Poll

Wat kan er verbetert worden aan het verhaal?

Niks het is goedzo
20 (62.5%)
Plot verandering
1 (3.1%)
Spelling en grammatica
5 (15.6%)
Langere hoofdstukken
6 (18.8%)

Totaal aantal stemmen: 32

Huisgenootjes  (gelezen 42871 keer)

(Verborgen)

• Gast
Re: Huisgenootjes
Reactie #30 februari 11, 2014, 21:55:35 21:55*
mooi verhaal! hoop snel een vervolg!!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1994
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #31 februari 19, 2014, 14:36:33 14:36*
Hoofdstuk 6: En nu....

Daar stonden ze dan, met ze drieën boven op de kamer van Tim. Ann lag op bed met haar Hello Kitty jurk aan en een natte luier. Tim en Anne keken op haar neer en er stond een akward moment. Wat moesten ze doen. Anne wilde graag de luier van Ann verschonen, maar ze vond het een beetje eng. 'Euhmm Anne komt er nog wat van?' vroeg Tim na een lange tijd stilte. 'Euhmm ja ik weet niet hoor. Het is toch vreemd om te doen bij een ander meisje.' reageerde Anne. 'Das toch niet erg, we kennen elkaar al jaren en we hebben gedoucht samen. Dus we hebben elkaar wel vaker naakt gezien.' reageerde Ann opgewekt. 'Ja dat is wel zo, laten we het dan maar doen! Tim wil jij wel helpen?' vroeg Anne. 'Tuurlijk wil ik dat dan gaan we nu eerst Ann, euhmm mijn prinsesje, ontdoen van haar jurk.' zei Tim. De meiden moesten lachen om Tim. Anne hielp Tim mee om de jurk van Ann uit te doen. Ze zag er zo heel schattig uit in alleen die natte luier. 'Je ziet er echt uit als een klein meisje Ann.' zei Anne. Hierdoor moest Ann blozen en bedekte zo goed en als het kwaad haar natte luier. 'Hee prinsesje je hoeft je niet te schamen hoor' zei Tim en gaf haar een kus op haar voorhoofd.

Nu ging Anne over tot actie, die luier moest verschoond worden. Het was spannend en ze voelde een fijn gevoel in haar buik. Ze kreeg dit gevoel ook als ze een luier droeg en er in plaste. Het voelde eigenlijk net zo als ze met zich zelf begon te spelen. Anne droomde weg en staarde naar de luier van Ann. 'ANNE komt er nog wat van' riep Ann om Anne uit haar droom te halen. 'Euhmm ja sorry ik droomde even weg je ziet er zo schattig uit' zei Anne geschrokken. Tim stond toe te kijken hoe Anne de luier verschoonde. Hij vond het er lief uit zien en verzonk in gedachten. Het leek wel of Anne een mama  was voor Ann zo goed verschoonde ze de luier. Anne maakte de luier open en begon met vochtige doekjes het kruis van Ann schoon te maken. Ann moest hier door giechelen 'Dat kietelt Anne' 'Sorry hoor maar je moet toch schoon worden Ann.' zei Anne lief. Anne tilde de benen van Ann op om haar billetjes schoon te maken en de vieze luier er onder uit te halen. 'Blijf even zo liggen dan pak ik eventjes een schone luier Ann.' Ann knikte richting Anne. 'Papa!' fluisterde Ann. Tim schrok op 'Ja prinsesje' zei Tim. 'Anne doet lief he?' fluisterde Ann. 'Ja heel lief maar ik zie dat zij ook een natte luier heeft' reageerde Tim. Ann knikte en bloosde 'Mag ik die verschonen papa?' 'Dat moet je niet aan mij vragen prinsesje maar aan Anne.' Anne kwam terug en zag dat ze aan het fluisteren waren. 'Waar gaat het over?' vroeg Anne. 'NIKS' riepen ze beiden in koor.

Anne had een schone luier bij zich en legde deze onder de schone billetjes van Ann. 'Zo eventjes insmeren dan krijg je geen luier uitslag' zei Anne. Zo gebeurde het Anne smeerde de billetjes van Ann in en legde haar billetjes op de luier. Ze opende haar benen en begon haar kruis in te smeren. Ann vond dit fijn, zelfs zo fijn dat ze een beetje nat werd er van. 'Volgens mij vind iemand dit heel fijn' reageerde Anne. Ann bloosde en knikte. Anne vervolgde het insmeren en toen ze klaar was maakte ze de luier dicht. Wat Ann niet wist was dat deze luier nog veel dikker was dan ze gewend was en hierdoor niet meer normaal kon lopen. 'Dankewel Anne, knuffel?' vroeg Ann. De meiden gaven elkaar een knuffel en terwijl ze knuffelde voelde Ann aan de kont van Anne om te voelen of ze verschoond moest worden. 'Anne volgens mij moet jij ook verschoond worden.' fluisterde Ann. Anne bloosde en stopte meteen met knuffelen. 'Euhmmmm... ja, maar ik heb geen luiers bij me en ik draag geen onderbroek dus ik kan niet verschoond worden.' reageerde Anne geschrokken. 'Jawel ik heb luiers zat' reageerde Ann. 'Euhmm oke... vooruit dan maar. Maar dan moet Tim weg die mag mij niet naakt zien' zei Anne. 'Maar Anne, Tim is mijn papa en hij mij helpen met verschonen.' zei Ann. 'Euhmm oke maar Tim verschoond mij niet alleen helpen he.' zei Anne. Tim keek de beide meiden aan en knikte.

Ann stond op van het bed om voor Anne plaats te maken. Ze merkte al dat de luier dikker was en moeilijk kon opstaan. Ann ontdeed Anne van haar shirt. Hiervan schrok Anne maar Ann reageerde 'Kleine meisjes dragen geen shirt hoor!' Dit deed Anne blozen en liet het haar gaan. De borstjes van Anne waren mooi en Ann gaf er een kusje op. 'Melkie?' vroeg ze. 'Nee geen melkie' reageerde Anne en Tim te gelijk. Ze schoten alle drie in de lach en Ann ging verder met het verschonen van Anne. Ze opende haar broek en trok deze uit. 'jij grote plas gedaan' zei Ann. Anne knikte en bloosde. Ann trok de luier stuk en begon schoon te maken. Ook Anne moest hierdoor giechelen ook voor haar kietelde het. Ann deed de beentjes omhoog van Anne om ook haar dezelfde behandeling te laten ondergaan als wat Ann had gekregen. Toen Ann even weg was fluisterde Anne 'Tim mag ik hier blijven, ik vind het fijn zo. Ik kan mama zijn voor Anne.' Tim reageerde heel lief 'Van mij mag het hoor maar dat moet je ook aan Ann vragen.' Toen Ann terug kwam met een luier keek ze naar Tim en Anne. Ze liep op Tim af en gaf hem een kus en zei 'Geen geheimpjes voor mij he?' 'Nee prinsesje maar er ligt iemand nog te wachten op een luier.' reageerde Tim. 'Owhja, snel die om doen anders plast ze het bed onder.' zei Ann en liep terug naar het bed. Ann vervolgde de verschoning net als dat Anne deed bij haar en deed daarna haar luier ook dicht. 'Zo de twee meisjes zijn klaar?' vroeg Tim. 'JAAA!' riepen ze in koor. 'kom dan gaan we naar beneden en gaan we een film kijken.'

Anne durfde niet alleen in haar luier naar beneden, maar Ann trok haar aan haar hand mee naar benden. 'Kom nou, papa heeft jou borstjes en luier allang gezien. Ik bedoel Tim.' Ann bloosde, ze was gewend om alleen papa te zeggen. 'Het geeft niet Ann je mag hem papa noemen dan weet ik wie jij bedoelt.' reageerde Anne. Toen de meisjes beneden waren had Tim al een Disney film op gezet, Bambi de lievelingsfilm van Ann, en drinken neer gezet. Een flesje voor Ann en een beker voor Anne. Ann kroop op de bank dicht tegen Tim aan. 'Mijn papa' fluisterde Ann en gaf hem een kus. Anne was een beetje jaloers en ging ook tegen Tim aan zitten. Tim keek even naar Ann en die gaf een knipoog en een kus op zijn wang dat het goed was. Tim sloeg om beide meisjes een arm en ze begonnen alle drie film te kijken.....

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Vrouw
  • erg onzeker
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1984
  • Ik ben: DL
Reactie #32 februari 19, 2014, 15:14:11 15:14*
Meer meer meer

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
Reactie #33 februari 19, 2014, 16:49:46 16:49*
Dankjewel! Is die echt zo goed? :$

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #34 februari 19, 2014, 17:13:10 17:13*
Jeeej! een vervolg :)   

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Vrouw
  • erg onzeker
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1984
Reactie #35 februari 19, 2014, 17:40:19 17:40*
Ja ik vind t echt een leuk verhaal :)
hoop ook echt dat er nog een vervolg komt

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
Reactie #36 februari 19, 2014, 18:54:35 18:54*
Komen nog genoeg hoofdstukken!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
Reactie #37 maart 03, 2014, 21:33:42 21:33*
Hoofdstuk 7: Onverwachte wending...

De film begon en de meiden zaten dicht tegen Tim aan. Ann was wel een beetje jaloers, maar ze wist dat Anne hem niet af zou pakken van haar. Ze waren al jaren beste vriendinnen en al vaker verliefd geweest op dezelfde jongen. Zelfs toen was er niks gebeurt. Nu was dat toch iets anders. Ann ging bij Tim op schoot zitten en Tim sloegen beide armen om haar heen. Tim fluisterde in haar oor: 'Jij bent en blijft mijn prinsesje, Ann.' Ann kreeg kippenvel en vlinders in haar buik van deze woorden.

Anne zat op de bank rustig de film te kijken. Eigenlijk dacht ze meer na dan dat ze de film keek. -Hoe kan ik hier nou in terecht gekomen zijn? Het is wel fijn zo, maar best gek. Tim en Ann samen en ik alleen. Wel in een luier met Ann en Tim niet.- Anne begon een plannetje te verzinnen en dacht na hoe ze Tim ook in luiers kom krijgen. Tijdens de film plaste beiden meisjes in hun luier. Tim voelde hoe Ann haar luier nat maakte, omdat ze nog steeds op schoot zat. Hij fluisterde opnieuw in haar oor: 'Prinsesje volgens mij moet ik je straks verschonen.' Opnieuw kreeg Ann kippenvel en vlinders in haar buik. Zachtjes knikte ze met haar hoofd. Toen Ann even op zij keek naar Anne zag ze een rood hoofd. 'Plasje daan?' vroeg Ann. Anne knikte en bloosde. 'Ik ook hoor' zei Ann snel. De meisjes giechelde samen en Tim stopte de film. Ze letten toch niet meer op. Dit vonden de meisjes niet leuk en begonnen Tim te kietelen. Tim kon totaal niet regen kietelen en wilde dat ze stopten. Ze bleven door gaan.. Tot dat Tim in zijn broek plaste.

Tim sprong op en rende weg. Niemand mocht het zien, maar het kwaad was al geschied. Ann en Anne hadden het al gezien. Tim sloot zich op in de badkamer en begon te huilen. -ik als jongen van 18 plast in zijn broek door dat ik word gekieteld.- Tim voelde zich klein. Ann begon ook te huilen om wat ze had gedaan. Waarom stopte ze niet met kietelen ze wist dat Tim er niet tegen kon. Anne zat stil op de bank te kijken naar Ann. Ze had behoefte aan een knuffel zag ze. Anne gaf een knuffel aan Ann en kalmeerde haar. 'Ssssst het is al goed. Je kan er niks aan doen het was gewoon een spelletje.' zei Anne zachtjes. Ann brulde het uit 'Neeeee mama, ik had moeten stoppen.' Beide meiden schokken van wat Ann zei. 'Ik bedoel Anne' en  opnieuw begon Ann te huilen. Anne troostte Ann, ze gaf haar een knuffel. 'Het is goed Ann, het is lief dat je het zei.' troostte Anne haar. 'Je mag het zeggen hoor.' 'Echt?!' riep Ann verrast. 'Ja hoor, het is ons geheimpje. Een prinsesje kan toch niet alleen met een papa. Die heeft toch ook een mama?' zei Anne. Ann knikte en vroeg 'Mama? Wij papa voor de gek gaan houden he?'  'Ja Ann. Ga nu maar even bij papa kijken hoe het is.' Ann haar gezicht fleurde ietsjes op door het woord papa.

Ann sprong op en rende naar boven waar Tim zich had opgesloten. Ann klopte zachtjes op de deur. 'Papa?' fluisterde Ann. 'Mag ik binnenkomen?' Tim wilde niet 'Nee ik lijk wel een klein kind met zo'n natte broek.' zei Tim. 'Papa niet dietig zijn ik goed willen maken' zei Ann verdrietig op een babytoon. Tim brak hierdoor en begon opnieuw te huilen. 'Papa open maken.' Tim wist dat Ann niet zou ophouden en opende zachtjes de deur. Daar stond zijn lieve prinsesje, met tranen in haar ogen. Ann sprong in de armen van Tim en knuffelde elkaar. Niemand kon hem op dit moment blijer maken dan Ann. 'Sorry papa..' verontschuldigde Ann zich en ze gaf Tim een kusje op zijn wang. 'Het is al goed, nu ben ik ook een beetje klein he' grapte Tim.  Terwijl ze nog steeds elkaar innig omhelsd hadden. 'Hihi ja papa is klein.' giechelde Ann. Tim en Ann keken elkaar aan en hun lippen kwamen dichter bij elkaar. Het leek wel of ze voor het eerst elkaar zoenden, maar dat was niet zo. De zoen was passioneel en vurig. Tim en Ann verbraken de zoen. Even was het stil in de badkamer en keken de verliefde tortelduifjes elkaar aan. 'Papa ik helpen met schoonmaken, ik geleerd van jou.' onderbrak Ann de stilte. Tim schrok, maar wist dat Ann het graag wilde doen. 'Is goed hoor help papa maar.' reageerde Tim.

Ann begon de broek van Tim los te knopen en deed zijn broek naar beneden. 'Papa wel grote plas gedaan.' zei Ann. Nu begon Tim weer te blozen en knikte. 'Ja, ik hield het echt niet meer.' Tim begon weer zachtjes te snikken, maar Ann troostte hem. 'Het kan ieder een overkomen, papa. Dat had je gezegd.' Tim lachte door wat Ann zei, ze had wel gelijk. Nu deed Ann zijn onderbroek uit. Nog een klein straaltje plas liep er uit zijn piemel. Ann giechelde 'Papa nog niet uitgeplast?' Tim bloosde en schudde zijn hoofd. Hij was wel uitgeplat. Nu stond Tim daar alleen in zijn trui in de badkamer. 'Papa armpjes omhoog, ik trui uit doen.' zei Ann. Tim wilde niet maar hij gaf zich over en deed zijn armen omhoog. Ann deed zijn trui uit en legde hem op de grond. Snel gaf ze een kusje op zijn buik en zei 'Ga maar onder douche staan, ik jou wassen.' Tim draaide zich om en liep richting de douche. Ann gaf een tik op zijn billen en giechelde. 'Mijn papa!' riep ze verliefd. Tim ging onder de douche staan en zette de kraan aan.  Ann begon Tim te wassen. Ze pakte een washandje en deed er Zwitsal zeep op die Tim ook altijd bij haar gebruikte om te wassen. Ann begon te wassen en eerst zijn benen en dijen. Als laatste zijn piemel en ballen. Tim vond het fijn en hij reageerde goed op het wassen. Ann stopte, want ze was klaar. 'Papa schoon?' vroeg Ann. Enigzins teleurgesteld zei Tim 'Ja hoor prinsesje. Help je me nog mee afdrogen?' 'Jaaaaaaah' antwoorde Ann. Afdrogen vond ze leuk dan kon ze Tim knuffelen. Tim draaide de kraan dicht en stapte onder de douche vandaan. Ann pakte een grote badstoffen handdoek en stond met haar armen open om Tim af te drogen.

Anne was zachtjes naar boven gelopen, omdat ze het wel heel erg lang vond duren. Toen ze boven was zag ze Ann die Tim aan het afdrogen was. Ze werd hiervan een beetje opgewonden. Ze had Tim nog nooit naakt gezien en nu wel. Hij was best gespierd en eigenlijk was ze jaloers op haar vriendin dat ze Tim had. Maar eigenlijk wilde Anne maar één ding... En dat was Tim ook in een luier krijgen. Dat zelfde plannetje had Ann maar dat wist ze niet. Op deze manier konden ze alle drie ongestoord rond lopen in een luier. 'Papa.... Jij ongelukje gehad en ik ook toen jij mij luier geven.' zei Ann op een baby-achtige toon. Tim verschoot van kleur, hij wist wat ze wilde. Maar Anne was er nog, dus durfde Tim niet. Wat zou ze zeggen als hij nu ook in een luier beneden kwam? Maar dat merkte hij al snel. 'Ann heeft wel gelijk Tim. Jij gaf haar een luier door dat ze ongelukjes had en eigenlijk moet jij er dan nu ook één.' zei Anne terwijl ze de badkamer in kwam lopen. Zowel Tim als Ann schrokken, maar Ann knikte. 'Ja papa, mama heeft gelijk.' zei Ann. Nu schrok Tim helemaal. 'Mama?' vroeg Tim geschrokken. 'Ja mama.' zei Ann en wees naar Anne. 'Dat klopt Tim, toen jij je hier had opgesloten huilde Ann. Toen ik haar troostte en zei dat ze bij papa moest kijken, antwoorde ze met ja mama. We hebben hier toen over gesproken en ik wilde wel haar mama worden, want een prinsesje kan toch niet alleen een papa hebben?' vertelde Anne. Daar had ze gelijk in en Tim knikte. 'Papa luier?' vroeg Ann....

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #38 maart 03, 2014, 21:54:01 21:54*
meeeeeeeeeeeer! ;D

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
  • Geboortejaar: 1970
  • Ik ben: Broekpoeper
Reactie #39 maart 03, 2014, 23:51:40 23:51*
Lekker verhaal zeg

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
Reactie #40 maart 04, 2014, 19:33:24 19:33*
Lekker verhaal zeg

Positief of negatief?

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • ik in m'n tena maxi o yeah
    • beste luiers ooit zelf ontworpen samen met een vriend van hier
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #41 maart 06, 2014, 20:12:39 20:12*
super leuke wending

groeten LL
lekker lui op de bank met luier en een kinder film aan is de beste manier om je luier te benutten:P verder met luier onder de douche is ook GEWELDIG:P:P

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
Reactie #42 maart 13, 2014, 15:50:22 15:50*
Hoofdstuk 8: Wat gebeurt er...

Daar stond Tim dan, met een mond vol tanden. Hij wist niet wat hij moest doen. Zijn prinsesje had gelijk, maar hij was papa en een papa draagt geen luier. Ook Anne stond er wat moest hij doen. Hij stond zwijgend voor zich uit te staren. 'Papa? Wat is er?' vroeg Ann, maar ze kreeg geen reactie, want Tim kon niks uit brengen. 'PAPAAAAA' schreeuwde Ann. Nu schrok Tim en begon te huilen. Tim wist niet wat hij moest doen, de keuzes het werd hem te veel. Ann schrok hiervan en gaf papa een knuffel. 'Het geeft niet papa.' fluisterde Ann zacht. Ze wilde Tim niet bang maken en hem aan het huilen krijgen. Dat was niet de bedoeling. 'Papa, zullen we eventjes saampjes zijn?' vroeg Ann en Tim knikte. 'Mama... wil je papa en mij alleen laten?' vroeg Ann. 'Ja hoor lieverd, maar niet te lang hoor.' reageerde Anne. Anne was ook geschrokken van de reactie van Tim. Dit wilde ze ook niet, hierdoor dacht ze dat het maar slimmer was om die twee eventjes alleen te laten en samen te laten praten. Het zal wel goed komen met die twee. Anne liep terug naar beneden, Tim en Ann liepen de slaapkamer binnen van Tim.

Tim ging op het bed zitten en begon te snikken. Ann sloot zo snel mogelijk de deur en ging naast Tim zitten. Ze sloeg haar armen om Tim heen en begon hem te troosten. Ze deed net zoals Tim altijd bij haar deed als ze verdrietig was. Ann streelde zijn nog steeds blote rug en fluisterde: 'Sssst stil maar papa. Het is al goed.' Tim fleurde op door Ann en stopte met huilen. Tim bleef nog steeds zitten, met zijn hoofd in zijn handen, en bleef kijken naar de grond. 'Stil maar papa.' troostte Ann en gaf hem een kus op zijn wang. Tim keek naar Ann met tranen in zijn ogen. -Mijn prinsesje is echt de liefste meid-  dacht Tim bij zichzelf. Ann keek Tim aan en gaf hem een kus op zijn lippen. 'Papa niet dietig zijn hoor.' zei Ann. Ann knuffelde Tim hierdoor werd Tim weer blij. 'Ik hou van jou' fluisterde Tim zachtjes. 'Ik ook van jou' fluisterde Ann nog zachter. 'Ann... zou jij mij een luier om willen doen.' vroeg Tim. Ann schrok Tim had haar al 3 dagen geen Ann meer genoemd dus hij meende het wel dat hij een luier wilde. 'Je had gelijk, ik heb jou een luier gegeven toen je had geplast en jij mij als ik heb geplast. Het klinkt stom, maar  papa is nieuwsgierig hoe jou luiers voelen als ze aan zijn.' vertelde Tim.

Ann was door het dolle heen. Haar lieve vriendje, haar papa, gaat een luier proberen. Ze knuffelde Tim en gaf hem een kus. Ann sprong op uit het bed en rende naar de kast waar de luiers lagen. 'Papa ga maar liggen op bed.' zei Ann. Tim gehoorzaamde Ann en ging liggen op bed. Ann was vrolijk en rende door de slaapkamer. Ann legde de luier neer en hielp Tim zijn billen op tillen. 'Prinsesje je doet het geweldig' zei Tim, nog wel een beetje gespannen. Ann schoof de luier onder de billen van Tim en poederde hem in. 'Papa is lief' zei Ann terwijl ze haar handelingen uitvoerde. Ann pakte de voorkant van de luier en sloot de luier van Tim. Ze deed eerst de linker plakstrips en toen de rechter. Daar lag Tim dan op bed met zijn luier aan. Ann keek hem aan en sprong boven op hem. 'Papa is mijn lieffie.' riep ze en knuffelde hem. Tim was blij met zijn meisje, zijn prinsesje, zijn Ann. -De luier voelde eigenlijk best wel zacht tussen mijn benen- dacht Tim. 'Papa sta is op dan kan ik controleren of die goed zit.' zei Ann. Tim stond op en Ann voelde tussen zijn benen of de anti-lek randjes goed zaten. 'Helemaal perfect.' zei Ann. Tim wilde liever niet dat Anne het wist en wilde zijn joggingsbroek aan trekken.

'Papa, neee...' zeurde Ann. 'Niet aan.' Tim schrok moest hij alleen met een luier naar beneden. 'Papa bang, papa doet hem wel aan.' zei Tim tot Ann. Ann begreep hem en liet hem zijn gang gaan. Tim deed de joggingsbroek aan en trok een trui aan. Niet omdat het koud was maar om zijn luier te verbergen. Ann zat op bed in een kleermakers zit naar Tim te kijken. Haar papa, had nu een zwarte joggingsbroek aan met een blauwe trui erop. En alleen Ann wist dat hij er ook nog een luier onder aan droeg. Eigenlijk zag je het niet als je niet wist dat Tim er ééntje droeg. Ann sprong op van het bed en vloog in de armen van Tim. Ze was echt verliefd op Tim en ze wist dat dit haar ware vriendje zou zijn. 'Ik hou zoveel van jou papa.' riep Ann veel te hard zodat Anne het ook beneden hoorde. Tim keek haar verliefd aan en drukte zijn lippen op de hare. Ze sloten beiden de ogen en raken verstrengeld in een tongzoen. De liefde spatte er van af. Ze wisten dat zij voor altijd bij elkaar hoorden en niemand kon daar tussen komen. Echt niemand...

Anne hoorde dat Ann opgewekt boven was, dus ze wist dat het goed was. Maar zou Tim een luier dragen, dat kon ze alleen maar raden. -Als ze zo beneden komen zal ik het wel vragen- dacht Anne. -Alleen zou ik hier mogen blijven? Zal ik Ann haar mama worden?- Deze gedachten spookten door haar hoofd heen. Anne zat geduldig beneden te wachten, ze was maar wat tv gaan kijken. Ze wilde die twee tortelduifjes niet onderbreken, want ze weet hoe erg dat is. Net voor het uit ging met Pieter waren ze aan het zoenen op haar kamer. Nou eigenlijk was het iets meer dan zoenen, hij streelde haar borsten en Anne streelde onder zijn shirt. Net toen Pieter zijn hand in haar broek wilde stoppen ging de deur open. Haar zusje kwam binnen om te vragen of ze nog stiften had. Toen haar zusje weg was zijn ze niet verder gegaan, want de chemie was weg. Dat was het laatste wat er gebeurt was tussen hun, want de volgende dag had hij het uit gemaakt.

Ann en Tim liepen nu hand in hand naar beneden. Ann had boven van Tim haar prinsessenjurk weer aan gekregen, want dat wilde ze zo graag. Tim vond haar nu nog mooier dan ze al was, alleen haar haren nog in mooie vlechtjes doen. Dat kon Tim wel, maar dat had Ann nu een mama voor. Tim had besloten dat Anne mocht blijven, maar hoe gaat hij dit vertellen. Tim had nagedacht en vond het wel leuk met een mama erbij. Dan waren ze een echt 'luier'gezinnetje, een papa, een mama en hun kleine prinsesje. Het klikte altijd goed tussen hun drie dus zal het niet fout kunnen gaan. Het zal perfect worden, hun drietjes onafscheidelijk. Tim en Ann stapte de woonkamer in. Anne zat er nog steeds, ze had wel een dekentje over haar heen getrokken het was toch wel een beetje koud zo zonder iets aan. Ja alleen een luier maar die was niet warm meer. Ann glimlachte van oor tot oor, terwijl Tim bloosde en naar de grond keek. 'En prinsesje heeft papa zijn luier aan?' vroeg Anne. 'Nee hij wilde niet, want papa's dragen geen luiers' zei Ann. Dit hadden ze boven afgesproken, want Tim wilde niet dat Anne het te weten zou komen. Alleen merkte Tim niet dat Ann een knipoog gaf aan Anne en die nu genoeg wist. -Het was gelukt Tim in een luier- dacht Anne. -Nu zijn we alle drie geluierd- Tim en Ann liepen naar de bank en gingen zitten naast Anne. Ann ging meteen op schoot zitten bij Tim. Tim sloeg zijn armen om Ann heen en gaf haar een kus in haar nek. 'Papa.. mag mama blijven?' vroeg Ann aan Tim. 'Euhmm.. ja' zei Tim uiterst zacht. Ann en Anne waren nu dolblij 'MAMA' riep Ann en knuffelde Anne. Tim bleef zitten en keek voor zich uit. 'Wat is er schat?' vroeg Anne. 'Euhmm niks hoor.' zei Tim. 'ik moet alleen een beetje wennen.' 'Zullen we morgen iets leuks gaan doen?' vroeg Anne. 'JAAAAAAAAAH' riep Ann. Anne was blij en reageerde 'Zullen we met ze alle naar..........'

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • ik in m'n tena maxi o yeah
    • beste luiers ooit zelf ontworpen samen met een vriend van hier
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #43 maart 13, 2014, 22:07:02 22:07*
super weer
lekker lui op de bank met luier en een kinder film aan is de beste manier om je luier te benutten:P verder met luier onder de douche is ook GEWELDIG:P:P

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1971
Reactie #44 maart 14, 2014, 00:24:16 00:24*
Wat een ontzettend goed en erg leuk verhaal.