Kleuter meisje  (gelezen 179601 keer)

inqontrol en 1 gast bekijken dit topic.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht: Man
  • Hallo, ik ben een jongen van 15.
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1999
  • Ik ben: TSB & DL
Re: Kleuter meisje
Reactie #150 mei 12, 2014, 15:36:10 15:36*
Super!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: TSB
Reactie #151 mei 14, 2014, 20:52:42 20:52*
Deel 36

Kom dan gaan we, moet er nog een deur in naar de woon kamer? Nee maar maak maar een raam, hŤ waarom dat? "Ik weet wat inrichten is" dus niet zeuren, kopen en bouwen, doe maar gelijk luxaflex erbij. " hoe groot" vraag Dirk, ook enigszins verbaast, doe maar 1 meter bij 60cm hoog. OK jij zult het wel weten, Dirk pakt me als een klein kind bij de hand en trekt me mee, het is ongeveer een kwartiertje rijden, dus over een uurtje zijn we terug zegt hij.

Eenmaal in de bouwmarkt, lopen we lang zowat alle afdelingen, Dirk heeft het meeste aan bouwmaterialen op de kar geladen, als we bij de raam decoratie aankomen. Mijn oog valt op wat blauwachtige prinsessen gordijntjes, ik bekijk de print, niet te druk en toch lief met troetel beertjes karakters er op en witte wolken op een zachtblauwe achtergrond, is dat niet een beetje te kinderlijk hoor ik achter mij, ik schrik en laat het gordijn los, door de schrik voel ik hoe mijn sluitspieren even alles laten gaan, ik probeer af te knijpen, maar te laat.

Mijn plas kan ik met moeite stoppen maar mijn ontlasting liep er ongehinderd uit, alsof het diarree was. Ik voel hoe mijn hoofd rood wordt, wat Dirk niet onopgemerkt blijft. Maar misschien past het wel goed bij de beertjes gordijnen zegt hij zelf een beetje aangedaan als hij mijn gezicht ziet. Heb je een toilet in de buurt gezien vraag ik hakkelend. Dirk die duidelijk een beetje medelijden heeft wijst naar een deur iets verderop, "dank je" zeg ik en haast me naar het toilet. Even aarzel ik, maar Dirk kan me zien dus is de beslissing om het meisjes toilet te kiezen niet erg moeilijk. Eenmaal binnen kijk ik vlug rond als ik zeker weet dat ik alleen ben doe ik de deur op slot en til de jurk hoog op. In de spiegel zie ik mij zelf en de luier, de verklikkers zijn aangesproken maar verder is er niks te zien. Voorzichtig betast ik de luier, terwijl ik met een hand de jurk omhoog houd. Ik voel de beetje dunnige ontlasting tegen mijn bibs plakken als ik iets op de achter zijde van de onderkant van de luier druk. Shit denk ik, en dat is het ook, nogmaals voel ik langs de onderkant om te bepalen hoeveel het is. Na een minuutje aftasten wat wel een uur leek wordt er op de deur gebonkt. Holla se necesita mucho tiempo? He necesitado ir al baŮo. Ik laat mijn jurk los, kijk nog even in de spiegel, en beluit dan om het er op te wagen. Als ik de deur open zie ik een vrouw met een meisje van een jaar of 6 staan. Sorry zegt ze maar anders doet ze in haar broek. Ik geef een verontschuldigend lachje, dat moeten we niet hebben zeg ik.

Moet ik me zelf eens horen denk ik, een 19 jarige jongen die als een kleine meid gekleed in zijn luier heeft gepoept. En loop naar Dirk, met wat kleinere pasjes want ik voel de vieze luier bij ieder pasje wat ik zet. Jij moest nodig zegt Dirk vrolijk, was je geschrokken? Oh je hebt de luxaflex gevonden zeg ik. Dirk knikt, ja en ze kunnen gordijnen ook snel op maat maken. Hebben we alles?
Ja ik kan nu wel verder, de systeemwant was wel wat duurder maar die heb ik er binnen een paar uur in. Ik kijk op de klok, het is bijna vier uur.

Bij de kassa trek ik wat aan mijn jurk, de vieze luier begint me een beetje te irriteren en ik kan mij zelf een beetje ruiken wat mij erg onzeker maakt. Dat is dan 432,10 zegt de kassiere tegen Dirk, ze is een beetje verbaast dat ik afreken, en kijkt me indringend aan, ga je je vader helpen zegt ze, ik knik en geef haar 500 euro. Als ze het wisselgeld geeft, wil ik het gelijk opbergen, moet je het niet eerst controleren vraagt ze terwijl ze Dirk aan kijkt, deze lacht vriendelijk en knikt naar me. Vlug tel ik het na, klopt zeg ik en geef een lachje, goed zo zegt de kassiere en wenst ons een goede verbouwing.

Dirk heeft alles al op de kar geladen, en bij het busje help ik hem met inladen. Ik vind het vreselijk om mijn vieze luier te voelen als ik ga zitten en besluit direct bij aankomst om Cindy te vragen om me te verschonen. Onderweg naar huis maakt Dirk opeens een opmerking over een vieze lucht, heb jij een poepje gelaten? Ik schud mijn hoofd, Dirk opent het raam ietsjes, vreemd zegt hij het lijkt wel of iemand poep onder zijn schoen heeft en kijkt naar zijn schoenen. Jij vraagt hij, ik til mijn schoenen op en kijk er onder, hierdoor beweeg ik mijn benen iets en ruik ik hoe er wat vieze lucht onder de rok van mijn jurk komt, iets wat Dirk ook opmerkt, hij kijkt me een beetje met medelijden aan, en zet de ventilator aan. Het lijkt wel of die lucht van jou afkomt zegt Dirk terwijl hij voor zich uit blijft kijken.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Geboortejaar: 1985
  • Ik ben: Leeg
Reactie #152 mei 14, 2014, 21:37:07 21:37*
nice !!! :)
geniet van je volle luier :), voor je t weet is t weer voorbij ;)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1971
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #153 mei 14, 2014, 23:50:31 23:50*
Blijft geweldig hoe het verder is gegaan  !1.
Kijk al uit naar het volgende hoofdstuk

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
Reactie #154 mei 15, 2014, 21:44:43 21:44*
Schitterend!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #155 mei 18, 2014, 22:35:31 22:35*
Deel 37

De rest van de rit zeggen we geen woord, ik voel me beschaamd, en de tranen staan in mijn ogen, als we voor het internaat stil staan open ik de deur en ren naar binnen. Terwijl ik door de gang ren voel ik hoe de luier al iets afgezakt is en tussen mijn benen bungelt, Cindy roep ik, Cindy! Net voordat ik de trap op wil lopen komt Yvon uit haar kamer, wat is er meisje zegt ze bezorgt, ik kijk haar verschrikt aan. Niks zeg ik zachtjes, we moeten uitladen en... Yvon knijpt in haar neus, volgens mij heb jij een ongelukje gehad, kom maar mee en ze pakt me als een klein kind bij de bovenarm. Cindy komt ondertussen naar beneden, " wat is er" vraagt ze, ons kleine meisje heeft een vieze luier zegt Yvon terwijl ze me de keuken in trekt. Cindy komt ook mee, "doe de deur maar even dicht" zegt Yvon, Cindy sluit de deur en doet een klein schuifje dicht.

Nee zeg ik gehaast ik hoef niet, nou dat denk ik wel zegt Yvon, uit onmacht begin ik te huilen dat ik niet wil. Cindy kan het wel alleen breng ik nog uit, maar Yvon duwt me achter over op de keuken tafel, liggen blijven gebied ze, Cindy bijt op haar lip. Pak maar wat billen doekjes en een washandje uit de bijkeuken zegt Yvon. Ze legt mijn armen boven mijn hoofd, houden zo zegt ze streng, en slaat de jurk hoog op. Wat een smeerboel, als je incontinent voor ontlasting bent kun je ook beter een plastic broekje en een rompertje dragen meisje! Ik ben niet incontinent snik ik. Onzindelijk dan zegt Yvon geÔrriteerd en begint mijn luier los te maken. Benen wijd gebied ze terwijl Cindy terug komt met de gevraagde spullen.

Sanne is geen gewoon meisje zegt Cindy terwijl ze de spullen naast me neer zet. Yvon stopt even en kijkt naar de spullen, hoe bedoel je? Nou Sanne wilt graag een klein meisje zijn, maar de natuur heeft anders beslist. Yvon kijkt naar Cindy terwijl ze de laatste plakker los maakt, je hebt ook al een schone luier gevonden. Ik ben even buiten om naar boven gegaan en heb ook zalf, crŤme en doekjes mee genomen stamelt Cindy een beetje. Yvon opent de luier, even houd ze stil maar begint dan ongestoord de viezigheid weg te vegen. Billen hoog zegt ze vriendelijk, ik gehoorzaam, waarna ook dit gebied word schoon geveegd pak maar een teiltje met warm water zegt Yvon tegen Cindy.

Nou ik denk dat we wel iets meer werk hebben aan jouw meisjes opvoeding grapt Yvon vriendelijk, ik zie hoe er een spanning van Cindy's gezicht afvalt. Yvon pakt het was handje en knijpt deze een paar keer uit in het teiltje voordat ze er mijn kruis mee schoon maakt, dat is beter zegt ze na een paar minuutjes, als ze ook mijn niet meisjes achtige delen grondig heeft gereinigd. Ik moet mijn bibs weer op tillen, de vieze luier wordt weg getrokken en Cindy rolt deze op, terwijl Yvon nog een keertje met het washandje mijn billen en onderrug schoon maakt, Cindy plaatst daarna een schone luier onder me. Als Yvon hierna de zinkzalf begint te smeren en mijn edelen delen begint in te crŤme, kreun ik even. Dat is wel nodig zegt Yvon terwijl ze naar Cindy kijkt, ook bij slurf meisjes is dit een gevoelig gebied, en even knijpt ze in mijn kleine balletjes. Ik kerm en beide vrouwen lachen een beetje gemeen, ik noem haar een piemel meisje zegt Cindy ongegeneerd, dat is ook goed, zegt Yvon. Dus je vind het niet erg vraagt Cindy voorzichtig, Yvon kijkt haar aan, zolang ze zich als een klein meisje kleed en gedraagt vindt ik het goed lacht ze, en knijpt nogmaals,nu wat harder in mijn testikeltje. Auw schreeuw ik uit, maar ik denk wel dat ik me intensief met de opvoeding moet bemoeien! Yvon kijkt me streng aan en jij gaat meewerken, want ik heb je bij de ballen zegt ze gemeen tegen mij. Ik voel me heel klein.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Geboortejaar: 1985
  • Ik ben: Leeg
Reactie #156 mei 19, 2014, 09:11:26 09:11*
Ooh Nice!!
geniet van je volle luier :), voor je t weet is t weer voorbij ;)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
Reactie #157 mei 19, 2014, 15:29:08 15:29*
👍

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1982
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #158 mei 20, 2014, 01:35:05 01:35*
Goed bezig !1
Let it go, let it go,
Canít hold it back anymore...

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #159 mei 21, 2014, 20:42:11 20:42*
Deel 38

Kan jij even een schone jurk voor haar halen? Vraagt Yvon aan Cindy. Nou we hebben pas 1 jurk kunnen kopen zegt Cindy en haalt haar schouders op. Pak er maar een uit de kast van Lizzy, dat is volgens mij wel haar maat en stijl, Cindy knikt en met een verheugde blik op haar gezicht, en gaat op weg. Ik lig nog steeds open en blood op de keuken tafel en hoor iemand aan de deur, een beetje hulp zou wel fijn zijn, hoor ik Dirk aan de andere kant roepen. Yvon opent de deur een beetje, ik zie hoe Dirk naar binnen kijkt en mij op de keuken tafel ziet liggen. Ze komt zo zegt Yvon rustig, Sanne heeft een ongelukje gehad. Even is het stil, maar dan valt het kwartje bij Dirk, oh wat vervelend zegt hij een beetje schuldig, en tegen mij "ik red het wel hoor, doe maar rustig aan" Yvon sluit de deur weer. Zo meisje zegt ze als ze weer voor mijn gespreide benen staat, gaan we jouw weer fatsoeneren. Ze trekt de voorkant van de luier strak door mijn benen en begint de zijkanten strak dicht te plakken, eerst de onderste plakkers en dan de bovenste. En om te zorgen dat je niet weer je jurk vies maakt, ze pakt een plastic broekje met druk knop sluitingen aan de voorkant. Hub, bibs omhoog gebied ze, en schuift het onder mijn strak geluierde kont, haalt de voorkant tussen mijn benen en met luide, klikjes, sluit ze de druk knopen.

Ga maar zitten zegt ze en helpt me omhoog, hierna knoopt ze de sluiting van de jurk in de rug los, met moeite wurm ik mijn armen uit de korte mouwtjes, en trekt Yvon het lijfje omlaag. Dat gaat maar net zegt ze, gelukkig zijn de jurkjes van Lizzy toepasselijker. Ik kan het toch ook gewoon over mijn hoofd uit trekken brom ik een beetje. Yvon verwijderd eerst mijn schort, volgens mij moet jij weer je medicijn voor je keeltje innemen zegt Yvon terwijl ze me de inhaler voorhoud, diep inademen gebied ze als ze me de pufjes toedient "en dat is twee" ik kan het zelf niet omdat de half uitgetrokken jurk mijn armen strak langs mij zij houden

Je wilt toch geen poep ik je haar, daarom trekken we de jurk naar onderen uit, zegt Yvon. Cindy komt via de bij keuken weer binnen, over haar arm hangt de jurk die ik gisteren in de kast zag hangen, die is wel erg kinderlijk zeg ik en probeer me te bevrijden. Nou alleen vanwege die teddybeer op de voorkant? Verder ziet ie er het zelfde uit zegt Cindy. Nou eigenlijk niet zegt Yvon, en pakt de jurk van Cindy's arm.

Hij is iets korter en Yvon houd de jurk tegen zichzelf aan, de onderkant komt tot aan de knieŽn en de mouwen zijn lang, ze houd een mouw naar voren, het einde is met breed elastiek afgewerkt waar door er een roesel rand van 5 cm ontstaat, ter hoogte van de pols afgewerkt met een brede strik. De sluiting is achter helemaal door geknoopt. Yvon lacht even dan kom je niet zo vast te zitten als nu zegt ze, ze tilt de rok van de jurk op. Aan de binnenkant is een stuk aan het lijfje wat we naar achteren brengen en daar met druk knoopjes op verschillende hoogtes kunnen vast maken, een ingebouwde romper. Het borststuk van het lijfje is wit en afgewerkt met grof kant dat doorloopt tot over de schouders, het kant is ongeveer 3 cm breed en creŽert een mooie roesel strook wat een beetje een vleugeltjes uitstraling geeft ter hoogte van de mouw aanhechting. In dezelfde lijn loopt ook een dikker lint mee wat via de schouders weer teruglopen via de achterkant en daar weer terugkomen op de strook die via de onderkant van het borststuk loopt, en ter hoogte van het borststuk van achteren in de rug een mooie strik vormt wat losjes ter hoogte van de onderkant van de rug hangt. Op het witte borststuk prijkt de bruine teddy beer die met zijn voorpoten het lint vasthoud.

Hij zal je enig staan zegt Yvon, en in velen opzichten functioneel voor onzindelijke en onrustige meisjes. Kom dan helpen we jou uit je grote meiden jurk, Cindy en Yvon gaan beide aan een kant staan en trekken de jurk tot op de keuken tafel. Hierna helpt Yvon me op de grond te gaan staan, de jurk glijdt vanzelf tot op mijn voeten waar ik gelijk uit stap. Cindy pakt de jurk van de grond en wilt ook het schort van de tafel pakken. Laat die maar liggen die kan ze zo weer aan zegt Yvon. Cindy brengt de jurk naar de wasmachine, en haalt de gordijnen er uit, die hang ik gelijk te drogen zegt ze, dan zijn ze vanavond nog droog. "Dat is goed" zegt Yvon, ik help Sanne wel met aan kleden.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
Reactie #160 mei 22, 2014, 21:37:04 21:37*
 !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: DL
Reactie #161 mei 25, 2014, 22:41:19 22:41*
super verhaal ik lees het nog iedere keer met plezier !1 !1 !1 !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Aahhhh! Aahhhhh! Snakes! Oh, no! One looked at me!
  • Geboortejaar: 1990
  • Ik ben: AB
Reactie #162 mei 28, 2014, 20:24:42 20:24*
kan niet wachten op het volgende deel
Well I guess it all started the first time I went through the second grade. I caught my reflection in a spoon while I was eating my cereal, and I remember thinking "wow, you're ridiculously good looking, maybe you could do that for a career."

Be professionally good looking.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Vrouw
  • erg onzeker
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1984
  • Ik ben: DL
Reactie #163 mei 29, 2014, 23:11:16 23:11*
Ik lees je verhaal ook met veel plezier wacht weer met smart op t volgende deel

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #164 mei 29, 2014, 23:33:44 23:33*
Deel 39

Zo meisje zegt Yvon als Cindy de gang op gaat, ze knoopt de bovenste vijf knopen in de achterkant van de jurk los, het valt me op dat de ogen en knopen erg stevig zijn uitgevoerd de rest zijn druk knoopjes, die ze allemaal los trekt. Doe je armen maar naar voren. Ze gaat achter me staan en trekt de jurk als een schort aan, waarna ze de eerste  knopen in mijn nek en rug sluit, de kraag komt redelijk strak langs mijn hals, en ik voel dat het borst stuk me ook goed strak omsluit, waarna ze de druk knoopjes op de achterkant begint dicht te drukken, tot aan mijn kruis. "En" vraagt Yvon, ik denk dat ie iets te klein is zeg ik, hij zit wel erg strak. Yvon neemt een beetje afstand en bekijkt me, ze schud haar hoofd, nee hoor past prima, het borststuk hoort zo strak. Maar het valt wel op dat ik geen borsten heb zeg ik voorzichtig. "Kleine meisjes hebben geen borsten" antwoord Yvon.

Doe je benen maar iets uit elkaar, dan haal ik de luier fixatie door je benen naar achter. Ik voel hoe ze het romperstuk strak trekt en in de achterkant van de jurk met druk knopen sluit. Zo die zakt niet meer af, zegt Yvon tevreden, maar dit is wel lastig als ik naar het toilet moet, stamel ik voorzichtig. Yvon begint te lachen terwijl ze de onderste druk knoopjes van de jurk sluit, jij hoeft niet naar het toilet meisje, je hoeft alleen maar verschoning af en toe. Yvon maakt een grote strik van de breden en stevige witte katoenen linten die aan de onderkant van het borst stuk naar achteren lopen, losjes hangt ze deze met een mooie grote strik op mijn kont.

Nou volgens mij past ie perfect, zegt Yvon uitgelaten, en neemt me mee naar een grote spiegel in de gang. De jurk lijkt inderdaad erg op die ik aanhad, alleen de rok van de jurk is voller en een stuk korter, hij komt tot net boven mijn knieŽn en is ook met een brede strook grof kant afgezet wat een soort petticoat effect geeft, ik draai er een beetje mee. Leuk hŤ zegt Yvon, ze is duidelijk in haar sas. Alle kleine meisjes vinden het leuk om met een jurk te draaien. Een beetje beteuterd kijk ik naar me zelf, de teddybeer maakt het wel erg zoet en kinderlijk, en ook de grote strik laat duidelijk zien dat dit niet een volwassen jurk is. Waarom is die strik zo groot vraag ik." Dat is toch lief" zegt Yvon en handig. Handig? Ja voor onrustige meisjes.

Net als ik wil vragen wat ze bedoeld komt Dirk naar beneden, gelijk zie ik een grote grijns op zijn gezicht, jij kunt het wel hebben zegt hij met ingehouden lach.  "Ik ben alvast begonnen met de wand", Cindy heeft me instructies gegeven. "Wand" zegt Yvon een beetje ontsteld. Nou kijkt Dirk een beetje beteuterd, Cindy is boven zegt hij.

Yvon snelt naar boven, wel vervelend voor je zegt Dirk, ik kijk beschaamd naar de grond, er was geen andere jurk stamel ik. " ik bedoel je aandoening", ik wist het niet, anders had ik niet zo vervelend gereageerd. Ik wordt knalrood,"je hoeft je niet te schamen hoor" ik kom in het ziekenhuis veel incontinente mensen tegen. Ik kijk hem aan met tranen in mijn ogen en weet me geen houding te geven,"best wel lief" zegt Dirk, ik kijk hem onbegrijpend aan "je jurkje". Ik lach een beetje en draai een beetje met mijn voet. Boven horen we een verhitte discussie. Een muur? Dat wil ik niet!