Vakantie Speciaal  (gelezen 26625 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: iedereen
  • Ik ben: AB & DL
Re: Vakantie Speciaal
Reactie #30 november 21, 2013, 15:51:14 15:51*
Goed verhaal, kan niet wachten op het vervolg

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • ik in m'n tena maxi o yeah
    • beste luiers ooit zelf ontworpen samen met een vriend van hier
  • Geboortejaar: 1992
  • Ik ben: DL
Reactie #31 november 21, 2013, 19:59:13 19:59*
goed begin en midden stuk hoepelijk gaat dit verhaal lang door super
lekker lui op de bank met luier en een kinder film aan is de beste manier om je luier te benutten:P verder met luier onder de douche is ook GEWELDIG:P:P

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Geboortejaar: 1986
Reactie #32 november 21, 2013, 21:12:04 21:12*
griezellige wending, maar verder leuk verhaal.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Gelukkig zijn er luiers👍🏼
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1997
Reactie #33 januari 09, 2014, 10:48:37 10:48*
Komt er nog meer? Leuk verhaal!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1996
Vakantie Speciaal IX
Reactie #34 februari 03, 2014, 17:46:43 17:46*
Het duurde een hele tijd. Geen inspiratie, geen tijd, geen zin. Andere schrijvers weten wat ik bedoel. Een soort writersblock. Maar ik heb het weer opgepakt en ben van plan binnenkort weer wat te gaan schrijven. Alvast deel IX, veel plezier!!

IX

“Wat is er met jou gebeurd dan?”, vraagt Anouk bezorgd terwijl ze naar Kristy toe kruipt.
“Heftige nacht zeker?”, zegt Kristy,
“Ik heb werkelijk geen enkel idee meer, jij?”, vraagt ze aan Anouk. Ook ik probeer na te denken wat er is gebeurd nadat we iedereen probeerden te zoeken. Raar is het zeker.
“Ik weet nog dat we uit die kroeg kwamen en Lola boos was, en die is hier nu ook niet meer”, zegt Anouk opeens. Kristy steekt een peuk op en zegt:
“Dat is waar ook! Ik was namelijk aan het praten met een gast, en opeens kwam Lola boos naar mij toe en zei dat zij met die jongen bezig was. Eerst moest ik lachen want ze was echt heel erg dronken. Maar volgens mij ben ik daarna weggegaan.” Dan gaat er juist bij mij weer een lampje branden:
“En toen we naar huis gingen, waren we iemand kwijt, maar we waren te dronken om er naar te gaan zoeken. Dat moet dan Lola geweest zijn.” Anouk pakt haar telefoon en kijkt wanneer Lola voor het laatst online is geweest. “Ze is om 04:46 uur voor het laatst gezien”, zegt Anouk terwijl ze haar telefoon doorzoekt naar foto’s.
Opeens gaat onze tent open, Anouk en Lola kijken verschrikt richting de opening terwijl ze hun hele lichaam onder de slaapzak proberen te stoppen. Anouk heeft nog wel iets over haal luier aan, en kan voorkomen dat José iets ziet. Dan kruipt José binnen.
“Bom dia”, zegt José, wij wensen hem ook allemaal een goede morgen.
“Wat een gedoe gisteren hè”, zegt José lachend. Wij kijken hem verwachtingsvol aan.
“Wij weten echt helemaal niets meer, man”, zeg ik uiteindelijk.
“Wel, het ging zeg maar helemaal nergens over, we waren lekker bezig. Het ging allemaal vredig tot Lola dacht dat Kristy haar jongen aan het afpakken was. En toen was het zeg maar over. Toen waren we klaar. We besloten vrij snel om te gaan. Lola en haar vent gingen mee, maar die jongen begon opeens tegen Kristy te praten.”, zegt José lachend: “Ultieme grap dat, echt, Lola helemaal blij dat ze die gast mee kon nemen naar hier, en opeens begint hij tegen Kristy aan te lullen. Toen werd Lola boos, en vloog Kristy aan. Maar beiden waren eigenlijk te lam om te vechten. Toch heeft ze je wel goed te pakken gehad zie ik, gaat het schat?” vervolgt José zijn verhaal. Het gezicht van Kristy ziet er niet al te slecht uit. Ze heeft twee flinke krassen op haar wang staan, verder niets. Kristy drukt haar peuk uit en vraagt: “Dus weet jij ook waar Lola nu is?”.
“Zekers, bij ons in de tent, ze ligt wel bijna in coma gek, maar voor de rest…”, begint José te lachen.

Kristy is naar het toiletgebouw, en José is ook weer weg.
“Kun je mijn luier even onder me vandaan halen schat? Ik ben te lui om het zelf te doen”, zegt Anouk.
Ik doe haar broekje uit, en doe de plakstrips open. De luier ziet erg geel, goed volgeplast dus.
“Jij doet nooit een grote boodschap in je luier toch?”, vraag ik. Ik kan me het niet voorstellen, zo’n net meisje.
“Eigenlijk niet nee, ik heb het één keer gedaan.”, giechelt ze.
“Maar dat is zo’n gek gevoel, en het stinkt en het is vies enzo. Dat doe ik nooit meer. “, zegt ze.
“Ik kon het mee ook niet voorstellen, zo’n net meisje.”, zeg ik lachend. Ik maak haar van onderen weer een beetje schoon, en doe haar haar broekje weer aan, dan kan ze douchen et cetera.

Het is ondertussen 12:30 uur, en droog. Dus zitten we buiten te praten, eten, drinken en over onze kater heen proberen te komen. Iedereen heeft een andere tactiek, een andere ervaring met het fenomeen kater. Iedereen drinkt veel water, maar ook sap. Vitaminepillen en paracetamolletjes zijn geliefd, koffie ook en nicotine werkt bij mij ook altijd verlichtend. Lola en Kristy hebben gepraat, en gepraat en we zijn er uiteindelijk uit gekomen dat er niets aan de hand was behalve dat er veel gezopen is. Daardoor kon niemand meer nadenken. Het gaat nog niet bijzonder goed, er is nog weinig leven in de brouwerij. Wel is met foto’s bevestigd wat we al dachten. We hebben gisteren echt heel veel gedronken want we staan er goed wazig op. Zeker de foto’s die gemaakt zijn na 3:00 uur. De gekste groepfoto’s met allerlei mensen die we totaal niet kennen. Het was in ieder geval alles behalve saai gisteren.

Na het ontbijt of de lunch, in ieder geval rond 14:00 uur stelt Anouk voor om te gaan wandelen. Het is wel echt wandelweer. Niet te warm, te koud om op het strand te liggen en niet bizar zonnig. Over de duinen lopen is dan wel leuk.
“Ik ga mee”, roep ik terwijl ik een sigaret opsteek.
“Mogen wij dan nog wel mee?”, vraagt José lachend. Ik kijk naar Anouk en lach.
“Maar natuurlijk gekkie”, zegt Anouk lachend.
Pim, Lola, Anouk en ik doen uiteindelijk wat schoenen aan en gaan te voer richting de duinen. De anderen doen boodschappen en ruimen wat op. Althans, dat hebben ze beloofd. Ik heb Bart mijn auto toevertrouwd. Dat moet wel kunnen. We lopen uiteindelijk een uur of wat en hebben het over de vervolgstudies die we gaan doen, op kamers gaan, feesten en studeren tegelijk en de vrijheden als echte volwassenen. Anouk moest trouwens persé hand in hand lopen, maar daar heb ik echt een schijthekel aan. Dat extreem romantische hoeft van mij nou ook weer niet. We lopen uiteindelijk terug via het dorp, om nog wat extra boodschapjes te halen. Een krat bier, eten voor op de barbecue en nog wat van die dingen gaan altijd op.

Ik steek een peuk op als we buiten staan bij de supermarkt. De dames moesten nog wat hebben van de drogist, en dus wachten wij even buiten.
“Hé, kijk daar eens!”, zegt Pim opeens terwijl hij wijst naar een poster die naast de ingang van de supermarkt hangt.
“Komende woensdag, strandfeest bij de grote bar op het strand”, lees ik voor.
“Klinkt top”, zegt Pim terwijl hij met z’n telefoon een foto van de poster maakt.
“Feesten is toch een van die dingen waarvoor ik naar hier gekomen ben”, zeg ik en dat meen ik. Ik ben niet zo’n feestbeest dacht ik altijd, maar toen ik helemaal geen feesten of iets had toen ik in de examenperiode was, ben ik ze meer gaan waarderen. Ook het chillen met anderen zoals we dat hier op vakantie eigenlijk vol continu doen, heb ik gemist.
“Door die examens moet ik inderdaad mijn schade nog inhalen”, zegt Pim lachend.

De dames komen eraan, en we pakken onze spullen weer op om richting de camping te lopen.
We bespreken met hen het idee om naar dat strandfeest te gaan. De eerste reactie van beiden is niet zo heel positief.
“Het had gisteren heel anders af kunnen lopen, hè”, zegt Anouk.
“Ja, maar wat wilde je dan de hele tijd gaan doen dan?”, vraagt Pim.
“We wachten gewoon de reactie van de anderen af, en anders gaan we maar met een deel van de groep“, zeg ik als oplossing.

“Een strandfeest, zeg je? F****** vet!!!”, schreeuwen Bart en Kristy meteen. Nu, tijdens het eten, hebben Pim en ik verteld van het strandfeest. We eten frieten, die we hebben gehaald bij het campinggebouw. Naast het lokaal van de camping zit een echt frietkot, waar we ondertussen al wel vaker wat hebben gehaald Een andere reactie van Bart en Kristy had ik eigenlijk ook niet echt verwacht ofzo. Het zijn twee feestbeesten, net als Pim overigens. Ik wil ook wel mee, José en Anouk geven aan dat ze nog wel eens kijken wat ze doen, en Lola tot slot heeft eigenlijk nog steeds een kater en nu dus logischerwijs helemaal geen zin in een volgend feest.

Na het eten gaan Anouk, Kristy en ik afwassen. Met de borden, glazen en bestek lopen we naar het huisje waar de warmwaterkraan is. Ik brand mijn handen weer aan het hete water:
“T****, dat is heel warm!”, schreeuw ik terwijl ik mijn hand snel onder de kraan vandaan haal.
“Moet ik er een kusje op geven, schatje?”, vraagt Anouk lachen die met een theedoek in haar handen staat om af te gaan drogen.
“Ja, alsjeblieft”, zeg ik lachend. Ik steek mijn hand naar haar uit, en ze gaat met haar mond naar mijn hand. Langzaam haal ik mijn hand terug, richting mijn mond. We geven elkaar een zoen.
“Je bent zo’n schatje, weet je dat?”, zeg ik.
“Gaan we nog afwassen en afdrogen, stelletje schattebouten”, zegt Kristy lachend.
“Hoe gaat het eigenlijk nou echt tussen jullie?”, vraagt Kristy tegen het eind van de vaat.
“Hoe bedoel je?”, vraagt Anouk terwijl ik me ook af vraag wat ze bedoelt.
“Sexleven natuurlijk!”, zegt Kristy lachend. Ik kijk naar Anouk en we beginnen te lachen.
“Begrijp me niet verkeerd, maar wat denk je dat je daar mee te maken hebt?”, zeg ik uiteindelijk.
“Nou, zijn jullie al ver?”, vraagt Kristy nieuwsgierig.
“Wat bedoel je met ver?”, vraagt Anouk. Ik heb zo’n gevoel wat ze bedoelt.
“Hoe ver gaan jullie met elkaar?, vraagt Kristy lachend.
“Nogmaals, wat heb je daar mee te maken dan? Dat is het enige wat wij twee ondertussen nog aan privacy over hebben.”, antwoord ik terwijl ik vragend naar Anouk kijk. Ze geeft me een bevestigend knikje.
“Begrijpen jullie het echt niet?”, vraagt Kristy lachend.
“Wat bedoel je dan?”, vraag ik oprecht. Ik heb geen idee wat ze wil weten. En ik ben ook niet echt van plan om het achterste van mijn tong te laten zien na een zo’n tut vraag.
“Ik kan helpen, we slapen toch alle drie in een tent. We jagen Lola wel weg”, zegt Kristy uiteindelijk.
“Waarmee zou je ons nou moeten helpen? We zijn ondertussen ook al een jaartje ouder hè schat. We weten hoe dat moet hè, we zijn niet helemaal achterlijk!”, zegt Anouk. Ze kijkt richting mij, en ik begrijp er ook niets van.
“Nou, hoe duidelijk wil je het?”, zegt Kristy, ze buigt zich naar ons toe en ze fluistert:
“Ik kan helpen bij een trio, dat je het maar weet”

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • ik in m'n tena maxi o yeah
    • beste luiers ooit zelf ontworpen samen met een vriend van hier
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #35 februari 03, 2014, 18:57:29 18:57*
leuk verhaal weer
lekker lui op de bank met luier en een kinder film aan is de beste manier om je luier te benutten:P verder met luier onder de douche is ook GEWELDIG:P:P

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Geboortejaar: 1985
  • Ik ben: Leeg
Reactie #36 februari 03, 2014, 19:47:36 19:47*
wooow wat een mega gaaf verhaal!!!
k kan niet wachten tot je verder gaat!!!

Top!!

geniet van je volle luier :), voor je t weet is t weer voorbij ;)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geboortejaar: 1982
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #37 februari 07, 2014, 11:25:51 11:25*
Nice!
Leuke twist, ben nieuwsgierig naar het volgende deel!
Let it go, let it go,
Can’t hold it back anymore...

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: volwassen vrouw
Reactie #38 augustus 19, 2014, 21:43:03 21:43*
Goed verhaal met een waanzinnege twist.
Het vraagt om meer