Poll

Hoe goed vond je dit verhaal? 10=goed 1=prut

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Diaper Friends  (gelezen 52784 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • ik in m'n tena maxi o yeah
    • beste luiers ooit zelf ontworpen samen met een vriend van hier
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: DL
Re: Diaper Friends
Reactie #15 juni 19, 2014, 00:08:13 00:08*
keurig verhaal
gr LL
lekker lui op de bank met luier en een kinder film aan is de beste manier om je luier te benutten:P verder met luier onder de douche is ook GEWELDIG:P:P

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1998
Reactie #16 juni 20, 2014, 23:52:57 23:52*
Leuk verhaal! !!
Voorheen was mijn forumnaam: hoi123

Online (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • voornamelijk PVC en Diaper lover
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Geboortejaar: 1986
Reactie #17 juni 21, 2014, 01:07:37 01:07*
idd leuk verhaal

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Treat others how you would wanna be treated
  • Contact behoefte: niet opgegeven
Reactie #18 juli 11, 2014, 21:28:00 21:28*
Voordat ik een week op vakantie ben plaats ik nog maar een Hoofdstuk van Diaper Friends please comment.

Hoofdstuk 13. Baby Play
Het gezin loopt het huis binnen en moeder vraagt aan Lisa: ‘’Lisa zou jij Destiny en Sanne willen verschonen?’’ Ja hoor mama is goed. Zegt Lisa terug ‘’mogen we ook wat anders aantrekken want ik wil graag lekker kunnen spelen in de tuin.’’ Dat is goed zegt moeder terug maar schiet wel op want ik en papa hebben een verassing voor jullie. De meiden stormen de trap op naar de slaapkamer van Lisa. Lisa kleed Sanne uit en Destiny kleed zichzelf ook uit. Sanne gaat op het bed liggen en Lisa begint haar te verschonen. Tijdens het verschonen vraagt Sanne aan Lisa ‘’wat zouden papa en mama als verassing voor ons hebben?’’ Ik zou het niet weten zegt Lisa terug maar ja het is een verassing he...?
Nadat Sanne en Destiny allebei een schone luier om hebben kleden de meiden zich om en gaan in alleen een luier en T-shirt naar beneden en rennen de tuin in. ‘’Meiden komen jullie even hier zitten?’’

Nou meiden begint moeder. ‘’We waren heel trots dat Destiny vannacht droog was gebleven en Lisa in de kerk aangaf dat ze naar de WC moest. Dat we jullie willen belonen met een lekkere barbecue hier in de tuin. Wat denken jullie hiervan? ’’ Super lekker! Roepen de meiden in koor. Oke zegt moeder ga dan nu maar lekker braaf spelen met elkaar. Lisa loopt terug naar binnen en komt even later weer naar buiten gelopen met het spel Twister. De meiden genieten alle drie met volle teugen van Twister maar na een klein halfuurtje zitten ze vast en beginnen ze weer opnieuw na 2 keer spelen besluiten ze iets anders te gaan doen. De meiden besluiten om tikkertje te gaan spelen en na een lange middag in de zon te hebben gespeeld loopt moeder op de meiden af en vraagt: ’’Wie van jullie heeft een schone luier nodig?’’ Lisa roept als eerste: ’’Ik wil een schone luier mama!’’ Is goed Lisa ga maar op je rug liggen dan verschoon ik je luier. Moeder opent Lisa’s luier en ziet tot verbazing dat Lisa niet alleen in haar luier heeft geplast maar ook heeft gepoept. ‘’Heb je in je luier gepoept Lisa?’’ vraagt moeder. Sorry mama maar ik was zo druk aan het spelen het was veel te leuk om te stoppen. ‘’Oh dat geeft toch niet Lisa het is niet vreemd als een klein peutertje in haar luier heeft gepoept toch?’’ Moeder verschoont Lisa en de andere meiden en ze gaan dan aan tafel in de tuin om te genieten van een heerlijke barbecue.   

Na heerlijk gegeten te hebben gaan de meiden even uitbuiken op de bank en voor dat ze het door hebben vallen ze in slaap. Een uurtje later worden ze gewekt door moeder. Moeder vraagt aan Destiny. ‘’Destiny we willen graag dat jij een keertje op Lisa en Sanne komt passen maar je moet ze wel helpen met alles dus zou jij de meiden beiden willen wassen in bad?’’ Natuurlijk mevrouw van Berchum ik doe het zelfs graag. ‘’Dat is mooi Destiny zou je ze na hun bad gelijk een nachtluier met inlegluier om willen doen?’’ Ja hoor zegt Destiny terug en roept de meiden mee naar boven. Destiny zet de kraan van het bad open en begint Sanne als eerste uit te kleden en daarna is Lisa aan de beurt. Destiny zelf kleed zich ook uit tot ze alleen haar luier nog aan heeft. Sanne en Lisa stappen in bad en Destiny begint hun te wassen. Dat was nog een hele klus want Lisa en Sanne bleven gewoon doorspelen met hun bad speeltjes. Na een klein halfuurtje waren beide meiden gewassen en deed Destiny hun nog een schone luier om. Ze liet de meiden weer naar beneden gaan naar hun ouders zodat zij zelf ook nog in bad kon gaan. Ook als Destiny gewassen is doet zij haarzelf ook nog een luier om. Ze loopt ook nog naar beneden waar de ouders met Lisa en Sanne zitten te spelen. ‘’Oh hoi Destiny ben je ook gewassen?’’ vraag moeder. Ja hoor mevrouw van Berchum. zegt Destiny terug. ‘’Oke dat is mooi’’ zegt moeder terug. ’’want we wilden net een leuke Disney film gaan kijken Sanne heeft vorige week namelijk een hele leuke film gekocht. Heb je ooit gehoord van Tangled?’’ O ja zegt Destiny. volgens mij is dat het verhaal van Rapunzel maar dan een beetje verdraaid toch? ‘’Ja inderdaad heb je die film al gezien?’’ Nee zegt Destiny terug maar ik heb er wel van gehoord en ik zou hem graag willen zien.
‘’Oke ga dan maar bij Sanne en Lisa op de bank zitten dan schenk ik wat te drinken in voor jullie en papa zet de film wel even aan.’’ De meiden genoten van de film en nadat de film afgelopen was werden de meiden op bed gelegd door moeder. Lisa en Destiny praten in bed nog wat na over de afgelopen dagen en knuffelen nog een beetje met elkaar. Dus zegt Destiny vanaf morgen ben je 2 avonden bij mij voor m’n verjaardag toch? Ja inderdaad zegt Lisa terug ik moet alleen nog even een tas inpakken maar morgen is daar genoeg tijd voor we hoeven toch pas om 10 uur naar school. De meiden geven elkaar nog een nachtzoen en kruipen tegen elkaar aan. Niet veel later vallen ze in slaap. 
The spaces between my fingers are right where yours fit perfectly - Owl City

Mijn geschreven verhalen:
Diaper Friends
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=12818.msg106474;topicseen#new

Diaper Friends The Adult Life
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=17074.0

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #19 juli 30, 2014, 17:58:58 17:58*
En nog een klein deel   Please comment!

Hoofdstuk 14. Voorbereidingen voor logeren
Om 7:30 gaat de wekkerradio en de meiden horen de ochtendshow van GIEL met: begin de dag met een dansje. De meiden vinden dit het leukste gedeelte van de ochtendshow en zingen daarom ook uit volle borst mee met het liedje terwijl ze nog slaapdronken zijn. Het klinkt heel erg vals en de meiden worden inderdaad wakker met een lach… De meiden stappen uit bed en ondertussen komt moeder de kamer in gelopen en zegt: ’’Zo meiden hebben jullie lekker geslapen?’’ Jaaaa zeggen de meiden in koor terug. Lisa geeft haar moeder een zoen en zegt: ‘’Ik en Destiny gaan even in bad en daarna pak ik m’n tas in voor de logeerpartij bij Destiny, is dat goed?’’ Nou zegt moeder eigenlijk wil ik dat je nu je tas inpakt dan kan ik je spullen gelijk meenemen en ze bij Destiny thuis afzetten als ik onderweg ben naar het werk. ‘’Oh oke ‘’zegt Lisa terug dan pak ik nog even snel m’n weekendtas in. Lisa pakt 3 Tena slip Ultima’s en 3 inleggers voor de nacht in. En ze pakt nog een paar rompertjes 2 paar kleren en haar nieuwe jurkje wat ze afgelopen zaterdag had gekocht in. Ze sluit de tas en moeder pakt nog een pak Tena Maxi luiers uit de kast en loopt ermee naar de auto. Lisa pakt nog snel een paar Tena Supers in en legt deze samen met haar weekendtas achter in de auto en zegt haar moeder gedag. Moeder rijd weg en Lisa gaat terug naar de badkamer waar Destiny al in bad zit. Destiny zegt tegen Lisa: ‘’Kom er ook in het is super lekker water!’’ Ja, ja zegt Lisa terug ik moet me toch eerst even uitkleden. Lisa stapt in bad en de meiden beginnen elkaar te wassen.

Even later lopen de meiden de badkamer uit en Lisa’s kamer in. En Destiny zegt tegen Lisa: ‘’zullen we vandaag in plaats van DryNites gewoon een Tena omdoen naar school?’’ Weet je dat wel zeker? vraagt Lisa onzeker terug.
Tuurlijk zegt Destiny we hoeven vandaag toch niet te sporten dus niemand in de klas zal er van weten. Lisa zegt terug: ’’Maar als we die luiers dragen vallen ze toch teveel op of niet?’’ We hoeven toch niet een Maxi om te doen je hebt toch ook Tena Supers liggen? Ja dat is wel zo maar ik heb er nog maar 8 liggen en als we op jou verjaardag ook een luier om willen onder onze jurkjes hebben we er niet genoeg over. En trouwens ik heb er al 6 meegegeven aan m’n moeder dus ik heb er maar 2. Kunnen we anders geen rompertje dragen over een Tena Maxi? vraagt Destiny dan valt ie wat minder op toch?
‘’Ja dat zou wel kunnen denk ik’’ zegt Lisa. Weetje wat zegt Destiny we proberen het gewoon en kijken in de spiegel of het opvalt. En als je denkt dat het teveel opvalt doen we gewoon een DryNite aan oke? Oke zegt Lisa ga maar alvast op het bed liggen dan pak ik wat luiers en rompertjes. Destiny gaat op bed liggen en Lisa doet haar snel een luier om Destiny doet hetzelfde bij Lisa en even later staan ze aangekleed voor de spiegel te kijken of het niet teveel opvalt. Zie je wel zegt Destiny het valt helemaal niet op! Je hebt inderdaad gelijk Destiny maar lijkt onze kont niet wat te dik? Nee hoor zegt Destiny dat lijkt maar zo omdat je zelf weet dat je een luier draagt maar iemand die niet weet dat je een luier draagt zal het niet eens opvallen. Oke dan zegt Lisa zullen we gaan ontbijten? Lekker! zegt Destiny en de meiden lopen de trap af de keuken in. En anderhalf uur later vertrekken ze richting school.

Btw hier is een link naar Begin de dag met een dansje van Giel's Ochtend show (voor de mensen die het programma niet kennen)
Begin de dag met een dansje.wmv

Diaper Friends

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #20 augustus 07, 2014, 18:57:39 18:57*
Hier is hoofdstuk 15 van Diaper Friends please comment!

Hoofdstuk 15. Leonie draagt ook luiers
Als ze op school aankomen lopen ze naar het prikbord toe om te kijken of er nog wijzigingen in het lesrooster zijn gemaakt. Kijk Destiny Mr.de Beer is nog steeds ziek maar zijn lesuur wordt bij ons ingevallen door een uur gym. Oei… dat zag ik niet aankomen zegt Destiny. Maakt niet uit zegt Lisa het is net na de lunchpauze en ik heb nog wel een paar DryNites in m’n kluisje liggen. Na de lunchpauze lopen ze snel naar het kluisje van Lisa en pakken er 2 DryNites uit. Deze moeten we tot na gym droog houden anders moeten we alsnog na gym een Tena omdoen omdat ik niet meer DryNites hier heb op school. Ze lopen naar de WC en doen daar hun al natte Tena Slips af en doen dan snel een DryNite aan. Ze lopen naar het gym lokaal en raken onderweg naar het gymlokaal weer in gesprek met Leonie. En? vraagt Destiny is het gelukt om overdag ook DryNites te dragen Leonie? ‘’Nou eigenlijk wel en niet ik draag wel een luier overdag maar geen DryNites.’’ Wat voor een luier draag je dan? vraagt Lisa. Ik kreeg van mijn moeder een Tena protective underwear broekje mee naar school omdat deze wat meer op gewoon ondergoed lijkt. Je mag het zometeen wel bekijken in de kleedkamer hoor. Oh ik heb van die broekjes gehoord zei Destiny ze zijn niet zo dik als gewone Pants maar ze kunnen nog wel aardig wat opnemen.

Even later lopen de meiden de kleedkamer binnen. De meiden kleden zich uit in de kleedkamer en tijdens het uitkleden bekijken ze het luierbroekje wat Leonie aan heeft. Het lijkt inderdaad heel veel op een normaal onderbroekje en ook de andere klasgenoten hebben niet eens door dat Leonie een luierbroekje draagt. Zachtjes praten de drie meiden met elkaar want ze willen niet laten weten aan de andere klasgenoten dat Leonie luiers draagt. Mooie luiers zijn het wel zegt Lisa het lijkt op een gewone onderbroek met een bloemetjes motief. Ja gaaf toch zegt Leonie niemand die ziet dat het een luier is en toch kan ik er 2 tot 3 keer in plassen. Maar laten we maar opschieten met omkleden anders komen we te laat in de gymzaal. Oke laten we gaan zeg Lisa de meiden kleden zich verder om en lopen richting de gymzaal. Als de meiden terug de kleedkamer in komen zegt Leonie: ‘’oh ik heb een beetje geplast tijdens het sporten en ik heb al een paar keer eerder deze dag een ongelukje gehad ik denk dat ik beter een schoon broekje aan kan trekken.’’ Leonie pakt een schoon broekje uit haat tas en trekt deze aan en vraagt dan aan Destiny en Lisa: ‘’dus mag ik nu bij jullie luierclubje komen?’’ Nou zegt Lisa het is niet echt een clubje maar een soort luiertrio… haha! De meiden lachen om de flauwe grap en ineens vraagt Leonie: ‘’willen jullie anders na school even mee naar mijn huis? Dan kunnen we even na praten over luiers enzo.’’ Ja dat is goed zegt Destiny zouden we ons ook kunnen verschonen als we bij jou thuis zijn want ik denk dat we dan wel een schone luier nodig hebben. ‘’Tuurlijk kan dat zegt Leonie als jullie willen kunnen jullie ook zo’n Tena broekje proberen die ik draag.’’ Dat zien we dan wel weer zegt Destiny. Nadat ze omgekleed zijn lopen ze naar hun laatste les van de dag. Als de les is afgelopen gaan de meiden onderweg naar het huis van Leonie.

‘’He mama ik ben weer thuis!’’ roept Leonie als ze binnen komt in haar huis. Hoi lieverd! Roept haar moeder terug. ‘’Ik heb Destiny en Lisa meegenomen van school!’’ Dus willen jullie wat drinken meiden? Vraagt Leonie. ‘’Ja lekker, iets fris alsjeblieft.’’ Leonie schenkt het drinken in en de meiden gaan aan de tafel zitten. Leonie ’s moeder komt binnen en vraagt aan Leonie: ‘’Kom eens hier Leonie.’’ Leonie stapt op van tafel en loopt richting haar moeder. Als Leonie voor haar moeder staat trekt haar moeder haar broek uit en controleert ze haar luier. Haar moeder voelt aan de luier en zegt: ‘’Zo je hebt maar een klein beetje geplast maar je kan je luier nog wel even aanhouden.’’ Nou mama zegt Leonie dit zijn Destiny en Lisa. Ze zitten bij mij in de klas en hebben ook luiers nodig. ‘’Ja daarover gesproken’’ onderbreekt Destiny haar.’’ kunnen ik Lisa onszelf verschonen?’’ Ja kom maar mee zegt Leonie terwijl ze de kamer uitloopt. De meiden lopen de trap op naar Leonie ’s slaapkamer. Ze komen binnen op Leonie ’s kamer en Lisa vraagt waar ze verschoont kan worden. Hoezo vraagt Leonie je draagt toch gewoon een broekje? ‘’Ja maar we moeten ons nu verschonen naar zo’n luier’’ zegt Lisa terwijl ze een Tena Slip laat zien aan Leonie. Oh ga maar even op mijn bed liggen sla het deken even weg dan kan je op mijn onderlegger liggen. Lisa gaat op haar bed liggen en Destiny stroopt haar broek af tot aan haar enkels. Destiny scheurt het broekje open en begint Lisa’s schaamstreek schoon te maken met babydoekjes. Als ze schoon is tilt Destiny Lisa op bij haar enkels en schuift een schone luier onder haar billen. Ze strooit wat talkpoeder op haar schaamstreek en sluit de luier. Leonie ziet dit zo aan en zegt: ‘’dragen jullie die luiers al lang want normaal dragen jullie toch DryNites?’’ Ja dat klopt zegt Lisa terwijl ze Destiny begint te verschonen. Maar op school dragen we liever DryNites omdat deze niet zoveel op ‘echte luiers’ lijken. “Maar als we thuis zijn” gaat Destiny verder ‘’dragen we liever wat dikkere luiers omdat we dan lekker lang kunnen spelen zonder tussendoor te verschonen.’’ Lisa plakt Destiny ’s luier dicht en trekt haar broek weer omhoog. Wil jij er anders ook zo’n luier eens proberen? Vraagt Lisa terwijl ze Leonie een luier aanreikt. ‘’Ik vraag mijn moeder wel even wat zij ervan vind.’’ Mama! Kom eens kijken! Leonie ’s moeder komt de kamer binnen en Leonie geeft de Tena Slip aan haar moeder. ‘’Wat is dit voor een luier Leonie?’’ vraagt moeder. Dit zijn luiers die Destiny en Lisa gebruiken. En ze vroegen of ik ze ook een keer wilde proberen. zegt Leonie. Moeder pakt de luier aan en zegt tegen Leonie: ‘’Nou ga dan maar vast liggen dan verschoon ik je luier kleine meid.’’ Alsjeblieft mama noem me geen kleine meid ik weet dat ik luiers moet dragen maar ik ben geen baby!  “oke Leonie sorry daarvoor.’’ Zegt moeder terwijl ze haar dochters broek uittrekt. Ze trekt daarna het luierbroekje uit en ze vouwt de luier open. Ondanks dat het een nieuwe luier is voor moeder duurt het niet lang om hem om te doen bij haar dochter. ‘’En hoe zit dat?’’ vraagt moeder. Hij is best wel dik mama maar hij zit wel goed. zegt Leonie. Dan vraagt ze aan Lisa en Destiny: ‘’waarom zijn deze luiers zo dik?’’ Lisa antwoord: ‘’deze luiers gebruiken we thuis meestal voor de nacht. Maar als we thuis zijn hebben we niet zoveel zin om elkaar elk uur te verschonen en daarom dragen we thuis overdag ook graag een wat dikkere luier.’’ Oh dus het zij eigenlijk nacht luiers? zegt moeder. Ja antwoord Lisa. Oh maar dat komt mooi uit. zegt moeder. Want Leonie lekt door haar huidige luiers heen en zo wordt haar bed alsnog nat. ‘’Ze mag anders nog wel een luier lenen om vannacht uit te proberen hoor.’’ zegt Lisa terwijl ze nog een luier uit haar tas trekt. Ze geeft de luier aan Leonie ’s moeder en zegt: ‘’Sorry maar wij moeten gaan want het is net voor vijf uur en we hadden belooft om om vijf uur thuis te zijn.’’ Ja dat klopt zegt Destiny. Bedankt voor alles en tot morgen Leonie. “Tot morgen meiden!’’ roept Leonie. De meiden lopen de deur uit en gaan richting Destiny ’s huis.   

Diaper Friends

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1971
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #21 augustus 07, 2014, 22:43:41 22:43*
Het  blijft een supergoed verhaal !1
Blijf zo doorgaan.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #22 augustus 08, 2014, 09:04:10 09:04*
 !1 !1 super goed verhaal  !1 !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #23 augustus 15, 2014, 18:35:18 18:35*
hoofdstuk 16!!!                          please comment!

Hoofdstuk 16. Logeren bij Destiny
Lisa en Destiny stappen binnen in het huis en worden begroet door Destiny ’s 10 jarige broertje Steven. Beide meiden begroeten Steven en lopen verder door naar de keuken waar moeder aan het genieten is van en kop thee. ‘’Hoi Lisa hoi Destiny ‘’zegt moeder ’’hebben jullie een leuke dag gehad op school?’’ Ja hoor mama zegt Destiny we zijn na school nog even bij Leonie langsgegaan. ‘’Oh oke ’’ zegt moeder. ‘’ Lisa je moeder heeft vanochtend je kleren en luiers langsgebracht ze staan op de kamer van Destiny maar ik heb ze nog niet opgeborgen.’’ Kom je mee naar m’n kamer Lisa? vraagt Destiny. Dan kunnen we gelijk je spullen opbergen. Lisa volgt Destiny naar haar kamer. Op haar kamer aangekomen kijkt Lisa ineens raar op als ze een grote commode in de kamer ziet staan. ‘’Is die commode voor jou?’’ vraagt Lisa. Ja hij is mooi he? zegt Destiny. ‘’Ja maar jij had vorige maand nog geen commode en nu ineens wel.’’ Ja dat klopt zegt Destiny. Sinds kort heeft mijn broertje ook een luier nodig ’s nachts. ‘’Heeft hij ook last van bedplassen?’’ vraagt Lisa. Destiny antwoord: Ja maar in plaats van DryNites moet hij Pampers dragen omdat de DryNites lekken. ‘’Oh dat vind ik best wel zielig voor je broertje ik denk dat hij als hij luiers moet dragen toch liever DryNites wilt hebben of niet?’’ Nee eigenlijk vind hij het niet erg om Pampers te dragen omdat ik ook een luier draag met plakstrips. antwoord Destiny. Maar de commode is dus eigenlijk voor jou broertje? vraagt Lisa. Nou hij is eigenlijk voor ons beide omdat ik graag een commode wilde maar mijn ouders vonden dat iets te ver gaan. Maar het is wel makkelijker om mijn broertje te verschonen op een commode en daarom heeft mijn vader een commode gemaakt die sterk genoeg is om ook mijn gewicht aan te kunnen. En ik wordt tegenwoordig ook op de commode verschoont. zegt Destiny. Kijk op dit plankje kan je je luiers neerleggen zegt Destiny terwijl ze naar het plankje boven de commode wijst. Lisa pakt een stapeltje Tena Maxi’s en haar Ultima slips en ligt deze op het plankje. Er ligt al een stapeltje Pampers en Molicare luiers en nu is het hele plankje gevuld met verschillende luiers. Als Lisa al haar spullen heeft opgeborgen gaan de meiden aan hun huiswerk werken. En even later roept moeder van beneden dat het eten klaar is en de meiden gaan naar beneden.

De meiden lopen de keuken in en gaan aan tafel zitten. ‘’Dat ruikt lekker mevrouw de Jong’’ zegt Lisa. Ja inderdaad wat eten we mama? vraagt Destiny. ‘’We eten kip jambalaya.’’ Oh dat is heel erg lekker. zegt Destiny. Ken je dit gerecht Lisa? Lisa zegt: ’’Ik heb het eigenlijk nog nooit gegeten.’’ Iedereen geniet van het eten en na een klein uur aan tafel te hebben gezeten is het eten op en ruimen de meiden de borden op. Moeder en Steven wassen af en even later zitten ze met z’n allen op de bank TV te kijken. Als het nieuws is afgelopen vraagt moeder komen jullie mee naar boven meiden dan kan ik jullie verschonen. Destiny en Lisa gaan naar boven en Destiny kleed zich uit tot ze alleen haar luier nog aan heeft. Ze gaat op de commode liggen en haar moeder begint haar te verschonen. Ze opent de luier van haar dochter en begint haar schoon te maken met een babydoekje. Ze rolt de natte luier op en pakt een schone Molicare luier van het plankje boven de commode. Ze schuift de Molicare onder haar dochters billen en zalft haar in met zinkzalf en strooit talkpoeder in haar schaamstreek en sluit daarna de luier. Ze herhaalt hetzelfde bij Lisa alleen krijgt zij in plaats van een Molicare een Tena luier om. Moeder trekt beide meiden nog een t shirt aan en de meiden mogen weer na beneden om nog even TV te kijken.

Om acht uur vraagt moeder aan Destiny. ‘’Destiny wil jij je broertje z’n luier omdoen en hem op bed leggen?’’ Oke mam kom je mee Steven? Steven geeft moeder een kus je en zegt: Slaap lekker mama. Moeder zegt terug: ‘’slaap lekker lieverd en probeer droog te blijven vannacht he.’’ Steven loopt de trap op en Destiny loopt achter hem aan richting haar slaapkamer. Ondertussen spreekt moeder met Lisa over de voorbereidingen voor het verjaardagsfeest van Destiny. ‘’Dus heb je al een cadeau gekocht voor Destiny Lisa.’’ vraagt moeder. Jazeker mevrouw de Jong. Ik ben met Destiny wezen shoppen voor nieuwe kleren die ze op haar verjaardag kan dragen. Maar ik heb ook nog een diner cheque voor ons tweeën. ‘’Oke dat is wel een leuk cadeau Lisa. Maar ik heb eigenlijk een vraagje wat zou jij ervan vinden om een weekje met Destiny op vakantie te gaan?’’ Dat lijkt me echt geweldig mevrouw de Jong! ‘’Ik en Destiny ’s vader dachten dat het wel leuk zou zijn om jullie een weekje op vakantie te sturen maar de grote vraag is waar zouden jullie graag naartoe willen?’’ Oei ja dat is een hele goede vraag wat is het budget? ‘’Oh het geld maakt niet uit onze kleine meid wordt eindelijk volwassen al 16 jaar en dat moet altijd groots gevierd worden!’’ Ja ik en Destiny waren van plan om in de zomer naar Disneyland te gaan voor een lang weekend. Maar als we een hotel wat verder buiten het park kunnen krijgen kunnen we ook nog van de stad Parijs genieten. ‘’Oh Disneyland is inderdaad wel een leuk idee Lisa dan weten ik en mijn man wat we Destiny cadeau kunnen geven.’’ Ja maar daar over gesproken waar is meneer de Jong eigenlijk? ‘’Oh mijn man is met de vrachtwagen in het buitenland en komt de ochtend van Destiny ’s verjaardag thuis maare… mondje dicht mijn man wil haar graag verassen.’’ Ik zeg niets. Beloofd Lisa plechtig en moeder vraagt of ze nog iets te drinken wilt. Op dat moment komt Destiny binnen gelopen en zegt dat Steven op bed ligt. Oke dankjewel Destiny wil je ook nog iets te drinken? Ja een beetje DubbelFrisss alstublieft. Even later komt moeder de kamer binnen met het drinken en de meiden praten samen met moeder nog even verder over de dag en rond 22:00 uur gaan de meiden naar bed.     

Diaper Friends

Offline (Verborgen)

• I Love teddy bear :D
  • Jongeren
  • Superlid
  • Als je mij op skype wilt laat wat weten
  • Geboortejaar: 1997
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #24 augustus 15, 2014, 19:41:51 19:41*
leuk verhaal  !1

Ben benieuwd na het vervolg.
Every day is a diaper day  :P

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #25 augustus 17, 2014, 16:14:13 16:14*
Hoofdstuk 17                                             Please comment!

Hoofdstuk 17. Dinsdag bij Destiny
’s Ochtends komt de moeder van Destiny samen met Steven de kamer in lopen. ‘’Wakker worden meiden het is tijd om naar school te gaan.’’ Beide meiden ontwaken in elkaars armen en stappen rustig uit bed. Moeder tilt Steven op en legt hem op de commode. Ondertussen kleden Lisa en Destiny zich om tot ze alleen nog hun luier om hebben. Moeder ontdoet Steven van zijn natte Pamper en maakt hem schoon. Als ze Steven heeft gewassen doet ze haar zoon een onderbroek aan en helpt hem van de commode af. ‘’En wie van jullie meiden is de volgende?’’ Lisa ga jij maar als eerste jij bent de gast haha! zegt Destiny. Lisa gaat op de commode liggen en moeder opent haar luier en begint haar te wassen met een babydoekje. ‘’Destiny wil jij even een DryNite voor jezelf en Lisa pakken?’’ vraagt moeder. Oke mama. zegt Destiny. Destiny opent haar kast en ziet tot haar verbazing dat er geen DryNites meer in de kast liggen. Oh shit. zegt Destiny. Uhm mama er zijn geen DryNites meer. Lisa zegt: ’’Hoe kan dat nou je had toch afgelopen vrijdag na school twee pakken gekocht?’’ Ja dat klopt maar ik ben ze vergeten mee te geven aan je moeder toen ze jou spullen hier zou brengen. Zal ik anders even snel jou moeder bellen Lisa? ‘’Ja dat is goed maar ik denk dat ze hier niet voor schooltijd is.’’ Oke dan zit er niks anders op dan een gewone luier dragen. zegt moeder. Lisa stemt toe en zegt: “ja er zit inderdaad niks anders op maar we kunnen dan wel beter weer een romper erover dragen anders valt het teveel op.” Moeder pakt een schone Tena en schuift deze onder Lisa ’s billen ze poedert haar schaamstreek in en sluit de luier ze helpt haar van de commode af. Lisa kleed zichzelf aan terwijl moeder haar dochter verschoont. Als Destiny ook verschoont is kleed zij ook zichzelf aan onder haar rompertje is wel duidelijk te zien dat ze een luier draagt om het te verbergen pakt Destiny een wat wijdere broek uit de kast en trekt deze aan. Even later zijn beide meiden aangekleed en gaan ze naar beneden voor het ontbijt.

De meiden zitten aan tafel en praten hoe ze het luierprobleem kunnen oplossen. Moeder komt de keuken binnen gelopen en zegt: “ik heb Lisa’s moeder gebeld en ze kan pas eind van de middag Destiny ’s luiers langsbrengen maar ik dacht je kan toch ook onderweg naar school even bij een drogist langs gaan.” Maar dan komen we niet op tijd op school aan mevrouw de Jong. zegt Lisa. “Nou zo erg is dat toch niet.” zegt moeder “jullie zijn altijd op tijd op school dus je mag toch wel eens een keertje te laat zijn. Je hoeft alleen even een te-laat kaart halen no big deal toch?” Wat denk je ervan? vraagt Destiny aan Lisa. Lisa zegt inderdaad dat dat de beste oplossing is. En als ze hun eten voor de dag hebben klaargemaakt en ingepakt hebben  vertrekken ze richting de stad.

Ze komen rond acht uur aan bij de Dirx in de stad en de deuren van de winkel gaan net open snel lopen Destiny en Lisa naar binnen en pakken beide een pak DryNites en lopen richting de kassa ‘’Goedemorgen heeft u alles kunnen vinden?’’ vraagt de caissière vriendelijk. Ja hoor antwoorden beide meiden terug. ‘’dat is dan €12,80 alstublieft’’ Destiny betaald en even later lopen de meiden met de DryNites in hun rugzak de winkel uit. Als ze buiten staan zegt Destiny: ‘’de volgende bus komt pas over een kwartier zullen we snel naar een openbaar toilet gaan om daar onze luier om te wisselen voor een DryNite?’’ Lisa zegt: Ik denk dat ik pas op school verschoon want ik heb al een beetje in deze luier geplast en ik vind het zonde om deze luier weg te gooien terwijl deze amper vol is. ‘’Oke maar ik ben nog droog dus ik ga wel even verschonen.’’ zegt Destiny. Even later heeft Destiny haar luier verwisselt voor een DryNite en gaan de meiden met de eerst volgende bus naar school.

Diaper Friends

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1995
Reactie #26 augustus 17, 2014, 19:06:29 19:06*
weer een mooi verhaal, ik lees het met plezier :D
Be happy and proud of yourself

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #27 augustus 18, 2014, 15:23:23 15:23*
nog een hoofdstuk                            please comment!!!

Hoofdstuk 18. Betrapt!
Destiny en Lisa gaan de school binnen en lopen richting de kluisjes. Bij de kluisjes aangekomen bergen ze hun DryNites op. Ze lopen naar de administratie om een te-laat kaart te halen. De administratie vrouw tekent 2 te laat kaarten en zegt: ‘’Ga maar snel naar jullie les.’’ Beide meiden lopen snel naar hun klas en gaan naar binnen. ‘’Goedemorgen Lisa en Destiny leuk dat jullie ons ook onze les bij komen wonen.’’ zegt de lerares. Jaja whatever. zegt Destiny. Terwijl ze de te laat kaart aan de lerares geeft. Ook Lisa geeft de kaart aan haar lerares en gaat dan op haar plaats zitten. De les is voorbij voordat ze het door hebben en de eerste pauze van de dag is aangebroken. Lisa pakt een DryNite uit haar kluisje en gaat verschonen op het toilet. Tijdens de pauze gaat ze in de aula opzoek naar haar zusje om even bij te praten over de afgelopen dagen. ’’Hoi Sanne’’ zegt Lisa ‘’vermaak je je een beetje nu ik niet thuis ben?’’ Ja hoor. antwoord Sanne. Ik kan eindelijk eens rustig slapen nu jij niet zo hard ligt te snurken in de kamer naast mij. De meiden lachen hard en praten nog even over wat ditjes en datjes en ook over het bewuste luierincident van de afgelopen dag en ochtend. 10 minuten later is de pauze afgelopen en de zusjes gaan weer uit elkaar elk naar hun eigen les. Na de pauze gaat Lisa gelijk opzoek naar Destiny en zij was weer in gesprek geraakt met Leonie. ‘’Dus heb je vannacht een Tena slip omgehad?’’ vraagt Lisa. Ja die luier heb ik vannacht gedragen en hij heeft inderdaad niet gelekt. Ik vond het wel fijn dat deze luier niet lekt want dan kan ik er meerdere keren in plassen zonder dat die lekt. Ik kon zelf mijn ochtendplas er in laten lopen toen ik wakker werd en hij lekte nog steeds niet. En mijn moeder heeft gelijk een paar pakken van die luiers besteld. De meiden komen bij de les en bereiden zich weer voor op een uur ergernis van de Franse taal. Na de Franse les is het weer tijd voor gym en de meiden hebben er veel zin in.

De meiden lopen de kleedkamer in en zetten hun tas neer Lisa pakt haar sportkleren uit haar tas en begint zich om te kleden. Destiny opent haar tas en gaat opzoek naar haar sportkleren. Ze pakt haar sportkleren met een ruk uit de tas en ineens vliegt haar nog droge Molicare die ze in haar tas had bewaart uit haar tas. De hele klas zag de luier en keken een beetje vreemd op want zo’n soort luier hadden de klasgenoten nog niet gezien want Destiny en Lisa droegen altijd een DryNite. Snel pakt Leonie de luier en geeft hem terug aan Destiny. Destiny pakt de luier terug aan en stop hem snel weer in haar tas. Alle meiden uit de klas hadden de luier gezien en een paar giechelden wel een beetje achter haar rug om. Destiny schaamde zich rot en liep snel de kleedkamer uit. Leonie vond het stom dat een paar meiden achter haar rug om grapten over de luier en sprak die meiden er over aan. Ze stond er niet alleen voor want een groot gedeelte van de klas stond achter Leonie. Ondertussen was Lisa achter Destiny aan gegaan om haar te troosten. Destiny stond hevig huilend op de gang en een lerares kwam kijken wat er aan de hand was Lisa vertelde wat er gebeurd was en de lerares wou toen de klas ook nog even toespreken. Toen dit gebeurd was zeiden verschillende meiden dat ze het echt een rotstreek vonden om iemand die last heeft van incontinentie er mee te pesten. Even later durfde Destiny de kleedkamer weer in te komen maar ze wou niet meedoen met de les. Lisa bleef bij Destiny in de kleedkamer zitten en zei lieve kalmerende woorden tegen Destiny. Nadat Destiny uitgehuild was vroeg ze zachtjes aan Lisa of ze haar luier wilde verschonen. Lisa zei ik doe je wel die Molicare om dan kan die niet zomaar weer uit je tas vallen. Er verscheen weer een kleine glimlach op haar gezicht en Destiny stemde hiermee in. Nadat ze verschoond was liep Lisa naar de gymleraar toe en vroeg of ze samen met Destiny naar buiten mocht gaan om haar een beetje te kalmeren. De leraar stond dit toe en even later liepen Lisa en Destiny de klas uit naar buiten.

Nadat de meiden even buiten hadden rondgelopen gingen ze naar hun mentor die op dat moment in de lerarenkamer zat. Ze vertelden wat er gebeurd was en of ze de klas er over aanspreken wou. Dit wou de mentor heel graag want ze kon helemaal niet tegen pesten en was er streng op tegen. Ze liep meteen naar het lokaal waar de klas op dat moment was en sprak de hele klas aan op het gedrag. En de meiden die er over grapten mochten gelijk de hele week nakomen. Toen de mentor terugkwam bij Lisa en Destiny zei ze dat als iemand er nog iets over zou zeggen ze het haar moesten vertellen dan zou ze maatregelen nemen. De meiden bedankten haar en het volgende lesuur durfde Destiny gewoon de klas weer in te gaan en de hele dag hebben ze niemand meer gehoord over het incident.
Destiny was maar wat blij dat ze nu op het laatste uur van de dag waren aanbeland want ze durfde eigenlijk niemand meer aan te spreken. Maar naar de les kwamen nog aardig wat klasgenoten hun excuses aanbieden ook al hadden hun geen woord gerept over de luier. Maar Destiny waardeerde het gebaar en bedankte de klasgenoten. En al snel was alles vergeven en vergeten. En even later liepen Lisa, Destiny en Leonie naar de bus die hun thuis zou brengen.

In de bus werd het gezellig en gingen de meiden praten over wat leukere dingen onder andere de verjaardag van Destiny die de volgende dag was. ‘’Ben jij morgen jarig?’’ vroeg Leonie. Ja antwoorde Destiny terug. En ik heb wel erg veel geluk dat het morgen een studiedag is op school want dan hebben wij lekker vrij! Trouwens Leonie wil je ook langskomen op mijn verjaardag? ‘’Mag ik gewoon langskomen wanneer ik wil?’’ vraagt Leonie. Destiny antwoord: Tuurlijk ik ben de hele dag jarig toch? De meiden lachen en Leonie zegt: ‘’Oh dan moet ik nog wel een cadeautje regelen. Heb je nog wensen?’’ Nou ik vraag eigenlijk alleen geld want over een halfjaar wil ik gaan beginnen met autorijlessen en die lessen zijn best prijzig.
De bus stopt en de meiden stappen uit en blijven bij de bushalte nog even praten voordat ze naar hun huis lopen.

Diaper Friends

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1971
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #28 augustus 19, 2014, 01:15:12 01:15*
Mooi vervolg.
Wel confronterend'.
Maar laat wel zien hoe hard leerlingen kunnen zijn.
En dat dit niet wordt geaccepteerd.
Had nog wel een goeie straf geweten voor de lachebekken.
Verplicht een week lang op school zichtbaar in de luiers  :P

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
Reactie #29 september 04, 2014, 14:45:08 14:45*
Please comment!!!

Hoofdstuk 19. Destiny ’s verjaardag (de ochtend)
Rustig liggen Destiny en Lisa in bed en ineens schrikken ze wakker van het kabaal van een verjaardags lied. Destiny duikt op dat moment nog even extra diep onder de dekens omdat ze het veels te vroeg vind. Maar haar moeder trekt het deken van haar af en zegt: ‘’Kijk eens wie thuis is gekomen!’’ Destiny opent voorzichtig haar ogen en ziet het gezicht van haar vader. Papa! ‘’Hoi schat gefeliciteerd met je 16e verjaardag’’ zegt vader terwijl hij haar een dikke knuffel geeft. Op dat moment springt Destiny ’s broertje Steven op het bed en geeft hij zijn zus ook een dikke knuffel en een kus. Gefeliciteerd! zegt hij terwijl hij zijn zus omhelst. Ook Lisa en moeder feliciteren Destiny met een kus en knuffel. ‘’Destiny kom je uit bed want onder hebben we in de woonkamer je cadeau ’s neergelegd.’’ zegt moeder. Destiny laat dit zich niet twee keer zeggen en springt uit bed en rent naar beneden. De rest van het gezin gaat ook naar de woonkamer waar Destiny haar cadeau ’s mag uitpakken. Ondertussen pakt Lisa op de slaapkamer nog haar cadeau uit haar tas en gaat dan ook naar beneden.

Als ze beneden komt gaat ze naast Destiny op de bank zitten. Ze krijgt een envelop van haar ouders en opent deze. Er zit een verjaardags kaart in de envelop waar in staat dat ze op kosten van haar ouders samen met Lisa een week naar Parijs mag met 2 dagen toegang tot Disneyland. Haar mond valt open van verbazing en ze omhelst beide ouders. ‘’Wat super gaaf! Harstikke bedankt Papa en Mama!’’ zegt Destiny. We hebben nog een cadeautje voor je maar dat krijg je vanavond pas te zien. zegt moeder. ‘’Ik heb ook nog een cadeautje voor je Destiny.’’ zegt Lisa. Ze geeft een envelop aan Destiny en Destiny opent deze. ‘’Wauw! Dat ziet er erg lekker uit zeg! Dankjewel Lisa!’’ Steven heeft ook nog een mooie tekening voor je gemaakt Destiny. Kom op Steven geef hem maar aan Destiny. zegt moeder. ‘’Kijk Destiny ik heb een tekening van jou gemaakt als je jarig bent.’’ zegt Steven. Oh wat mooi Steven dankjewel. zegt Destiny. ‘’Nu je je cadeautjes hebt uitgepakt kunnen we lekker gaan ontbijten komen jullie ook aan tafel?’’ vraagt moeder. Iedereen gaat aan tafel zitten en geniet van een heerlijk ontbijt. Na het ontbijt vraagt moeder: ’’Meiden gaan jullie in bad? Dan kan ik Steven verschonen en jullie als jullie uit bad komen.’’

Boven aan gekomen kleden beide meiden zich uit tot ze alleen hun luiers nog om hebben en lopen dan richting de badkamer. Destiny draait de kraan van het bad open. Terwijl het water stroomt poetsen beide meiden hun tanden als ze klaar zijn daarmee zegt Destiny: ‘’Van al dat stromende water moet ik nodig plassen jij ook Lisa?’’ Lisa zegt: Inderdaad laten we onze luiers maar snel afdoen.
Destiny antwoord: ‘’Ja echt niet ik ga het gewoon lekker in m’n luier doen.’’ Lisa kijkt naar de luier van Destiny en ziet de natte plek op de luier groter worden. Lisa zegt:  Ach waarom ook niet? En ook zij laat haar plas in de luier lopen. Ze doen hun luiers af en gaan in bad zitten. Als ze in bad zitten beginnen ze elkaar te wassen en beide meiden genieten van hun handen op elkaar. Na een kwartiertje gaan ze uit bad en drogen elkaar af en lopen daarna naar Destiny ’s slaapkamer waar moeder al klaarstaat met een DryNite in haar handen. Destiny zegt: ‘’Mama wij willen vandaag geen DryNite dragen. Hoezo niet? vraagt moeder. ‘’ Lisa heeft wat dunnere luiers meegenomen voor vandaag ze absorberen meer dan die DryNites en vallen niet op onder onze kleren.’’ Lisa pakt de Tena Super ’s uit haar tas en legt ze neer op de commode. Moeder zegt: oke Destiny omdat jij vandaag jarig bent krijg jij als eerste je luier om. Destiny gaat op de commode liggen en haar moeder schuift de luier onder haar billen. Daarna smeert ze haar schaamstreek in zinkzalf en strooit er nog wat talkpoeder op en sluit de luier. ‘’Zit je luier goed Destiny?’’ vraagt moeder. Ja hoor mama hij zit lekker stevig. antwoord Destiny. ‘’Oke dan is het goed. Nu mag van de commode afkomen met dat lekker kontje van je want Lisa moet ook nog een luier om.’’ Moeder herhaalt dezelfde handeling bij Lisa en even later kunnen beide meiden zichzelf aankleden. 

Lisa staat gebukt over haar weekend tas en is opzoek naar haar kleding voor vandaag. Destiny zit naar haar te kijken en voelt zich erg aangetrokken tot Lisa en pakt haar vast en trekt haar mee naar haar bed. Lisa ploft neer op het bed en Destiny begint haar te zoenen. Hoewel Lisa het niet onaardig vind snapt ze niet waar dit ineens vandaan komt. Maar ook blijft zij zoenen met Destiny. Destiny zegt: ‘’Ik hou zoveel van je Lisa’’ terwijl ze over de voorkant van Lisa ’s luier begint te wrijven. Lisa had dit niet verwacht van Destiny maar ze stribbelt niet tegen en ook zij betast Destiny op verschillende plekken op haar lichaam. Beide meiden genieten van elkaar en in alle opwinding laat Destiny haar plas lopen in haar luier. Destiny pakt Lisa ’s hand en legt deze op haar natte luier. Lisa heeft deze ervaring met Destiny nog nooit gehad. Lisa begint over de voorkant van Destiny ’s luier te wrijven en Lisa ziet dat Destiny hier genot van ervaart. Een tijdje later ploffen de meiden hevig hijgend neer op het bed. ‘’Dat was geweldig! ‘’zegt Destiny ’’dat moeten we echt vaker doen!’’ Lisa zegt: ik vond het ook heerlijk! Beide meiden doen hun luiers af want door het masturberen zijn deze gescheurd. Als beide meiden een schone luier omhebben en aangekleed zijn roept moeder van beneden ‘’Meiden komen jullie naar beneden de eerste gasten staan al voor de deur!’’ De meiden rennen de trap af en laten de eerste gasten binnen.

Diaper Friends