de geweldige oppas  (gelezen 25297 keer)

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Gewaardeerd lid
  • Geslacht: Man
  • skype is deem0702
  • Contact behoefte: tieners jonge
  • Geboortejaar: 1994
  • Ik ben: TB & DL
Re: de geweldige oppas
Reactie #15 november 12, 2012, 16:01:27 16:01*
Zit mt smart te wachten op het volgende deel ga zo door 👍

Offline (Verborgen)

• I Love teddy bear :D
  • Jongeren
  • Superlid
  • Als je mij op skype wilt laat wat weten
  • Contact behoefte: iedereen
  • Geboortejaar: 1997
Reactie #16 november 16, 2012, 20:19:47 20:19*
nou hier is het laatste deel !1

Deel 6
Na Brian en ik onze gekke oppas ervaring hadden gehad was het week-end was al snel voorbij en ik was al weer op weg naar school voor de week.
Brain en ik deden net als of er niks was gebeurd en we waren nog "normale" vrienden, en we hebben nog steeds een goede tijd met elkaar en mat al onze andere vrienden op school.
Het probleem was dat Sandy niet meer zou komen voor een lange tijd, onder andere ze was erg druk bezig met school , en de weinige keren dat mijn ouders besloten om uit te gaan in de komende zes weken was klein.
Dit was geen groot probleem in het begin, maar na de eerste paar weken,begon ik de luier om mijn middel te missen.
Ik kon niet stoppen met denken over hoe blij ik was met het dragen van een natte luier.
 Mijn verlangen werd steeds sterker, en het kwam op het punt dat ik moeite had met concentreren op school.
Ik begon met te voelen of dat ik gek werd.
Wat maakte het zo veel slechter is dat ik niemand om mee te praten had want niemand wist dat ik een luier gedragen had na mijn baby tijd.
Behalve ... Brian. Maar het feit dat hij nooit iets over gezegd had toonde duidelijk aan dat hij niet helemaal ge´nteresseerd was.
Hij zou het zelfs zijn vergeten wat er gebeurd was , dacht ik, en om hem te vertellen dat ik we van genoten had was denk ik geen goed idee.
Aan de andere kant had ik het gevoel dat als ik het niet iemand vertel, ik zou ontploffen.
Ik begon beelden in mijn hoofd te krijgen hoe ik het hem zou vertellen en hoe hij zou reageren.
Ik vroeg me af of hij dacht dat ik echt raar of dom was.
Ik vroeg me af of hij het iemand anders vertellen.
Belangrijker Ik vroeg me af of hij zou nog steeds mijn vriend wilde zijn.
Na het geven van veel denken, heb ik eindelijk besloten dat ik hem zou vertellen.
We waren beste vrienden voor zo lang ik me kan herinneren en ik voelde wel dat ik hem alles kon vertellen.
Omdat ik bij hem ging slapen komend week-end, besloot ik dat dat de beste tijd zou zijn om het hem te vertellen.
Ik dacht dat er veel aan, en ik was erg nerveus en bang dat hij me zou uitlachen of denken dat ik echt raar was.
Toch bleef ik besloten om het te zeggen, en besefte dat ik niet kon terugtrekken.
Zodra vrijdagavond kwam, wachtte ik tot we klaar waren met eten met zijn familie.
Toen we binnen kwamen op zijn kamer, begon ik me  een beetje ziek  te voelen in mijn maag toen ik begon met het bouwen van mijn moed om het hem te vertellen.
We wierpen ons neer op de grond neer, hij merkte dat ik een beetje grappig keek.
"Ian, ben je oke? Je ziet er een beetje ziek uit of zoiets. '
Ik haalde diep adem en zei: "Kijk, Brian, ik heb iets wat ik je moet vertellen."
Hij zei: "Ok ... ga je gang."
"Nee, het is echt echt serieus," zei ik tegen hem. "Je moet zweren dat je het nooit tegen iemand vertelt."
Hij pauzeerde en zag er zeer ge´nteresseerd in wat ik te zeggen had. Een paar seconden later zei hij: "Goed, ik zweer het, ik zal het niemand vertellen. We zijn beste vrienden, weet je nog? "
Als ik me herinnerde dat hij inderdaad mijn beste vriend was, nam ik nog een diepe adem, en zei: "Ok, hier gaat het.
Vergeet ongeveer een maand geleden, toen je naar mijn huis kwam, en Sandy er was om op ons te babysitten ... "
Wanneer hij terugdacht aan wat er gebeurd was, glimlachte hij een beetje en zei: "Oh ja ... eigenlijk ha ha, wow, die gekke meid die ons luierd!
Ik probeerde me zelf het te vergeten, maar ik herinner me nog hoe bang ik was en hoe grappig het voelde om een luier opnieuw te dragen zei hij. "
Het gevoel dat er een knoop begon te vormen in mijn keel, prate ik nerveus verder. "Dat is het ding, 'zei ik. "Je weet nog wanneer ze mij een luier om deed? Nou, dat was niet de eerste keer dat ik een luier had gedragen. "
"Natuurlijk was dat niet, doofus," zei Brian tegen mij met een glimlach. "Je droeg ze toen je een baby was.
Ik ook. Iedereen toch
"Nee, nee, dat is niet wat ik bedoel," zei ik en voelde mijn zenuwen een piek bereiken, een paar weeke voordet je kwam had ik al een luier gedragen die sandy me omdeedt.
"Wow, ik wist niet dat je nog in bed plast, Ian."
"Nee, je begrijp het nog steeds niet.
Ik heb ze niet nodig, voor het bedplassen of wat dan ook.Ik, nou, ik ... hou er van om ze te dragen. "
Toen zag ik zijn mond open vallen, ik voelde dat het makkelijker zou zijn als ik bleef praten. Voordat ik het wist, begon ik alles eruit te flappen al mijn gevoelens over luiers en behandeld te worden als een baby.
Brian zei niets en zag eruit alsof hij had moeite had met ademhalen toen zijn mond open viel en ik gelanceerd in het verhaal van hoe ik had gezien dat  Sandyĺs luiertas bij had, hoe ze me had aangeboden om mij te luier, en  hoe leuk ik vond, en dat ze me de week erna als een baby zou behandelen.
Zoals ik verder vertel, voelde ik de knoop in mijn keel strakker en strakker worden en ik voelde me meer en meer misselijk.
Brian's blik van schok niet slijten, en ik merkte dat mijn stem erg gespannen en nerveus was.
Tegen het einde, heb ik zelfs gemerkt dat ik tranen in mijn ogen had.
"... En dat is hoe  we het idee gekomen zijn om een grap uit te halen op je en om te doen.
Sandy verbaasde me toen ze besloot om mij te luieren, maar ik deed alsof  ik het niet leuk vond.
Ik vond het geweldig, hoewel ik nog steeds niet begrijp waarom. "
toen ik klaar was, bleef  Brian gewoon naar me kijken in ongeloof. Hij opende zijn mond om iets te zeggen, maar dan weer dicht.
Niet wetend wat anders te zeggen, gewoon flapte ik het eruit: "Ja, ik weet het, het is echt stom en raar en je denkt waarschijnlijk dat ik een freak ben, maar je begrijpt het niet, ik heb nagedacht over dit voor weken en weken en ik moest gewoon wat te vertellen ... "
Maar Brian toen sneed me af, en tot mijn grote verbazing merkte ik dat hij tranen in zijn ogen had. "Ian, ik kan het gewoon niet geloven."
'Hier komt het,' dacht ik. Hij wil vast geen vrienden meer zijn.
Maar ik besefte al snel dat het tranen waren van vreugde, omdat hij zei, "Ik had dit nooit verwacht. IAN, IK VOEL op exact dezelfde manier! toen Sandy mij gepoederd en geluierd had, was ik beschaamd, maar een deel van mij hield de hele ervaring bij. Ik hield van de geur van het baby poeder en het zachte gevoel van de luier.
Maar ik wilde niet dat jullie het zouden weten, dus ik deed heel boos over de hele zaak.
Maar sinds die tijd, dacht ik er ook alleen maar aan. Maar ik kon het je nooit vertellen. Je zou gewoon denken dat ik dom was. "
Niet te geloven, de nervositeit was gewoon afgetapt van mijn lichaam en met een brede glimlach op mijn gezicht. Het was op dat moment dat ik wist dat Brian en ik beste vrienden voor het leven zouden zijn. Maar het werd nog beter, want Brian zei toen:
"Mijn verlangens werd zo erg dat ik het niet meer onder controle had. Ik reed op mijn fiets naar de supermarkt en kocht een pakje Pampers Maat 6. Ik was erg nerveus over, maar ik was in staat om om lang mijn ouders te komen.
Nu draag ik ze elke avond en ik heb er ook in geplast! En het wegwerken van hen is geen probleem, ik zet bij de vuilnisbak buiten en de vuilnisman neemt ze iedere morgen weg.
Daarmee stond hij op en sloot zijn deur. Hij ging toen naar zijn kast. hij rommelde wat door zijn kleren en binnen een paar seconden kwam hij uit met een geopend pak maat 6 Pampers.
Opgewonden sprong ik op en zei: "Wel waar wachten we op?"
Een brede glimlach verspreidde zich over zijn gezicht en hij zei: "Ok, maar ik eerst!"
Al snel trok hij al zijn kleren uit, terwijl ik een luier uit de verpakking pakte en vouwde het open. We hadden elkaar al eens naakt gezien, dus het was niet echt zo raar om hem naakt te zien.
Het was vreemd, om mijn beste vriend een luier om te doen.
Omdat ik enig kind was, ik nog nooit had iemand geluierd, dus het was nieuw voor mij. Maar al snel ontdekt hoe het moest, en net nadat ik alles had afgeplakt zei ik: klaar! "
Het was nogal een spektakel. Brian deed altijd een jongens blik, wat met zijn rechte door zijn blonde haar, mager lichaam, en blauwe ogen. Om eerlijk te zijn, hij eigenlijk leek veel op een echte peuter terwijl hij daar lag in zijn luier.
"Ok, nu ik," zei hij met een glimlach. Binnen een paar minuten had ik ook een luier om.
Hij gaf me zelfs een speels tikje op mijn geluierde kont en zei: "zo klaar!" (Hey, het is niet zo raar, voetballers doen het de hele tijd, toch?)
We bleven boven om met onze luiers te spelen.
We hebben elkaar als babyĺs behandelde, en toen zijn ouders kwamen, hebben we een film gekeken in zijn kamer.
Halverwege de film, moest ik plassen, dus ik had natuurlijk besloten het in mijn luier te doen.
Nadat ik het liet lopen, vertelde ik Brian erover.
Hij keek me aan en zei: "Nou, ik denk dat we baby Ian een schone luier kunnen omdoen!"
Ik lachte alleen maar, op een kinderachtig stem en zei: "Oom Bwian, ik schone luier?" Vervolgens glimlachte ik naar hem en stak mijn duim in mijn mond.
"Tuurlijk," zei hij. Ik hield mijn duim in de mond als hij verschoond mijn luier, mijn natte luier ging in de kast.
Nadat ik verschoont was, merkte ik dat hij al goed nat, en ik zei: "Uh-oh, lijkt erop dat iemand anders een ongelukje had in zijn luier!"
Hij lachte schaapachtig lachte en zei: "Ik heb pee pee gedaan! Wil een schone luier!Waaaaaa! "
Zoals ik lachte verschoonde ik zijn luier. Helaas, we hoorden dat zijn moeder komt, en nadat we onze kleren weer aan hadden over onze luiers, kwam ze binnen en vertelde ons dat het tijd was om naar bed te gaan. Toen we klaar waren voor bed, hebben we besloten om onze luiers aan te houden. Zoals ik in slaap viel die nacht, kon ik niet denken aan een keer in mijn leven dat  ik  zo gelukkig was.
Ik had niet veel van een kans om nog te praten met Brian de volgende ochtend voordat ik moest gaan..
In de komende weken  waren Brian en ik waren zeer voorzichtig te praten over onze nieuwe gemeenschappelijk belang. Gelukkig kregen we nog een kans om plezier te hebben in onze luiers, en ik gaf  Brian zelf wat geld om een paar van baby dingen te kopen als een baby fles en een fopspeen. Ik vond een oude teddy beer en een baby deken over te nemen naar zijn huis..
We hadden een heel goede tijd samen.

Einde
Every day is a diaper day  :P

Offline (Verborgen)

• AB
  • Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: niet opgegeven
Reactie #17 november 17, 2012, 00:10:52 00:10*
 !1
Schitterend verhaal

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Superlid
Reactie #18 november 17, 2012, 00:25:14 00:25*
Thanks man blij om te horen dance

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #19 juli 03, 2014, 20:05:30 20:05*
Kan je de link naar het originele Engelse verhaal plaatsen? Ik  herken het van ergens maar kan het zo direct niet vinden.
Knowledge is Power.
Power is Knowledge.

Kingdark

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Contact behoefte: niet opgegeven
  • Geboortejaar: 1996
  • Ik ben: Weet niet
Reactie #20 juli 22, 2014, 19:39:54 19:39*
wat een goed verhaal !

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Superlid
Reactie #21 juli 22, 2014, 20:34:13 20:34*
Dankje rog  !1

Sorry Kingdark ik had al een hele tijd niet meer gekeken naar dit verhaal, en nee weet ook helaas niet meer waar de Engelse versie staat

Gr. DL boy

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Forum Held
  • Ik ben: AB & DL
Reactie #22 juli 22, 2014, 23:39:11 23:39*
Knowledge is Power.
Power is Knowledge.

Kingdark

Offline (Verborgen)

• Jongeren
  • Superlid
Reactie #23 juli 23, 2014, 09:00:53 09:00*
Jaaahh :D

Dat is hem inderdaad

Gr. DL boy

Offline (Verborgen)

• Volwassen
  • Beginneling
  • Contact behoefte: alle tieners
  • Geboortejaar: 1990
  • Ik ben: DL
Reactie #24 april 03, 2015, 22:08:13 22:08*
DL1222, Op je profiel staat: Als je mij op skype wilt laat wat weten...

Mijn Skype naam is: boer2008cam
Mijn egte naam is Leon de Boer

Wil je me toevoegen op Skype??
En mag Ik jouw Skype naam weten??
cam4cam4@live.nl

Groetjes Leon de Boer ;)