicht. Ja hoor Sanne voelt er niks van zegt Mia en gaat.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Met een nat luiertje ben je klein jongejte
  • Geboortejaar: 21
  • Ik ben: AB
Reactie #291 september 15, 2015, 21:54:44 21:54*
blijft een mooi verhaal, maar hoe zit het nu met sanne?

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Aahhhh! Aahhhhh! Snakes! Oh, no! One looked at me!
  • Geboortejaar: 1990
  • Ik ben: AB
Reactie #292 april 24, 2016, 15:30:48 15:30*
top verhaal kan niet wachten op meer
was er helemaal uit maar heb het weer van het begin af aangelezen

groet

70s
Well I guess it all started the first time I went through the second grade. I caught my reflection in a spoon while I was eating my cereal, and I remember thinking "wow, you're ridiculously good looking, maybe you could do that for a career."

Be professionally good looking.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1991
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #293 januari 12, 2017, 10:16:03 10:16*
hee komen er nog meer delen of is dit het ?