15 en weer in de luiers  (gelezen 33067 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Vrouw
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Ik ben: DL
15 en weer in de luiers
mei 07, 2013, 21:48:36 21:48*
Ik was 15 en woonde met mijn vader in een klein, gezellig huisje aan de rand van het bos. Ik woonde er graag en in tegenstelling tot de meesten van mijn leeftijdsgenoten had ik een zeer goede band met mijn vader. Misschien omdat we altijd onder ons tweetjes waren geweest. Mijn moeder heb ik nooit gekend, ze is gestorven toen ik geboren werd. Te veel bloedverlies of zo iets. Mijn vader is muzikant en moet vaak 's avonds werken. Toen ik nog klein was, kwam er dan elke keer een oppasser of ik ging bij mijn tante slapen. Toen ik wat ouder was, ging ik gewoon mee, maar sinds ik 15 was geworden, mocht ik gewoon alleen thuis blijven. Mijn vader profiteerde daar wel van en bleef soms tot in de vroege ochtend met zijn medemuzikanten iets drinken. Op zich had ik daar niet echt een probleem mee, al vond ik het wel lastig dat ik dan gedurende de dag stil moest zijn, omdat hij nog in bed lag.

Eigenlijk was ik een heel gewoon meisje, ik ging naar school, zat bij de jeugdbeweging, speelde gitaar en piano en had een echte hartsvriendin (Lore) zoals alleen tienermeisjes dat kunnen hebben. Een vriendje had ik nog niet, maar dat vond ik niet erg, al keek ik wel heel graag naar de jongens.

Op een avond moest mijn vader weer spelen en bleef ik alleen thuis. Ik chatte de hele avond met Lore en ondertussen proefde ik van de dranken die in onze bar stonden. Ik mocht van mijn vader eigenlijk nog geen alcohol drinken, maar ik deed het wel vaak stiekem. Pas tegen 2u sloot ik af met Lore en ging ik slapen.

Die morgen werd ik vroeg wakker, ik keek op de klok en het was 5u. Mijn vader zou nu wel thuis zijn, bedacht ik me. Plots merkte ik dat er iets niet klopte en ik vond dat alles zo klammig aanvoelde. Ik kwam uit bed en bemerkte een helse hoofdpijn, maar dat was niet het ergste. Toen ik naast mijn bed stond en naar mijn bed keek, zag ik dat mijn hele bed, van voeteinde tot aan het hoofdkussen nat was. Ik had in mijn bed geplast. Dit had ik nu nog nooit meegemaakt. Ja, toen ik 4 was misschien. Mijn pyjama was ook helemaal nat. Ik wist niet dat je zo veel kon plassen. Ik deed mijn pyjama uit en vroeg me af of ik een douche zou nemen. Mijn vader zou het alleen heel vreemd vinden dat ik om 5u 's morgens een douche zou nemen, zeker op een zondagmorgen. Ook al is mijn vader best een begripvolle man, ik zou hem niet meteen vertellen dat ik in bed geplast had. Ik zou het niemand vertellen, zelfs Lore niet. Ik deed dus maar een propere pyjama aan en haalde lakens van het bed. Mijn matras was ook helemaal nat. Hoe ging ik dat oplossen? Uiteindelijk draaide ik de matras gewoon om. Er was niets meer te zien en ik legde propere lakens op mijn bed. Maar wat moest ik nu met die natte lakens en pyjama doen? Mijn vader kwam waarschijnlijk toch niet voor de middag uit bed, dus ik kon het wel riskeren om ze gewoon in de wasmachine te steken. Zo gezegd, zo gedaan. Ik kroop terug in mijn bed om tegen 12u 's middags pas weer wakker te worden.

De hoofdpijn was zo goed als weg en ik ging naar beneden. Daar zag ik mijn vader al aan de keukentafel zitten. “Goedemorgen schone slaapster”, zei hij. “dag papa”, mompelde ik. Plots vroeg hij waarom ik mijn lakens gewassen had. Ik schrok, ik was mijn ongelukje van deze nacht helemaal vergeten. “oh, gewoon”, zei ik “ik vond het nodig”. “Maar ik had je lakens pas gisteren ververst” zei hij. Oh shit, wat nu? Ik voelde het schaamrood naar mijn wangen stijgen. “Ik heb ze buiten te droge gehangen en je pyjama zat er ook bij. Wat is er gebeurd, meisje?” Ik keek maar wat naar de grond en zei niets. Ik voelde tranen opkomen en voor ik het wist zat ik als een klein kind te huilen. Ik voelde me ook een klein kind, een klein kind dat net in haar bed had geplast. Mijn vader keek nu heel bezorgd, ik voelde dat ik het hem moest zeggen, maar ik kwam niet verder dan “Ik... ik... ik...” Hij bleef me geduldig en vragend aankijken toen ik er plots uit gooide “ik heb in mijn bed geplast”, ik begon nu echt oorverdovend te snikken. Mijn vader zei “ach meisje”, kwam naar mij en knuffelde me stevig. Terwijl ik daar stond te huilen als een klein kind, probeerde hij me sussen en zei hij me dat het niet erg was, dat iedereen dat wel eens kan voorhebben. Toen ik enigszins gekalmeerd was, vroeg hij me wat ik met de matras gedaan had. Ik zei hem dat ik die gewoon omgedraaid had, met de natte kant naar beneden. Zei hij dat we die misschien best in de zon konden leggen om te drogen. Gelukkig kwam er die namiddag niemand op bezoek.
De volgende dag was het terug school, mijn vader had niets meer over het ongelukje gezegd en dat vond ik goed zo. Toch bleef ik er mee in mijn maag zitten, zeker toen ik op een morgen weer wakker werd in een nat bed. Ik zag wel dat het al bijna 7u was en dat ik toch moest opstaan. Snel liep ik in mijn natte pyjama naar de badkamer en waste me grondig van kop tot teen. Nadien deed ik mijn kleren aan en ging naar beneden. Mijn vader was heel vrolijk en vroeg me of koffie of thee wilde. “Koffie” mompelde ik. Ik vroeg me af of ik hem moest vertellen dat mijn bed weer nat was. Kwaad zou hij niet worden, dat wist ik. Hij werd eigenlijk bijna nooit kwaad. Maar moeten zeggen dat je voor de 2de keer in bed hebt geplast als je al 15 bent, is niet gemakkelijk. Ik zat maar wat afwezig aan de ontbijttafel. Mijn vader vroeg me zelfs of ik ziek was of zo. Ik kon hem geruststellen en ging naar school. Op school bleef mijn nat bed me in gedachten achtervolgen. Ik moest wel zien dat mijn lakens gewassen raakte, maar liefst zonder dat mijn vader het wist. Dat is dus het grote probleem als je vader enkel 's avonds en in de weekends werkt: hij is veel thuis. Toen de school eindelijk uit was en ik thuis aan kwam, zag ik mijn lakens buiten hangen. Mijn vader moest het dus gemerkt hebben. Ik kwam de keuken binnen en mijn vader begroette me, maar hij was niet meer zo vrolijk als deze morgen. Ik zei snel dat ik mijn huiswerk ging maken. “Joke, ga even zitten.” zei hij. Ik ging zitten en voelde me heel ongemakkelijk. Toen zei hij dat hij gezien had dat ik weer in bed geplast had. Hij klonk oprecht heel bezorgd. Hij vroeg me of er iets was, iets waar ik mee in de knoop zat of zo. Blijkbaar kan het dan zijn dat je terug in bed begint te plassen. Echter, ik zou niet weten wat er zou moeten zijn. Ik schudde dan ook mijn hoofd en mijn vader liet me naar mijn slaapkamer gaan.

De volgende avond merkte ik dat alles kraakte en zag ik dat hij een plastic zeil over mijn matras had gelegd. Er gingen weer wat dagen voorbij en na wat droge nachten, had ik weer in bed geplast. Ik kon mezelf wel vervloeken. Mijn vader zei dat ik eens naar de dokter moest gaan. Hij maakte voor mij een afspraak en zo zat ik bij de dokter. Die vroeg natuurlijk wat ik kwam doen, met het schaamrood op de wangen vertelde ik dat ik al een paar keer in bed had geplast en dat dit zeker al geleden was van toen ik 4 was of zo. Hij stelde me wat vragen, of het pijn deed als ik moest plassen of ik de indruk had dat ik vaker moest plassen dan gewoonlijk en nog wat vragen. Eigenlijk moest ik op alles nee antwoorden. Toch stuurde hij me door naar een uroloog, maar dat kon wel even duren: wachtlijsten.

De dagen gingen voorbij en ik werd meer en meer wakker in een nat bed, mijn nachtrust werd er ook niet beter op. Ik had niet alleen een zekere angst om te gaan slapen, ik werd ondertussen ook 9 kansen van de 10 midden in de nacht wakker omdat mijn bed weer nat was. Op een zekere dag riep mijn vader me bij hem en hij vroeg me wat ik er van zou vinden om luiers aan te doen. In eerste instantie schrok ik en had ik zo iets van “no way”! Maar toen hij zei dat ik dan terug beter zou kunnen slapen, leek het idee me al minder verschrikkelijk. Ten slotte was ik stikkapot van de onderbroken nachten.

De volgende dag nam hij me mee naar een thuiszorgwinkel en zei daar onomwonden tegen de verkoopster dat ik in bed was beginnen te plassen en dat we luiers zochten. De verkoopster leek dit vrij normaal te vinden en nam ons mee naar een uithoek van de winkel. Daar stonden luiers van verschillende merken en in alle maten ten toon. Ze schatte dat ik een medium zou hebben en gaf ons verschillende staaltjes mee: echte luiers, maar ook broekjes. Die avond zou ik er voor het eerst sinds mijn peutertijd terug in de pampers liggen. Het idee vond ik niet zo fijn, maar het idee van een hele nacht slapen, leek me dan weer wel fijn.
Toen ik die avond ging slapen, vroeg mijn vader of hij me moest helpen met het aandoen van de luier. Ik was vrij snel om te zeggen dat ik dat zelf wel kon. Ik ging naar mijn kamer, vouwde de luier open en ging er op liggen. Wat voelde dat zacht aan tegen mijn billen. Ik kreeg alleen de luier niet goed, de éne keer zat hij te scheef, de andere keer zat ik te ver naar voor, dan eer te ver naar achter. Uiteindelijk riep ik dan toch mijn vader. Hij kwam naar boven en liet me terug op de luier liggen. Snel en behendig deed hij me de luier aan. Ik stond er van versteld hoe goed hij dat kon. Uiteindelijk was het toch al geleden van toen ik nog een peuter was dat hij dat had moeten doen. Hij gaf me nog een zoen en aai over mijn hoofd en stopte me teder onder zoals alleen ouders dat kunnen doen. Toen hij terug naar beneden was, voelde ik me zeer vreemd. Die luier gaf me een vreemd gevoel, maar hoewel ik er wel tegen op zag om er één aan te doen, voelde ik me er zeer goed en veilig in. Ik stopte zelfs mijn duim in mijn mond en schrok weer. Dat had ik nu ook al heel lang niet meer gedaan. Uiteindelijk viel ik in slaap.

De volgende morgen werd ik wakker en het eerste wat ik controleerde waren mijn lakens. Droog!!! Ik was zo blij, maar dan voelde ik een dik pak tussen mijn benen zitten en herinnerde ik me weer dat ik een luier aan had. Ik stapte uit bed, ik had alleen een luier een T-shirt aan en bekeek mezelf in de spiegel. Wat was dat een vreemd zicht: een meisje dat al borstjes heeft met een luier aan die bovendien behoorlijk nat was. Toen ik mezelf zo zat te bekijken, kwam mijn vader binnen. Hij lachte en zei “ijdeltuit”.

Ik had alle staaltjes uiteindelijk uit geprobeerd en had de beste luier er uit gekozen. Maar voor ik luiers droeg, had ik nog wel eens een droge nacht, nu was het elke nacht raak. Ook al kon ik het ondertussen wel zelf: mijn vader hielp me meestal ook bij het aandoen er van en elke keer genoot ik van die speciale aandacht. Het was bovendien ons geheimpje, niemand wist er iets van. Ik durfde het niet toegeven, maar eigenlijk deed ik die luiers best graag aan. Ze gaven me zo'n fijn gevoel, ik wist zelf niet goed wat het juist was, maar soms keek ik zelfs door de dag al uit naar het moment dat ik weer een luier om kreeg.

Op een zekere avond was mijn vader weer weg om te spelen met zijn band. Ik was alleen thuis en zat achter de computer, een luier had ik al aangedaan. Ik zocht wat op over luiers en kwam op websites van mensen die voor een camera hun luier vol plaste. Ik weet niet hoe het kwam, maar ik kreeg een heel apart gevoel. Plots voelde ik ook dat ik moest plassen, zou ik nou gewoon expres in mijn luier plassen? Dat kon ik toch niet maken? Ik keek verder rond op het internet en voelde hoe de drang steeds groter werd. Uiteindelijk kon ik het niet meer uithouden en liet ik alles lopen terwijl ik achter de computer zat. Ik voelde hoe de warme urine zich een weg baande tussen mijn schaamlippen door over heel mijn kruis en mijn billen. Toen ik eindelijk uitgeplast was, ging ik met mijn hand in mijn luier. Die was behoorlijk nat. Ik kon het niet laten, ik wilde mezelf vingeren. Het was een zalig gevoel en voor het eerst in mijn leven kwam ik al schokkend en kreunend klaar. Dit was heerlijk. Tegelijkertijd voelde ik me zo beschaamd om wat ik juist gedaan had.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Man
  • DL
  • Geboortejaar: 1957
Re: 15 en weer in de luiers
Reactie #1 mei 07, 2013, 21:58:39 21:58*
Erg leuk begin van een verhaal en ook goed en prettig leesbaar  !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • A Simple Hello Could Lead To A Million Things.
  • Contact behoefte: iedereen
  • Ik ben: Papa
Reactie #2 mei 07, 2013, 22:46:41 22:46*
Mooi begin  !1 dance
Weep not for roads untraveled
Weep not for sights unseen
May your love never end and if you need a friend,
There's a seat here along side me.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • voornamelijk PVC en Diaper lover
  • Geboortejaar: 1986
Reactie #3 mei 07, 2013, 23:16:49 23:16*
leuk verhaal

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Ik draag graag luiers en plasticbroeken
  • Geboortejaar: 1967
Reactie #4 mei 07, 2013, 23:32:06 23:32*
Ga door, ga door.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geboortejaar: 1994
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #5 mei 07, 2013, 23:43:15 23:43*
moooi verhaal! Zou leuk zijn als er een gevolg komt!!

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • Geboortejaar: 1966
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #6 mei 08, 2013, 08:35:34 08:35*
Hoi Smurfke,

Heel goed geschreven, net als velen hoop ik ook dat er nog een vervolg komt.
Beter een natte luier aan de kont, dan een plas op de grond.

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Geboortejaar: 1964
Reactie #7 mei 08, 2013, 09:19:26 09:19*
leuk verhaal en goed geschreven

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Stamgast
  • pvc lover, af en toe luier
  • Geboortejaar: 1952
  • Ik ben: Geen van allen
Reactie #8 mei 08, 2013, 09:48:32 09:48*
leuk om te lezen, en idd net zoals de anderen benieuwd naar het vervolg.
respecteer de gevoelens van de anderen

(Verborgen)

• Gast
Reactie #9 mei 08, 2013, 10:01:03 10:01*
Dit verhaal is gewoon helemaal af. Heel mooi en boeiend om te lezen hoe jij de verwarring door de erotische gevoelens van Joke bij haar noodzakelijke  luiers hebt verwoord.

Ik neem aan dat er wat autobiografische elementen inzitten?

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Geslacht: Vrouw
  • Geboortejaar: 1981
Reactie #10 mei 08, 2013, 10:17:34 10:17*
Jeetje mooi verhaal hoor, ook heel goed geschreven, je hebt talent, Super dance !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Toplid
  • Born 2b Diapered
  • Geboortejaar: 1987
  • Ik ben: AB
Reactie #11 mei 08, 2013, 11:03:52 11:03*
Top verhaal  !1

Offline (Verborgen)

• Volwassen