Kleuter meisje  (gelezen 156018 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht:
  • Yay , ikke zo blij in nat luiertje :P
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Ik ben: ASB & DL
Re: Kleuter meisje
Reactie #210 november 11, 2014, 02:03:23 02:03*
Heb dit verhaal in een avond compleet uitgelezen , ben erg moe net zoals Sanne en/maar ook heel blij nu ~wou dat ik Sanne was~ !1 !1 !1 !1 !1 !1
(\__/)
(='.'=)   This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")   signature to help him gain world domination

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: TSB
Reactie #211 november 14, 2014, 21:00:35 21:00*
Deel 49

De volgende ochtend wordt ik wakker van de vogeltjes, als ik me een beetje probeer te oriŽnteren merk ik gelijk dat ik aardig in mijn bewegingen beperkt ben. Opeens bemerk ik dat ik onbewust op iets een het sabbelen ben. Nog een beetje verward spuug ik het uit, een speen, ik wil recht op gaan zitten maar het lukt me niet, vertwijfeld waarom, probeer ik me op te richten, maar meer dan een paar cm kom ik niet, gefrustreerd pak ik met mijn rechter hand een tralie van het spijlenhek en probeer me er naar toe te trekken, nu merk ik dat een riempje om mijn schouder me beperkt om te draaien. Nu ben ik het zat en begin te roepen om Cindy, wat is er lieverd hoor ik Yvon zeggen vanuit de woonkamer, even later staat ze naast me. Ik wil los zeg ik met een verontwaardigde toon. Nou,nou jij hebt iets voor je keeltje nodig hoor ik zegt Yvon streng, zonder iets te vragen pakt ze de inhaler en puft in mijn mond, diep inademen! Zonder tegenspraak gehoorzaam ik en ze herhaald de handeling nog twee maal. Bijna direct piep ik weer met een hoog stemmetje dat ik los wil. Dat is goed hoor meisje zegt ze en slaat het dekbed terug. Eerst slaat ze daarna mijn nachtpon omhoog om vervolgens de luier te controleren. "Jij moet nodig verschoond worden meisje" zegt ze gelijk.
Yvon verdwijnt naar de badkamer, ik probeer mijn benen op te trekken maar merk gelijk dat deze ook vast liggen, terwijl ik wat probeer om los te komen hoor ik opeens; dat lukt je niet zonder hulp hoor! Cindy roep ik verblijd en kijk haar aan. Cindy geeft een grote gaap, waarom draag jij een kindernachtpon en... Is dat een speen? Ik neem het beeld goed in mij op Cindy staat een beetje verloren bij mijn bed en in haar hand houd ze een teddybeer vast, Huhhh Cindy kijkt een beetje beschamend naar de grond en houd de teddybeer met beide handen voor haar buik vast. Ja stamelt ze. Yvon heeft me naar bed gebracht. Zeg maar rustig op bed! Zegt Yvon die achter Cindy is komen gaan staan, in haar hand een teiltje met washandje. Lekker geslapen meisje? Vraagt ze. Cindy knikt." Ohhhh wat lief! " ook Lieve is binnen gekomen, gewoon schattig! lieve tilt de nachtpon van Cindy op, waardoor de dikke nachtluier zichtbaar wordt, de verklikkers zijn helemaal aangesproken. Yvon ziet het ook, nou we kunnen gelijk doorgaan met verschonen zegt ze. Zal ik jou maar doen zegt Lieve een beetje sarcastisch tegen Cindy.

Even draait Cindy een beetje nerveus en trekt de nachtpon uit de handen van lieve waardoor deze weer  naar beneden valt. Nee dat kan ik zelf wel zegt ze. Lieve geeft een gemeen lachje en kijkt dan naar mij, jij kan dat niet zelf hŤ, zegt ze. Zal ik jouw beentjes maar los maken en lieve kijkt naar Yvon, die een goedkeurend knikje geeft.

Cindy wilt weg gaan maar Yvon roept haar terug," pak jij maar alvast een luierjurkje" zegt ze en wijst naar de kast. Cindy kijkt even naar mij en loopt lang het voeten eind naar de kast bij het raam, onderweg stoot ze daarbij tegen Lieve waardoor de speen op de grond valt. HŤ kijk je wel uit roept Lieve en kijkt boos naar Cindy. Yvon ziet het maar reageerde niet. Als allebei mijn enkelbanden los zijn trek ik automatisch en met opluchting mijn benen op. Vond je het erg vervelend vraagt Yvon lief. Ik kijk bedenkelijk, het is niet erg prettig zeg ik dan. Yvon geeft een klein lachje, dan gaat het vast wel wennen zegt ze, en duwt mijn opgetrokken knieŽn ver uit elkaar.

Even je bibs omhoog! Lieve schuift een rubber zijl onder mijn bibs en trekt de punten goed, zo ben je er klaar voor zegt ze, en begint de plakkers los te maken. Laat mij maar even zegt Yvon en neemt de laatste twee plakkers over, ik heb alvast handschoentjes aan, want zo te ruiken is Sanne op het niveau van een twee jarige als het op zindelijkheid aan komt. Welke jurk moet ik pakken vraagt Cindy die al een tijdje voor de geopende kast staat. Maakt niet zoveel uit zegt Yvon, kies maar welke je leuk vindt.

Snel en behendig slaat Yvon de luier open, met wat billen doekjes veegt ze de meeste ontlasting in de geopende luier, bibs hoog gebied ze, en veegt daar ook het nodige weg. Ik wou dat ik de speciale commode van Lizzie nog had, die was uitstekend voor het verschonen van grote kinderen. Yvon begint met het was handje mijn kruis te wassen. Maar we kunnen toch een nieuwe kopen zegt Lieve. Is deze leuk? Cindy houd een wit roze jurk omhoog, afgezet met wit kant. Yvon knikt, goed hoor zegt ze. Eigenlijk was het een ouderwetse onderzoek tafel voor meisjes, je weet wel met beugels voor de benen. Een gynaecologische stoel roept Cindy vragend. Yvon gaat ongestoord door met mij van onderen te wassen. Nee schut ze, een kleinere tafel met een uitsparing voor bij de bibs, als Sanne daarop ligt is haar hele kruis en bibs vrij, en de beentjes lekker wijd. Omdat te benadrukken duwt ze mijn knieŽn weer ver uit elkaar.

Ik zal Dirk eens vragen zegt Lieve, die werk al lang en weet nogal veel. Even kerm ik als Yvon mijn edele delen stevig schoon maakt. Niet zeuren Sanne dat is het nadeel van een piemel meisje zijn. Cindy glimlacht met een gemene blik in haar ogen. Heb je al spijt vraagt ze. Ik kijk haar boos aan, ik vindt het niet leuk om vast te liggen en hulpeloos gewassen te worden. Tja zegt Yvon die gelijkt stopt, of je bent een klein kind of een volwassen jongeman, allebei kan niet, zeg het maar. Cindy houd de kinderlijke roze jurk omhoog en geeft me een knipoog. Ik probeer nogmaals omhoog te komen, maar het bedtuigje houd me stevig op het matras, Yvon schut haar hoofd, meisjes toch zegt ze. Yvon kijkt me streng aan, willen jullie een kleutermeisje zijn vraagt ze  indringend. Het is stil, ik knik een beetje waardoor Cindy met me mee knikt, als bevestiging dat ik de juiste keus maakt. Zeker weten? Want dan is pas volgende week zondag een nieuwe kans, tot die tijd zullen Lieve en ik zorgen dat kleine meisjes zich ook zo gedragen en behandeld worden. Dus wat wordt het? Lieve staat met haar mond open in de hoek van de kamer. Ja of nee? Ja stamel ik zachtjes. Ik kan het niet horen zegt Yvon streng. Ja roept Cindy luid en stoot mij aan, ja Yvon zeg ik. Yvon houd haar hand bij haar oor te teken dat ze een duidelijke bevestiging wilt. Cindy en ik roepen tegelijk JA. Waarop Yvon tevreden knikt en verdergaat met verschonen. Kan jij vandaag nog antwoord krijgen van Dirk, Lieve? Want we zullen deze speciale commode hard nodig hebben voor twee kleutermeisjes. Ik ga gelijk bellen zegt Lieve en verlaat de kamer. Twee? Cindy kijkt Yvon vragend aan. Dat komt zo wel meisje zegt Yvon, help me maar eerst even met een schone luier voor Sanne.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1967
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #212 november 15, 2014, 10:48:54 10:48*
!!!!!!!!!!
 dance  dance  dance
Een pandabeer is lief, schattig en knuffelig maar ook een beetje gevaarlijk.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1995
Reactie #213 november 15, 2014, 14:06:29 14:06*
Blijft een ontzettend leuk verhaal! !1 :D
"If you use your head, you won't get fat. Even when you eat sweets."

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht:
  • Yay , ikke zo blij in nat luiertje :P
  • Ik ben: ASB & DL
Reactie #214 november 16, 2014, 23:04:58 23:04*
ga vooral zo verder , blijft een heerlijk verhaal  !1 !1 !1
(\__/)
(='.'=)   This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")   signature to help him gain world domination

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Aahhhh! Aahhhhh! Snakes! Oh, no! One looked at me!
  • Geboortejaar: 1990
  • Ik ben: AB
Reactie #215 november 17, 2014, 11:48:59 11:48*
weer een leuk stuk om te lezen

groetjes 70s
Well I guess it all started the first time I went through the second grade. I caught my reflection in a spoon while I was eating my cereal, and I remember thinking "wow, you're ridiculously good looking, maybe you could do that for a career."

Be professionally good looking.

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
  • Hallo, ik ben een jongen van 15.
  • Geboortejaar: 1999
  • Ik ben: TSB & DL
Reactie #216 november 22, 2014, 20:33:51 20:33*
Super!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geboortejaar: 1976
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #217 november 24, 2014, 22:22:22 22:22*
Snif, ik ben er helemaal doorheen al.

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Gewaardeerd lid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geboortejaar: 1996
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #218 januari 19, 2015, 17:51:49 17:51*
Ga aub door met dit prachtige verhaal !

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #219 januari 19, 2015, 20:34:34 20:34*
Deel 50

Als Yvon klaar is met wassen staat Cindy klaar met een luier broekje. Nee meisje, Sanne draagt nu alleen nog maar Luiers, doe de blauwe maar, dat is een ochtend luier. Zwijgend pakt Cindy de luier en brengt het naar Yvon, dankjewel meisje zegt ze op een toon die normaal voor kleine kinderen gebruikt wordt.

Vakkundig wordt mij de luier omgedaan,Yvon zet de plakstrips strak vast en gaat naar de kast waar ze een gele jurk pakt. Cindy houd de roze jurk nogmaals omhoog en deze dan vraagt ze. Jij komt zo aan de beurt antwoordt Yvon rustig en hangt de gele jurk aan de deur.

Help je me even Sanne los te maken? Eindelijk als ze allebei aan weerszijde van het bed mijn bed tuigje los gemaakt hebben kan ik rechtop zitten. Volgens Dirk hebben ze waarschijnlijk zo iets in de opslag, hij gaat vandaag nog even kijken, zegt Lieve als ze triomfantelijk naar binnen loopt. Dat zou heel fijn zijn zegt Yvon, misschien kan die dan vanavond nog gebracht worden.

Wil jij Sanne verder aankleden, haar jurk hangt hier aan de deur, je moet het een en ander nog wel opmaat afstellen denk ik. Lieve knikt naar Yvon, dat lukt wel hoor zegt ze zelf verzekerd en kijkt mij lief aan. Kom jij maar met mij mee zegt Yvon tegen Cindy, en neem je uitgekozen jurk maar mee!

Als Cindy en Yvon weg zijn, voel ik me een beetje ongemakkelijk met Lieve, ze had me tenslotte min of meer de Liefde geklaard. Lieve strijkt met haar hand door mijn warrige haar, vindt je dat fijn vraagt ze zacht. Ik knik het voelt heerlijk, ik zou willen dat het al een stuk langer was zeg ik en kijk haar een beetje beschaamd aan. Lieve buigt haar hoofd voorover, ik draai het mijne een beetje weg, tenslotte hebben Cindy en ik iets met elkaar. Misschien kan ik daar wel voor zorgen, fluisterde ze in mijn oor en streelt nog zachtjes door het haar, om te eindigen met een klein kneepje in mijn wang.

Zo, zegt Lieve als ze weer recht op gaat staan, nu eerst maar dit schone kleedje aan! Echt vraag ik verwonderd, ja natuurlijk Sanne, je kunt toch niet in je Luier en nachtjapon naar de kapper? Verbaast kijk ik haar aan, ik wil lang haar en jij wilt met me naar de kapper? Mooi niet!  En ik probeer weer onder de dekens te kruipen. Lieve staat er bedenkelijk bij, zal ze Yvon roepen en mij dwingen om aantekleden?

Luister meisje, we gaan naar een speciale kapper, die kan jouw haar bij knippen, dan zie je er nog liever uit. Ik wil lang haar, schreeuw ik onder de dekens uit. Maar Lieve kiest voor de pedagogisch oplossing zoals je dat bij kleine kinderen doet. OK wil jij alvast een middag dutje doen? En Lieve schuift een bed hek om hoog pakt het bed tuigje en gooit het naast me op bed, doe je armpjes er maar vast door, zegt ze, voor ik het weet heeft ze al een enkel in de riemen, en spreid mijn benen.Ik wil niet schreeuw ik als ook mijn andere enkel wordt vast gezet. Jij bent wel vervelend zeg! En lieve houd het bedtuigje voor mij open geslagen, vervelende meisjes worden ook de handjes vast gezet! Ik schud mijn hoofd, ik wil niet slapen, maar ik zie dat Lieve het meent.

Ik voel de tranen in mijn ogen komen, ik kan geen kant op mijn benen zitten al vast aan bed en Lieve staat voor me met meer riemen, alsjeblieft smeek ik huilend, ik wil niet in bed blijven. Goed als je je als een lief meisje gedraagt en mij gehoorzaamd! Maar we gaan naar de kapper, en je draagt een luierjurkje. Ik knik. Armen omhoog! Ik gehoorzaam, even prutst Lieve wat achter aan mijn nachtpon, waar na ze deze aan de onderkant die op mijn boven benen rust, in een keer over mijn hoofd uit trekt. En je moet beter luisteren! Ik doe toch wat je vraagt, zeg ik een beetje verontwaardigd. Nee ik zij; dat we je haar gaan laten BIJ knippen. Dat wil je toch? Lang haar?

Even moet ik nadenken terwijl Lieve mij gebaard om de armen vooruit te houden. Echt vraag ik verrast, als ik denk te begrijpen wat Lieve bedoelde, kan dat dan? Lieve neuriet instemmend, terwijl ze me de jurk als een schort aan trekt. Hoe dan vraag ik nieuwsgierig, wacht maar af, ik voel hoe Lieve de jurk strak in de rug sluit met de bovenste 4 knopen. Moet dat zo strak vraag ik voorzichtig. Ik denk dat Lizzy iets smaller was dan dat jij bent zegt Lieve, ze versteld iets in de rug, en gelijk voel ik meer ruimte. Nou zo nog even het romper gedeelte op maat stellen, en dan kunnen we verder. In de gang hoor ik wat geroezemoes, ik ben geen klein kind, schreeuwt Cindy, waarna er een deur dicht slaat, het is stil. Ondertussen heeft Lieve mijn enkels los gemaakt, en bungel ik met beide benen over het bed rand. Ze slaat de rok van de jurk omhoog en pakt een flap van onderen en trekt het door mijn benen om het hoog aan de binnenkant van mij lijfje vast te maken, ik voel hoe de kuier in mijn kruis wordt gedrukt. Zo die kan niet meer afzakken zegt Lieve voldaan. Als ik ga staan komt alles wat minder strak te zitten en vat de rok tot net over mijn knieŽn.
Ga nog maar even op bed zitten en lieve laat twee kanten sokjes zien, je kunt niet op blote voeten meisje zegt ze kinderlijk, en helpt me op bed.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • A Simple Hello Could Lead To A Million Things.
  • Ik ben: DL
Reactie #220 januari 20, 2015, 00:11:19 00:11*
Leuk stuk weer, het stukje "Lieve neuriet instemmend" deed ik onbewust hard op, wat een vragende blik opleverde hier  :o
Gelukkig wouden ze niet zien wat ik aan het lezen Was.
Weep not for roads untraveled
Weep not for sights unseen
May your love never end and if you need a friend,
There's a seat here along side me.

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
  • Hallo, ik ben een jongen van 15.
  • Geboortejaar: 1999
  • Ik ben: TSB & DL
Reactie #221 januari 20, 2015, 20:31:04 20:31*
Super!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1967
Reactie #222 januari 20, 2015, 20:43:56 20:43*
Daisy is back!!!!!  dance
Een pandabeer is lief, schattig en knuffelig maar ook een beetje gevaarlijk.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #223 januari 20, 2015, 23:46:30 23:46*
Deel 51

Moet ik in de wandelwagen vraag ik twijfelend als Lieve mij de witte kanten sokjes aan trekt, nee hoor de kapper is 10 minuten lopen van hier. Even gaat de deur open op de gang, netjes blijven zitten jonge dame, hoor ik Yvon op een strenge toon zeggen, waarna de deur dicht klapt. Lieve trekt mij open zwarte schoenen aan, maar ze zijn iets te klein, met veel moeite lukt het haar. Ze passen niet zeg ik terwijl ze me van bed af helpt. Dan gaan we zo eerst langs de schoenen winkel, en daarna naar de kaper zegt Lieve vastberaden. Ik probeer een paar pasjes, maar de schoentjes knellen heel erg. Doe haar maar even de slippers aan klinkt het in de deur opening. Yvon komt binnen en loopt door naar de kast waar ze nog een blauwe ochtend luier pakt. Cindy is ook zo klaar, dan gaan we samen, na het ontbijt goed? Lieve knikt, moet ik even helpen vraagt ze. Yvon schud haar hoofd, Cindy moet nog even wennen zegt ze en loopt terug. Als de deur open gaat hoor ik nog hoe Cindy brult dat ze geen luier wilt, onzindelijke meisjes dragen een luier! Maar ik wil... De deur slaat weer dicht. Lieve kijkt mij aan, komt wel goed zegt ze en helpt me met de slippers aan te trekken.

Als we klaar zijn lopen we naar de Gang langs de grote wand spiegel, waar ik mij zelf goed kan zien. Even stop ik, de outfit is kinderlijk maar ook weer niet te kinderlijk tenminste voor een 12 jarige dan, kom je ziet er schattig uit, beneden gaan we eerst wat eten en Cindy zal ook zo komen, lieve pakt me bij de hand en samen gaan we de trap af.

In de keuken is het rustig, Ga maar zitten zegt Lieve, Sanne wilt in de grote speciale kinderstoel klimmen die in de hoek staat, nee ga maar gewoon aan tafel, dat kun je wel hŤ? Ik knik verbaast van wel. Boven klinkt gegil en geschreeuw, Lieve zet een bord neer met in blokjes gesneden brood belegt met jam. Ernaast wordt een tuitje met melk gezet. Ik wil al pakken, even wachten Lieverd, ze bind een harde kunststof slab  met opvangbakje bij Sanne om de nek. Zo je bent al een grote meid hŤ, mag je nu zelf eten. Ik lach en geniet van het spel.

Ik hoor een hoop gestrompel boven aan de trap. Langzaam smak ik blokje voor blokje mijn brood op met het nodige geklieder. Goedemorgen, ik ga slapen welterusten klinkt het vermoeit. Een teddybeer wordt van de keukentafel gegrist, en ik zie nog net de achterkant van een babydoll de keuken verlaten. Welterusten Helga zegt Lieve slaap lekker.

Als ik net een stukje brood in mijn mondje wil stoppen, komt Cindy binnen. Ach,wat een schoon luier kleedje zegt Lieve en ook nog zelf uitgekozen! Cindy trekt een pijnlijk gezicht, en ik zie ook waarom. Haar haren zijn in twee staartjes gedaan die Yvon in haar hand heeft, ze trekt er behoorlijk aan, zitten jij! Zegt ze streng. Nee, daar en ze duwt Cindy naar de kinderstoel. Lieve klap dat blad weg! En doe de riemen goed! Lieve handeld snel, en binnen een mum van tijd zit Cindy vast, boos kijkt ze naar Sanne, die lief door eet.

Zo doen we dat met stoute meiden zegt Yvon als ze de haren van Cindy los laat. Maar ik wil niet zegt Cindy ontdaan. Goed meisje, maar dan hebben wij geen afspraak meer, dat kost je zeker 500 euro per maand, bovendien moet je dan zelf je eten betalen. Cindy kijkt sip, ja zegt Lieve en je luiers ook. Even is het stil, die krijg ik van de zorgverzekering zegt ze zachtjes. Sanne vindt het zielig, waarom behandelen jullie haar als een kleuter? Ik vindt het leuk maar Cindy denk ik niet. Yvon geeft me een blik dat ik mijn mond moet houden. Cindy mag het zelf zeggen, maar je vondt het gisteren nog een leuk idee, of niet dan zegt Yvon geÔrriteerd. Cindy knikt ja, het bespaard een hoop geld maar.... Ik besluit toch mijn mond open te doen. Wil je een klein meisje zijn of doe je het alleen voor het geld? Het leek me wel leuk maar... Cindy draait wat in de kinderstoel. Maar wat vraag ik met mijn hoge stemmetje. Nou ik zie er zo kinderachtig uit en, ze haalt haar schouders op.

Misschien wil je geen kleuter zijn maar gewoon een kind, zeg ik begrijpelijk. Ja een kind wat nog niet zindelijk is lacht Lieve sarcastisch. Yvon grijpt in, je biet nu je excuses aan zegt ze ontdaan tegen Lieve. Het is stil. Sorry Cindy zegt Lieve zachtjes. Cindy glimlacht op een manier dat ze laat weten de excuses te aanvaarden.

Wil je dat vraagt Yvon. Cindy denkt even na en knikt, goed dan geen kleuter behandeling, je mag zelf je luier omdoen, maar je gedraagt en kleed je wel als een kleine meid, dan mag je het grotere zusje zijn van Sanne. Cindy denkt even na, dat wil ik wel proberen zegt ze. Yvon knikt, goed zegt ze en pakt een grote mooie slab. Maar dus niet voeren en geen kinderstoel of stomme kinderbedden. Yvon geeft een blik naar Lieve. Cindy worstelde hevig in de kinderstoel ten teken dat ze er uit wilt en Lieve helpt haar. Voor ik er erg in heb heeft Yvon me bij de bovenarm en wordt ik in de kinderstoel vastgezet. Cindy strijkt haar Jurk glad en gaat aan tafel zitten.

Lieve sluit het tuigje van de kinderstoel en trekt de riempjes strak. Yvon zet de stukjes brood neer op het blad en bind me de slab om. Mag het wat rustiger! Helga staat in de deur opening, ik wil slapen. Haar teddybeer in de hand en een kroeldoekje in de andere. Sorry meiske zegt Yvon, en richt zich tot de anderen,horen jullie? De volgende die lawaai maakt krijgt billen koek!

Zo beter vraagt Yvon vriendelijk, Cindy knikt, maar ik kijk sip. Lieve maakt de slap van Ciindy los. Maar misschien is het wel handig dat je deze met het avond eten om hebt zegt Yvon resoluut. Sanne en ik gaan zo schoenen uitkiezen en dan naar de kaper, om haar haren te laten bij knopen zegt Lieve, terwijl ze zelf een broodje kaas maakt. Nou dat klinkt leuk, wil je misschien mee Cindy vraagt Yvon. Cindy staart naar beneden, lieve pakt haar haren en houd twee staartjes vast, ja leuk voor jou een paar vlechtjes. Wat is meisje, zegt Yvon lief. Ik weet niet zegt Cindy, dan ben ik echt net een meisje....Nou dat is ook de bedoeling, er zijn genoeg meiden die door hun ouders netjes, beschermd en kinderlijk opgevoed worden, dus het is niet ongewoon dat meiden van 17 er netjes en lief bij lopen. En een beetje truttig zeg ik met een lach. Cindy kijkt bozig, ik ben 21.... Je kan net zo goed 15 zijn zegt Yvon. En dat is toch een compliment zegt Lieve een beetje sarcastisch.

Kom dat is toch een leuk rol spel, ik heb nog even met Mia gebeld, jullie mogen na het weekeinde beginnen, als jonge stagiaires, en ze regels de ouderwetse uniformen, ze vond het wel een leuk idee om op die manier een proef project voor jonge meiden uit te proberen. Wat bedoel je vraagt Lieve geÔnteresseerd. Nou om te kijken of er ook plaats is voor 12 tot 16 jarige om te kijken of de zorg iets voor hun is een soort snuffel stage, en de afwijkende traditionele uniformen passen daar goed in. Mia is ook nog van de oude stempel, dus het was niet moeilijk haar over te halen en met jullie ervaring en opleiding mogen jullie gelijk beginnen op de kinder afdeling. Wel zo toepasselijk grinnikt Lieve.

Als jullie klaar zijn kunnen we gaan zegt Lieve en zet nog twee truitjes melk neer. Maar als ik het niks vindt.... Dan mag je volgende week er mee stoppen Cindy zegt Yvon, maar wel eerst proberen! Cindy knikt en Yvon knikt voldaan. Als we de melk op hebben ruimt Lieve af en Cindy helpt haar. Wil jij Sanne uit haar kinderstoel halen Cindy? Lieve heeft wel door dat ze Cindy niet echt als een kleine meid moet behandelen en heeft het plan haar meer voor mij te laten zorgen zodat ze niet te snel opgeeft om als een jong meisje te worden behandeld en natuurlijk gekleed.

Wat vindt jij vraagt Cindy  als ze me los maakt. Ik vindt het toch wel leuk zeg ik overtuigt, vindt je het dan niet erg om als een kleuter te worden behandeld? Het vast zitten en liggen is wel wennen maar de aandacht en zorg is weer fijn.Vindt je het dan echt niet erg? Ik schut mijn hoofd nee ik vindt het heerlijk om zonder schaamt in meisjes kleding te kunnen lopen. Cindy knikt, dan probeer ik het wel zegt ze.

Klaar meiden? Yvon staat bij de deur, ik loop even mee en ga dan nog even bij m
Mia langs, we hebben veel bij te praten. Het buiten weer een zonnige dag en we kunnen in onze jurken zo naar buiten, even staan we beide nog voor de spiegel in de hal. Ik in mijn licht gele jurk en Cindy in een licht roze, de stoffen zijn dun. Cindy krijgt nog een grote wit lint in haar haren die boven wordt vastgezet met een strik. Handjes gebied Yvon en pakt de hand van Cindy, ik pak De Han van Lieve vast en samen stappen we naar buiten.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #224 januari 29, 2015, 21:14:25 21:14*
Deel 52

Onderweg kijkt Cindy een beetje schuchter om zich heen, en ik kijk ook naar de mensen die we passeren, maar niemand kijkt echt vreemd, wat mensen kijken aandoenlijk naar ons en een groepje jongeren volgt ons even met hun ogen, sommige lachen een beetje, maar niet echt uitlachen meer als of ze het wel grappig vinden. Als we bij een oversteekplaats op het voetgangers licht wachten, maakt een oudere vrouw een compliment naar Yvon, toch fijn om te zien dat sommige ouders hun kinderen de juiste opvoeding geven. En tegen ons, jullie zien er prachtig uit een voorbeeld voor jullie leeftijds genootjes en ze wist een beetje minachtend naar een groepje meiden aan de overkant van de grote weg.

Dat is wel mijn dochter zegt een van de andere vrouwen die staat te wachten verontwaardigt. Ik kijk goed en herken een van de meiden Esmiralda, zeg ik met mijn kinderlijke meisjes stem, die even drijft over te slaan. De kibbelende vrouwen kijken mij even aan. Voor ze mij iets kunnen vragen houd Lieve mij de inhaler voor tijd voor je putje meisje zegt ze. Terwijl ik diep inhaleer zegt de oudere vrouw, hopelijk neemt ze jouw kleding stijl over meisje, en tegen de moeder, u vindt dat toch ook veel beter? En ze tilt de rok van mijn jurk iets op om aan gegeven dat ze de jurk bedoeld.

Terwijl ik nog een keer inhaleer, zie ik de vrouw bevestigend knikken, maar op die leeftijd zijn ze eigenwijs zegt ze. Valt wel mee zegt Yvon, gewoon laten weten wie de baas is, een beetje billenkoek kan geen kwaad. De oude vrouw knikt instemmend, daar zijn we allemaal groot mee geworden zegt ze. Ik zwaai naar Esmiralda, Cindy probeert het nog te beletten, maar te laat ze hebben ons gezien. Als we oversteken komen we halverwege op een voetgangers eiland elkaar tegen. Wat zien jullie er weer lief uit zegt Esmiralda, de andere meiden giebelen. De moeder van Esmiralda hoort de opmerking en vraagt gelijk waarom zij dan ook niet een mooie jurk draagt. Esmiralda begint te blozen. Nou? Ik ben toch geen klein meisje meer mamma zegt ze. Ik toch ook niet zegt Cindy een beetje verontwaardigd. De oudere vrouw mompelt iets met het wordt putta en iedereen is stil, door de spanning laat ik mijn plas de vrije loop en voel mijn luier warm worden. Als niemand het maar merkt denk ik.

Omdat ik even in mijn eigen gedachten ben  en mijn plas probeer af te knijpen door te wiebelen met mijn benen mis ik een gedeelte van het gesprek en hoor als ik ben uit geplast nog OK mamma dan probeer ik dat, wij ook roepen de rest van de meiden in koor. De oudere vrouw knikt genoegzaam en de moeder van Esmiralda kijkt naar mij, moetje plassen meisje zegt ze bezorgt als ze me met mijn benen gekruist en iets gehurkt ziet staan. Ik  voel me een beetje blozen. Oh dat is niet nodig hoor zegt Yvon doodnormaal, ze heeft nog een luier om, ze krijgt voor haar middag dutje een schone hŤ Sanne. Ik wordt knal rood. Dat geeft toch niet zegt de moeder van Esmiralda, die begint te lachen, en met een boze blik naar haar dochter, Esmiralda plast nog geregeld in bed. Esmiralda is gelijk stil de andere meiden gniffelen.

Eentje begint krijgt een onophoudelijke lachbui en er tekent zich een natte plek in haar kruis van de hotpants die ze aan heeft. Het is beter als jullie ook nog een luier dragen zegt de oude vrouw en wijst naar de natte plek, en dan is een lief jurkje inderdaad een goede kleding keus zegt de moeder van Esmiralda genoegelijk. Ze pakt haar dochter bij de boven arm, mee jij zegt ze streng, en tegen de anderen, ik spreek jullie moeders vanmiddag,  na de kerk dienst, tijd voor wat meer fatsoen! Het voetgangers licht is ondertussen weer groen, snel groeten de vrouwen elkaar nog en onze wegen scheiden. Terwijl we oversteken kijk ik nog achterom, de meiden lopen gelaten achter Esmiralda en haar moeder, eentje kijkt ook nog om ze zwaait, en ik zwaai kinderlijk terug.
Als we aan de overkant aankomen lopen we gelijk de drukke winkelstraat in, ik probeer de blikken van mensen in te schatten, maar de meesten valt niks op, sommigen glimlachen en kijken vertederend, anderen voornamelijk oudere mensen hoor ik tegen elkaar zeggen " zo kan het ook" en " veel beter dan die gescheurde spijker broeken"

Hier is het zegt Yvon en trekt me mee naar binnen. Kan ik u helpen vraagt een oudere dame. Ik zoek een paar open schoentjes voor deze jonge dame zegt Yvon EK-winst naar mij. De verkoopster lacht vriendelijk, ze moeten bij deze kleding stijl passen? Vraagt ze voor de zekerheid. Yvon knikt, ja Sanne draagt eigenlijk alleen maar dit soort jurken, is makkelijker controleren en verschonen. Ik voel me knal rood worden. Volg me maar! En we lopen naar de meisjes afdeling, meer bij de kleine kinderen mompelt de verkoopster. Ik hoop dat we ze in een grotere maat hebben zegt ze en pakt een Mary Jane model schoen uit het rek. Ga maar even zitten, en til je jurk maar op dan gaan we passen. Ik twijfel even, waardoor Yvon me een beetje geÔrriteerd helpt. Ze drukt me in de stoel en slaat de rok van de jurk hoog op, zodat mijn luier duidelijk zichtbaar wordt. Eerst maar de linker zegt de verkoopster als ze terug komt lopen. Als ze voor me door de hurken gaat kijkt ze recht in mijn kruis. Die is goed gevuld zegt ze een beetje verbaast en kijkt me vragend aan.