Kleuter meisje  (gelezen 156729 keer)

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
  • Geslacht: Man
  • Hallo, ik ben een jongen van 15.
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1999
  • Ik ben: TSB & DL
Re: Kleuter meisje
Reactie #180 juni 23, 2014, 20:44:53 20:44*
 !1

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Gewaardeerd lid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geboortejaar: 1996
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #181 juni 26, 2014, 19:50:25 19:50*
MEER MEER MEER, I loooove it  dance

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1967
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #182 juni 27, 2014, 09:11:58 09:11*
Oooh ben benieuwd naar Lieve's reactie!  !1 !1 !1
Een pandabeer is lief, schattig en knuffelig maar ook een beetje gevaarlijk.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: TSB
Reactie #183 juni 28, 2014, 21:38:07 21:38*
Deel 43

Ook Cindy kijkt op, kom,kom er bij zitten! Ik probeer me zo goed als ik kan, om te draaien. Lieve komt schoorvoetend bij onze tafel staan, is er nog plaats voor een stout en verdrietig meisje, vraagt ze. Yvon wijst haar een stoel, neem plaats Lieve, ben je een beetje gekalmeerd meiske?
Als lieve langs mij komt kijkt ze me aan, Sorry zegt ze zachtjes, ik zie dat ze moeite heeft en geef haar een glimlach, ik ben al blij als ik mijn drinken kan pakken, zeg ik onhandig. Het lijkt als of het ijs is gebroken, Lieve lacht terug, dat is niet zo moeilijk hoor meisje zegt ze, en pardoes klapt ze het tafelblad voor me, handjes boven of onder vraagt ze.

Maar dat vraagt ze niet aan mij, ze kijkt naar Yvon, die naar mij kijkt. Ze mag de handjes los zegt ze, en Lieve gebaart me de handen hoog te houden, en drukt het tafelblad in de vergrendeling. Cindy zet direct het tuitje op het blad. "Meer zielen?" vraagt Anne die is aangekomen, ja Anne, doe nog maar een glas voor de wijn, ons verloren schaap is terug. Lieve glimlacht, wat fijn dat jullie zo vriendelijk reageren, ik was bang dat het niet meer goed kon komen, en ze begint te huilen.

Yvon gebaart haar op een stoel te gaan zitten die ze naar achteren schuift, snikkend gaat Lieve tussen mij en Yvon zitten, wat is er te toch meisje, vraagt Yvon en streelt over haar hoofd. Jose komt met een glas, "ach gossie" kan ik wat doen? Yvon gebaard dat ze even wat tijd nodig hebben en Jose gaat weer.

Ik was zo geschrokken, begint lieve, ik vind Sanne een erg Lief meisje, en ze kijkt me een beetje vertwijfeld aan, of moet ik jongen zeggen? Yvon moet hardop lachen, wat zie je als je naar Sanne kijkt vraagt ze. Ook Cindy moet een beetje lachen, wat ook aanstekelijk op Lieve werkt. "Een klein meiske, in een schattig kleedje" antwoord Lieve, daarom was ik zo in de war. Maar dan is er toch niks aan de hand, vraagt Cindy, Sanne is gewoon een piemel meisje. Ik kleur rood.

Weten de dames en meisjes al wat ze willen eten? Vraagt Anne, die ondertussen achter mij is komen staan. Ik schrik en wil me omdraaien, maar dat lukt me niet helemaal, de stoel en jurk verhinderen mij om in de kinderzetel te draaien, ook merk ik dat het tafel blad mij belet mijn benen omhoog te bewegen, waardoor ik ze ook niet uit de trappelzak kan tillen en dus kan ik alleen omkijken, een beetje gedraaid.

Pasta Carbonara voor allemaal zegt Yvon resoluut, maar kijkt toch even naar Lieve, die een lachend knikje geeft, "ja lekker" zegt ze. Nog wat te drinken? Vraagt Anne. Doe nog maar wat wijn, en misschien nog wat appelsap? Anne kijkt naar mij, ik pakt mijn tuitje en schut een beetje, bij vullen vraagt ze. Ik knik, kijk maar gewoon voor je zegt Anne, anders verrek je misschien nog wat.
En ze drukt mijn schouder tegen de leuning, even pakt ze het riempje wat aan de leuning vast zit, houd het omhoog en kijkt naar Yvon, die schut haar hoofd, niet nodig zegt ze, Sanne is lekker rustig.

Ach nu zie ik het zegt Anne als ze iets voorover buigt om mijn tuitje te pakken, dit was toch een van Lizzies Luier restrictie  jurken?  Yvon knikt, nou die houd jou wel in de stoel zegt Anne een beetje sarcastisch en loopt weg. Ik kijk een beetje zielig naar Cindy, die me begrijpend aan kijkt, dat heeft ze vast niet gehoord zegt ze en geeft een gemaakt lachje. En wat dan nog zegt Lieve spontaan, maar is dan gelijk stil, alsof ze van zichzelf schrikt.

Nou dat is wel het laatste wat ik van jou zou verwachten na zo net, zegt Cindy een beetje verbaast. Lieve kijkt schuldig naar mij, zo als ik net al vertelde, ik was geschrokken, ik zal niet zeggen dat het normaal is maar ik weet dat sommige meiden het fijn vinden om zich erg meisjes achtig te voelen, gewoon om de aandacht en verzorging.... Lekker een Sissy zijn.... Geborgenheid, dat is misschien wel de beste omschrijving. Sissy vraagt Cindy nieuwsgierig, kan een meisje dan een Sissy zijn, ik bedoel een echt meisje. lieve knikt en ik dacht dat Sanne een Sissy was, een meisjes meisje, je weet wel met schone lieve kleedjes, strikjes en kanten frutseltjes. Oh een tuttje zegt Cindy met een lach.

H ik zit gewoon hier hoor zeg ik luid, even slaat mijn stem over. Cindy grijpt in haar tas en pakt de inhaler, ik wil het aan pakken, maar ze staat op. Ze gaat achter mij staan en brengt de inhaler naar mijn mond, ik grijp er  met mijn handen naar, zo gaan we dat niet doen meisje zegt Yvon streng en geeft Lieve een blik en wijst naar het tafel blad. Even twijfelt Lieve maar Cindy legt de inhaler op de tafel en pakt van achteren mijn beide onderarmen meewerken Sanne zegt ze kortaf. Lieve trekt het tafelblad uit de vergrendeling naar voren en Cindy houd mijn Armen langszij naar onderen waarna Lieve het blad weer aanschuift en in de vergrendeling klikt. Zo zegt Cindy en pakt de inhaler weer van de tafel, tijd voor je meisjes medicijn. Ik probeer mijn armen omhoog te krijgen maar merk al snel dat dit niks uithaalt, Cindy trekt mijn hoofd achterover en brengt de inhaler naar mijn mond. Uit mijn ooghoeken zie ik hoe mensen in de zaak naar mij mij kijken. Cindy pakt mijn onder kaak met haar hand vast en drukt mijn hoofd in de nek, ze knijpt iets waardoor mijn mond iets opent en dient de pufjes toe, diep inademen zegt ze en houd mijn hoofd nog stevig vast nadat ik het tweede pufje heb genhaleerd. Nog een derde, voor een volle luier zegt ze zachtjes in mijn oor. Ik probeer los te komen maar Cindy houd mij stevig vast en dient de derde dosis toe. Soms moeten we haar even helpen als ze geen zin heeft hoor ik Yvon tegen de nieuwsgierige omstanders zeggen, die alle begrijpend knikken en weer met hun eigen zaken verder gaan.

Als lieve en Cindy weer zitten, staart Yvon mij nog even aan, en nu rustig blijven zitten zegt ze steng. Maar goed, Lieve je was aan het vertellen dat je Sanne een lief Sissy meisje vond....waarom was je nu plotseling zo overstuur?

Nou wat jullie niet weten, Lieve stopt even.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Beginneling
  • Geslacht:
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: ASB & DL
Reactie #184 juni 30, 2014, 12:37:06 12:37*
 ,./ Please ga door!!!!! Ik ben echt verliefd geworden op dit verhaal... Het is een droom van mij die verteld wordt ik zou zo graag in Sanne haar openschoentjes willen staan... hihihihi Ga door en ik hoop dat er iemand illustraties kan maken voor bij het verhaal want het zou uitgegeven moeten worden... Ik wil alles mooie jurkjes in beeld zien hihihi

TOP VERHAAL (was het maar mijn werkelijkheid)

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
Reactie #185 juni 30, 2014, 20:02:25 20:02*
Ik zou Sanne willen zijn.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #186 juli 05, 2014, 19:48:53 19:48*
Deel 44

Iedereen is stil, ik stop met het proberen los te komen, Lieve kijkt naar mij, ik weet hoe het is om anders te zijn. Ik was, neen ben denk ik verlieft op jou. Voordat ik wat kan zeggen breekt Yvon de stilte, nou dat is toch niet echt vreemd, zegt ze. Cindy kijkt verrast en een beetje boos, hij hoort bij mij zegt ze zachtjes. Nee jullie begrijpen het niet... Ik val niet op jongens. Even zie ik een soort opluchting bij Cindy. Ik val op trutjes zoals jij ze noemt en Lieve kijkt naar Cindy, die met haar mond open zit. Dus je was verlieft op het meisje Sanne, en niet op de jongen Sanne, herhaald Yvon, zo dat ze het duidelijk begrijpt. Lieve knikt een beetje beschaamd, en Cindy kijkt weer bozig. Ik ben denk ik nog steeds verlieft op Sissy Sanne, alleen toen ik hoorde dat zij een jongen was voelde ik me verraden. Het is al moeilijk genoeg een echt Sissy meisje te ontmoeten, eerst had ik mijn oog op Helga laten vallen, maar zij valt op stoere jongens. Een jongen die als een Sissy leeft dat verzin je toch niet. H dat is niet lief piep ik, door de extra dosis heb ik een hoog kindermeisjes stem gekregen. Sorry zegt Lieve gelijk, ik bedoel wat is de kans, ik was zo teleur gesteld, en ik loop al jaren met het probleem rond.

Welk probleem vraagt Yvon lief, nou dat ik... "Lesbisch ben" vult Cindy aan. Lieve knikt, nou dat is toch niet erg zegt Yvon luid, en nu we het weten kunnen we er rekening mee houden. Ja dat zeker snauwt Cindy. Luister meisje zegt Yvon streng, het was heel dapper van Lieve om dit met ons te delen, we zitten niet op jouw jaloerse gedrag te wachten. Jose komt bij de tafel aan en zet de borden pasta neer. Die van mij word door Anne gebracht, een diep plastic bord met kindermotief. Als ze het bord heeft neer gezet, rolt ze een blauwe effe slap uit. Ze ziet mij verontwaardigde blik, of toch maar de roze zegt ze met een ingenomen Lach en rolt een grote roze met kant afgewerkt slap uit en kijkt naar Yvon, die een tevreden knikje geeft. Terwijl Anne mij de slap om bint zegt Yvon  "kinderen in een schattige jurk krijgen toch meestal een roze slap om? "Anne knikt, ach gut zegt ze mag ze niet zelf eten? Ik probeer nogmaals om los te komen maar dat heeft geen zin, Anne heeft al een stoel bijgeschoven, zal ik haar dan maar voeren, kunnen jullie ook zelf eten anders word het eten koud. Yvon knikt, doe maar, de dames zouden ander toch maar ruzie maken wie haar mag voeren. Anne kijkt een beetje verbaast, mag ik ook nog wat zeggen piep ik, maar op dat moment schuift Anne mij al een volle lepel in de mond, waar door er gelijk wat op de slap valt. Lieve begint te vertellen over haar dag, en Yvon en Lieve over de verbouwing, ook mijn ongelukje werd niet geschuwd, wat Anne nog meer motiveerde mij als een kleine meid te voeren, geeft niks hoor, zegt ze als de zoveelste pasta op mijn slap morst, ze eet in ieder geval goed door zegt Anne tegen Yvon, terwijl ze de ene lepel na de andere bij mij naar binnen schuift. Ik probeer het tempo bij te houden om maar zo snel mogelijk klaar te zijn, ik heb niet in de gaten dat de groep meiden van afgelopen avond ook weer binnen zijn gekomen.

Nou dat was inderdaad lekker zegt Cindy als ze klaar is, Lieve knikt met haar mond vol. Jose komt nog even langs en neemt de complimenten dankbaar in ontvangst. "Toetje" vraagt hij als ook Yvon uitgegeten is. Later, misschien een ijsje voor Sanne, ze heeft haar bordje goed opgegeten als een grote meid. Anne veegt mijn mond af met een schoon stukje slap. Yvon vraagt nog een karaf rode wijn. Op de achtergrond hoor ik gegiebel, zou ze wijn in haar tuitje hebben, hoor ik een van de meiden zeggen, ik probeer me om te draaien, maar ver kom ik niet. Ach dat mag toch wel zegt Cindy, en pakt mijn tuit bekertje dat ik inmiddels leeg heb gedronken, als je maar wel lief blijft zitten zegt Yvon en gebaart Lieve dat ik mijn armen weer boven het tafel blad mag, werkt wel goed h, zegt Lieve met een knip oog, als ze ziet dat ik ongeduldig probeer los te komen, ik houd op met worstelen en knik ontdaan bevestigend, niemand die het echt opvalt dat ik behoorlijk vast zit zeg ik zachtjes. Lieve knikt, dat is ook de bedoeling zegt ze. Met een simpel beweging maak ze het tafelblad los en trekt het naar voren, als ik mijn armen omhoog heb sluit ze het blad gelijk weer in de vergrendeling, ik slaak een klein zuchtje. Dat is beter h? Zegt Cindy, ik kijk haar een beetje bozig aan, jij wilt graag een klein meisje zijn zegt ze zachtjes in mijn oor als ze de slab los strikt.

Mijn frustratie is ook Yvon niet ontgaan, dit is wat ik bedoel met, dat niet alles leuk is als klein meisje, maar of je bent gewoon Sanne, of Sissy Sanne vult Lieve aan. Yvon kijkt me indringend aan, nu vind je het even niet leuk want je zit tegen je zin in vast, maar je vind het wel fijn een klein meisje te zijn, daarom doen we iedere week een time out, maar deze week mag je er nog ieder moment mee stoppen, maar dan is het ook klaar. Zeg het maar. Cindy vouwt de slab op zodat de gemorste pasta er niet af kan vallen, gelukkig had je deze om anders was je schattige jurk rijp voor de was, grapt ze. Nou? Vraagt Yvon streng. Jose komt met een volle karaf wijn en zet die op tafel, van het huis zegt hij en geeft Cindy een knip oog. Mag ik dan ook wat vraag ik zielig. Yvon knikt, dus we gaan door? Ik knik, en Yvon pakt mijn tuit bekertje en vult deze voor de helft met wat wijn.
Geweldig horen we achter ons, en ik draai me iets om, een van de meiden komt op me afgelopen.

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
Reactie #187 juli 05, 2014, 22:15:39 22:15*
Toppie!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Aahhhh! Aahhhhh! Snakes! Oh, no! One looked at me!
  • Geboortejaar: 1990
  • Ik ben: AB
Reactie #188 juli 13, 2014, 15:45:51 15:45*
kan niet wachten op vervolg
Well I guess it all started the first time I went through the second grade. I caught my reflection in a spoon while I was eating my cereal, and I remember thinking "wow, you're ridiculously good looking, maybe you could do that for a career."

Be professionally good looking.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #189 juli 14, 2014, 23:46:44 23:46*
Deel 45

Com esta ninja? Ik knik vriendelijk. We vonden jullie gisteren wel leuk, zo kinderlijk doen, maar dit had ik niet verwacht, wel leuk, maar is het niet vervelend om zo in de stoel te moeten zitten? Voor dat ik iets kan zeggen grijpt Yvon in, dat is voor haar eigen bestwil, anders kan ze zich zelf bezeren. Nou daar had ze gisteren geen last van zegt de jonge dame brutaal. Ze hadden gisteren ook niet zelf mogen gaan stappen, en daar is het laatste woord ook niet over gesproken, zegt Yvon. Maar daar zijn we jullie toch geen verantwoording over schuldig? Sorry zegt de jonge dame, ik ben emiralda, en wij en wijst naar haar vriendinnen, vonden het wel leuk gisteren. Eigenlijk wouden we vragen waar ze haar jurk gekocht had, maar deze is eigenlijk nog leuker. Sanne heeft een goede begeleiding nodig, ze ziet er uit als een 15 jarige maar is in sommige opzichten nog maar 5, dus vandaar. Maar Gisteren liet ze nog haar verpleegsters pasje zien, vraagt Esmiralda voorzichtig. Dat klopt Sanne is al 19 en kan gelukkig bepaalde taken zelf standing uitvoeren, maar het is voor haar beter en voor ons handiger als we haar verder als een kleuter meisje behandelen, dat is niet altijd nodig maar zoals vandaag wel. Esmiralda kijkt een beetje achterdochtig. Als je wilt kan ik je wel aan wat schattige jurken helpen, en als jullie het leuk vinden kunnen we misschien wel afspreken om jullie te helpen er weer als lieve meisjes uit te zien. Esmiralda kijkt nu een beetje schuldig, ehh ik weet niet of dat nou wel... Volgens mij zijn jullie nog niet allemaal 16, maar ik zie jullie wel alcohol drinken, vinden jullie moeders dat wel goed? Onder tussen zijn de andere meiden erbij komen staan, nee die weten niet, alstublieft niet aan onze moeders vertellen, wij willen allen even uit, het is zo saai thuis en... Yvon gebaard de groep stil te zijn. Goed zegt Yvon, jullie willen uit, en vinden Sanne er wel lief uit zien. Een paar meiden knikken. Als we dan afspreken dat een paar van jullie zich ook lief als een kleuter meisje kleden en gedragen, dan zal ik een oogje dicht knijpen. De meiden kijken een beetje beduusd een paar beginnen te giebelen, ja dan voelt Sanne zich ook meer op haar gemak zegt Cindy. En de andere kunnen dan net als ons de kleuter meisjes begeleiden, dan kleden die zich als lieve tiener meiden zegt Lieve er achter aan. Nou zo zien jullie er ook niet uit zegt Esmiralda gelijk. Goed punt zegt Yvon, daar gaan we morgen gelijk aan werken. Deal? Een van de meiden haalt een speen te voorschijn, leek ons leuk om een beetje met jou mee te doen zegt ze tegen Sanne, maar we durfden niet zo goed, ook de anderen halen een speen met koortje te voorschijn. Gewoon aan je shirt klippen en indoen zegt Sanne spontaan, het is best fijn hoor! De meiden beginnen te giebelen. Nou zegt Yvon streng hop, in die speen. Lieve staat op pakt een speen van een van de meiden klikt deze aan de kraag van haar blouse en zonder waarschuwing duwt ze hem tegen de lippen van het meisje, die zonder wat tegenstribbelen de speen in haar mond toe laat. Het ijs is gebroken en direct volgen de andere ook. Dus we hebben een deal bevestigd Yvon eenzijdig. Jullie mogen een wijntje drinken maar morgen verwacht ik jullie dan wel als lieve meiden, met speen en allemaal in lieve jurkjes. Even kijken de meiden elkaar aan. Doen we zeggen ze uitgelaten, en gaan als sabbelend op hun speen terug naar hun stekje aan de bar. Zou dat niet leuk zijn? Zegt Cindy dat het een trend word om in kinderkleding te lopen, ja of als trutje zegt Lieve, Sissy klinkt beter  zegt Cindy met een verontschuldigend lachje naar Lieve. Fijn dat jullie er ook weer uit zijn zegt Yvon terwijl Lieve en Cindy weer gaan zitten.

Goed waar waren we? Oh ja vast zetten van onrustige kleuter meisjes, dus dat is voor jouw eigen bestwil Sanne, begrijp je? Ik schut mijn hoofd, dat vind ik niet fijn en het hoeft toch ook niet? Yvon schut haar hoofd, luister ik weet dat het tegenwoordig niet meer normaal gezien wordt, maar net als billenkoek geloof ik nog in een ouderwetse opvoeding, je ziet toch waar het tegenwoordig op uitdraaide, en ze knikt naar de meiden aan de bar. Als je verder wilt zul je moeten accepteren dat je een jaren 60 opvoeding krijgt. En dat brengt me op het volgende. Lieve bracht een goed idee op tafel, jullie meiden worden als jonge tiener meiden behandeld, net als in de jaren 60, dus netjes een jurk of rok, en als het nodig is ook billen koek. Cindy en Lieve kijken elkaar aan, bedoel je ons?

Yvon knikt, ja dus netjes je haren in een paardenstaart of vlechtjes, en als je ondeugend bent geweest, voor straf een week als kleuter meisje, en andersom, en kijkt naar mij, als je je netjes als een zoet meisje gedraagt mag je af en toe ook als een tiener meisje zijn. Lieve schiet gelijk in de lach maak daar maar een schoolmeisje van 10 van, Sanne heeft geen borsten. Yvon kijkt Lieve aan er zijn genoeg meiden van 14 die nog geen borsten hebben ontwikkeld, dus dat is niet nodig, maar wel een leuk idee een basisschool meisje. Lieve is gelijk stil. Naar het werk gaan jullie gewoon als nette meiden uit de jaren 60, ik zal Mia laten weten dat jullie in klassieke zusters uniformen gaan rond lopen. Oh ja en ik ga proberen of jullie pas volgende week weer aan het werk kunnen, want wij hebben nog wel wat wek te verzetten. Nou ik weet niet of dat zo makkelijk zal gaan zegt Cindy een beetje gerriteerd, bovendien weet ik niet of ik het een leuk idee vindt.
Ik wel zegt Lieve het lijkt me super leuk, ja snauwt Cindy, jij vind het wel leuk om weer in de jaren 60 te kleden, petticoats en allerlei truttige meiden kleren. Nou zegt Yvon een beetje streng, jurken en rokken gaan goed met jou probleempje, bovendien vroeg je mij of jij ook korting op je huur kan krijgen, dus lijkt het me een win win situatie. Cindy staart boos voor zich uit, maar ik denk niet dat we de week vrijaf krijgen. Jullie kunnen toch ook ziek zijn, dan kunnen ze ook schuiven, bovendien heb ik nog aardig wat macht in het ziekenhuis. Deal? Lieve knikt gelijk in stemmend, maar hoef ik niet meer vast zeg ik, "als school meisje niet" zegt Yvon resoluut, Cindy aarzelt, eerst proberen. Goed zegt Yvon een maand op proef. Cindy is nog niet zeker wat Yvon opvalt, en bovendien is er dan ook minder focus op Sanne, toch Lieve? Lieve knikt, als die meiden aan de bar ook meisjes leuk vinden zie ik daar ook we een paar leuke Sissy's in. Cindy draait gelijk bij, misschien is het wel leuk zegt ze, we gaan het proberen.

Ik probeer me om te draaien maar mijn kleuter jurk verhinderd dat, mag ze los vraagt Cindy aan Yvon. Alleen als je zorgt dat ze netjes blijft zitten, vanaf nu zijn jullie alle drie als zusjes voor elkaar, en wil ik dat de wat oudere meisjes netjes op de kleine meisjes letten. Cindy knikt, staat op en maakt de strik in de leuning los de linten hangen langs de zijkant tot op de grond. Ik begin me gelijk om te draaien en Lieve houd haar armen op een beschermende manier voor me, als of ze me wilt opvangen. Goedzo, dat wil ik graag zien zegt Yvon tevreden. Ik kijk naar de meiden aan de bar, ze hebben bijna allemaal hun Speen in, als ze me zien doet ook Esmiralda haar speen in en zwaait kinderlijk naar me. Nou weer netjes zitten zegt Yvon, anders ga je weer vast. Ik gehoorzaam, en Cindy zet het tuitje weer voor me.

Nou dan een toost op een goede afsluiting van een lange maar vrucht volle dag, zegt ze en heft het glas en neemt een slok, gevolgd door Lieve en Cindy. Ik begin aan mijn tuitje te sabbelen. Vreemd de wijn smaakt toch anders nu er zoveel lucht bij komt door het anti lek tuitje, maar ik drink rustig door. Na een kwartiertje heb ik mijn tuitje leeg, en voel ik me erg slaperig. Bedtijd voor Sanne hoor ik Yvon zeggen terwijl ik loop te knikken bollen, Anne komt afrekenen, ik heb vandaag genoten zegt ze, we hebben met Cindy gisteren afgesproken dat als jullie s'avonds hier eten wij een mooie korting kunnen geven, net als vroeger zegt Yvon. Anne knikt. Fijn zegt Yvon en betaald, het is de hoogste tijd voor kleine meisjes. Lieve klapt het tafelblad weg en samen met Cindy tillen ze me uit de stoel. Ik voel me erg slap en zak bijna door mijn benen. Jose komt erbij staan, voor Lizzie had je vroeger nog een speciale rol stoel zegt hij, ach ja zegt Yvon, dat was eigenlijk een grote buggy. Jose knikt. Waar zou die gebleven zijn? Hier zegt Anne, we konden hem nooit weg doen en staat al die tijd achter in het schuurtje. Ik zal kijken of ik hem zo kan pakken zegt Jose, ik zie jullie wel buiten. Lieve en Cindy ondersteunen mij een beetje op weg naar de voordeur. Sommige mensen kijken een beetje vertederd en met medelijden naar me. Slaap lekker Sanne zegt een van de meiden aan de bar als we langs lopen. En stopt haar speen demonstratief weer terug in haar mond. Ach natuurlijk zegt Cindy en graait in haar zakken, ik voel hoe ze iets aan de jurk klipt, gevolgt door iets groots en zacht dat tussen mijn lippen geduwd wordt. Instinctief begin ik er op te Sabbelen, wat een grote speen zegt een van de meiden, ik wist niet dat je die ook had.

Dat zijn speciale revalidatie spenen voor volwassenen, die kun je niet zomaar kopen zegt Yvon. Wat jammer zegt Esmiralda. Als jullie er morgen ook zijn en gekleed als lieve meisjes, dan zal ik kijken wat ik kan doen. Hoe laat vragen de meiden bijna in koor. Wel wat vroeger zegt Yvon want het is allang bedtijd geweest voor kleine meisjes en wijst naar mij. Wij zijn hier om zeven uur. Want het in nu al elf uur en eigenlijk is dat bed tijd voor lieve meisjes zo als jullie zegt ze streng. Esmiralda pakt het gelijk op als haar rol, ja zuster zegt ze met een lachje, wij gaan ook zo naar bed. Yvon knikt tevreden, welterusten zegt ze en we lopen verder naar de deur.

Buiten staat Jose, ik weet niet wat ik zie, een buggy maar dan in mijn maat, hij stond netjes onder een zeiltje, als nieuw zegt Yvon verblijd. Mou ja bijna dan zegt Jose en wijst naar de zitting. In de roze met witte teddyberen bedrukte zitting zitten wat gelige kringen. Ik kon wel raden hoe die waren ontstaan. We moeten toch nog wassen zegt Yvon, en begeleid me in de grote kinderwagen. Voor ik het weet zit ik half liggend in de Buggy en sluit Cindy de riempjes. Ik ben zo moe dat ik me gelijk voel weg zakken, ik voel nog hoe het riempje tussen mijn benen de natte  luier in mijn kruis drukt, het lijkt wel of de hele wereld draait.

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Gewaardeerd lid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geboortejaar: 1996
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #190 juli 15, 2014, 18:18:07 18:18*
geweldig !
ga zo door !

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Superlid
Reactie #191 juli 23, 2014, 11:45:58 11:45*
Toppie

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1993
  • Ik ben: DL
Reactie #192 augustus 09, 2014, 23:51:06 23:51*
Ik hoop snel op een vervolg het is een super verhaal

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #193 augustus 10, 2014, 01:15:23 01:15*
we zijn al weer bijna een maand verder en ik kijk uit naar wat je nog gaat schrijven!
Knowledge is Power.
Power is Knowledge.

Kingdark

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #194 augustus 15, 2014, 22:41:13 22:41*
Deel 46

"Kom we gaan" hoor ik Yvon nog zeggen, adios roepen Jose en Anne ons nog na. Door het hobbelen en schommelen val ik snel in slaap. Kom kleintje nog even en dan lig je veilig in bed, hoor ik Yvon zeggen en voel hoe er aan me getrokken wordt, slaap dronken probeer ik mee te helpen uit de wandel wagen te komen en ondersteund door Lieve en Cindy strompel ik de trap op, misschien toch een beetje te veel hoor ik Yvon zeggen. Mijn hoofd tolt, ik voel wat speeksel over mijn kin lopen en sabbel wat op mijn speen om het binnen mijn mond te houden. Boven wordt ik naar mijn slaapkamer gebracht, mooi toch hoor ik Lieve zeggen, maar ik krijg er weinig van mee. Ik wordt op bed geholpen en Lieve begin mijn jurk achter los te knopen, al snel merk ik dat de druk knoopjes helemaal naar onderen worden los getrokken, en mijn jurk als een schort wordt uit gedaan. Ondertussen heeft Cindy mijn sandaaltjes ook uit getrokken en zit ik wat waggelend met alleen een luier om op het rand van het bed. Douchen zullen we maar morgen vroeg doen, want zo slaperig als dat je nu bent is het gewoon gevaarlijk, Lieve rolt een groot rubber zijl uit en trekt me achterover op het bed, Cindy heeft mijn kleren keurig over de stoel gehangen en komt terug met een pak billen doekjes. Misschien is een douchebed wel iets, ik zal Dirk vragen of er misschien iets overgebleven is tijdens de verbouwing van de kinderafdeling. Ach ja zegt Lieve dat zou wel handig zijn, en begint de plakkers van mijn luier los te maken. Even meewerken Sanne zegt Lieve vriendelijk en duwt mijn opgetrokken knien uit elkaar, op het moment dat ze de luier open klapt knijpt Cindy in haar neus, gatverdamme Sanne, dat is echt smerig. Cindy kijkt boos en geeft Lieve de doekjes aan. Als de meeste ontlasting is verwijderd, trekt Cindy mijn benen naar mijn hoofd toe, waardoor mijn billen helemaal van het bed los komen, en Lieve de laatste beetjes kan schoon poetsen. Ach meiden toch! Yvon staat in de deur opening, dat kan toch ook anders.

Uit de kast pakt ze een tuigage die ze aan de papegaai van het bed hangt, twee riemen met daaronder een brede band hangen nu langs mijn zij. Ze pakt een band en hangt deze rond mijn knie, het zelfde doet ze met het andere been, even trekt ze de riemen aan en ik voel hoe ik mijn knien richting mijn hoofd getrokken worden en mijn bips nog verder van het bed los komt. Doet het pijn vraagt ze vriendelijk, ik schud mijn hoofd, goed zo, dan kunnen we wat makkelijker verschonen op deze manier. Cindy laat me los en Lieve ruimt ondertussen de vuile spullen op.

Ik vind het niet zo fijn om open en blood voor de drie dames te liggen maar de houding is eigenlijk wel comfortabel, iets wat Yvon opvalt als ik mijn benen compleet ontspannen laat bungelen. Fijn om te zien dat je het prettig vind zitten zegt ze als de banden nog iets hoger trekt, ouderwets maar degelijk en prettig voor de zorgbehoevende. Ik knik. Cindy legt een plastic broekje met druk knopen en koortjes onder me, het is lichtblauw bedrukt met beertjes. Wat is dat vraag ik een beetje suffig. Een dikke katoenen luier voor de nacht antwoord Yvon terwijl ze een stapel katoenen doeken vouwt. Cindy neemt ze aan maar stuntelde een beetje met het positioneren, Lieve begint te lachen, " dat ken jij niet h" zegt ze en neemt het over. Ze legt een tot strook gevouwen doek over dwars op heup hoogte en daar haaks op in de lengte een strook naar beneden. Dit doet ze om en om de doeken zij een vierkante meter en worden in twee keer gevouwen in stroken van 25 cm bij een meter. Yvon knikt goedkeurend, waar heb jij dat geleerd vraagt ze nieuwsgierig. Bij ons thuis doen we nog veel kinderen in katoen, wel zo duurzaam.

Als ze klaar is vouwt ze de stroken om mijn heupen en door mijn kruis, even jouw kleine jongen naar beneden zegt ze. Op het moment dat ze mijn trots vast pakt begint deze een eigen leven te leiden h wat doe jij nou roept Cindy boos. Ik kijk beschaamd naar de dames, en zelfs Cindy begint te gniffelen. Tja zegt Yvon daar had ik vroeger geen last van bij Lizzy. Ze verdwijnt richting bad kamer. Ik kan er niks aan doen stamel ik en probeer tussen mijn benen te kijken, maar de tuigage verhinderd dat ik hoog genoeg kan komen. Liggen blijven gebied Cindy mij en duwt me terug op het matras. Yvon komt terug met een bak en een was handje. Voor ik er erg in heb voel ik hoe het ijskouder waslapje op mijn edele delen word gelegd. Een ouderwets maar doeltreffend middel zegt ze als ze mijn verschrikt gezicht ziet. Ik wordt knal rood en voel hoe mijn trots weer in zijn schelpje kruipt. Yvon haalt het washandje weg en ik voel hoe er iets in mijn achterste wordt gedrukt, snel en behendig vouwt ze vervolgens de katoenen stroken dicht met mijn piemeltje naar beneden gedrukt. Met twee grote veligheids spelden worden de stroken strak vast gezet. Zo doe je dat met piemel meisjes zegt ze tevreden en laat Lieve het karwei afmaken. Het plastic broekje word tussen mijn benen door gehaald en in mijn liezen met aan iedere kant drie grote druk knopen vast gezet, na de laatste luide klik pakt ze het witte koortje en rijgt deze nog door de twee lussen aan de voorzijde van het broekje om ze vervolgens aan te trekken en met een grote strik vast te zetten. Zo die is zit vast. Ik voel dat mijn benen door het dikke pakket uit elkaar gedrukt worden, ik kan de dikke luier goed tussen mijn benen zien maar vooral ook voelen.

Nu nog je nachtpon zegt Cindy en ze staat klaar met de kinderlijke en erg meisjesachtige nachtjapon die we samen hadden gekocht. Wat snoezig kraait Lieve, heel erg Sissy, die wil ik ook.
Yvon laat het tuigage zakken en Lieve haalt de banden van mijn benen, nu voel ik echt hoe dik de luier is. Ik vind de andere luier fijner zeg ik zachtjes maar Yvon negeert me en ruimt het tuigje op in de kast. Cindy gebaart me de armen omhoog te houden en heeft de nachtpon binnenstebuiten gekeerd. Dat is verkeerd om zegt Lieve op een betweterige toon. Cindy steekt haar armen door de mouwen van de nachtpon, en ik kijk haar verbaast aan, ga je ook slapen stamel ik. Cindy stroopt de nachtpon op en pakt mijn handen waarna ze de nachtpon over mij heen laat glijden. In een paar seconden heb ik hem aan, zittend op het bed valt de nachtjapon over mij heen, Cindy laat mijn handen los en begint de sluiting achter dicht te knopen. En dat kende Jij nog niet h zegt Cindy genoegzaam tegen Lieve, die een vriendelijk lachje geeft, hij staat je echt enig, waar heb je die gekocht? Het was de laatste zegt Cindy terwijl ze de nachtpon over mijn benen goed trekt.

Nou misschien mag je hem wel lenen, want ik denk dat de nachtponnen van Lizzy wat handiger zijn, en op z,'n minst net zo snoezig, en dan hoeven we deze niet te gebruiken, Yvon houd haar hand omhoog. Ik moet eerst even goed kijken, maar dan..., nee dat wil ik niet zeg ik luid, Cindy trekt het dekbed terug tot aan het voeten eind ik merk dat er een bed zeiltje op de met teddy beertjes bedrukte laken ligt, en onder bij het voeten eind nog iets wat ik niet kan thuisbrengen. Nee dat zal toch niet zeg ik en ik begin me naar het randje van het bed te bewegen,  door mijn sufheid en duizelingen verlies ik mijn evenwicht. Cindy houd me net op tijd tegen, maar dus wel nodig zegt ze. Yvon komt naar me toe gelopen, nee dat wil ik niet schreeuw ik en begin me tegen de armen van Cindy te verzetten