Poll

Hoe goed is dit verhaal?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Sofie (TB, ML, TL, WL, NL, GL, VN, BP)  (gelezen 113105 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geslacht: Man
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1974
  • Ik ben: DL
Re: Sofie (TB, ML, TL, WL, NL, GL, VN, BP)
Reactie #150 november 22, 2013, 17:20:31 17:20*
Dat was weer een mooi stukje verhaal !1 nu weer wachten  :'(

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1990
  • Ik ben: Leeg
Reactie #151 november 22, 2013, 21:22:51 21:22*
Echt een mooi verhaal. Je kunt ook merken dat het door een daddy geschreven is. Sophie is echt een super schattig en kwetsbaar meisje die een daddy nodig heeft.
Voor de Fetlifers onder ons: https://fetlife.com/users/1252692
Stuur gerust een keer een berichtje, meestal bijt ik niet ;)

Offline (Verborgen)

• Dom Blondjee :P
  • Jongeren
  • Toplid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
  • Geboortejaar: 1999
  • Ik ben: TB & DL
Reactie #152 november 23, 2013, 18:10:02 18:10*
Supergeweldig!
De kriebels die ik voel als ik aan luiers denk zijn kriebels die ik kan beschouwen als een fijn geschenk :)

Offline (Verborgen)

• Daddy & Schrijver
  • Pappa's en Mamma's
  • Forum Held
  • Outwit - Outplay - Outlast
  • Ik ben: Papa
Reactie #153 november 24, 2013, 16:38:54 16:38*
Nee hoor, niet omdat het zo saai is.
Meer omdat ik zo verslaaft ben dat ik elke avond voor ik ga slapen kijk of er een nieuw hooftstuk is :-)

Haha, gelukkig maar! Tsja, je kunt het jezelf makkelijker maken door alleen nog op woensdagavond te checken. ;)

Dat was weer een mooi stukje verhaal !1 nu weer wachten  :'(

Thanks! ^-^ Aw, gelukkig is een weekje snel voorbij. :)

Echt een mooi verhaal. Je kunt ook merken dat het door een daddy geschreven is. Sophie is echt een super schattig en kwetsbaar meisje die een daddy nodig heeft.

Dankjewel! Blij dat je het een mooi verhaal vindt. :) Ik weet eerlijk gezegd niet of het verhaal van Sofie de 'Daddy'-kant op zal gaan. Voorlopig in ieder geval niet, maar misschien heb je me wel op een goed idee gebracht. ;)

Supergeweldig!

Superbedankt! :P
If you want a happy ending, that depends, ofcourse, on where you stop your story.

---
Voor een lijst van mijn verhalen, kun je terecht op mijn profiel. :)

Offline (Verborgen)

• stuur eerst even een berichtje als je vrienden wil worden geen vragen over wat voor luiers draag je enzo svp
  • Jongeren
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 2000
Reactie #154 november 26, 2013, 17:46:19 17:46*
mooi hoofdtuk weer

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geboortejaar: 1994
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #155 november 27, 2013, 10:33:37 10:33*
Vandaag een nieuw hoofdstuk!!! We wachten af!!!

Offline (Verborgen)

• Daddy & Schrijver
  • Pappa's en Mamma's
  • Forum Held
Sofie (Hoofdstuk 09)
Reactie #156 november 27, 2013, 18:04:34 18:04*
Hoofdstuk 09:   Vriendschap

Het eerste dat Sofie doet, zodra ze wakker wordt, is op haar mobiele telefoon de tijd controleren. Bijna half elf, wat betekent dat Sofie minstens de klok rond heeft geslapen. Dat is haar nog nooit gebeurd. Niet dat Sofie niet van uitslapen houdt, of van slapen in het algemeen, maar zó lang heeft ze het nog nooit volgehouden. Het zal alle stress wel zijn geweest. Gisteren is het er tenslotte allemaal sterker uitgekomen dan ooit.

Voorzichtig wrijft Sofie de slaap uit haar ogen, en terwijl ze dat doet, stoot ze tegen iets aan, dat in haar bed ligt. Nieuwsgierig vist ze het object onder de deken vandaan. Tot haar schrik herkent Sofie de speen, en meteen herinnert ze zich dat die er niet per toeval ligt. Voordat Sofie gisteren in slaap is gevallen, heeft ze hem bewust in haar mond gestopt.
Alhoewel, ‘bewust’. Misschien is dat niet het goede woord. Met alle spanningen die door Sofie’s lijf gierden, kan er niet echt sprake zijn geweest van een ‘bewuste’ actie. Eigenlijk heeft ze gisteren gewoon toegegeven aan haar nieuwsgierigheid. Al sinds de speen op haar kamer is achtergelaten, is Sofie benieuwd geweest naar de smaak ervan.

En nu kan ze het zich niet meer herinneren.

Sofie twijfelt een tijdje. Heeft ze de speen alleen even geprobeerd, en toen aan de kant gelegd? Of is ze ermee in slaap gevallen? Ze heeft zo vast geslapen, dat het onmogelijk is om zich dat te herinneren.
“Whatever”, mompelt Sofie, voordat ze de speen even snel in haar mond stopt. Aangezien die taboe toch al doorbroken is, kan ze net zo goed even haar nieuwsgierigheid bevredigen.
Eigenlijk smaakt de speen niet echt naar iets – heel synthetisch. Daarnaast ergert Sofie zich aan het ringetje, dat bij iedere keer sabbelen fanatiek tegen de speen zelf aantikt. Maar het sabbelen zelf heeft een kalmerend effect, moet Sofie toegeven. Ze kan zich voorstellen dat het werkt om kleine kinderen rustig te krijgen.

Dan herinnert Sofie zich dat ze had beloofd om Debbie een berichtje te sturen. Eigenlijk had ze dat gister al willen doen, toen ze thuiskwam. Maar, haar hoofd stond er niet naar. Natuurlijk een beetje lullig tegenover het meisje dat gisteren zo bezorgd om haar was, dus besluit Sofie om direct alsnog maar een bericht te sturen.

“Bedankt voor je hulp gisteren. Voel me inmiddels weer wat beter. Liefs, Sofie.”

Sofie bedenkt zich dat het berichtje misschien al een verdieping boven haar wordt afgeleverd. Debbie is tenslotte de vriendin van Thijs, die hier op de zolderverdieping woont. Aan de ene kant fijn, omdat Sofie nu waarschijnlijk makkelijker contact met Debbie kan leggen. Zeker als ze vaker bij Thijs zou blijven slapen.
Maar, aan de andere kant, is het wel erg dichtbij. Sofie heeft er alles aan gedaan om haar bedplassen geheim te houden voor haar huisgenoten. Nu weet de vriendin van één van hen al dat er bepaalde dingen spelen bij Sofie. Bovendien heeft Debbie gezien hoe ze tijdens de paniekaanval in haar broek had geplast.
De natte broek en onderbroek liggen nog in een hoek van de kamer. Inmiddels zal de urine wel ver zijn opgedroogd in de kleding. Sofie hoopt maar dat ze dat nog goed eruit krijgt gewassen. Thuis ging het met nat beddengoed altijd prima, maar Sofie heeft geen idee of het met een spijkerbroek ook lukt om de geur te neutraliseren. Zo’n ongelukje als gisteren heeft ze tenslotte al niet meer gehad sinds de kleuterschool.

Sofie besluit om maar op te staan en de rotzooi wat op te ruimen. Zowel op haar kamer, als in haar hoofd. Op beide plekken is het momenteel erg rommelig.

Zodra Sofie het dekbed van zich afslaat, ontdekt ze nog iets vervelends. Haar luierbroekje is doorweekt. Niet zomaar nat, maar dusdanig doorweekt dat het gelekt heeft. Op de matrashoes is een kleine vlek zichtbaar.
Even vloekt Sofie binnensmonds. Halverwege bedenkt Sofie zich dat ze binnensmonds vloekt, omdat ze de speen nog altijd in heeft, en dat hardop vloeken belemmert. Gefrustreerd haalt ze de speen uit haar mond, en gooit hem op haar bureau.

Hoe heeft ze dat nou niet kunnen merken?

Gefrustreerd staat Sofie op, en scheurt ze haar luierbroekje los. Aangezien ze haar vuilniszak vandaag toch weg moet gooien, besluit ze het broekje gewoon in haar prullenbak te gooien. Voordat ze dat doet, bekijkt Sofie het ding eens goed. Hij zit echt helemaal vol. Duidelijk had er geen druppel meer bij gekund. Het broekje is bovendien minstens twee keer zo dik als toen ze het aantrok.
Sofie bedenkt zich dat het misschien maar goed is dat ze tegenwoordig van die broekjes draagt. Als al die urine in haar bed gelopen was, had ze een probleem gehad. Dat zou zo hebben gestonken dat minstens één huisgenoot iets gemerkt zou hebben.
Maar, wat Sofie zo frustreert? Dat zij er zelf niets van gemerkt heeft. Ze is minstens tien minuten wakker geweest, voordat ze haar ongelukje ontdekte. Voelde ze dat haar luierbroekje nat was? Ja. Maar zo nat? Het is Sofie compleet niet opgevallen.
Nog meer ergert Sofie zich aan het feit dat ze totaal niet gemerkt heeft dat ze op de speen is blijven sabbelen terwijl ze Debbie sms’te. En erna. Alsof het maar normaal was.

“Echt terug naar kleuterschoolniveau”, moppert Sofie, terwijl ze het broekje in de prullenbak gooit, en deze snel sluit.

Meteen haalt ze het natte beddengoed af, en maakt een stapeltje bij de deur. Gelukkig is de matras niet nat geworden, dankzij de matrasbeschermer onder het hoeslaken. Sofie trekt haar hemdje uit, en gooit het op de stapel. De natte kleren van gisteren gaan er ook bij.
Snel trekt Sofie haar badjas aan. Naakt je bed opmaken is ook zoiets. Zodra haar bed weer fris is opgemaakt, pakt Sofie de speen van de grond. Zonder te treuzelen, legt ze die terug in haar bureaula, en sluit ze deze af.
“Weg met dat ding”, mompelt Sofie, terwijl ze haar toilettas pakt en haar mobiel erin doet. Voorzichtig legt ze het ding op de stapel natte kleren, en loopt ze ermee naar de badkamer. Gelukkig komt ze onderweg niemand tegen. Daar heeft Sofie nu geen zin in, en al helemaal niet in Nathalie. Dat wantrouwige kreng.

Terwijl Sofie haar was in de machine stopt, en het apparaat laat starten met zijn werk, denkt ze nog eens terug aan gisteren. Aan wat Debbie haar over Nathalie heeft verteld. Dat heeft voor Sofie het één en ander opgeklaard, maar ook voor nieuwe vraagtekens gezorgd.
Dat er bij Nathalie blijkbaar ook spullen zijn verdwenen, zorgt bij Sofie voor een tweestrijd. Aan de ene kant kan het zo zijn, dat ze in hetzelfde schuitje zitten. Dat ze allebei bestolen en gemanipuleerd worden. Dan is het ook logisch dat Nathalie Sofie verdacht vond, toen ze de loper in haar handen had.
Aan de andere kant, kan het ook zo zijn dat Nathalie de diefstal op haar kamer verzint. Dat ze zelf de dief is, en zo probeert om de aandacht van zich af te leiden. Tot zo’n stunt acht Sofie Nathalie inmiddels wel in staat.

Inmiddels is Sofie onder het warme water van de douche gestapt. Ze ontspant een beetje, terwijl ze tevreden de urinegeur van haar lichaam afwast.

Het is moeilijk voor Sofie om te geloven wat er op zo’n korte tijd van haar geworden is. Bedplasser was ze thuis ook. Maar, inmiddels draagt ze luierbroekjes, merkt ze niet hoe nat ze deze maakt en heeft ze een speen. Niet dat ze deze zelf aangeschaft heeft, maar weggooien doet ze ‘m ook niet.
Daarnaast is Sofie nog nooit zo gestrest geweest als sinds ze op kamers woont. Erg gek is dat ook niet. Menigeen zou thuis ook knettergek zijn geworden van het spelletje dat met Sofie wordt gespeeld. Het is allemaal erg heftig. Zo heftig dat ze er gisteren een paniekaanval en ongelukje door heeft gehad.
Thuis, in Drenthe, heeft Sofie het eigenlijk ook nooit zo moeilijk gehad als hier, op kamers in Maastricht. Natuurlijk is haar jeugd niet perfect geweest – en dat hoeft ook niet – maar eigenlijk heeft ze nooit iets te klagen gehad.
Sofie denkt terug aan hoe ze thuis was. Stil. Zo’n meisje is ze altijd al geweest. Maar ook was ze meestal opgewekt en open. Hier moet ze alles voor zichzelf houden. Althans, dat wil ze. Thuis was het bedplassen een normaal onderdeel van Sofie’s routine. Hier is het een geheim.
Afgezien van de dief, is dat misschien juist wel het probleem. Dat het voor alles en iedereen een geheim is. Wellicht helpt het wel om dit met iemand te delen? Iemand die ze kan vertrouwen. Maar wie?

Tijdens het afdrogen, hoort Sofie een bekend geluid. Ze heeft een berichtje op haar telefoon gekregen. Waarschijnlijk van Debbie.
Wat was die gisteren lief voor haar. Zo kalm, en zorgzaam. Zelfs Sofie’s natte broek kon Debbie niet schelen. Ze wilde Sofie oprecht helpen. Zo iemand had Sofie hier in Maastricht nog niet ontmoet, ondanks het feit dat de meeste inwoners erg relaxed zijn.
Afgedroogd en omgekleed leest Sofie het berichtje dat ze van Debbie heeft gekregen. Inmiddels zit ze in de keuken aan haar ontbijt. Haar spullen heeft ze nog niet teruggebracht naar haar kamer. Daarvoor heeft ze net iets teveel honger. Lang leve de cornflakes.

“Gelukkig dat het nu beter met je gaat. Denk aan wat ik je heb gezegd: negeer Nathalie voorlopig maar gewoon. En je mag me altijd bellen.”

En dat is wat Sofie dan ook maar besluit om te doen. Ze belt Debbie. De behoefte om haar geheim te delen is te groot geworden om te negeren. Debbie leek gisteren geen probleem te hebben met haar natte broek, dus dan kan het accepteren van bedplassen toch niet zo’n grote stap meer zijn?

Debbie neemt al snel op. Sofie vraagt haar of ze zin heeft om vanmiddag langs te komen, aangezien ze haar graag wil bedanken en wat wil kletsen. Aangezien beiden een vrije dag hebben, kan het prima. Debbie lijkt er zin in te hebben, en vraagt Sofie bovendien of ze een gratis krat ice-tea wil hebben. Deze is over van het feest van een dispuut waar Debbie lid van is. Tegen ice-tea zegt Sofie nooit ‘nee’, en accepteert Debbie’s aanbod dankbaar.

Sofie is opgelucht en een beetje trots op zichzelf. Ze heeft toch een grote stap durven zetten. Ook al is het maar de eerste. Snel eet Sofie de rest van haar cornflakes op, voordat ze zich met haar spullen terug begeeft naar haar kamer.

Maar daar slaat haar de schrik om het hart. Voor de zoveelste keer, sinds ze in Maastricht woont. Er is opnieuw iemand op haar kamer geweest. Dat is overduidelijk.
De verpakking van de gestolen luierbroekjes ligt op Sofie’s opgemaakte bed. De acht broekjes die er nog inzaten, zijn verspreid in de kamer opgehangen. Op ieder broekje staat iets geschreven. Vier doodenge, en zeer pijnlijke letters.

“BABY”
If you want a happy ending, that depends, ofcourse, on where you stop your story.

---

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • A Simple Hello Could Lead To A Million Things.
    • voorsteltopic
Reactie #157 november 27, 2013, 19:21:43 19:21*
Spanning bouwt weer lekker op :-)
Weep not for roads untraveled
Weep not for sights unseen
May your love never end and if you need a friend,
There's a seat here along side me.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Geboortejaar: 1986
Reactie #158 november 27, 2013, 21:27:56 21:27*
ik zou haast nathalie verdenken. ook met bespieden, al kan het ook een twist zijn, debbie vanaf thijs zijn locatie.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geboortejaar: 1994
Reactie #159 november 27, 2013, 23:36:03 23:36*
Spannend!!!!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • ik in m'n tena maxi o yeah
    • beste luiers ooit zelf ontworpen samen met een vriend van hier
  • Geboortejaar: 1992
Reactie #160 november 27, 2013, 23:43:02 23:43*
super weer maarja tot volgende week woensdag dan maar weer:)
lekker lui op de bank met luier en een kinder film aan is de beste manier om je luier te benutten:P verder met luier onder de douche is ook GEWELDIG:P:P

Offline (Verborgen)

• Adult Kid
  • Volwassen
  • Superlid
  • Altijd op zoek naar vriendjes/vriendinnetjes om me
  • Contact behoefte: alle volwassenen
Reactie #161 november 28, 2013, 05:18:07 05:18*
Sofie is wel een beetje slordig en niet voorzichtig genoeg met haar geheimpje.
Webcam aanschaffen? Leuk verhaal!
Luiertjelauy87 voor Skype

Offline (Verborgen)

• Daddy & Schrijver
  • Pappa's en Mamma's
  • Forum Held
Reactie #162 november 28, 2013, 15:34:45 15:34*
Spanning bouwt weer lekker op :-)

Mag ook wel weer - we zijn al bijna halverwege. :P

ik zou haast nathalie verdenken. ook met bespieden, al kan het ook een twist zijn, debbie vanaf thijs zijn locatie.

Twee goede theorieën, maar ik kan maar beter niets verklappen. ;) Het woord 'twist' zul je nog wel een paar keer tegenkomen, haha. (En dat is op zichzelf dan weer geen twist. :P )

Spannend!!!!

Haha, thanks! :D

super weer maarja tot volgende week woensdag dan maar weer:)

Dankjewel! Ach, een weekje is zo voorbij. Er zijn nog zat andere verhalen op het forum die ook gewoon doorlopen. :)

Sofie is wel een beetje slordig en niet voorzichtig genoeg met haar geheimpje.
Webcam aanschaffen? Leuk verhaal!

Thanks. :) Tsja. Een compleet nieuwe omgeving, en een 'nieuw' geheim? Tsja, dat geeft een hoop mogelijkheden. ;) Maar, natuurlijk blijft ze niet eeuwig zo optimistisch. De stalker zal toch een keer ontmaskerd moeten worden. :P

---

Offline (Verborgen)

• Daddy & Schrijver
  • Pappa's en Mamma's
  • Forum Held
Reactie #163 december 04, 2013, 13:20:06 13:20*
Ook hier: ik zit momenteel in Frankrijk, en heb niet zo'n betrouwbare Wi-Fi, dus ik moet het hoofdstuk waarschijnlijk iets later deze week inhalen. Doe m'n best! :)

---

Offline (Verborgen)

• stuur eerst even een berichtje als je vrienden wil worden geen vragen over wat voor luiers draag je enzo svp
  • Jongeren
  • Forum Held
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 2000
Reactie #164 december 04, 2013, 14:07:50 14:07*
weer een heel mooi hoofdstuk