hoe mijn vriend mijn beste vriend werd  (gelezen 41517 keer)

Offline (Verborgen)

• schattig
  • Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1997
  • Ik ben: Babyfur
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd update
Reactie #15 augustus 23, 2013, 17:42:00 17:42*
update : heb het eerste deel wat aangepast veel beter nu ook al zeg ik het zelf ;)

Offline (Verborgen)

• schattig
  • Volwassen
  • Forum Held
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd
Reactie #16 augustus 24, 2013, 01:52:32 01:52*
effen een dingetje tips en reacties zijn welkom laat effen weten wat je ervan vind tot nu toe.

ben bezig met deel 5. je mag best zeggen als ik een woordje heb weggelaten in me verhaal.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • voornamelijk PVC en Diaper lover
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Geboortejaar: 1986
  • Ik ben: DL
Re: hoe mijn vriend mijn beste vriend werd
Reactie #17 augustus 24, 2013, 01:58:29 01:58*
leest lekker

Offline (Verborgen)

• schattig
  • Volwassen
  • Forum Held
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd
Reactie #18 augustus 24, 2013, 02:16:32 02:16*
dats mooi om te horen :) heb al een vervolg wachten hier maar ik vind zelf dat ik nog effen moet wachten ermee want vindt hem nog te kort

Offline (Verborgen)

• Een warm en zacht luiertje
  • Volwassen
  • Stamgast
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 1998
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #19 augustus 24, 2013, 12:46:34 12:46*
Ik kan niet wachten op het vervolg, het is een leuk erhaal en leest idd lekker
Daar moet een luier om!

Offline (Verborgen)

• schattig
  • Volwassen
  • Forum Held
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd deel 5
Reactie #20 augustus 24, 2013, 19:44:26 19:44*
hier is effen n klein vervolg

hoofdstuk 5

Maandag ochtend werd ik wakker van de zon die op me neusje scheen. Ik zag mammie bij het gordijn staan. Goedemorgen zei ik, goedemorgen boeffie van me zei mammie terug. Ik herinner me ineens dat mama gister nog zei dat we vroeg weg gingen. Mammie tilde me uit ,t ledikantje en legde me neer op de commode. Ze haalde me uit me slaapzak/trappelzak en maakte daarna me rompertje los en trok hem over me hoofd heen. Ik ruik het al zei mammie,, sworrwy mammie zei ik door me speentje heen. Oh geeft niet hoor schatje dat hoort er nou eenmaal bij h.

Ze maakte me luiertje los en veegde het meeste deel weg met de voorkant van de luier, de rest met billedoekjes. Het is beter als je eerst effen in bad gaat zei mama, Bryan is al in bad geweest zei mama, terwijl ze me optilde en me naar de badkamer droeg. Ze zette mijn neer op de koude badkamer vloer, draaide de kraan aan en pakte wat speeltjes voor me. het bad was binnen een paar minuutjes vol genoeg. Ze tilde me op en zetten me in het bad. Ze deed er nog wat badschuim in van zwitsal. Ik begon te spelen met de speeltje in bad.  Na vijf minuten gespeeld te hebben begon mama me te wassen. Nadat ze me afgespoeld had zei ze dat ik nog een paar minuutjes mocht spelen.

Zo nu is het tijd om je te gaan aankleden zei mama terwijl ze me uit ,t bad tilde. ze droogde me af met een lekkere zachte handdoek. Ze tilde me op  legde me op de commode deed me een dikke luier om, ze liep na de kast pakte kleertjes en een rompertje en kwam weer terug. Ze deed het rompertje bij me aan en maakte de knoopjes dicht ze pakte het broekje en deed die bij mij aan en trok mijn T-shirt met een grote beer op de voorkant ook aan. Zo kereltje jij bent klaar voor de dag. Ik vroeg aan mama waar gaan we heen?,, Dats nog een verassing kleintje. Ik keek heel lief naar mama en zei awwwh zeg nou. Nee anders is het geen verassing meer h. Nou ok mammie zei ik en stopte me speentje weer in me mondje. Mama aaide me over me haren en zei ok liefje Bryan is al benende in de box. Ze tilde me op en liep met mijn op me arm de trap af.
Ze zetten me in de box en zei wacht hier maar effen ik moet nog wat dingen pakken voordat we gaan. Ik begon maar met spelen samen met Bryan. Zo alles legt al klaar in de auto jongentjes van me zei mama, kom dan gaan we. Vertel nou mammie waar gaan we heen vroeg ik met een lief stemmetje. Nee dat vertel ik niet hoor anders is het geen verrassing meer h. We liepen met ze drien naar de auto. We liepen naar de garage van het huis.

En daarin stond een zwarte Audi a4 ik kon me ogen haast niet geloven niemand had me vertelt dat de moeder van Bryan zo rijk was. Mama deed de auto deur open en achterin zag ik autostoeltjes staan op onze maat nog wel. Klim er maar in schatjes van me zei mama. Ik klom in het rechter autostoeltje en Bryan links achter mama. Mama maakt nog effen onze 5punts gordel vast en kroop daarna achter het stoel. Zitten jullie lekker kleine boeffie,s van me, jah zeiden we in koor. Dats mooi zei mama terwijl ze de sleutel in het gat omdraaiden en de auto starten. Ze reed de garage uit en reed richting de snelweg. ik vond het allemaal heel erg spanend ik wist niet waar we heen gingen, dus ik was best nieuwsgierig.

wordt vervolgt ......

Offline (Verborgen)

• schattig
  • Volwassen
  • Forum Held
Reactie #21 augustus 28, 2013, 23:52:32 23:52*
heb het verhaal beetje meer over zichterlijker gemaak laat effen weten of je het zo goed vindt kwa texts grote

groetjes lucasje

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1990
Reactie #22 augustus 29, 2013, 13:23:02 13:23*
tof verhaal van tekst vind ik eigenlijk wel goed

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
Reactie #23 augustus 29, 2013, 17:28:34 17:28*
komt er nog een deel

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • be yourself no matter what they say!
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #24 augustus 30, 2013, 19:12:07 19:12*
Topverhaal leest lekker weg en hoop op een snel vervolg.
Be yourself no matter what they say.

bij contact graag even een pm.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1971
Reactie #25 september 01, 2013, 01:03:22 01:03*
Super verhaal.
Blijft Spannend.
Ga zo door 8)

Offline (Verborgen)

• schattig
  • Volwassen
  • Forum Held
Reactie #26 september 01, 2013, 01:16:37 01:16*
er komt nog wel een deel hoor maar ben er nog niet echt mee bezig.

ik neem morgen wel effen de tijd om weer een nieuw vervolg(je). te maken

Offline (Verborgen)

• schattig
  • Volwassen
  • Forum Held
hoe mijn vriend mijn beste vriend werd deel 6
Reactie #27 september 03, 2013, 19:54:16 19:54*
hoe maandag verliep

hoofdstuk 6

Na een uurtje rijden was ik in slaapgevallen in me autostoeltje. Bryan sliep al een tijdje voordat ik slaap viel. Na een uurtje werd ik weer wakker omdat de auto langzaam afremde. Ik deed me ogen open en zag dat we ergens op de snelweg bij een benzine pomp stonden. Mama stapten uit en vulde de benzine tank. Toen de tank vol was liep ze naar het winkeltje van de pomp en betaalden en kocht ook wat snoepjes voor ons. Ze stapte weer voor in en gaf ons beide een zakje snoepjes, en zei nou zullen we dan meer weer gaan.

En ze reed de afrit af weer de snelweg op, ik zag nog net het bord waar we onder door reden :Breda. mama vertel is waar gaan we heen vroeg ik met me liefste gezichtje. Nou goed een tip ergens in het buitenland. Gaan we dan ergens naartoe op vakantie?. Vroeg ik. Ja en heel leuk voor jullie, ik weet zeker dat jullie veel vriendjes maken daar. Ze reed de grens over bij Breda, op naar onze vakantie bestemming. En ik wist nog steeds niet waar naartoe precies. Na een half uurtje vroeg mama of we dorst hadden. We waren beiden we wat dorstig geworden en zeiden jah mammie. Mama pakte 2flesjes uit het de koeltas naast haar op de bijrijders stoel. En gaf die aan ons. We dronken de flesjes leeg en daarna gaven we ze terug aan mammie. Na weer 2uurtjes rijden sloeg ze af bij een benzine pomp maar nu niet om te tanken. Ze parkeerde de auto en zei kom effen beentjes strekken. Ze stapte uit ik wou er ook uit maar ik kreeg de vijf-punts gordel niet los. Mama deed de deur bij mijn kant open, ze zei: dat gaat je niet lukken zonder sleuteltje liefje.

Ze stopte het sleuteltje in het gaatje en klik hij was los. Ze pakte me op en zetten me neer op de grond. Mama liep naar de wc en wij liepen achter haar aan. Ze liep de verschoon ruimte in gelukkig was ie leeg. ze pakte me op en legde me op commode. Zo laten we is kijken hoe het met je luiertje gaat knulletje. Ze deed me broekje uit deed me T-shirt iets omhoog en maakte de drukkertjes in me kruisje los. Ze trok de plakstrips los, tilde me billetjes wat op en trok de luier er toen snel onderuit. Maar goed  dat ik hem nu verschoon hij is helemaal vol zei mama. Ze pakte een nieuwe luier uit haar handtas talkpoeder en billendoekjes van zwitsal.

Ze maakte met de billendoekjes me billetjes schoon. Ze poeder me billetjes wreef de talkpoeder uit en tilde me kontje op en schoof de luier onder me billetjes. Ze trok de luier door en maakte de plakstrips goed vast. Deed de drukkertjes weer dicht en deed me broekje weer aan en me T-shirt weer goed. Ze pakte me op en zetten me neer tilde daarna Bryan op en legde hem op de commode. Ze maakte Bryan,s luier los maakte zijn billen schoon met de billendoekjes.

Poederde hem weer in wreef het uit en deed hem een schoon luiertjes aan. Ze deed zijn kleertjes weer goed en zetten hem weer op de grond naast hem. Wacht hier effen jongetjes ik moet effen naar de wc zei mama. Ze liep naar de wc en kwam even later terug. kom jullie boeffie,s zei mama. Ja we komen zijden we in koor. We liepen achter mama aan terug naar de auto. Bij de auto aangekomen zetten ze ons weer in onze autostoeltjes en deed de gordel vast. Willen eerst een flesje voor we verder gaan vroeg mama, Ja flesje zijden we. Mama pakte de twee lege flesjes vulde die half met heet water uit een thermoskan en deed er wat poeder in. Deed er wat koud water in van haar flesje water. En schudde het geheel door elkaar, en gaf ons de flesjes. We dronken de flesje rustig op toen ze op waren gaven we ze weer terug aan mama. ik deed me speentje weer in. Mama stapte weer voorin en reed de snelweg weer op. Na 10 minuutjes rustig uit het ramen kijken terwijl ik op me speentje zoog viel ik in slaap.

Na een uurtje werd ik weer wakker, hoe laat is het?, vroeg ik aan mama. ze antwoorden; het is half vijf schatje ik ga zo stoppen bij een restaurantje. Na tien minuutjes reed ze een afslag af richting een klein weg restaurantje. Ze parkeerde de auto en stapte uit maakte ons los. We liepen samen naar de ingang van het weg restaurantje. Het was gelukkig niet zo druk want je zag duidelijk dat ik een luier droeg en een rompertje. En me T-shirt met die beer der op maakte het helemaal af. Er waren wel een paar mensen die een beetje giechelden bij het zien van onze kleding. Een klein jongetje van ongeveer 7 zei zelf tegen zijn mama; kijk hun dragen nog luiers. Ja ze zijn vast nog niet zindelijk reageerde de moeder.
 Ik negeerde het maar ik dacht bij mezelf; gewoon schijt hebben aan de andere. We gingen zitten aan een tafeltje en mama bekeek de menu kaart. De serveerster kwam bij ons tafeltje om de besteling op te nemen. Doe maar twee keer het kinder menu (patat met appelmoes) en drie cola medium. Oke verder nog iets vroeg de serveerster. Doe mijn maar een patatje pinda. Puntzak of bakje vroeg de serveerster. Doe maar in een bakje zei mama. verder nog wat mevrouw?, nee dats alles.
20 minuutjes was alles klaar en kwam de serveerster terug met een dienblad vol met eten. Zetten het neer deelde het eten Bryan ik een kinder menu, en mama een patje pinda. Mama deed ons nog effen een slabbertje om en zei; eten maar jongens. We begonnen te eten van ons boordje met patat en appelmoes. Het was heerlijk het duurde niet lang voor het op was. Mag ik een frikadel mammie?, vroeg ik. Ja hoor als Bryan ook klaar is. Bryan had even later zijn boordje leeg. Doe mijn  dan ook maar een frikadel mama zei hij. Goed ik ga dat dan effen bestellen, zei ze terwijl ze haar laatste patatje op at. Ze liep naar de balie  en bestelden, twee frikadellen voor de jongens. zei ze.

Even later kwam de serveerster weer terug met twee frikadellen. Eet maar lekker liefe jongetjes, jullie zijn zo schattig. Ik at de frikadel rustig op met veel curry. Toen we allemaal klaar waren rekenende mama af bij de balie. Dats dan 19.95 alsjeblieft zei de serveerster. Mama betaalden het bedrag, de serveerster liep naar me toe en gaf me een knuffel jij bent zo schattig zei ze in me oor. Ik werd een beetje rood en fluisterde verlegen terug dankje. Mama vroeg nog om gekookt water voor de flesjes. Oh dat doe ik wel effen hoor en ze zette de waterkoker aan. Na een minuutje was het klaar, mama gaf de thermoskan aan de serveerster. De serveerster vulde de thermoskan en gaf die terug aan mama. oke nu moeten we gaan doei. Doei lieverdjes zei ze, en gaf mijn nog een kusje op me wang. Ik werd rood tot diep in me nek. We liepen het restaurantje uit op weg naar de auto. Op de weg naar de auto moest ik nodig plassen ik dacht; ik heb toch een luier om. Ik ging wijd beens staan en liet me plasje lopen. Mama zag dat en zei; ik verschoon je bij het volgende tankstation wel. Bij de auto aangekomen zetten mama ons weer in autostoelen en deed de gordel vast. Ze stapte voorin en reed weer richting de snelweg.

Na een kwartiertje rijden kwamen we aan bij een tankstation. Ze stapte uit en maakte ons los en we liepen samen naar de wc. Bij de dames wc liepen we de verschoon ruimte in. Er lagen al twee babytiejes op de commode dus wij moesten wachten. De twee moeders kijken wel wat raar op toen wij twee de verschoon ruimte binnen kwamen met onze mammie. een van de moeders was klaar met het verschonen van haar babytje en liep de verschoon ruimte uit. Mama pakte me op legde me op het twee verschoon kussen. Ze haalden alle verschoon spullen uit de luiertas. Ze trok me broek uit stroopte me T-shirt omhoog, maakte de drukkertjes in me kruisjes los.
 Ze maakte me luier los en gooide die in de luieremmer. Ze veegde me billetjes weer af met billedoekjes. Oh je begint wat last te krijgen van luieruitslag merkte mama op. Ze pakte sudocrme en smeerde me kontje goed in. Ze vouwde de nieuwe luier uit, tilde me kontje op en schoof de luier eronder. Ze trok de luier strak en maakte de plakstrips vast.  Ze pakte een andere rompertje uit der tas. Het rompertje was volledig blauw met allemaal beertjes erop. Ze deed hem bij me aan deed me broek en T-shirt weer goed. Zo jij bent weer klaar zei ze tilde me van de commode af. De andere moeder die nog niet weg was gegaan, had een beetje erbij staan kijken tijdens mijn verschoning. Zo nu is het jouw beurt Bryan zei mama. ze tilde Bryan op en legde hem op de commode. Ze deed Bryan broek uit en maakte de knoopjes in zijn kruisje los. Mama maakte de luier van Bryan los en veegde Bryan,s billetjes af. Ze smeerde hem ook nog effen in met sudocreme en poederende hem in.

Ze schoof een lekker schone luier onder zijn kontje en trok de luier strak. Ze maakte de luier vast en pakte ook een nieuw schoon rompertje voor Bryan uit der tas. Het was een blauw rompertje net als de mijne maar dan met allemaal speelgoed treintjes erop en blokjes. Ze deed hem bij hem aan maakte de knoopjes in zijn kruisje dicht. Deed zijn broekje weer goed bij hem aan tilde hem op en zette hem op de grond naaste me. Al die tijd had de andere moeder staan kijken. Awwh wat zijn het toch schatjes zo, zei de moeder. Ja h zei, mama. is dit hun eigenkeus, vroeg de moeder. Ja ze het is hun eigen keuze, zijn het niet schatjes,, zei mama. ja het zijn lieverdjes,, zei de moeder en gaf me een kusje op me voorhoofd. Ik werd weer rood en dacht; waarom ik altijd. Zo we gaan nu zeg maar dag tegen het babytje. Daguh zei ik, dada. We liepen samen weer naar de auto. Mama zetten ons in ons autostoeltjes en deed de gordel vast. Willen jullie eerste een flesje melk,,vroeg mama. ik keek naar de tijd op de dashboard 18:49. Ja mama zeiden we in koor. Oke zei ze en maakte twee flesjes melk. Een gaf ze aan mijn de andere aan Bryan.
 We dronken de flesjes op toen het op was gaf ik me flesje terug aan mama en deed me speen weer terug in me mondje. Mama reed de snelweg weer op. Na vijf minuutjes werd ik een beetje doezelig en viel ik in slaap.

wordt vervolgt ....

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • be yourself no matter what they say!
Reactie #28 september 04, 2013, 20:25:13 20:25*
en weer een leuk deel.
Be yourself no matter what they say.

bij contact graag even een pm.

Offline (Verborgen)

• schattig
  • Volwassen
  • Forum Held
Reactie #29 september 04, 2013, 21:49:20 21:49*
en weer een leuk deel.

bedankt iedereen.

ik werk nu aan hoofdstuk 2 verbeteren met een vriend van me.

vergeet niet te stemmen !!!

voor degene die het nog niet is op gevallen:

heel hoofdstuk 1 is verbetert