Kleuter meisje  (gelezen 179605 keer)

inqontrol en 1 gast bekijken dit topic.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 2000
  • Ik ben: TSB
Re: Kleuter meisje
Reactie #15 maart 08, 2014, 23:52:47 23:52*
Deel 4

De onder buurman staat in de deur opening, waar is de jongen die hier woont vraagt hij, en kijkt een beetje vreemd naar mij, ongelukje gehad? Zegt hij sarcastisch, ik haal mijn schouders op, de zon staat achter mij en verblind de buurman, hij knijpt met zijn ogen. Ik hoorde dat je vriend ook in het ziekenhuis komt werken, wou weten of die op mijn afdeling komt stage lopen. Ik kom later wel langs, ik denk dat jij wat anders te doen hebt, zegt ie met een lach, draait om, loopt weg en trekt de deur dicht. Pfff ik loop naar het aanrecht en pak de koffie, ik zie mezelf in de spiegel, een meisje, vooral met de zon zo achter me. Vol emoties sta ik weer op het dak terras, ik ben geschrokken, heel erg, maar ook gelukkig iemand heeft me als meisje herkent, en dan ook nog met een natte luier, en niet als de jongen die ik ben, dus... Het is niet erg?

In de verte hoor ik wat stemmen, het lijkt de buurman wel, zijn vriendinnetje is er wel, meen ik hem te horen zeggen, dat is dus niet voor mij, mijn vriendinnetje moet nog komen. Dat is waar ook, Cindy zou nog langs komen, ik besluit de lakens even van de lijn te halen, ik zet de koffie weer even op het aanrecht en loop naar de waslijn, net als ik het laken er af wil halen hoor ik op eens, Hallo, ik ben op zoek naar Sanne. Shit, ik had de deur niet afgesloten, wat moet ik doen? In een flits grijp ik het laken en sla het om me heen, zodat het tot aan de enkels komt, met moeite kan  ik het zo met een hand achter op de rug gesloten houden. Cindy komt het terras op lopen, ze kijkt me vreemd aan. Wat sta jij er bij zegt ze. Ik heee...Heb niks aan stamel ik, oh nu begrijp ik het zegt ze, ik dacht dat wij gisteren iets hadden, maar ik verstond het dus goed, je hebt een vriendinnetje op bezoek en ze kijkt me boos aan, laat ook maar zegt ze met tranen in haar ogen en draait om. Ik sta even voor een groot dilemma, als ik Cindy nu laat gaan ben ik haar kwijt. Wacht roep ik, er is geen vriendinnetje, lieg niet snauwt Cindy door haar tranen heen, ik hoorde al van Dirk dat er een meisje was. Ah dus de buurman heet Dirk denk ik, met gelijk daarachter aan, dus ze kent hem, ik schuifel een beetje naar de terras deuren. Nee echt niet, ik... Ken jij Dirk? Ja van het zieken huis, hij is operatie verpleegkundige, maar dat is niet belangrijk. Geef me mijn pyjama maar dan ben ik weg. Ik weet dat er geen uitweg meer is, ik hoop maar dat ze echt zo vrij van geest is als ze zegt. dat gaat niet zeg ik... Hoezo? Nou, ehhh. Ik besluit het laken te laten vallen.

De reactie van Cindy was bijna het zelfde als van mijn zusje jaren geleden, alleen lachte ze me niet uit, dus jij hebt geen ander vriendinnetje zegt ze schoorvoetend, ik schut mijn hoofd een klein beetje. Ze lacht ik was al ongerust zegt ze, dan moeten we jou maar eerst even verschonen meisje zegt ze plagerig, mijn reactie afwachtend. Ik weet niet wat ik hoor of wat ik voel, ik knik mijn hoofd een beetje en voel dat ie knal rood moet zijn. Is het niet beter de lakens te wassen vraagt ze, of denk je dat ze morgen weer nat zijn? Ze merkt dat ik het moeilijk heb. Kom zegt ze dan help ik je uit de natte pyjama en pakt me bij de hand.

In de douche aangekomen begint ze de knoopjes los te maken, ik laat Cindy haar gang gaan, voor ik het weet trekt ze de handsopje omlaag het pyjama broekje gaat in een beweging mee, en dan sta ik naakt voor haar. Zonder wat te zeggen zet ze de douche aan en helpt me uit het op de grond liggende handsopje te stappen. Even inspecteerde ze mijn kruis, het is beter als je die haarloos maakt, dat is hygiënischer zegt ze, en duwt me vriendelijk onder de douche. Moet ik je hier ook nog helpen vraagt ze, verlegen schut ik
mijn hoofd. Goed zegt ze en pakt mijn, haar pyjama van de grond.

Met enige schaamte begin ik mij te wassen, het douche gordijn nog open, even kijkt ze mijn kant op, goed zo zegt ze kinderlijk, en gaat terug de woonkamer in. Als ik klaar ben en mij afdroog, komt Cindy terug, zullen we dan maar gelijk scheren? Ze staat klaar met scheermes en schuim in haar handen, ga maar even op bed liggen zegt ze. Zonder een woord te zeggen loop ik naar bed, over het matras is een plastic hoeslaken gespannen, waar heb je die vandaan vraag ik, van Dirk, hij begreep het gelijk. Zeker voor dat meisje met die natte pyjama zij hij gelijk. Heb je hem dan verteld dat ik... nee natuurlijk niet gekkie. Ik zal voorzichtig zijn zegt Cindy als ik ga liggen, als ze het scheermessen langzaam over mijn edelen delen haalt, groeit het kleine plassertje en het kriebelt, waardoor ik mijn benen iets optrek, stil blijven liggen Sanne, je wilt toch niet echt een meisje worden? Maar je vindt dit zo te zien wel fijn hè? Ik zeg niks en blijf stil liggen. Nou? zegt ze iets later, Ik knik met mijn hoofd, ja zeg ik zachtjes.

Na 10 minuutjes is ze klaar, zo glad als een baby, en alles zit er nog aan grapt ze. Ik sta op en kijk in de spiegel, dat deed je snel zeg ik, ja ik doe soms Dirk helpen om patiënten voor te bereiden, dus heb ik ervaring. Als ik een schone onderbroek wil pakken, houd Cindy me tegen, doe deze maar aan zegt ze met een lach en houd een Tena luierbroekje in haar hand. Ik durf niet te protesteren en trek het aan. Maar ik heb overdag geen last hoor zeg ik, doe nu maar, dan halen we zo wel een paar luiers voor vannacht. Ik kleed me verder aan in een makkelijk zittend trainingspak.

Het winkel centum is deze zondag open en daar hebben ze ook een wasserette zegt Cindy, als ik naar de deur loop merk ik het luier broekje, maar het zit best lekker, Cindy duwt een plastic tas in mijn handen, ik wil wel een schone pyjama terug zegt ze. Kom dan gaan we, het is 10 minuten met de bus en die gaat over 5 minuten.
Als we bij de halte staan, vraag Cindy op eens; was dat nou een ja ik vindt het fijn of ja ik wil eigenlijk een meisje zijn? Huh, wat bedoel je stamel ik...nee, ja, andersom bedoel ik... volgens mij weet je het zelf niet lacht ze en geeft me een kus op mijn mond, die ik gelijk hartstochtelijk beantwoord, mmm dus dat is het niet zegt ze. Wat bedoel je vraag ik. Op dat moment komt de bus voorrijden, en we stappen in. Wat bedoel je nu zeg ik als we zitten, daar komen we zo wel achter, als we kleren gaan passen, zegt ze met een gemene ondertoon.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • A Simple Hello Could Lead To A Million Things.
    • voorsteltopic
  • Contact behoefte: iedereen
  • Ik ben: Papa
Reactie #16 maart 09, 2014, 02:14:50 02:14*
Mooi zo voor het slapen gaan :-)
Weep not for roads untraveled
Weep not for sights unseen
May your love never end and if you need a friend,
There's a seat here along side me.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht: Vrouw
  • probeer bijna alles en oordeel dan
  • Geboortejaar: 1973
  • Ik ben: DL
Reactie #17 maart 09, 2014, 13:39:31 13:39*
leuk, ga vooral door  !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Hallo, ik ben een jongen van 15.
  • Geboortejaar: 1999
  • Ik ben: TSB & DL
Reactie #18 maart 09, 2014, 15:06:02 15:06*
Leul doe zo verder  !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1971
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #19 maart 09, 2014, 22:03:08 22:03*
 !1 prachtig geschreven ga zo door.

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Stamgast
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1999
Reactie #20 maart 09, 2014, 22:36:35 22:36*
Leuk verhaaltje
Be who you want to be, nothing is wrong.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #21 maart 11, 2014, 22:21:17 22:21*
Deel 5

Ik ben nog helemaal overdonderd wat er allemaal gebeurd was deze ochtend, terwijl we onderweg zijn overdenk ik het allemaal, en wat zou Cindy bedoelen met kleren passen? Vond je het fijn slapen vraagt Cindy. Hè wat? Nou het handsop pyjamaatje, even denk ik na, gaat wel zeg ik een beetje ongeïnteresseerd. Waar slaapje normaal in? Of slaap je naakt? Ik pak mijn telefoon en begin er een beetje mee te spelen. Ik vroeg je wat zegt Cindy streng, ik schrik en kijk haar aan, sorry zeg ik, ehhh een T shirt. OK dan weet ik waar we moeten gaan kijken. Wat wilt ze nou denk ik bij mezelf. Had je vroeger met bedplassen altijd broekjes aan of ook wel eens luiers.

Weet ik niet meer zeg ik kortaf. Oh nou ik probeer alleen te helpen hoor zegt ze, of wil je weer in een nat bed wakker worden? Ik kijk een beetje beschaamd. En je vond de teddybeertjes leuk? Ik knik. Toen ik je bed opmaakte met het plas zijl overtrek zag ik een teddybeer liggen, kun je niet zonder slapen? Ik kijk Cindy aan, haar blik zegt genoeg, eerlijk zijn hè, zegt ze. Liever wel zeg ik zachtjes, ok dat is toch niet erg, ik lach een beetje, hè, hè zegt Cindy, ik was al bang die vandaag niet meer te zien en wrijft haar Hand door mijn haar. Ik went mijn hoofd af, en veeg het haar weer naar achteren. Tja dat is natuurlijk niet handig zegt ze, langer haar zo los, dat zullen ze in het ziekenhuis ook wel anders willen zien. Tja daar had Cindy wel gelijk in, zal ik het dan maar weer kort laten knippen zeg ik. Nou we gaan wel even langs de kapper, er zijn vast wel meer mogelijk heden, mijn vriendin werkt er vandaag.

Ik ben nog steeds bezig om te proberen te begrijpen wat er allemaal gebeurd was, als de bus bij de zoveelste halte stopt, staat Cindy op, hier moeten wij er uit zegt ze en ik pak mijn tas en loop achter haar aan. Het is een groot winkelcentrum, een hypermercado en vele ander winkels hebben er hun onderkomen. Cindy pakt me bij de hand en samen gaan we naar binnen, eerst maar naar de hypermercado zegt ze, we kopen wat levensmiddelen en lopen ook langs de schappen met pyjama broekjes. Ja dat is misschien wel handig zeg ik en wil een grote maat pakken. Ik denk dat we voor jou een serieuzere oplossing moeten vinden zegt Cindy, en heeft een pak Tena broekjes in haar handen een maat S, dat is mij te klein denk ik.

Geloof me maar dit is jou maat, je wilt toch niet dat ie afzakt? Ik wist niet dat je die hier in de supermarkt kan kopen, dat is wel handig, maar ik denk niet dat zo een broekje in bed kan afzakken zeg ik. Cindy drukt me het pak in de handen, voor s'nachts kunnen
We jou beter hierin laten slapen, een pak Tena slip maxi, maat medium, ze pakt het uit de schap en drukt het ook in mijn armen, zo zegt ze, ik draag de boodschappen wel, jij je luiers. Maar ik heb... Niks te maren Sanne, ik zou je helpen, of ben je ons gesprek van gisteren vergeten.

Protesteren had geen zin, bovendien had ik al tweekeer achter elkaar een nat bed en heeft Cindy me betrapt in een kinderlijk meisjesachtige pyjama. Stiekem vond ik het ook wel fijn om zo behandeld te worden, dus ik pak een pak luiers in iedere hand en draag ze naar de kassa. Als jij de luiers afrekent, krijg je de boodschappen van mij zegt ze. Schoorvoetend zet ik de pakken op de band, de kassiers kijkt mij een beetje vragend aan, 30 euro, potverdrie dat is niet mis zeg ik tegen Cindy, ze lacht. Als je ze iedere nacht nodig hebt is dat voor 10 dagen. Nou dat zal wel meevallen zeg ik, het zijn bij elkaar 20 luiers dus zeker wel voor 3 weken. Als Cindy gaat afrekenen is ze nog geen 10 euro kwijt, nee gekkie zegt ze, de broekjes zijn voor overdag. Ik kijk haar vragend aan, dat is niet nodig, dan slaap ik niet, Cindy kijkt me uitdagend aan maar zegt niks.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • erg onzeker
  • Geboortejaar: 1984
Reactie #22 maart 12, 2014, 08:20:51 08:20*
Meer meer :)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Geboortejaar: 1985
  • Ik ben: Leeg
Reactie #23 maart 12, 2014, 18:11:27 18:11*
oooh ga snel verder...!! heerlijk verhaal!!  :D
geniet van je volle luier :), voor je t weet is t weer voorbij ;)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #24 maart 12, 2014, 21:57:31 21:57*
kijk eindelijk een verhaal dat wel steets verder gaat hahah maar ik zeg net als ing meer meer

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geboortejaar: 1994
Reactie #25 maart 12, 2014, 22:06:31 22:06*
leuk!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Geslacht:
Reactie #26 maart 12, 2014, 22:29:27 22:29*
Deel 6

Nu maar eerst langs de kapper, Cindy wijst de kant die we op moeten gaan en ik loop met de twee pakken iets achter haar, onopvallend probeer ik te kijken hoe de mensen om ons heen reageren, vooral bij kinderen en jongeren zie ik af en toe een lacherige uitdrukking, op eens hoor ik een jongetje zeggen, Mira mamá ese señor todavía necesita pañales, Yo todavía no? Nee jongen antwoord zijn moeder jij bent een grote knul en als ze me passeren geeft ze me een medelijdende lach. Ik probeer te doen als of het me ontgaat, maar dat valt niet mee. Hier is het! Hola Lola com esta, bien?, si my  amigo, no el pello largo Possible si? Sanne dit is Lola, ze heeft wel een idee, om jou haar lang te houden, ik denk zelfs dat je het wel wat langer mag laten groeien, ga maar zitten.

Als ik de luiers naast de stoel zet, pakt Lola ze met een lach op en zet ze op de schap naast de spiegel, anders val ik er over zegt ze. Geweldig denk ik nu staan ze helemaal in het zicht en iedereen weet dat ze bij mij horen. Lola begint met mijn haren te spelen en ze proberen allerlei soorten dracht uit, de meiden hebben lol, vooral als Lola voor de gein twee staartjes aan de zijkant van mijn hoofd maakt, schattig zegt ze. Ja misschien voor later zegt Cindy lachend. Nu vind ik het genoeg ik zie ander mensen ook al lachen en voel me behoorlijk voor schut gezet. Doe even normaal zeg ik, waarop Cindy gelijk antwoord, doe zelf eens effe normaal, een copycat actie zeg maar. Lola maakt een soort van kuif die naar achteren rolt en zet de haren achter in een staartje, en kijkt naar Cindy, niet naar mijn reactie. Geweldig zegt ze, past wel bij hem. Lola vraagt of ze dit wel meent, ja zet maar vast. Ik sputter tegen dit is toch geen kapsel voor mij zeg ik ietwat geïrriteerd. Luister Sanne ik weet denk ik wel wat jij wilt, dus laat me maar even ja? Of ben je gisteren en vanochtend vergeten, ik niet! Het was aan haar toon duidelijk dat ze me ietwat probeerde te chanteren, of moet ik Lola uitleggen hoe jij je vanochtend gedroeg, of beter gezegd wat jij droeg? Qué vraagt Lola, oh no importante.

Cindy pakt wat haarclips en geeft die aan Lola, die een beetje vragend naar Cindy kijkt, si que es bastante normal en Holanda,la última moda para los niños. Aarzelend zet Lola mijn haren aan de zijkanten vast met de neutrale bruine haarclips. Cindy is in haar nopjes, ik weet niet waar ik kijken moet. Cindy geeft Lola de instructie om ook mijn wenkbrauwen te epileren, en geeft mij een blik dat ik het niet moet wagen te protesteren.

Een kwartier later is ze klaar, ik weet niet wat ik zie, ik lijk echt op een meisje, doordat ik nog bijna geen baardgroei heb is het bijna niet te zien dat ik een jongen ben, mijn Adams appel is ook niet groot geschapen, dus alleen mijn kleren verraden nog een ander geslacht. Goed zegt ze, dan gaan we verder, Lola schiet in de lach, dit was dan gratis, maar niet zeggen dat hij hier zo is toegetakeld zegt ze. Cindy geeft me de twee pakken luiers en wenkt me mee naar buiten te gaan, even aarzel ik... Als ze me hier vragen overstellen zeg ik dat het een ontgroening is denk ik... Heel aannemelijk in een wereld van verpleegkundigen.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • A Simple Hello Could Lead To A Million Things.
    • voorsteltopic
  • Ik ben: Papa
Reactie #27 maart 12, 2014, 23:50:21 23:50*
Leuk stukje weer, Moet wel steeds even vlug de google vertaler er bij pakken !1 maar dat is dan ook wel weer leuk
Weep not for roads untraveled
Weep not for sights unseen
May your love never end and if you need a friend,
There's a seat here along side me.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • erg onzeker
  • Geboortejaar: 1984
Reactie #28 maart 13, 2014, 08:02:07 08:02*
Hoop snel op meer vervolg :)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Geboortejaar: 1985
  • Ik ben: Leeg
Reactie #29 maart 13, 2014, 18:07:17 18:07*
pff echt steengoed.. ik blijf het zeggen  ;) :D
geniet van je volle luier :), voor je t weet is t weer voorbij ;)