Anne en haar moeder  (gelezen 112055 keer)

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Toplid
  • Geslacht: Man
  • Living life like life living
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1997
  • Ik ben: TB & DL
Re: Anne en haar moeder
Reactie #30 januari 29, 2014, 23:33:04 23:33*
Geweldig verhaal
Be brave. Fight for what you believe in, and make youre dreams become reality.

Geschreven verhalen
De straf (deel 2 toegevoegd)
Skype : DL.skaap ( DL hoofdletter en vergeet de . Niet!!!!!)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • mijn naam radiotijger of dj teddybeer
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #31 januari 29, 2014, 23:51:29 23:51*
jee weer een goed stukje schrijf werk

kan niks anders zeggen

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geboortejaar: 1994
Reactie #32 januari 30, 2014, 06:54:26 06:54*
Super super verhaal!!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Beginneling
  • keep it wet
  • Geboortejaar: 1995
  • Ik ben: DL
Reactie #33 januari 30, 2014, 17:05:56 17:05*
Top verhaal hoop snel op een vervolg!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Contact behoefte: geen contact aub
  • Geboortejaar: 1969
  • Ik ben: Weet niet
Reactie #34 januari 30, 2014, 19:56:04 19:56*
Weer een mooi vervolg, met een mooie cliffhanger :D

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • Ik ben: Papa
Reactie #35 februari 21, 2014, 17:17:05 17:17*
Hoofdstuk 4

Nadat ze het flesje leeggedronken had, zette Inge het flesje terug op tafel. Ze duwde het hoofd van Anne terug tegen haar borst en aaide over haar rug en haar. Plotseling voelde Inge een gloed van warmte bij haar dijbenen. De warme gloed hield aan. “Heeft Anne nou zojuist in haar luier geplast? Zou het werkelijk? Dat zou me zo gelukkig maken. Eindelijk heb ik mijn kleintje terug!”
Langzaam ging Inge met haar hand de pyjamabroek van Anne in. Ze maakte de drukknoopjes van haar rompertje los en voelde aan haar luier. De luier voelde warm en nat. “Oh schatje van me, je luiertje is helemaal nat. Mama zal jou zo even verschonen. Vind je het goed om nog heel even zo te blijven zitten?”
“Ja hoor, mama.” Anne was inmiddels rood aangelopen. Ze had zojuist besloten haar plasje bij mama op schoot te laten lopen. Waar ze een vies gevoel had verwacht, voelde ze nu een fantastische sensatie. “Wat is het heerlijk om in mijn luier te plassen,” dacht ze. “En nog wel bij mijn eigen moeder op schoot, wat zal ze wel niet van me denken nu? Waarom vind ik dit alles zo fijn? Waar komt dat vandaan? Waarom wil ik niets liever dan zo weer een schone luier om krijgen van mama?”
Anne liet haar hoofd op haar moeders borst rusten en sloeg haar armen om haar moeder heen.
Inge dacht: “Wat fijn om zo dicht bij haar te zijn. Ik laat haar voorlopig niet meer los. Ik zou willen dat dit voor altijd zo kon blijven.”

Een minuut of tien later zette Inge de tv uit. Ze tilde Anne van haar schoot af en pakte haar hand vast. “Kom maar met mama mee naar boven. Dan gaan we die vieze luier afdoen. Daarna mag je nog even in bad en dan breng ik je daarna naar bed.”
Anne liep aan de hand van naar moeder naar boven. Ze liepen direct door naar de slaapkamer. Haar moeder tilde haar op de commode. Anne ging liggen en wachtte op wat er komen ging. Haar moeder trok haar pyjamabroek uit en maakte de drukknoopjes van haar romper los. Ze schoof de onderkant van het rompertje tot aan haar navel, zodat de luier vol in het zicht kwam. “Zo, jij hebt goed je best gedaan, liefje! Dat is een volle luier, zeg! Maar dat geeft niet hoor. Mama zorgt ervoor dat je zo weer een schone, droge meid bent.”
Anne keek naar haar moeder, maar zei niets. Ze lag inmiddels volledig op haar gemak. Ze voelde geen schaamte meer. Z e wilde verzorgd worden door haar moeder. Ze had op dit moment geen enkele zorg aan haar hoofd. Het was niet hoe ze haar vakantie voorgesteld had, maar ze zou inmiddels niet meer anders willen. Wat voelde ze zich veilig en geborgen bij haar moeder.
Inge maakte de plakkertjes los en vouwde de luier open. Ze pakte de enkels van Anne vast en duwde haar benen de lucht in. Anne pakte haar eigen voeten vast en begon met haar tenen te spelen. “Goed zo, lieverd. Speel jij maar even met je teentjes, dan kan ik je even goed schoonmaken.”
Inge deed de bovenste la van de commode open en pakte daar een pak met babydoekjes uit. Ze trok de plastic sluiting los en pakte er een vochtig doekje uit. Ze veegde met het doekje langs de schaamstreek van Anne. “Wow, wat is dat koud,” zei Anne. Er liep een rilling door haar lijf.
“Even stil blijven liggen, dan is het zo voorbij,” was de reactie van haar moeder.
Inge pakte een tweede doekje en veegde over de billen van Anne. “Zo, jij bent weer lekker schoon. Kom maar even rechtop zitten, dan trek ik je pyjamatruitje en je rompertje uit. Daarna mag je nog even lekker in bad, voordat ik je naar bed breng.”
Inge rolde de vieze luier op. Toen ze hem weg wilde gooien, bedacht ze zich dat ze nog geen luieremmer had. Ze legde de luier op de grond. “Die gooi ik straks wel beneden in de prullenbak.”

Nadat alles uit was liep Anne aan de hand van haar moeder naar de badkamer. Inge zette de kraan van het bad open en sloot het putje af. Langzaam aan begon het bad vol te lopen. Inge deed er wat badschuim bij. Er kwam geleidelijk aan een flinke sop laag op het water te staan. Inge ging op het toilet zitten en gebaarde naar Anne dat ze bij haar op schoot moest komen zitten. Anne kroop bij mama op schoot en samen wachtten ze tot het bad vol was.
“Stap er maar in Anne, dan ga ik jou eens even lekker wassen.”
Anne deed wat er van haar gevraagd werd en stapte in bad. Het bad was lekker warm. Ze ging languit in bad liggen. Ze deed haar ogen dicht en dacht aan de afgelopen uren. Ze werd helemaal warm van binnen.
Intussen had Inge het deurtje van het badkamerkastje opengedaan. Ze zocht naar de douchegel en shampoo. Ze had geen babyshampoo staan. “Weer iets om op het boodschappenlijstje te zetten,” dacht ze. “Ik wil morgen even met je naar de winkel, Anne. Er zijn een aantal spullen die we nodig als we dit vaker willen gaan doen. Maar de grote vraag is natuurlijk, wil je dit vaker doen?”
“Ik zou niets liever willen, mama,” zei Anne. “Ik vind het heel fijn, dus ja, ik wil dit zeker vaker doen!”
“Dat maakt me heel gelukkig, schat. Dan gaan we morgen dus even samen naar de winkel om wat spulletjes voor je te kopen.”
Inge pakte de shampoo en de douchegel van Anne uit het kastje.
“Kom maar even rechtop zitten, dan kan ik je haren wassen.”
Anne ging rechtop zitten en liet haar haren door haar moeder wassen. Inge nam uitgebreid de tijd en spoelde vervolgens haar haren uit met de douchekop. Daarna tilde Anne rechtop. Ze pakte een washandje en deed er een beetje douchegel op. Ze begon het lichaam van Anne te wassen. “Zo lieverd, je bent weer helemaal schoon. Je mag nog even in bad blijven, dan kom ik je zo afdrogen.”

Inge ging de badkamer uit en liep naar haar slaapkamer. Ze pakte de vieze luier van de grond en liep ermee de trap af. Ze liep de keuken in en gooide de luier in de prullenbak. Ze pakte een velletje papier en ging aan de keukentafel zitten. Bovenaan het papier zette ze: “spulletjes voor Anne.”
Ze dacht even kort na en schreef toen de volgende dingen op:
-   Luieremmer
-   Babyshampoo
-   Babydouchegel
-   Billetjeszalf
-   Talkpoeder
-   Haarspeldjes
Ze liep terug naar de badkamer en pakte een handdoek om Anne af te drogen. Ze vroeg Anne op te staan en ze droogde haar volledig af. Ze pakte een föhn en droogde het haar van Anne. Vervolgens pakte ze hand van haar dochter weer vast en leidde haar terug naar de slaapkamer. Ze tilde Anne weer op de commode. “Nu gaan we zo lekker slapie doen,” zei ze tegen Anne. “Ik doe je nog even een schone luier om en dan breng ik je naar bed.”
“Misschien een gekke vraag, maar wil je me dan nog even een verhaaltje voorlezen?” vroeg Anne.
“Natuurlijk schatje, ik zal zo even een boekje zoeken. Maar nu wil ik dat je even niet meer praat en rustig gaat liggen.” Ze pakte het speentje van Anne en stopte het in haar mond.
Anne deed wat er van haar gevraagd werd en ging rustig op de commode liggen. Ze voelde haar benen de lucht in gaan en nadat haar billen even los waren gekomen van de commode, landde ze met haar billen op de zacht aanvoelende luier. Ze zag hoe haar moeder de luier over haar buik legde en de plakstrips één voor één vastmaakte. Anne mocht weer rechtop komen zitten en kreeg vervolgens een schoon rompertje en haar pyjama weer aan. Ze gaf haar moeder een dikke knuffel.
Inge tilde haar dochter van de commode af en samen liepen ze naar de slaapkamer van Anne. “Ga maar vast op bed zitten, dan ga ik in de boekenkast nog even een boekje zoeken,” zei Inge.

Even later kwam Inge terug met een boek van Jip en Janneke. Anne mocht een verhaaltje uitkiezen en Inge las voor. Na het voorlezen gaf Inge haar dochter een dikke kus op haar voorhoofd en stopte haar in bed. “Welterusten lieverd, tot morgen.”
“Welterusten, mama,” zei Anne. Ze stopte haar speentje terug in haar mond en sloot haar ogen. Ze zag nog net dat haar moeder de lamp uitdeed en de deur achter haar sloot. Anne voelde zich heerlijk. Het was een fijne avond, waarbij moeder en dochter nader tot elkaar waren gekomen. Vlak voordat ze in slaap dreigde te vallen, hoorde ze haar mobieltje. Ze stond op en keek op het schermpje van haar telefoon. Ze zag drie gemiste oproepen van Julia. Ook had ze een whattsapp bericht van Julia ontvangen. Er stond: “Hé An, ik probeer je al de hele avond te bereiken. Leef je nog? Ik kom morgen wel even langs!”
Anne dacht even na over het berichtje. “Als Julia mij zo aantreft, schrikt ze zich een ongeluk. Aan de andere kant wil ik haar wel graag zien morgen. Toen ik haar over het flesje melk vertelde deed ze best aardig en relaxt. Misschien kan ik haar ook wel over de afgelopen avond vertellen. Maar ik heb met mijn moeder afgesproken dat het tussen ons zou blijven en wat nou als ze er niet goed op reageert?”
Uiteindelijk besloot Anne haar toch maar even te bellen. Ze wist alleen nog niet precies wat ze tegen Julia zou gaan zeggen………..

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Superlid
  • ik ben eigenlijk nog heel klein
  • Contact behoefte: niet opgegeven
Reactie #36 februari 21, 2014, 18:21:06 18:21*
 !1 !1 !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geslacht: Vrouw
  • erg onzeker
  • Contact behoefte: alleen bekenden
  • Geboortejaar: 1984
Reactie #37 februari 21, 2014, 20:30:38 20:30*
Goed verhaal !!!

Offline (Verborgen)

• schattig
  • Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1997
  • Ik ben: Babyfur
Reactie #38 februari 22, 2014, 01:13:36 01:13*
ga vooral zo door,  !1

echt een top verhaal.

kindslaapt2

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1982
Reactie #39 februari 22, 2014, 11:26:59 11:26*
Wederom een goed vervolg met een mooie cliffhanger.
Ben benieuwd wat er gaa komen!
Let it go, let it go,
Can’t hold it back anymore...

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • mijn naam radiotijger of dj teddybeer
Reactie #40 februari 22, 2014, 16:05:24 16:05*
ja hoor daar is ie weer het mooie vervolg

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • ik in m'n tena maxi o yeah
    • beste luiers ooit zelf ontworpen samen met een vriend van hier
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #41 februari 22, 2014, 23:16:04 23:16*
netjes
lekker lui op de bank met luier en een kinder film aan is de beste manier om je luier te benutten:P verder met luier onder de douche is ook GEWELDIG:P:P

Offline (Verborgen)

• Dom Blondjee :P
  • Jongeren
  • Toplid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
  • Geboortejaar: 1999
Reactie #42 februari 24, 2014, 01:45:28 01:45*
Meer meer meer meer meer meer meer meer meer meer meer! Ik wou dat ik haar was i.p.v. haar naamgenoot! :D
De kriebels die ik voel als ik aan luiers denk zijn kriebels die ik kan beschouwen als een fijn geschenk :)

Offline (Verborgen)

• Tieners
  • Toplid
  • Poepluiertje
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 1999
Reactie #43 februari 25, 2014, 14:38:05 14:38*
Super verhaal!

Offline (Verborgen)