Auteur Topic: ontvoerd door mammie  (gelezen 4725 keer)

Offline Verborgen

• Tieners
  • Gewaardeerd lid
  • Geslacht: Man
  • ik heb asperger, jij ook ?
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 1999
  • Ik ben: TB & DL
ontvoerd door mammie
« Gepost op: maart 27, 2013, 21:08:05 21:08* »
Dit is mijn aller eerste verhaal dus ik hoop dat het toch een beetje goed is  dance
(het is fictie dus liever geen reacties geven over hoe onrealistisch sommige dingen zijn)
veel lees plezier

Het was een mooie zondag avond op het strand in Spanje.
Ik was al erg dronken, dus voelde ik me heel ziek.
Ik probeerde terug te gaan naar mijn hotel, maar ik kwam er gewoon niet.
Midden op de straat kwam ik toen in een coma te liggen.
Op mijn leeftijd mag je niet eens drinken.
En ik heb mezelf net even in coma gezopen.
De volgende middag werd ik wakken in een kamer met één raam wat maar weinig licht door liet.
Ik stond op uit mijn bed en trok mijn kleren aan die ik gister nog aan had gehad.
Er kwam een vrouw binnenlopen en ze zij :
“o is de slaapkop ook eens wakker geworden ?”.
ik antwoorden haar met ja
en ik vroeg haar waar ik was.
Ze zij dat ik dat niet mocht weten omdat zij ook onderdook.
onderduiken waarvoor dat dan ?
Voor het zelfde als jij slimmerikje van me.
En ik vroeg haar waarvoor dat was ?
Ze vroeg : weet je dan echt helemaal niks meer van gisteren ?
Ik dacht eens goed na maar kwam maar op een ding “dat ik héél erg dronken ben geweest, ik had nog ernstige koppijn van gister.
Dus zij ik: nee ik kan me niks herinneren van gister.
Ze begon het me uit te leggen.
Nou als eerste toen wij samen uit de kroeg kwamen zijn we naar een hotel gegaan waar jij verbleef, jij zij dat je nog even wat spullen moest ophalen voordat we naar Brazilië zouden gaan.
Brazilië ? vroeg ik.
“Ja” zij ze wij zouden vanmiddag naar Brazilië vliegen om daar samen te gaan wonen, ik heb daar een mooi huisje gekocht gister avond via de computer in jou hotelkamer.
Nadat we weggingen kwamen we een groepje mensen tegen die ons hebben bedreigd met messen en een vuurwapen, kijk maar naar je arm.
Ik keek naar mijn arm en zag dat er verband over zat.
Jij wou je rugzak niet aan hun geven en toen heb je er een in zijn gezicht geslagen die daarna 2 tanden door de lip had.
Wij renden toen hard weg en toen heb ik je hier mee naartoe genomen.
Ik voelde dat ik nodig moest plassen en ik vroeg waar de WC was.
Waarop ze zij dat wij tussen 12:00 en 17:00 niet naar de WC mochten omdat we niet ontdekt mochten worden.
En toen vroeg ze of ik het kon ophouden voor 3 uur.
Ik denk het niet zij ik.
Ze liep de kamer uit en kwam 5 minuten later terug met een dikke luier in mijn maat.
Ik zij : wow wow wow dat ga ik niet aantrekken, waarop zij haar broek een paar centimeter liet zakken en zij ik heb er ook een hoor.
Ik zij dat ik er absoluut geen aan wilde.
Ze zij : oké zelf weten maar als je je broek vol zeikt dan is dat niet mijn probleem is dat begrepen. Ik zij oké en zij legde de luier op een kastje en liep de kamer uit.

Na anderhalf uurtje moest ik toch wel heel erg nodig en lag ik te kreunen op de grond.
De jonge vrouw kam binnen en begon zachtjes te lachen.
Ik vroeg waarom ze lachte waarop ze zij dat ik mijn broek vol geplast had.
Mijn wangen werden rood en ik probeerde mijzelf zo klein mogelijk te maken.
Alsof ik dan door de vloer zou zakken.
En toen zij de vriendin die Kim bleek te heten dat ik op moest staan en mijn broek uit moest doen.
Ik trok treuzelend mijn broek omlaag die flink doorweekt was.
Ze zij : ik help je wel even.
Ze trok mijn broek ruw omlaag en deed om de beurt mijn nog redelijk onbehaarde benen omhoog om de broek te verwijderen.
Hierna trok ze snel en krachtig mijn T-shirt en hemd over mijn hoof weg.
En toen deed ze mijn sokken uit.
Nu stond ik alleen nog in mijn doorweekte onderbroek.
Ze vroeg of ze me daar ook mee moest helpen of dat zij dat ook moest doen.
Ik knikte nee en trok mijn onderbroek langzaam omlaag.
Toen mij stijve piemeltje zichtbaar werd.
Begon Kim te zeggen dat ik daar niet veel mannelijkheid had zitten.
En dat er ook nog bijna geen haartjes zaten.
Je lijkt wel een klein meisje dat nog haargroei nodig heeft zoals zij
Ik begon zachtjes te snikken toen ik daar in mijn blootje in de kamer stond, en werd uitgemaakt voor een klein meisje.
Ze zij tegen mij dat als ik me zo als een meisje wilde gedragen dat ik dat ook kon krijgen ook.
Ze zij dat ze zo terug was en ze liet mij naakt in de kamer staan.
Wat zou ze gaan doen ?
Eigenlijk had ze best wel gelijk over dat ik daar zo weinig haargroei had en dat mijn piemeltje niet veel groter was als een klein langwerpig pruimpje.

2 minuten later kwam ze binnen met een roze jurkje en nog een paar dingen.
Als eerste begon ze mijn haren in te wrijven met een soort zalfje.
Ik vroeg waar het voor was, Waarop ze zij dat mijn haren erdoor wat sneller zouden groeien.
Ze begon mijn piemeltje schoon te maken waardoor ik klaarkwam.
Ze zij dat kleine kinderen dat nog niet konden en ze gaf een harde tik op mijn nu al iets grotere en ook heel gevoelige piemeltje, ik begon weer zachtjes te snikken.
Ze ging verder naar mijn achterste met het washandje en deed plagend 2 vingers diep in mijn gat. Waarop ik een hoog gilletje gaf, ze zij dat meisjes inderdaad een hogere stem nodig hadden.
Toen ze klaar was met het washandje droogde ze me af waarna ze weer kwam aanzetten met haar luier die nog op de kast lag.
Ze zij dat ik op het zeiltje moest gaan liggen dat inmiddels op het bed lag.
Ik zij : NEE ik ben geen klein kind meer !!!
Toen zij ze : Jawel lieve schat jij bent mijn kleine schatje en mijn lieve meisjes baby’tje en kleine baby’tjes moeten een luiertje om zodat ze niet over hun mooie rokje heen plassen.
Dus ga nu maar voor mammie op het zeiltje liggen.
Dit voelde stiekem wel fijn om hiervoor uitgemaakt te worden.
Ja mammie, zij ik dit nu echt ik leek wel gehypnotiseerd door haar stem.
Ik voelde mijn beentjes langzaam richting het bed beginnen te lopen.
Dit wou ik helemaal niet ze leek me wel te kunnen bedienden als een pop of zo.
Toen struikelde ik over een flesje dat daar lag.
Ze zij och ja helemaal vergeten : kleine meisjes kunnen nog niet goed lopen.
En ze tilde me op en legde me op het bed met het zeiltje, alsof ik niks woog.
Ze pakte de luier en tilde mijn beentjes op waarna de dikke luier onder mijn kont verdween.
Ze deed de plakbandjes dicht en deed mee een plastic broekje aan.
Zo nu is mijn kleine meid veilig ingepakt.
En ik begon weer zachtjes te snikken.
Ze pakte een rokje en trok die over mijn nu al een centimetertje langer geworden haar heen en deed aan de achterkant het ritsje dicht, ze pakte 2 schattige schoentjes deed me die aan en stopte een speentje in mijn mond.
Ik vond het raar proeven, en ze zij dat ze een poedertje erin had gedaan zodat ik de komende week stil zou zijn.
Ik wist niet wat ze hiermee bedoelde.
Maar toen ik probeerde te zeggen dat ik naar mijn huis in Nederland terug wou.
Het enige wat eruit kwam was zoiets als : bloeblaba
 Mammie zij dat ik dit een weekje moest volhouden en dat ik alles in mijn luier moest doen. En als ik stout was dan zou mammie nog een keer die poeder in mijn speen stoppen.
O ja er zat ook wat laxeer en plas poeder op de speen. En ik voelde al hoe een groot poepje zich snel in mijn kontje ontwikkelde.

ik ben aan het werken aan een deel 2  :D

«»

geschreven verhalen :
ontvoert door mammie

Offline Verborgen

• Tieners
  • Gewaardeerd lid
Re: ontvoerd door mammie
« Reactie #1 Gepost op: maart 28, 2013, 17:22:58 17:22* »
Hier is deel 2 (ik vind commentaar heel fijn, dan kan ik mijn verhalen beter maken)   !1

Ik werd wakker en wist even niet waar ik was.
Toen besefte ik het me weer ik was ondergedoken samen met een vrouw die mij had gedwongen om als baby meisje verkleed te zijn.
Toen werd mijn gedachte in eens helder, ik wist weer wat er eergister avond was gebeurd.
En het had helemaal niks te maken met wat de vrouw allemaal had gezegd, sterker nog zij kwam er helemaal niet in voor.
Ik was met 2 vrienden in de stad stom dronken geworden en toen ik terug ging naar mijn hotel was ik flouw gevallen.
Ik wou haar naam roepen, maar toen ik in plaats van te roepen begon te gillen.
Wist ik weer dat Kim me poeder had gegeven waar mijn stembanden niet tegen konden.
Kim kwam binnen gelopen en vroeg of het kleine meisje lekker geslapen had.
Ik begon weer zachtjes te snikken.
Toen trok ze haar neus op en ze vroeg : heeft mijn kleine meisje per ongeluk een plasje en een poepje gedaan ?
Ik begon iets harder te huilen, en Kim zij: niet huilen klein schatje van me.
Waarop ik alleen maar harder begon te huilen.
Toen tilde zij me op alweer alsof ik niks woog.
Ze begon me te troosten toen ik ineens merkte dat ik minimaal 10 centimeter kleiner geworden was.
Ik begon weer te huilen.
Ze zij : zullen we mijn kleine meisje eens gaan verschonen.
Wat een minderleuk persoon was dat, eerst zegt ze dat we luiers om moesten omdat we niet naar de WC konden. En nu kan ik duidelijk zien dat zij er nu geen aan heeft.
Ze zij ineens : oké lieve schat ik ben vanaf nu jou mammie en wij gaan zoals ik al zij naar een plaats ik Brazilië, ik heb inderdaad gelogen over dat jij en ik op de vlucht waren.
En je zult het je nu waarschijnlijk allemaal wee kunnen herinneren.
Als jij niet naar mij luistert zal jij van mij billenkoek krijgen.
Over ongeveer een maand ben jij een klein baby’tje en vanaf dan zal je gaan veranderen in een klein meisje. Maar tot dan moet ik je toch gaan behandelen als een klein meisje.
Dus ga nu maar op het zijltje liggen dan krijg je van mij een nieuw luiertje aan.
Ik werd op het zijltje getild en toen werd mijn rokje over mijn hoofd en armen weg getrokken, en voor de rest ook al mijn anderen kleren tot ik in alleen nog mijn luiertje zat.
Die begon ze ook los te maken, toen mijn piemeltje zichtbaar werd schrok ik me opeens heel heftig.
Mijn toch al kleine piemeltje was nu dus echt een klein piemeltje en toen die stijf werd was hij niet veel groter dan een USB ingang.
Kim begon mijn gebied schoon te maken en duwde plagend het doekje met poep in de buurt van mijn gezicht.
Toen ze klaar was begon ze mij met 2 vingers af te rukken en ze zij : dit word waarschijnlijk de laatste keer dat je zult klaar komen.
Er spoot een dun straaltje spul uit mijn piemeltje, en het voelde geweldig.
Ik werd opeens heel gijl en toen besefte ik dat ik van het bed was gevallen en nog steeds aan het klaar komen was er lag nu een dun plasje spul op de vloer en toen ik daar mee klaar was merkte ik dat ik ook nog nodig moest plassen.
Dus er lag nu een deels doorzichtig gele als witte vlek op de vloer.
Kim vroeg aan mij of het wel ging.
En ik wou zeggen dat dit een van de mooiste momenten van mijn leven was.
Ze tilde mij weer op het zeiltje waar nu ook een klein plasje spul op was gekomen.
Ze maakte me nog snel even schoon en toen voelde ik dat de langen haren voor mijn ogen kwamen te zitten. Ik schrok en begon te huilen en Kim zij : ja, dat hebben meisjes.
Ik voelde de tranen mijn haren een beetje nat maken.
Kim deed me een luier om en zij dat ik moest gaan staan zodat zij me een rokje aan kon doen. Ik probeerde te gaan staan maar viel toen op mijn neus en ik begon weer te huilen.
En ze zij o mijn schatje is gevallen ik til je wel op en ze tilde me weer van de vloer.
Ik moest tegen haar aan leunen, en zij pakte het rokje en ze deed me het aan.
Ook nog en plastic broek.
Ze zij dat we gingen uiteten, ze tilde me op nam me mee naar buiten.
Nu weet ik waar ik ben ik kon mijn hotel vanaf hier zien liggen en ik probeerde me los te maken uit de greep van Kim.
Maar haar greep was te sterk en ze gaf me een tik op mijn hoofd.
Ze zette me in de auto en ze stapte zelf in en starte de auto.

«»

geschreven verhalen :
ontvoert door mammie

Offline Verborgen

• Tieners
  • Gewaardeerd lid
« Reactie #2 Gepost op: maart 28, 2013, 18:10:21 18:10* »
deel 3 komt er ook nog was ik vergeten te zeggen
«»

geschreven verhalen :
ontvoert door mammie

Offline Verborgen

• I Love bears
  • Jongeren
  • Superlid
  • Als je mij op skype wilt laat wat weten
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1997
« Reactie #3 Gepost op: maart 30, 2013, 22:40:23 22:40* »
laat maar komen goed verhaal  !1

Every day is a diaper day  :P

Offline Verborgen

• Tieners
  • Gewaardeerd lid
« Reactie #4 Gepost op: maart 31, 2013, 23:59:30 23:59* »
hier is deel 3, veel leesplezier !1

Na een uurtje rijden waren we bij een restaurantje met een kinderboerdenrij, ik begon weer zachtjes te snikken toen ik doorhad dat ik nog in mijn jurkje zat.
Kim stapte uit en tilde me uit de kinderstoel, zen nam me aan het handje en we liepen naar het restaurant, er keken een paar mensen onze kant op.
We gingen buiten zitten op het terras, en er kwam al direct een ober.
Hij vroeg beleefd wat Kim wou hebben, ik wist niet wat Kim bestelde want mijn Spaans is niet zo vloeiend.
Toen vroeg de ober wat de mooie dame naast Kim wou hebben, en kim antwoorde met ooh die wil het kindermenu denk ik ze kneep in mijn wang en zij : toch lieve schat ?
Ze haalde een zuigflesje met appelsap uit haar tas en gaf die aan mij ik liet hem bijna direct vallen, en Kim zij och moet ik het prinsesje dan maar voeren.
Weet je dat is eigenlijk een goeie manier om jou aan te spreken “prinsesje” zij Kim.
Ze duwde het zuig gedeelte van de fles in mijn mond, en ik begon gehaast te drinken.
Toen ik hem op had zij Kim : zo zo het kleine prinsesje had dorst.
En ze fluisterde in mijn oor : er zit weer poep en plas middel in lieve schat.
En toen kwam de ober aan met het eten en Kim vroeg : moet ik je voeren ?
Ik knikte maar je want anders zou het toch mis gaan.
Ze begon met mijn vissticks in stukjes te snijden.
En begon eet spelletje zoals “daar komt het vliegtuig” en “een voor mij en een voor het kleine prinsesje”.
Toen we eindelijk klaar waren vroeg Kim of we even naar de dieren gingen kijken.
Ik had geen keus want ze tilde me op en nam me als eerste mee naar de varkens.
Ik voelde ineens dat ik héél nodig moest poepen en plassen, en deed alles in mijn luier.
10 minuten later precies hetzelfde, hoeveel spul had ze wel niet in mijn appelsap gedaan.
We stonden nu bij de ezels, en er stonden veel anderen kinderen bij.
Toen ik ineens aan mijn rokje voelde dat hij nat was, ik schrok en begon weer zachtjes te snikken. Mammie had het ook al door en zij hardop heeft mijn kleine prinsesje een ongelukje met haar luier gehad ?, ineens keek iedereen mijn kant op en ik schaamde me dood. Kim zij kom laten we je even gaan verschonen.
En op dat moment voelde ik alweer de drang om te plassen en voelde ook dat automatisch in mijn luier stromen. Mammie vroeg of ik dat echt niet op had kunnen houden en er druppelde al plas onder mijn rokje vandaan.
Ze tilde mij op een bankje, en toen vroeg een meisje wat aan het kijken was of zij kon helpen.
Mijn mammie vroeg of zij luiers kon verschonen, en ze knikte ja.
Mammie zij tegen mij dat een groot meisje mij ging verschonen en dat ik alles moest doen wat ze zij en dat het meisje me anders in het openbaar billenkoek zou geven.
Ze trok mijn rokje over mijn hoofd uit en zij : nu even goed meewerken grote baby !
Nu lag ik daar alleen nog maar in mijn rompertje en daaronder een plastic broek en een luier.
Ze trok de romper uit.
Ik kon het niet geloven ik werd verschoont door iemand van 14, eergisteren was ik ook nog 14 nu ben ik schat ik 6.
Ik voelde de overvolle luier verwijderd werd.
En toen ik naar onder keek zag ik tot mijn grote verbazing dat mijn piemeltje verdwenen was.
Het meisje zij dat de haartjes nog wel zouden komen en ze lachte gemeen.
Ze pakte een doekje en maakte me schoon, toen wat baby poeder en de luier aan.
En toen was ik al weer klaar.
Mijn mammie zij dat ze vergeten was een nieuw jurkje mee te nemen en dat het toch niet zoveel uitmaakt omdat ik toch pas 7 was, oké ik was dus nu 7. Dat betekend dat ik overmorgen 0 zal zijn waarschijnlijk.
De rest van de dag verliep vervelend, iedereen had commentaar op mijn luier.
Om half 5 zij mammie : zo het is eigenlijk al bedtijd voor het prinsesje, maar omdat het nog een uur rijden is mag je een uurtje later naar bed.
Ik glimlachte en voelde mijn plaats als baby meisje nu toch al iets normaler worden.
We stapte in en zij deed mijn riempjes los.
Op het laatste moment kwam het meisje van daarstraks aanhollen en ze vroeg of mammie haar wou adopteren omdat zij geen ouders had.
Mijn mammie zij ja als jij dat echt wil en je wilt ook voor het kleine prinsesje zorgen dan vind ik het goed.
Ze zij ja ik wou juist al een klein zusje, ik heet trouwens Thess.
En mammie zij tegen mij dat ik mij moest voorstellen, er kwam alweer alleen gebrabbel uit.
Kan zij nog niet praten ? vroeg Thess, Mammie zij dat ik een achterstand had en dat ze het haar later zou uitleggen.
En ze stapte in.
We reden naar het appartement en Thess tilde me uit de auto, en toen gingen we naar binnen.

deel 4 komt er ook nog aan, mensen ik hou van reacties want dan kan ik mijn verhalen beter maken.

«»

geschreven verhalen :
ontvoert door mammie

Offline Verborgen

• Jongeren
  • Forum Held
  • Op zoek naar een mammie
  • Ik ben: TB
« Reactie #5 Gepost op: april 02, 2013, 00:04:44 00:04* »
Echt een prachtig en mooi verhaal.
 !1Heel goed verzonnen en geschreven ook, leest lekker weg.
Ben reuze benieuwd naar het vervolg.

Je hebt vaak van die verhalen, waar je denkt van: oh, had ik dat ook maar. :P
En dit is er eentje van, maar dan hoeft dat hele ontvoeren en lichaamsveranderingen er niet bij.
Maar dat maakt dit verhaal nou juist zo spannend en origineel!

Ga zo door!!! !1
Wat is het verschil tussen een tienerbaby en een biggetje?

Een tienerbaby poept in een luier en een biggetje luiert in de poep.
Hahahaha :P                   @Poepluiertje11
poepluiertje11@hotmail.nl

Offline Verborgen

• Tieners
  • Gewaardeerd lid
« Reactie #6 Gepost op: april 02, 2013, 22:37:59 22:37* »
bedankt voor dat compliment nu weet ik in ieder geval dat ik het goed doe ;)
«»

geschreven verhalen :
ontvoert door mammie

Offline Verborgen

• Tieners
  • Gewaardeerd lid
« Reactie #7 Gepost op: april 26, 2013, 23:23:47 23:23* »
hier is deel 4, het is niet zo een groot stuk
veel lees plezier

Een week ging voorbij en Thess was ook al helemaal op de hoogte van mijn situatie, ze verschoonde me iedere dag en gaf me mijn eten. Ik was in de tussentijd waarschijnlijk ongeveer 2, ik kon nu niks meer zelf doen en het duurde nog hooguit een dag en dan was ik 0. Kim die zich rustig had gehouden en bijna niks meer met mij te maken heeft gehad kwam de kamer binnen.
Zo zo heeft Lisa alweer een plasje gedaan, ik werd op dit moment verschoont door Thess. We gaan morgen vertrekken naar Brazilië dus we moeten onze spullen gaan pakken. Thess deed gouw mijn luier dicht en legde me in bed.
 ik begon zachtjes te snikken bij de gedachte dat ik nooit meer mijn eigen ouders zou zien, ik heb vroeger altijd op ze gescholden en gemopperd maar ik mis ze nu wel heel erg. Ik doezelde langzaam weg.

ik werd de volgende morgen wakker, ik keek om me heen en kon me helemaal niks meer herinneren van gister. Ik keek een beetje versuft toen er een vrouw binnen kwam lopen, hoi Lisa lekker geslapen vroeg ze. Ik keek nog steeds naar haar. Een meisje van ongeveer 14 kwam ook binnen lopen. De vrouw zij tegen het meisje : ik denk dat het gebeurd is.
Ze begonnen samen te lachen en ik keek ze versuft aan.
Ze trokken me uit bed en keken me aan, ik wist nog steeds niet wie ze waren.
De vrouw had het door, en ze zij dat zij mijn mammie was.
Dit is je zus Thess, en ze wees naar het meisje.
Ik begon vrolijk te lachen, en voelde me gelukkig.
Ik kreeg een roze rokje aan en werd in een buggy gezet, mammie zij dat we ergens heel ver weg gingen.
Ik viel weer langzaam in slaap.

Toen ik wakker werd had ik een enorme pijn aan mijn oren, ik begon keihard te krijsen en mammie begon me te troosten.
ik zat in het vliegthuig
Ze zij dat het niet meer lang zou duren, en ik voelde me weer slap worden.

Ditmaal werd ik wakker in een mooi huis vol met bloemen.
Thess kwam binnenlopen en ze vroeg aan mammie of ze naar het zwembad mocht, mijn mammie keurde het goed mits zij mee kon en ze bandjes om kreeg. Ze zij dat ze al 14 was en die niet meer nodig had, mammie werd boos op haar en zij haar dat ze wel moest.
Ze gaf zich over en liet zich de bandjes om doen.
Zij gingen naar het zwembad en ik bleef alleen achter, ik zag vaag op een potje staan : slaappoeder voor de aller kleinste. En ik viel weer in slaap.
«»

geschreven verhalen :
ontvoert door mammie

Offline Verborgen

• AB
  • Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: niet opgegeven
« Reactie #8 Gepost op: mei 09, 2013, 16:39:17 16:39* »
 !1
Laat het vervolg maar komen

Offline Verborgen

• Tieners
  • Gewaardeerd lid
« Reactie #9 Gepost op: september 09, 2013, 23:02:01 23:02* »
het spijt me dat ik al een hele tijd geen vervolg heb gepost maar binnen nu en 4 weken komt er een extra lang vervolg om dat een beetje goed te maken het spijt me heeel erg ;)
«»

geschreven verhalen :
ontvoert door mammie

Offline Verborgen

• Volwassen
  • Toplid
  • Contact behoefte: alle volwassenen
  • Ik ben: AB & DL
« Reactie #10 Gepost op: september 13, 2013, 12:36:55 12:36* »
echt mooi verhaal

Offline Verborgen

• schattig
  • Jongeren
  • Forum Held
    • Its-Lucasje
  • Ik ben: Babyfur
« Reactie #11 Gepost op: september 15, 2013, 03:26:10 03:26* »
mooi verhaal ga zo door

geschreven verhalen:
http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=11840.0
groetjes Lucasje  ;)

Offline Verborgen

• Tieners
  • Gewaardeerd lid
« Reactie #12 Gepost op: oktober 16, 2013, 02:53:41 02:53* »
het spijt me echt héél erg :'( ik ben te enthousiast begonnen met dit verhaal en daardoor heb ik er geen goed einde aan kunnen knopen. ik heb talloze complimenten gehad en daar ben ik heel erg blij om. daarom wil ik er nog niet direct een einde aan maken, ik wil graag dat als jij een goed idee hebt dit idee als een reactie post om zo het verhaal af te maken schrijf op elkaar door.
VOORBEELD :
deel 1 (Door mij)
bla bla bla bla
deel 2 (Door piet)
blaabla
deel 3 (Door gert)
blaaberlablabla

nu snap je het hopenlijk wel. veel plezier en nogmaals bedankt voor al die goede reacties. (PS. ik ben aan een nieuw verhaal aan het werken) ^-^
«»

geschreven verhalen :
ontvoert door mammie

Offline Verborgen

• Jongeren
  • Toplid
  • Living life like life living
« Reactie #13 Gepost op: januari 19, 2014, 03:09:25 03:09* »
Het is misschien wat laat maar altijd te proberen

Vervolg deel 1

Toen ik wakker werd was het ongeveer 6uur ik keek om me heen maar zag niemand.
Tien minuten later kwam thess binnen lopen ik kon duidelijk zien dat ze gehuild had.
Ze liep naarr me toe tilde me op en zette me op haar schoot, ze zei ik moet je iets vertellen.
Wat thess mij toen vertelde maakte me gek ze vertelde me dat mammie (lisa) was vertrokken en ons had  achter gelaten.

Misschien kan iemand hieruit een vervolg opmaken ik dacht ik maak een startschot
Be brave. Fight for what you believe in, and make youre dreams become reality.

Geschreven verhalen
De straf (deel 2 toegevoegd)
Skype : DL.skaap ( DL hoofdletter en vergeet de . Niet!!!!!)

Tags: mammie ontvoerd deel 4